JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/104224-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa  na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104224 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa  na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic II klas 22 Gimnazjów (w tym 2 Gimnazjów Specjalnych), dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa  na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 79 części.
CZ. nr 1: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 2 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego. 

CZ. nr 2: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 3: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 4: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 6 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 5: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 1 im. Jana III Sobieskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45h; Przewidywana liczba gr. zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 5 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 6: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 7: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 19 os.; Produkt pracy gr.:stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 8: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 9: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego.

CZ. nr 10: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie organizacji pozarządowej.

CZ. nr 11: Prowadzenie warsztatu praw człowieka w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka.

CZ. nr 12: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 13: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 15 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu.

CZ. nr 14: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 15: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 25 os. Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 16: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 30 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 17: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 25 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 18: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 21 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 19: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 3 im. Armii Krajowej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 29 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 20: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 6 w Zespole Gimnazjów im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 21: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 6 w Zespole Gim. im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną grupę; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego.

CZ. nr 22: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 6 w Zespole Gim. im. Marszałka J. Piłsudskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 23: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 7  im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 24: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 25: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 26: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego.

CZ. nr 27: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 7  im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: utworzenie organizacji pozarządowej.

CZ. nr 28: Prowadzenie warsztatu praw człowieka w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka.

CZ nr 29: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 30: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 31: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 7 im. K.I. Gałczyńskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 32: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 33: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej.

CZ. nr 34: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 9  im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 35: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 36: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 37: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 9 im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 38: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 9  im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h na jedną gr.;
Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 39: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 9  im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie: 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 40: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 41: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 42: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 10 w Zespole Szkół Nr 1 z Oddz. Integra. im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 43: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 12  im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 44: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 12  im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 45: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 46: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 12 im. J. Matejki  Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 47: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 12 im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 6 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 48: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 12  im. J. Matejki Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 49: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 50: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 51: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Rezultat pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 52: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 13 z Oddz. Dwujęzycznymi im. I.J. Paderewskiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 26 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 53: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 14  im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 54: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 14  im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 55: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 14 im. Królowej Jadwigi Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 56: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 57: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 58: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 59: Prowadzenie warsztatu literackiego w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie wytworu literackiego.

CZ. nr 60: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 4; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 40 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 61: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 16  im. Bolesława Chrobrego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną grupę; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 20 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 62: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca w Gim. Nr 18 z Oddz. Integra.i im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: utworzenie organizacji pozarządowej.

CZ. nr 63: Prowadzenie warsztatu prawa człowieka w Gim. Nr 18 z Oddz. Integra. im. Kazimierza Wielkiego Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: organizacja akcji w ramach praw człowieka.

CZ. nr 64: Prowadzenie warsztatu informatycznego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 15 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie profesjonalnej strony internetowej.

CZ. nr 65: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 66: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.;
Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 67: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 19 w Zespole Szkół Nr 15 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 14 os.;
Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 68: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim.m Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 2 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 69: Prowadzenie warsztatu dziennikarskiego w Gim. Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie gazetki szkolnej.

CZ. nr 70: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 20 im. A. Fredry Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 9 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 71: Prowadzenie warsztatu teatralnego w Gim. Nr 22 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gru.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: wystawienie sztuki teatralnej. 

CZ. nr 72: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 23 w Zespole Szkół Nr 2 im. Polskich Noblistów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 8 osób; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 73: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 23 w Zespole Szkół  Nr 2 im. Polskich Noblistów Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.;
Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 74: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h;
Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie nowego wytworu użytku codziennego.

CZ. nr 75: Prowadzenie warsztatu filmowego w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 7 os.; Produkt pracy gr.: nakręcenie filmu. 

CZ. nr 76: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości w Gim. Nr 24 w Zespole Szkół Nr 3 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: 1 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45h na jedną gr.; Przewidywalna liczba gr.: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 16 os.; Produkt pracy gr.: stworzenie biznesplanu do własnej firmy.

CZ. nr 77: Prowadzenie integracji sensorycznej w Gim. Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowaw. Nr 1 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os..

CZ. nr 78: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Gim. Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowaw. Nr 1 Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120h; Przewidywalna liczba gr.: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 3 os.

CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu plastycznego w Gim. Specjalnym Nr 26 w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej Przewidywana liczba os. prowadzących zajęcia: min. 2 os.; Przewidywana ilość godz. zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 60h; Przewidywalna liczba gr.: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 2 os.

Szczegół. opis przedmiotu zamów. zawiera specyfikacja SIWZ, która jest zał. do ogłosz. o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 79.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria, w zakresie poszczególnych części :
a) w zakresie części: 1, 6, 15, 23, 34, 43, 53, 56, 68, 72, 74: Prowadzenie warsztatu koło młodego naukowca dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe o kierunkach matematyczno-przyrodniczych i/lub technicznych, z przygotowaniem pedagogicznym; 
2) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
3) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub technicznych.

b) w zakresie części: 2, 7, 16, 20, 24, 32, 35, 40, 44, 57, 64: Prowadzenie warsztatu informatycznego dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe o kierunku z zakresu informatyki z przygotowaniem pedagogicznym; 
2) doświadczenie w stworzeniu minimum 3 witryn internetowych;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć informatycznych.

c) w zakresie części: 3, 8, 25, 36, 41, 45, 49, 54, 58, 65, 69: Prowadzenie warsztatu dziennikarstwa dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo lub polonistyka; 
2) doświadczenie dziennikarskie;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu dziennikarstwa i/lub praca w roli dziennikarza.

d) w zakresie części: 9, 21, 26, 59: Prowadzenie warsztatu literackiego dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe o kierunku dziennikarstwo lub polonistyka;
2) udokumentowane publiczne wystawienie utworów swojego autorstwa;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć humanistycznych i/lub opublikowanie lub przedstawienie minimum 3 wytworów literackich.

e) w zakresie części: 10, 27, 62: Prowadzenie warsztatu młodego samorządowca dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe; 
2) aktywny udział w życiu obywatelskim;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów o tematyce samorządowej i/lub przeprowadzenie minimum 3 działań w ramach inicjatyw obywatelskich.

f)  w zakresie części: 11, 28, 63:  Prowadzenie warsztatu praw człowieka dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe; 
2) doświadczenie w prowadzeniu zajęć i/lub kampanii z zakresu praw człowieka;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) doświadczenie w prowadzeniu minimum 3 warsztatów z zakresu praw człowieka.

g) w zakresie części: 4, 12, 17, 22, 29, 33, 37, 46, 50, 55, 60, 66, 70, 71: Prowadzenie warsztatu teatralnego dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z teatrem; 
2) wystawienie i/lub udział w minimum 3 sztukach teatralnych.

h) w zakresie części: 5, 13 18, 30, 38, 47, 51, 67, 73, 75: Prowadzenie warsztatu filmowego dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z filmem; 
2) współpraca przy tworzeniu lub udział w 2 filmach.

i) w zakresie części: 14, 19, 31, 39, 42, 48, 52, 61, 76: Prowadzenie warsztatu przedsiębiorczości dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub rachunkowości; 
2) doświadczenie w realizacji projektów z zakresu przedsiębiorczości lub ekonomii;
3) doświadczenie w pracy z młodzieżą w wieku gimnazjalnym;
4) przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu przedsiębiorczości i/lub ekonomii i/lub prowadzenie własnej firmy.

j) w zakresie części 77: Prowadzenie integracji sensorycznej w Gimnazjum Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla uczniów klas II:
1) kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
2) kwalifikacje do prowadzenia integracji sensorycznej; 
3) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

k) w zakresie części 78: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Gimnazjum Specjalnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla uczniów klas II:
1) kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
2) kwalifikacje do prowadzenia kinezjologii edukacyjnej; 
3) minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć kinezjologii edukacyjnej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

l) w zakresie części 79: Prowadzenie warsztatu plastycznego w Gimnazjum Specjalnym nr 26 w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej dla uczniów klas II:
1) wykształcenie wyższe - plastyczne z przygotowaniem pedagogicznym;
2) oligofrenopedagogika;
3) minimum 2- letnie doświadczenie w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną;
4) osiąganie sukcesów plastycznych uczniów w konkursach szkolnych, wojewódzkich, ogólnopolskich.

Z wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 2 do specyfikacji Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi wyraźnie i jednoznacznie wynikać spełnianie warunku, określonego w punkcie 5.2. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W związku z nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych, która weszła w życie 20.02.2013 r. oraz Rozporządzeniem z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, które weszło w życie 20.02.2013 r. Zamawiający żąda n/w dokumentów: 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zawarta w druku OFERTA. I. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. SIWZ. I.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.b) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. I.2.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ. ozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. I.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale. I.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 5.2. SIWZ polega na zasobach innych  podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). II. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> amarchewka@czestochowa.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Administracji i Nadzoru, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
2. Informacje dot. przedmiotu zamówienia: a) Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. b) Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez zamawiającego. c) Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. d) Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w szkołach specjalnych). e) Za realizację zamówienia wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi. 
3. Jeden wykonawca może składać oferty maksymalnie na trzy części zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta wykonawcy zostanie w całości odrzucona
4. Otwarcie ofert odbędzie się 05/04/2013 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy w sali nr 409A (IV piętro).
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
6. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze  do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 
a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280);
b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238).
7. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17a, adres internetowy: www.uzp.gov.pl tel. +48 224587801, faks: +48 224587800.
8. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15.03.2013 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com